abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165284866
Deze reis was dus de ultieme relatietest.
  One tough cookie dinsdag 13 september 2016 @ 00:22:56 #52
169210 liesje1979
pi_165284887
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 00:08 schreef miro86 het volgende:
Laten we zeggen dat Mongolië ultiem kut was.
We werden "gegijzeld"in een taxi (de chauffeur was blij met omgerekend ¤15, maar opgesloten zitten in een auto is niet fijn).
Ik kreeg te maken met bed-bugs in Oelaanbaatar.
Mijn iPhone werd gejat.
Mijn vriendin kreeg voedselvergiftiging (en dit op het platteland waar een wc gewoon een gat is met 2 planken erbovenop.
Ik viel van een paard af en werd nog meters doorgesleurd omdat mijn schoen vast zat in de stijgbeugel (het was zo goed als mijn eerste keer op een paard, wat een kut ervaring zeg).
Het eten was gewoon goor.
De landschappen zijn adembenemend als je ze voor het eerst ziet. Na 4 dagen vol met niets anders dan steppe wordt het ook eentonig.

Hier werd ik negatief van. Mijn vriendin ook. We kregen ruzie. We zijn niet langer samen,

Rusland was wel erg leuk, vond ik. Dank aan iedereen die Soezdal had aanbevolen - erg leuk. De treinen waren eigenlijk super comfortabel.De wc's waren vrij schoon en je had kokend water voor je thee/noedels. We hadden een beetje slecht weer in Moskou en Irkutsk, maar dat hoort er ook bij.

Maar terug naar Mongolië. Volgens mij heb ik zo'n 55 landen bezocht en Mongolië zit echt onderaan de stapel. Honduras is voor mij het op één na slechtste land, maar die is zooooo veel beter dan Mongolië dat ze niet met elkaar vergeleken mogen worden.
Oh wow. Dat is wel een heleboel vervelende ervaringen. Doordat het zo opgesomd staat moest ik er stiekem wel een beetje door lachen. Dat je steeds denkt dat het niet slechter kan tot je de volgende regel leest. :D Sorry,
pi_165284970
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 00:19 schreef MCH het volgende:
Sorry, ik moet een beetje lachen. Je brengt het wel komisch. :@
Zo ga ik door het leven. Als ik er niet om kon lachen zou ik erom moeten huilen. Mijn vriendin, sorry ex-vriendin, is een stuk pessimistischer en ziet alleen de negatieve kanten.

Je moet mijn beschrijving van een Mongoolse wc eens horen. Een gat met twee planken is alleen het begin. Want je hebt natuurlijk geen enkele plant hoger dan 5 cm, dus je hebt wat privacy nodig. Dus de mongolen hebben muurtjes gebouwd. Zo'n 70cm hoog zodat je net erbovenuit kunt kijken als je hurkt - voor de landschappen natuurlijk. Een deur, ja, dat is ze te duur. Scharnieren enzo. Daarom heb je geen muurtje voor je en kan iedereen zien precies wat je aan het doen bent. Ow en vergeet niet om op te passen met die twee planken, want als je uitglijdt, dan zit je met je been in de schijt.
Je ding doen in de natuur is veel fijner, maar het is de steppe. Er zijn geen bosjes. In de dertig kilometer die je ziet is er geen enkel bosje te zien.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_165284991
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 00:20 schreef MCH het volgende:
Deze reis was dus de ultieme relatietest.
Inderdaad. Ik dacht dat als onze reis goed zou zijn afgelopen dat ik haar zou gaan vragen om bij mij in te trekken. Nu zijn we ergens anders.
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
pi_165285015
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 september 2016 00:22 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Oh wow. Dat is wel een heleboel vervelende ervaringen. Doordat het zo opgesomd staat moest ik er stiekem wel een beetje door lachen. Dat je steeds denkt dat het niet slechter kan tot je de volgende regel leest. :D Sorry,
Ik somde de dingen op zoals ze gebeurden. Eerst de taxi, dan de bed-bugs, dan mijn telefoon etc etc.
pi_165285019
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 20:28 schreef miro86 het volgende:
(en we hebben veel gepland zoals mijn vriendin dat wou)
In retrospect was het misschien al duidelijk dat jullie teveel verschilden.
pi_165285097
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 00:31 schreef MCH het volgende:

[..]

In retrospect was het misschien al duidelijk dat jullie teveel verschilden.
Klopt waarschijnlijk. En ik ben echt geen fijn persoon als ik gestresseerd ben en dat was ik. Dagen lang.
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 07:54:02 #58
45833 crew  Fogel
pi_165286170
Ik kan hier weinig anders op zeggen dan 'wow'....
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  dinsdag 13 september 2016 @ 08:35:24 #59
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_165286480
Wat een euh, verrassende wending van dit topic!

Dat klinkt wel heel vervelend allemaal. Je omschrijft het wel leuk, maar dat is een schrale troost :')

Zou je alsnog bereid zijn om ook de rest van je reis te willen vertellen? Want ik vind het wel heel erg interessant (en met jouw komische hint wordt het hoe dan ook een goed verhaal)
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_165287218
Schrale troost inderdaad. Het is nog steeds behoorlijk pijnlijk na 2,5 jaar (breuk is nog geen week oud en zij maakte het uit - ik had nog hoop).

Ik ga het waarschijnlijk allemaal uitschrijven, maar niet meteen. Dat is op dit moment nog een beetje te pijnlijk. Ik probeer nog mijn handen aan haar foto's te krijgen want soms hadden we maar een fototoestel mee. Gelukkig was het cd van jou, cd van mij verhaal heel simpel - het enige wat van ons allebei was, was een keramische kookplaat schraper. Die mag ze houden.
  dinsdag 13 september 2016 @ 09:45:56 #61
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_165287430
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 09:32 schreef miro86 het volgende:
Schrale troost inderdaad. Het is nog steeds behoorlijk pijnlijk na 2,5 jaar (breuk is nog geen week oud en zij maakte het uit - ik had nog hoop).

Ik ga het waarschijnlijk allemaal uitschrijven, maar niet meteen. Dat is op dit moment nog een beetje te pijnlijk. Ik probeer nog mijn handen aan haar foto's te krijgen want soms hadden we maar een fototoestel mee. Gelukkig was het cd van jou, cd van mij verhaal heel simpel - het enige wat van ons allebei was, was een keramische kookplaat schraper. Die mag ze houden.
Sterkte :*
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 10:01:37 #62
9859 crew  Karina
Woman
pi_165287708
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 00:08 schreef miro86 het volgende:
-depri verhaal
Kolere :') Misschien met Peking Express meedoen? Je bent inmiddels heel wat gewend ;)

quote:
het enige wat van ons allebei was, was een keramische kookplaat schraper.
Ik moest lachen :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_165288198
* Disclaimer: Engels toetsenbord past sommige woorden automatisch aan*

Je komt over als een persoon die wel tegen een stootje kan TS, mocht je het echt niet leuk vinden dan hoor ik 't wel :+, hopelijk vrolijkt het je ietwat op.

*Insert hip muziekje*

Ben jij ook zo zat van de dagelijkse sleur in je relatie?
Zat van alle ruzies waarbij je een slipper naar je hoofd gegooid krijgt?
Of de seksloze nachten samen?

Boek dan nu een reis met de Transsiberie Express!
Deze trein die via Rusland naar Beijing rijdt stopt onderweg ook in het prachtige Mongolie.
In Mongolie kun je er donder op zeggen dat je je string nog moet laten zakken omdat je anders je stront in tweeen zal kakken. De supercomfortabele wc's zorgen ervoor dat je een onvergetelijk bezoek aan Mongolie brengt.

Als klap op de vuurpijl kost het niet veel moeite om de Claustrofobie Simulator uit te proberen. Hierbij word je gedurende een kwartier opgesloten in een klein Mongolisch autootje. Kosten? Slechts vijftien euro!

Als dit alles nog niet goed genoeg voor jou en haar is, is er ook altijd wel een vriendelijke jongeman of jongedame die je telefoon kosteloos van je overneemt. Wat een nobele daad!

Wanneer je in de hoofdstad Ulaan Baatar bent ben je verzekerd van gezelschap. Mocht je vriendin je inmiddels uitkotsen en zat zijn, dan slaap je gelukkig nog steeds niet alleen. Je hebt altijd nog je vele kleine vriendjes bij je in bed die je in slaap kriebelen.

Mocht je vriendin je toch nog niet uitkotsen, neem dan een lekkere maaltijd bij een lokale streetfood vendor. Zo weet je zeker dat ze een voedselvergiftiging oploopt en je alsnog, letterlijk, uitkotst.

De laatste, in dit prachtige pakket inbegrepen activiteit, is paardrijden. Een hele leuke ervaring als je altijd al eens meegesleurd hebt willen worden.

Een ding is zeker, met dit prachtige pakket ben je er zeker van dat je saaie relatie voorbij is, en dat voor maar 1200 euro per persoon.

Dus boek nu de Transsiberie Express en vergeet je niet vast in te schrijven op een datingsite.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2016 11:04:55 ]
  One tough cookie dinsdag 13 september 2016 @ 10:47:55 #64
169210 liesje1979
pi_165288444
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 09:32 schreef miro86 het volgende:

Ah zo pril, sterkte.
pi_165288895
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:32 schreef Toto69 het volgende:

Je komt over als een persoon die wel tegen een stootje kan TS, mocht je het echt niet leuk vinden dan hoor ik 't wel :+, hopelijk vrolijkt het je ietwat op.

*Insert hip muziekje*

Deze trein die via Rusland naar Beijing rijdt stopt onderweg ook in het prachtige Mongolie.
In Mongolie kun je er donder op zeggen dat je je string nog moet laten zakken omdat je anders je stront in tweeen zal kakken. De supercomfortabele wc's zorgen ervoor dat je een onvergetelijk bezoek aan Mongolie brengt.

Als klap op de vuurpijl kost het niet veel moeite om de Claustrofobie Simulator uit te proberen. Hierbij word je gedurende een kwartier opgesloten in een klein Mongolisch autootje. Kosten? Slechts vijftien euro!

Als dit alles nog niet goed genoeg voor jou en haar is, is er ook altijd wel een vriendelijke jongeman of jongedame die je telefoon kosteloos van je overneemt. Wat een nobele daad!

Wanneer je in de hoofdstad Ulaan Baatar bent ben je verzekerd van gezelschap. Mocht je vriendin je inmiddels uitkotsen en zat zijn, dan slaap je gelukkig nog steeds niet alleen. Je hebt altijd nog je vele kleine vriendjes bij je in bed die je in slaap kriebelen.

Mocht je vriendin je toch nog niet uitkotsen, neem dan een lekkere maaltijd bij een lokale streetfood vendor. Zo weet je zeker dat ze een voedselvergiftiging oploopt en je alsnog, letterlijk, uitkotst.

De laatste, in dit prachtige pakket inbegrepen activiteit, is paardrijden. Een hele leuke ervaring als je altijd al eens meegesleurd hebt willen worden.

Een ding is zeker, met dit prachtige pakket ben je er zeker van dat je saaie relatie voorbij is, en dat voor maar 1200 euro per persoon.

Dus boek nu de Transsiberie Express en vergeet je niet vast in te schrijven op een datingsite.
Moest lachen :D
Zonder wrijving geen glans
pi_165289985
quote:
Ik had het een 'meeslepende ervaring' genoemd, zeker aangezien die sleur juist was wat ze wilden doorbreken. Verder geniale post. :Y

Sterkte TS. :)
pi_165291733
quote:

*Insert hip muziekje*

GE-WEL-DIG!!!
pi_165292178
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 11:58 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik had het een 'meeslepende ervaring' genoemd, zeker aangezien die sleur juist was wat ze wilden doorbreken. Verder geniale post. :Y

Sterkte TS. :)
Eens. :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:43 schreef miro86 het volgende:

[..]

GE-WEL-DIG!!!
Blij dat je er om kunt lachen, veel sterkte gozer.
En kijk uit naar de rest v.h. verslag, maar eerst verwerken.
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 15:56:39 #69
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165294705
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:01 schreef Karina het volgende:

[..]

Kolere :') Misschien met Peking Express meedoen? Je bent inmiddels heel wat gewend ;)

[..]

Ik moest lachen :D
Als dat nou ooit weer terugkomt wil ik meedoen, lijkt me echt gaaf _O_

Balen van je relatie TS, maar goed dat wij het niet als huwelijksreis gaan doen _O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_165297475
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Als dat nou ooit weer terugkomt wil ik meedoen, lijkt me echt gaaf _O_

Balen van je relatie TS, maar goed dat wij het niet als huwelijksreis gaan doen _O-
Voor een huwelijksreis zou ik ook iets anders doen...

Peking Express komt trouwens terug op Q2 in Belgie (Vlaanderen) - http://medialaan.be/nl/q2(...)-voor-peking-express
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 17:46:14 #71
9859 crew  Karina
Woman
pi_165297548
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:42 schreef miro86 het volgende:

[..]

Voor een huwelijksreis zou ik ook iets anders doen...

Peking Express komt trouwens terug op Q2 in Belgie (Vlaanderen) - http://medialaan.be/nl/q2(...)-voor-peking-express
In nederland ook ;)
http://www.net5.nl/programmas/peking-express/
Is een topic van in tv maar die vond ik niet zo snel mobiel :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 18:07:20 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_165297942
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:46 schreef Karina het volgende:

[..]

In nederland ook ;)
http://www.net5.nl/programmas/peking-express/
Is een topic van in tv maar die vond ik niet zo snel mobiel :')
Godver, al die jaren gewacht, kun je je opgeven tot 1 september }:|
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  dinsdag 13 september 2016 @ 18:33:34 #73
78918 SeLang
Black swans matter
pi_165298431
Kutzooi. Sterkte de komende tijd!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_165300816
Nogmaals bedankt voor alle steunbetuigingen.
  Moderator woensdag 14 september 2016 @ 07:31:52 #75
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_165310896
Een keramischekookplaatschraper. Weer iets nieuws geleerd.

Sterkte miro!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')