Ik vond het eigenlijk beschamend hoe ze in Q1 allemaal compleet faalden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 11:13 schreef Nattekat het volgende:
Moest zelfs hardop lachen om sommige faalacties
Volledig met je eens. Ik had een soort plaatsvervangende schaamte en wist niet of ik moest lachen of huilen toen ik beide Haas coureurs zag pushen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk beschamend hoe ze in Q1 allemaal compleet faalden.
Je zag het op je vingers aankomen. En dan toch nog iemand naar buiten sturen, terwijl de 90s al liepen of bijna begonnen te lopen. Dan wéét je toch dat je geen outlap plus getimede ronde meer kan doen!?
En dat voor professionele organisaties/bedrijven waar miljoenen in omgaan.
Faalhazerij van het zuiverste water. Je zou haast denken dat Whiting de teams niet op de hoogte gebracht had van het feit dat men de ronde niet af zou mogen maken. Maar dat heeft ie wel gezegd.
Dus het was een aanfluiting van de kanslozerij van de meeste teams.
Hoogtepunten: http://www.ziggosporttota(...)de-hoogtepunten.htmlquote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is die kwalificatie ergens terug te vinden?
Yes, vanaf 10 voor 1.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:10 schreef eight het volgende:
[..]
Hoogtepunten: http://www.ziggosporttota(...)de-hoogtepunten.html
Wellicht dat Ziggo kanaal 14 de kwalificatie vanmiddag volledig uitzend
True. Maar toch vond ik het systeem an sich niet verkeerd. Tijdens Q1 en Q2 een setje supersofts extra geven en Q3 volgens de oude opzet en het lijkt me best prima.quote:
sauber deed ook prima mee!quote:
Martin Brundle legde wel aardig uit wat het probleem is. Dit is geen lang circuit en toch zag je hier al dat teams moeite hebben om een tweede run te kunnen doen binnen de tijd, als hun rijder zich in de gevarenzone bevindt. Bij langere circuits wordt dat nog erger. Als er sprake is van regen, of gele en rode vlaggen, wordt het helemaal ondoenlijk om nog een tweede run te doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
True. Maar toch vond ik het systeem an sich niet verkeerd. Tijdens Q1 en Q2 een setje supersofts extra geven en Q3 volgens de oude opzet en het lijkt me best prima.
Renault deed het in Q1 ook heel goed met Palmer. Ik dacht even dat ze te laat waren, maar Palmer was toen 15e en mocht dus wél z'n run afmaken na de vlag.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
sauber deed ook prima mee!
STR deed het wel goed met Sainz!
Maar als je ziggo hebt waarom wachten als je elk moment kan kijken via replay tvquote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:10 schreef eight het volgende:
[..]
Hoogtepunten: http://www.ziggosporttota(...)de-hoogtepunten.html
Wellicht dat Ziggo kanaal 14 de kwalificatie vanmiddag volledig uitzend
Niet iedereen heeft dat.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar als je ziggo hebt waarom wachten als je elk moment kan kijken via replay tv
Oh dacht dat standaard was voor ziggo abonnees, en ging er van uit dat we het over kijken op het voor ziggo abonnees open kanaal haddenquote:
Nope, niet helemaal zeker alleen. Ik heb het wel, maar hier staat dan ook zo'n horizon box.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:32 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oh dacht dat standaard was voor ziggo abonnees, en ging er van uit dat we het over kijken op het voor ziggo abonnees open kanaal hadden
Geralt,quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:09 schreef Geralt het volgende:
Buiten dat zaten de Toro Rosso's er goed bij met P5 en P7
??quote:Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
De door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen.
https://www.facebook.com/groups/1481476502163613/ hier lid van worden als t kanquote:
Dit dus ja. Ik zit nu de herhaling te kijken en kwam naar dit topic om dit te schrijven.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 12:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk beschamend hoe ze in Q1 allemaal compleet faalden.
Je zag het op je vingers aankomen. En dan toch nog iemand naar buiten sturen, terwijl de 90s al liepen of bijna begonnen te lopen. Dan wéét je toch dat je geen outlap plus getimede ronde meer kan doen!?
En dat voor professionele organisaties/bedrijven waar miljoenen in omgaan.
Faalhazerij van het zuiverste water. Je zou haast denken dat Whiting de teams niet op de hoogte gebracht had van het feit dat men de ronde niet af zou mogen maken. Maar dat heeft ie wel gezegd.
Dus het was een aanfluiting van de kanslozerij van de meeste teams.
Nee, horizon tv is voor alle ziggo klantenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geeft een foutmelding bij het verkeerde abonnement.
Dat verkeerd timen is inherent aan het systeem. Je kunt nl moeilijk voorspellen wanneer je in de gevarenzone bent. Zeker in q1 als er zoveel wagens op de baan zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:20 schreef Sked het volgende:
Het was ook compleet waardeloos, maar dat had vandaag echt meer met de beroerde timing van de teams te maken dan met het systeem. Als je rijders telkens op het verkeerde moment naar buiten stuurt is er inderdaad geen spanning
Maar het replay gedeelte inderdaad niet voor alle abonnementen zie ik nu.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, horizon tv is voor alle ziggo klanten
https://www.ziggo.nl/klantenservice/horizon/go/app/
Ow ja, niet in "start" zie ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar het replay gedeelte inderdaad niet voor alle abonnementen zie ik nu.
Dan moet je wat mij betreft ook wat minder apathisch reageren.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:26 schreef aesop het volgende:
[..]
Dat verkeerd timen is inherent aan het systeem. Je kunt nl moeilijk voorspellen wanneer je in de gevarenzone bent. Zeker in q1 als er zoveel wagens op de baan zijn.
Replay TV zit inderdaad alleen bij het Play Complete & Play Max pakket i.c.m. een Horizon box dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar het replay gedeelte inderdaad niet voor alle abonnementen zie ik nu.
Ontopic: er wordt al door coureurs en teambazen geroepen om zo snel mogelijk van dit systeem af te stappen
Ik ga morgen om 14:00 de herhaling kijken en daarvoor me afsluiten van elke vorm van media om de uitslag niet te horen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, ook eindelijk quali kijken! Morgenochtend gaan we om 4.30 opstaan, aangezien er vanochtend al nergens wat te vinden was... Wat een gedoe. Dus maar liever live kijken en dan weer verder slapen.
Dus bestaande klanten moeten switchen naar een nieuw pakket?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Replay TV zit inderdaad alleen bij het Play Complete & Play Max pakket i.c.m. een Horizon box dus.
Is een uitbreiding, geen compleet nieuw pakket.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus bestaande klanten moeten switchen naar een nieuw pakkwt?
Ik heb geen Complete pakket. Alleen het oude Alles in 1 plus. Dus ik moet switchen naar een vergelijkbaar Complete pakket om Replay TV te kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is een uitbreiding, geen compleet nieuw pakket.
Alles in 1 plus is 55.95 p/m als ik er even vanuit ga dat je geen TV Extra maar TV Standaard hebt. Als je over wilt naar Connect Complete (120 mb/s en 150 mb/s per 1 april) en Play Complete (= Replay TV/Horizon) betaal je 59.95 p/m. Da's de enige optie om Replay TV te kunnen krijgen, vier euro meer betalen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb geen Complete pakket. Alleen het oude Alles in 1 plus. Dus ik moet switchen naar een vergelijkbaar Complete pakket om Replay TV te kunnen krijgen.
Dat bestaat niet meerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb geen Complete pakket. Alleen het oude Alles in 1 plus. Dus ik moet switchen naar een vergelijkbaar Complete pakket om Replay TV te kunnen krijgen.
Nou ja, dan heeft ie in ieder geval iemand om in te halen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:10 schreef aesop het volgende:
Ben benieuwd naar de start morgen. Vorig jaar vond ik Max vaak niet goed wegkomen als de lichten uitgingen. Zal hij nu makkelijker wegkomen met de Ferrarimotor? Zou zonde zijn als hij nog voor de 1e bocht onder druk komt te staan. Dat gebeurde vorig seizoen toch net iets te vaak.
Ik betaal nog steeds 55.95 en krijg in april ook 150 MB/s. Replay heb ik niet nodig omdat ik alles wat ik wil zien toch opneem, dus daar ga ik geen 4 euro meer voor betalen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alles in 1 plus is 55.95 p/m als ik er even vanuit ga dat je geen TV Extra maar TV Standaard hebt. Als je over wilt naar Connect Complete (120 mb/s en 150 mb/s per 1 april) en Play Complete (= Replay TV/Horizon) betaal je 59.95 p/m. Da's de enige optie om Replay TV te kunnen krijgen, vier euro meer betalen.
http://www.dailymotion.com/video/x3ynf3cquote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:49 schreef nils7 het volgende:
Hey volgens Mol heeft de FIA/FOM de baan in veel kleine sectoren verdeeld...
Voorheen ziggo klanten kunnen hun oude ziggo pakket houden of switchen naar de nieuwe pakketten (wat volgens mij gewoon oude upc pakketten zijn, net als de horizon box een upc ding was en CI+ een ziggo ding)quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dus bestaande klanten moeten switchen naar een nieuw pakket?
Geef ik je ook geen ongelijk in hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik betaal nog steeds 55.95 en krijg in april ook 150 MB/s. Replay heb ik niet nodig omdat ik alles wat ik wil zien toch opneem, dus daar ga ik geen 4 euro meer voor betalen.
Nieuwe pakket is duurder. Heb ik al naar gekeken toen ik mijn telefoon eruit wilde gooien. Zelfs zonder telefoon was ik duurder uit. Dus ik laat het zo.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voorheen ziggo klanten kunnen hun oude ziggo pakket houden of switchen naar de nieuwe pakketten (wat volgens mij gewoon oude upc pakketten zijn, net als de horizon box een upc ding was en CI+ een ziggo ding)
Ik ben ook geswitched. Nieuwe pakket is nog iets goedkoper ook. Nadeel is wel dat ik nu geen nieuwsserver meer heb
Ja ik had TV extra. Dat heb ik eruit gegooid. Zo was ik per saldo 5 euro goedkoper.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nieuwe pakket is duurder. Heb ik al naar gekeken toen ik mijn telefoon eruit wilde gooien. Zelfs zonder telefoon was ik duurder uit. Dus ik laat het zo.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 13:26 schreef aesop het volgende:
[..]
Dat verkeerd timen is inherent aan het systeem. Je kunt nl moeilijk voorspellen wanneer je in de gevarenzone bent. Zeker in q1 als er zoveel wagens op de baan zijn.
Het hele systeem is al waardeloos omdat het langzaamste team in elke sessie één rondje krijgt om een tijd te zetten en daarna klaar is. Zij kunnen het ook niet veroorloven om voor meerdere rondes benzine mee te nemen of banden van een paar ronden oud gebruiken om hun tijd nog te verbeteren waar andere teams dat wel kunnen. Resultaat: de mindere teams worden veel kwetsbaarder en de sterkere teams hebben nog steeds weinig te vrezen. Daarbij gaat iedereen, noodgedwongen, bij het begin van de sessie naar buiten met als gevolg veel mensen die elkaar in de weg rijden, en bij een gele of rode vlag een pure loterij.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 08:50 schreef Meike26 het volgende:
Inderdaad.. Ik mag toch hopen dat ze zich hierin snel zullen herstellen en niet eigenwijs gaan zijn met zo'n melding van "Hier doen we het mee jongens". Opsommige kleien puntjes is het misschien een voordeel als er één keer een topcoureur in de fout gaat en in Q1 of Q2 blijft steken, maar niets minder dan vorige format.. Nu krijgen de subtoppers en achterblijvers gewoon geen 2e kans meer en gaat iedereen weer terug de pits in.. En Q3..wtf.. 14 minuten kwalificatie tijd voor 8 man ?
Punt 1 : Ze zouden het format al aan kunnen passen en dat de finsih vlag voor de coureur dropt als de 90 seconden over zijn, wat betekend dat je binnen die 90 seconden over start finish moet zijn voor je snelle ronde = meer ruimte voor foutjes en herkansing.
Punt 2 : Q3 gewoon vrij van het systeem en zoals kwalificeren bedoeld is
Of gewoon het beste..helemaal terug naar oude systeem van afgelopen jaren !
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/x3ynf3c
Klopt. Dat gaf Alonso al aan als grootste probleem. Gebrek aan banden. Alonso had voor Q2 nog maar 1 setje supersofts waardoor hij geen snel rondje meer kon rijden toen hij in de gevarenzone kwam. In Q1 zat hij er goed bij met een derde tijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Het hele systeem is al waardeloos omdat het langzaamste team in elke sessie één rondje krijgt om een tijd te zetten en daarna klaar is. Zij kunnen het ook niet veroorloven om voor meerdere rondes benzine mee te nemen of banden van een paar ronden oud gebruiken om hun tijd nog te verbeteren waar andere teams dat wel kunnen. Resultaat: de mindere teams worden veel kwetsbaarder en de sterkere teams hebben nog steeds weinig te vrezen. Daarbij gaat iedereen, noodgedwongen, bij het begin van de sessie naar buiten met als gevolg veel mensen die elkaar in de weg rijden, en bij een gele of rode vlag een pure loterij.
welke app?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:09 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit is dus de applicatie van dit jaar?
* Nattekat koopt
Voor zover ik weet is dit wat de broadcasters, waaronder Olav, ter beschikking krijgen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:09 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit is dus de applicatie van dit jaar?
* Nattekat koopt
Denk ik ook. Op de mobiele app is het iig niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dit wat de broadcasters, waaronder Olav, ter beschikking krijgen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 08:06 schreef HerrFritz het volgende:
Haryanto zijn eerste strafpunten al voor zijn eerste race te pakken hahaha
knulligquote:
Altijd al zo geweest, maar dan vanaf 11.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is dat voor gekkigheid dat je vanaf positie 9 je eigen banden strategie vanaf de start mag kiezen. Dan is het voordeel voor een hogere kwalificatie toch direct al weg
De tijd die een extra pitstop kost weegt toch niet op tegen de voorsprong die je hebt een paar posities naar voren.
Enige opvallende wat ik er in hoorde was dat Alonso snel zal vertrekken bij McLaren?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1 2016 Australian GP - Ted's Qualifying Notebook
Hm aan ene kant leuk, aan andere kant mis je wel of ze over de hele sector nou sneller waren of niet. Als je in een sector een paar groene blokjes en paar gele ziet weet je niet of de gele blokjes meer kwaad deden dan de groene goed doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Post dan een screenshot.
Die site is nog erger met de reclame dan alle andere videosites bij elkaar
cool, is dat ook te zien op de telefoon?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/x3ynf3c
zie de tijd tijdens de ronde links. Groen is verbetering van eigen tijd tot op dat punt in de ronde, geel is slechter en paars is de snelste van allemaal tot op dat punt in de ronde ten opzichte van de huidige nummer 1.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm aan ene kant leuk, aan andere kant mis je wel of ze over de hele sector nou sneller waren of niet. Als je in een sector een paar groene blokjes en paar gele ziet weet je niet of de gele blokjes meer kwaad deden dan de groene goed doen.
Ah ja, my badquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zie de tijd tijdens de ronde links. Groen is verbetering van eigen tijd tot op dat punt in de ronde, geel is slechter en paars is de snelste van allemaal tot op dat punt in de ronde ten opzichte van de huidige nummer 1.
Hopelijk ruilt hij van plek met Rosbergquote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Enige opvallende wat ik er in hoorde was dat Alonso snel zal vertrekken bij McLaren?
Ferrari heeft per coureur sowieso nog een nieuw setje supersofts over. Mercedes heeft iig wat nieuwe softs voor de coureurs bewaard.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:01 schreef opreis het volgende:
weet iemand nu nog wie welke banden over heeft voor de race?
kwali is allang voorbij, dus geen stream, zou eens even bij de tors kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:27 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Iemand een stream met de volledige kwalificatie?
Eeuwige zonde, de gp2 klinkt live stukken beter wat toch een heel stuk van de belevenis is.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:32 schreef SnowOokami het volgende:
Trouwens... ze hadden toch iets aan de uitlaten gedaan?![]()
Ik heb het niet gehoord iig.
20; ik klikt misquote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:29 schreef nils7 het volgende:
100%![]()
http://autovisie.nl/2016/(...)-formule-1-circuits/
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:39 schreef Nattekat het volgende:
20/21. Vond het zo makkelijk dat ik bij een vraag iets te impulsief handelde
Claire moet eens niet zo dromen van Senna en eens beter opletten merk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
Bottas hoort zijn eventuele straf trouwens morgen pas. Moet mogelijk vanuit de pits starten omdat Williams een formuliertje niet op tijd inleverde
De F1 moet eens af van die hele shitload aan regeltjes. Dat er formuliertjes ingeleverd moeten worden prima, maar de uitleg van Williams was toch genoeg geweest? Massa zijn data hadden ze op tijd op dat papiertje staan; die van Bottas niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Claire moet eens niet zo dromen van Senna en eens beter opletten merk ik.
idd, dat regelgeneuk is super irritant, het lijken wel babysitters. de stoerheid gaat er zo echt vanaf.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
De F1 moet eens af van die hele shitload aan regeltjes. Dat er formuliertjes ingeleverd moeten worden prima, maar de uitleg van Williams was toch genoeg geweest? Massa zijn data hadden ze op tijd op dat papiertje staan; die van Bottas niet.
Nou dan lever je die zo snel als het kan alsnog in en eventueel daarna de auto van Bottas naar de technische keuring om te kijken of het klopt.
Klaar.
Hoef je helemaal geen straffen voor uit te delen.
Hier net zo, maar meer iets van B in willen tikken en met soort swipe beweging over C heen vegen... Te laat..quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:39 schreef Nattekat het volgende:
20/21. Vond het zo makkelijk dat ik bij een vraag iets te impulsief handelde
Doet niemand toch. Hij kwalificeert ook gewoon voor z'n zo hoog ingeschatte teamgenoot.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 15:29 schreef Beach het volgende:
Triest weer om die jongen meteen af te serveren in zijn eerste raceweekend.
Dammit. Eentje fout.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:29 schreef nils7 het volgende:
100%![]()
vind ik ook. Het is meer de fout van het team dan van de coureurquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:08 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje overdreven, die licentiepunten voor Harry...
Ik moest wel een beetje lachen trouwensquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vind ik ook. Het is meer de fout van het team dan van de coureur
Daarvoor zijn die rubbere dingen voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:31 schreef MrStock het volgende:
Morgen met 4 man samen de race gaan kijkenMet baby op schoot
Als hij gewoon op normale sneleheid was weggereden, dan was er niets aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vind ik ook. Het is meer de fout van het team dan van de coureur
mosterd. maaltijd.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:36 schreef WEST het volgende:
[..]
Daarvoor zijn die rubbere dingen voor uitgevonden.
bumpquote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:21 schreef THEFXR het volgende:
vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:31 schreef MrStock het volgende:
Morgen met 4 man samen de race gaan kijken![]()
Ik wil het gewoon niet wetenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:36 schreef WEST het volgende:
[..]
Daarvoor zijn die rubbere dingen voor uitgevonden.
Welke docu is dat precies?quote:
laat dat kutkind gewoon op bed liggenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 18:31 schreef MrStock het volgende:
Morgen met 4 man samen de race gaan kijkenMet baby op schoot
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:12 schreef Beach het volgende:
[..]
laat dat kutkind gewoon op bed liggen
Dankje. Zometeen even de recorder instellen.quote:
Dat is het meestal.quote:
foeiii... shame on you!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:16 schreef Geralt het volgende:
Rush ja? Ik heb hem op dvd gekregen van Brennie, maar nog nooit gekeken
Het viel mij eerlijk gezegd mee hoe snel Mol alles in de gaten had. Hij was redelijk scherp, dat is wel eens anders geweest.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:03 schreef MakkieR het volgende:
Geef de nieuwe kwalificatie een paar weken, dan zul je zien hoe de teams exact weten hiermee om te gaan. Het is allemaal nieuw en onwennig maar eenmaal gewend aan het nieuwe systeem, dan wordt er veel gerekend, wanneer het beste is je tijd te zetten. Zo is het ook belangrijk te kijken niet alleen naar de rode lantaarn, maar is het juist voor de posities die daarboven staan veel gevaarlijker. Dat had geloof ik Olav Mol ook niet goed in de gaten.
Verder is het wel duidelijk voor mij, dat dit alweer een oersaai seizoen gaat worden, omtrent het kampioenschap. Wedden dat Hamilton straks weer loopt te klagen, dat hij te weinig aandacht krijgt tijdens de race.
Ga je spijt van krijgen dat je hem nog niet eerder hebt gezien (maarja..ik val dan ook op mannen en vind Chris Hemsworth niet alleen een goede acteurtquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:16 schreef Geralt het volgende:
Rush ja? Ik heb hem op dvd gekregen van Brennie, maar nog nooit gekeken
Toch maar eens snel gaan kijken dan. Geen idee eigenlijk waarom ik hem niet eerder gezien hebquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:23 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ga je spijt van krijgen dat je hem nog niet eerder hebt gezien (maarja..ik val dan ook op mannen en vind Chris Hemsworth niet alleen een goede acteurt)
Maar zonder dollen, echt goede regie, goed gebruik gemaakt van oudere camera's (niet alleen vrolijke filtertjes) en gewoon een goede vertaling van de rivaliteit en 2 acteurs die Lauda en Hunt erg geloofwaardig weten neer te zetten![]()
grand prix is ook een aanrader!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toch maar eens snel gaan kijken dan. Geen idee eigenlijk waarom ik hem niet eerder gezien heb
Dat is toch met die kerel die een tia gehad heeft en daar zelf geen erg in heeft toch?quote:
haha ja met Stallonequote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is toch met die kerel die een tia gehad heeft en daar zelf geen erg in heeft toch?![]()
Fuck off met je engelse tijden; jij wilde daar gaan wonen dus niet zeuren als je nu een uur eerder op moet als (of dan?quote:
eitje, 21 goedquote:Op zaterdag 19 maart 2016 16:29 schreef nils7 het volgende:
100%![]()
40%, valt me niks tegen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moeten jullie deze maar invullen
https://www.carwow.co.uk/world-hardest-f1-quiz
dan wij.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Fuck off met je engelse tijden; jij wilde daar gaan wonen dus niet zeuren als je nu een uur eerder op moet als (of dan?) ons, je bent ook al een uur langer op!!!
Dat probeerde ik vroeger ook wel eens. Alleen dan ging ik uit bed, zette ik mijn wekker uit en ging ik weer op bed liggenquote:Op zondag 20 maart 2016 00:10 schreef tralalala het volgende:
Ik kon vanochtend de verleiding niet weerstaan om de wekker uit te drukken en verder te slapen.
Heb mijn mobiel nu buiten handbereik neergelegd zodat ik er sowieso uit moet.
Zó herkenbaar, ik hoop dat ik om half 6 ook echt als een zombie voor die kijkbuis ga zitten en dan langzaam opbloei.quote:Op zondag 20 maart 2016 00:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat probeerde ik vroeger ook wel eens. Alleen dan ging ik uit bed, zette ik mijn wekker uit en ging ik weer op bed liggen
8/20 · Gescoord 40%quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
Dan moeten jullie deze maar invullen
https://www.carwow.co.uk/world-hardest-f1-quiz
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 20-03-2016 om 02:33:52Teams agree unanimously to revert to previous qualifying format from next race. Toto Wolff says Ecclestone will agree reageer retweet
Was weer goed over nagedachtquote:Op zondag 20 maart 2016 02:43 schreef wimderon het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 20-03-2016 om 02:33:52Teams agree unanimously to revert to previous qualifying format from next race. Toto Wolff says Ecclestone will agree reageer retweet
quote:
twitter:JennieGow twitterde op zondag 20-03-2016 om 03:20:22#F1 Hearing there could be more tweaks to rules today. Waiting for official ruling - strategy call radio comms to be allowed. reageer retweet
twitter:JennieGow twitterde op zondag 20-03-2016 om 03:21:44Also, you will be allowed to tear off now but only until Spain. #F1 As I say, not official yet as I say but expected today. reageer retweet
11 van 20 goed = 55%quote:Op zondag 20 maart 2016 01:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
8/20 · Gescoord 40%
Resultaat: Stuck in the pits
Zo lang alweer? Hoelang is Albers dan wel al niet geleden? Ik kan me nog vrij goed die one lap qualifying van hem herinneren in... Canada? Dat was wel een mooi rondje toen. Met volle snelheid banden nog extra opwarmen op weg naar start/finish.quote:Op zondag 20 maart 2016 04:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik zat wat over de kwalificatiesystemen door de jaren heen te lezen...we hebben/hadden/hebben al sinds 2006 die drie sessies
Ik dacht dat dat pas sinds 2010 ofzo was
2005-2007. In 2005 hadden we zelfs nog een half seizoen 2 Nederlanders in de F1. Wat gaat de tijd toch hardquote:Op zondag 20 maart 2016 04:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zo lang alweer? Hoelang is Albers dan wel al niet geleden? Ik kan me nog vrij goed die one lap qualifying van hem herinneren in... Canada? Dat was wel een mooi rondje toen. Met volle snelheid banden nog extra opwarmen op weg naar start/finish.
Ach ja, de 3L V10...
Je vraag is zojuist beantwoordquote:Op zondag 20 maart 2016 05:01 schreef WEST het volgende:
Waar is al dat publiek..., ik zie er maar 6 ofzo
ja die kerel met die krullen vooraan ken ik welquote:
Het heeft hier wel gewerkt.quote:Op zondag 20 maart 2016 00:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat probeerde ik vroeger ook wel eens. Alleen dan ging ik uit bed, zette ik mijn wekker uit en ging ik weer op bed liggen
Zo te horen zijn de Fok!'ers dus gearriveerd.quote:Op zondag 20 maart 2016 05:02 schreef Jigzoz het volgende:
Zo! Ze hebben wel goed lelijke mensen weten te verzamelen.
En nee... Niet die idioot Chabot erbij...
Dat gaat al gebeuren. FIA moet het alleen nog even goedkeuren en dan zijn we weer terug bij hoe het was.quote:
Lees het net op FPquote:Op zondag 20 maart 2016 05:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat gaat al gebeuren. FIA moet het alleen nog even goedkeuren en dan zijn we weer terug bij hoe het was.
Q1 en Q2 was het eigenlijk wel leuk. Q3 moet gewoon weer terug naar hoe het was..quote:Op zondag 20 maart 2016 05:16 schreef Boarderzip het volgende:
En terecht dat ze die quali terug willen draaien, vond het echt saai gisteren. Vooral Q3 waarbij de laatste minuten alleen Mercedes nog op de baan was.
Goeiemorgen
Zou inderdaad wel een mooie combi kunnen zijn.quote:Op zondag 20 maart 2016 05:16 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Q1 en Q2 was het eigenlijk wel leuk. Q3 moet gewoon weer terug naar hoe het was..
Hoofdkanaal moet je zijn.quote:Op zondag 20 maart 2016 05:26 schreef Bolleke_666 het volgende:
Waarom krijg ik op ziggo racing een herhaling van de qualifying ipv de preshow??
HD?quote:Op zondag 20 maart 2016 05:21 schreef HerrFritz het volgende:
Mogge, hier ook 8/20
ZIt al klaar met Sky, iemand die deze ook wil geef maar een gil.
Ben ook wel benieuwd of er eentje is van ziggo?
veel plezier.quote:Op zondag 20 maart 2016 05:28 schreef Meike26 het volgende:
Ik zit nu bij Coronel, croissantjes etc worden nu klaar gezet voor lopend buffet of iets dergelijksIk vermaak me wel hier
![]()
Tofquote:Op zondag 20 maart 2016 05:28 schreef Meike26 het volgende:
Ik zit nu bij Coronel, croissantjes etc worden nu klaar gezet voor lopend buffet of iets dergelijksIk vermaak me wel hier
![]()
Om die tijd hier zaten de diehards al een paar uur sport te kijken.quote:
Ach, ik hoor liever Vd Garde galbakken over Sauber dan dat gedrein van Chabot.quote:Op zondag 20 maart 2016 05:34 schreef Djoetma het volgende:
Nog steeds dat gezeik over Giedo... Hij heeft gewoon verloren, en zou altijd geld hebben meegekregen. Gaat nu een beetje zitten natrappen. Zonder het geld van Ericsson waren ze allang failliet geweest.
dat dusquote:Op zondag 20 maart 2016 05:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ach, ik hoor liever Vd Garde galbakken over Sauber dan dat gedrein van Chabot.
Verschil moet er zijnquote:Op zondag 20 maart 2016 05:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Om die tijd hier zaten de diehards al een paar uur sport te kijken.
Zeker wetenquote:Op zondag 20 maart 2016 05:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
TofAansluitend aan de race nog even een rondje karten zeker?
quote:
Anticlimaxje dan jaquote:Op zondag 20 maart 2016 05:42 schreef Jigzoz het volgende:
Als Verstappen er in de eerste ronde uitgetikt wordt, dan zou dat best wel kut zijn.
wat?? Waarom??quote:
Teams mogen nu wel zeggen wat de bandenstrategie is en of dat veranderd. Ook mogen ze de zeggen wat de banden van een ander zijn.quote:
Idee dat de coureur het meer zelf moet doen. Alleen zaken die met veiligheid te maken kunnen hebben mogen ze bespreken.quote:
Ziggo Sport is inderdaad gratis kanaal voor Ziggo klantenquote:Op zondag 20 maart 2016 05:47 schreef Djoetma het volgende:
Effe een vraag, ze hebben het in de annotatie boven de commentbox dat je 13 euro betaalt voor Ziggosport, maar dat is toch gewoon gratis? Ik betaal er iig niets extra's voor...
Omdat het verbod belachelijk ver doorgevoerd was.quote:
ja dat was het, maar dat is dus weer terug gedraaid.quote:Op zondag 20 maart 2016 05:48 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Idee dat de coureur het meer zelf moet doen. Alleen zaken die met veiligheid te maken kunnen hebben mogen ze bespreken.
morgen fopperquote:
ik denk dat je niet de enige bent 😎quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 06:00 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat de auto van Vettel niet zijn naam waarmaakt.
Zo van:
Daar is zijn de Mercedessen.
FF wachten.
Nog ff wachten.
Pizza!
Bahquote:Op zondag 20 maart 2016 06:01 schreef Mano_ het volgende:
Verse buil shag ligt klaar, laat de spanning maar komen
We gaan nu beginnen, de lente is geopend!quote:
Na de eerste bocht Max P1quote:
Welke winter? op wat ijzel na geen winter gehad.quote:
beetje gay naar halfnaakte rollenbollende mannen kijkenquote:
Bel ze op!quote:Op zondag 20 maart 2016 06:03 schreef flipsen het volgende:
KUTTYFUSTERINGZIGGOSPORT1 "#)((=(=!"#)*! Betaald voor deze race maar mooi dat het NIET werkt "#=)$(!"?$)!
Je hebt nog 2 minutenquote:Op zondag 20 maart 2016 06:03 schreef flipsen het volgende:
KUTTYFUSTERINGZIGGOSPORT1 "#)((=(=!"#)*! Betaald voor deze race maar mooi dat het NIET werkt "#=)$(!"?$)!
kanaal 14, is gratis toch?quote:Op zondag 20 maart 2016 06:03 schreef flipsen het volgende:
hunt met een 3 min walkaway ko, lolquote:Op zondag 20 maart 2016 06:04 schreef Beach het volgende:
[..]
beetje gay naar halfnaakte rollenbollende mannen kijken
. Biertrrrrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |