het tegenovergestelde wat ze wilde bereikenquote:
Inderdaad, systeem op zich is goed, zaten ook een paar goede momenten tussen deze kwali, maar sommige teams lijken nog niet helemaal goed te kunnen rekenen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:39 schreef Max23 het volgende:
Zolang de teams goed rekenen, vind ik op zich niks mis met het systeem.
Maar nu is het voor elke volgende afvaller al veel actie. En vorig jaar alleen in de laatste minuut.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:39 schreef franklop het volgende:
[..]
maar was er op het eind nog actie..
Er is wel meer 3D geprint, stond in een winter nummer van het blad "formule 1". Sommige teams hebben ze zelfs bij op het circuit.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:40 schreef HerrFritz het volgende:
Hehe cool, Ted Kravitz meld net dat het stuur van FI geprint is uit een 3d printer. ziet er wel gers uit!
Ja. Tot de laatste 2 doe mogen vechten om de pole.quote:
de helft van de afvallers stond al in de pits toen ze afvielen..quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar nu is het voor elke volgende afvaller al veel actie. En vorig jaar alleen in de laatste minuut.
Kans is natuurlijk aanwezig dat ook die al binnen staan.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja. Tot de laatste 2 doe mogen vechten om de pole.
Mits de teams Mercedes dan goed uitrekenen wanneer ze moeten gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]laatste 90 seconden alleen met nummer 1 en 2.
Moeten ze maar beter rekenen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:41 schreef franklop het volgende:
[..]
de helft van de afvallers stond al in de pits toen ze afvielen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met wat slimheid kun je wel verder vooraan komen bij de start.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:41 schreef franklop het volgende:
ik ben vooralsnog niet echt fan van dit systeem.
om vervolgens na 3 rondjes in de race op je eigenlijke plek te staanquote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met wat slimheid kun je wel verder vooraan komen bij de start.
Hoe dan, een snel rondje neerzetten en dan een gele vlag situatie veroorzaken?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met wat slimheid kun je wel verder vooraan komen bij de start.
Die vechten om de pole dus die rijden wel aan het eind.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Kans is natuurlijk aanwezig dat ook die al binnen staan.
Ok cool, thnx! Dat wist ik niet joh. gaaf zeg,quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Er is wel meer 3D geprint, stond in een winter nummer van het blad "formule 1". Sommige teams hebben ze zelfs bij op het circuit.
behalve als ze daarvoor al moesten strijden om op plek 1 of 2 terecht te komen om niet uit te vallen. Stel dat ze 3 minuten voor het einde op 1 en 2 staan, net na een snel rondje en kunnen niks meer uit de band halen, dan wordt het al lastig om nog op tijd buiten te zijn met een nieuw setje.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die vechten om de pole dus die rijden wel aan het eind.
Ja maar de qualifying is spannender nu.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:43 schreef franklop het volgende:
[..]
om vervolgens na 3 rondjes in de race op je eigenlijke plek te staan
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:46 schreef HerrFritz het volgende:
was dat een pluimpje rook uit de merc van rosberg
Dat is vals spelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:43 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Hoe dan, een snel rondje neerzetten en dan een gele vlag situatie veroorzaken?![]()
Q1 outquote:
die ligt er al uit.quote:
Die is er al bij Q1 uitgeknikkerd.quote:
Schumacher had het ooit in Monaco een handje van.quote:
Nico ookquote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:48 schreef WEST het volgende:
[..]
Schumacher had het ooit in Monaco een handje van.
Tja Duitser's hequote:
naar ferrari en kimi met pensioenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wordt volgend jaar vervangen door VES.
Dat is altijd al zo geweest alleen nooit zichtbaar geweest.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:49 schreef nils7 het volgende:
Hey volgens Mol heeft de FIA/FOM de baan in veel kleine sectoren verdeeld...
En Max die zich nog 2 tienden verbetert en Rosberg die hem in de muur zet en enquote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:50 schreef franklop het volgende:
Ricciardo eruit, Saiz daarna eruit en mogelijk Massa eruit
In ieder geval 7e.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:51 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Zo heb ik er niks aan, hoeveelste staat max nu?
In elk geval top-7.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:51 schreef TheOneAndOnly het volgende:
5de.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:51 schreef TheOneAndOnly het volgende:
5quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:51 schreef TheOneAndOnly het volgende:
blijft iequote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:52 schreef Zorro het volgende:
En noem die man nou eens Sajnz ipv Seents
Ja maar dat is accent. Dit is onwetendheid.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, de Britse commentatoren zullen ongetwijfeld ook namen compleet debiel uitspreken
Raawsbuurg ofzo
jaquote:
Dat kan niet meer.quote:
Of minder...quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:53 schreef franklop het volgende:
ik zie nog steeds het voordeel niet helemaal hoor. Qua rondjes wordt er net zoveel gereden..
Reclameblokken.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:53 schreef franklop het volgende:
ik zie nog steeds het voordeel niet helemaal hoor. Qua rondjes wordt er net zoveel gereden..
Minder zelfs..quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:53 schreef franklop het volgende:
Voorheen was alleen de laatste minuut boeiend. Nu bijna de gehele kwalificatiequote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:53 schreef franklop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |