Wat voor de 'gemiddelde' Nederlander inhoudt dat hij 1 consumptie minder in een café drinkt voor 1 keer, voor de meeste Nederlnaders gaat het om aanzienlijk minder geld dan 2 euro. We overleven dat wel, er zijn veel grotere bronnen van geldverspilling bij onze overheid.quote:Op zondag 20 maart 2016 15:56 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik weet dat dit referendum ons 30 miljoen kost.
Indien het waar is dat hij het niet heeft gelezen dan is er weinig aan de hand. Het is nooit het doel van GeenStijl geweest om een nee te forceren, het doel was om de burgers te laten kiezen. Dat gezegd hebbende, als ik zijn baan zou hebben dan zou ik wel de moeite nemen om het document te lezen, een uur of 10 en en je weet het naadje van de kous. Het lijkt me een nuttig bestede werkdag voor hem.quote:Op zondag 20 maart 2016 10:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nouja gelukkig stem ik ook niet voor die vent maar dat is wel ontzettend droevig ja. Kom op het zijn 300 pagina's, als je dit initieert moet je op de hoogte zijn.
Heb je ergens een bron waar dat staat dat hij het niet heeft gelezen want dat zou ik echt niet begrijpen?
Je wist niet beter idd.quote:Op zondag 20 maart 2016 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zonder internet was het leven veel overzichtelijker.
Weet je wat de rechtszaak van Wilders gaat kosten? Daar hoor ik ze niet over.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat voor de 'gemiddelde' Nederlander inhoudt dat hij 1 consumptie minder in een café drinkt voor 1 keer, voor de meeste Nederlnaders gaat het om aanzienlijk minder geld dan 2 euro. We overleven dat wel, er zijn veel grotere bronnen van geldverspilling bij onze overheid.
Wat een feest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ja, vroeger had je nog wel respect voor dat soort ambtsdragers, dan ging je dat meteen lezen, dat is niet meer zo, remlof.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:55 schreef Gutmensch het volgende:
https://blendle.com/i/het(...)par-20160319-6091434
Koenders in het Parool over de mythes van het nee-kamp.
Blendle / ¤0,25
Inderdaad. Als het gratis zou zijn dan zou ik het even bekijken maar ik ga er geen 25 cent voor betalen.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, vroeger had je nog wel respect voor dat soort ambtsdragers, dan ging je dat meteen lezen, dat is niet meer zo, remlof.
quote:Op zondag 20 maart 2016 17:56 schreef Vasilevski het volgende:
http://www.theguardian.co(...)er-far-right-protest
Stem voor meer samenwerking met Oekraïne, dat is goed voor de homorechten!
Dat ook, maar daarnaast heb ik ook zoiets: waarom moet ik Koenders speciaal hierover lezen? Op echt veel verstandigs heb ik hem sws nooit kunnen betrappen en je weet toch wel waar het riedeltje op uitloopt. Wacht wel even of iemand anders er iets over publiceert, maar ik denk dat het sws niet wereldschokkend is.quote:
Het punt is niet zo zeer of dat Koenders al dan niet een verstandige jongen is maar dat hij niet (veel) meer deskundigheid heeft dan de goed ingelezen burger en dat hij net als andere mensen wordt beïnvloed door een flinke bias.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat ook, maar daarnaast heb ik ook zoiets: waarom moet ik Koenders speciaal hierover lezen? Op echt veel verstandigs heb ik hem sws nooit kunnen betrappen en je weet toch wel waar het riedeltje op uitloopt. Wacht wel even of iemand anders er iets over publiceert, maar ik denk dat het sws niet wereldschokkend is.
Even ter herinnering: er zijn ook nog zat niet-stemmers (zoals ik) die kritisch zijn over de EU maar nog veel kritischer over de achterliggende agenda van het nee-kamp.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het is trouwens opvallend dat de meeste mensen die aangeven ja te gaan stemmen zich laten leiden door hun positieve EU-gevoel. Wij hadden dat hier al lang en breed opgemerkt maar dat blijkt nu dus ook bij enquêtes.
Als je vóór stemt duw je een verdeeld corrupt land in burgeroorlog in de handen van de EU waar het niet om handelsbelangen gaat, maar om de geopolitieke ruzie tussen Rusland en enkele vooraanstaande pro-Europeanen die zich eerder in hun hemd voelde gezet door Poetin. Daar laat ik me als burger niet voor lenen, dus een overtuigend NEE!quote:Op zondag 20 maart 2016 17:45 schreef polderturk het volgende:
Ik ben VOOR het verdrag met Oekraine. Als je tegen het verdrag stemt, duw je ze in de armen van Rusland. Rusland spint er garen bij. En zo een verdrag betekent nog helemaal niet dat Oekraine bij de EU gaat horen.
Nou de man loopt tegen de 60 en is volgens mij zijn hele leven al bezig op het raakvlak EU/buitenlandse zaken/ontwikkelingshulp, ik verwacht dan wel deskundigheid hoor. Of mag je dat dan niet verwachten?quote:Op zondag 20 maart 2016 18:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het punt is niet zo zeer of dat Koenders al dan niet een verstandige jongen is maar dat hij niet (veel) meer deskundigheid heeft dan de goed ingelezen burger en dat hij net als andere mensen wordt beïnvloed door een flinke bias.
Niemand van deze regering geeft een onpartijdige mening, Koenders niet uitgezonderd.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou de man loopt tegen de 60 en is volgens mij zijn hele leven al bezig op het raakvlak EU/buitenlandse zaken/ontwikkelingshulp, ik verwacht dan wel deskundigheid hoor. Of mag je dat dan niet verwachten?
Van een timmerman van tegen de 60, die zijn hele leven al timmerman is, verwacht je ook dat-ie het wat beter doet dan een krullenjongen die net van het vmbo komt of een historicus van midden 50 met twee linkse handen, toch?
Dat is het hele punt, zo nodig liegen en bedriegen ze de boel bij mekaar of framen ze net zo hard als alle extreemrechtsjes en multiculturisten op dit forum bij mekaarquote:Op zondag 20 maart 2016 18:27 schreef Elzies het volgende:
[..]
Niemand van deze regering geeft een onpartijdige mening, Koenders niet uitgezonderd.
Ik zie geen enkel verband met extreem rechts. Buiten wat anti-Poetin geroeptoeter en de handelsleugen zie ik nog nergens een goed tegenargument die mijn argumenten om NEE! te stemmen kunnen veranderen.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is het hele punt, zo nodig liegen en bedriegen ze de boel bij mekaar of framen ze net zo hard als alle extreemrechtsjes op dit forum.
Wie zwijgt stemt toe.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
Even ter herinnering: er zijn ook nog zat niet-stemmers (zoals ik) die kritisch zijn over de EU maar nog veel kritischer over de achterliggende agenda van het nee-kamp.
Het gaat over het framen. Je bent tegen, ómdat je een laagopgeleide tokkie bent. Of je bent voor, ómdat je een cultureel marxist bent. Ik noem maar wat. Idem in vluchtelingencrisis.quote:Op zondag 20 maart 2016 18:32 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel verband met extreem rechts. Buiten wat anti-Poetin geroeptoeter en de handelsleugen zie ik nog nergens een goed tegenargument die mijn argumenten om NEE! te stemmen kunnen veranderen.
Kom op! Het land is in burgeroorlog. Grenzen zijn nog niet eens bepaald. Dat biedt toch geen enkel stabiel raamwerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |