CDO² van BBB-tranches van een CDO van een RMBS met een subprime mortgage pool?quote:
Die CRAs liepen zelf geen enkel risico, dus in dat opzicht was het een prima beslissing.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
CDO² van BBB-tranches van een CDO van CMBS'en?
Aha, daar kunnen we best triple-A paper van maken. Veilig voor pensioenfondsen, investment-grade!
Dit begrijp ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
CDO² van BBB-tranches van een CDO van een RMBS met een subprime mortgage pool?
Aha, daar kunnen we best triple-A paper van maken. Veilig voor pensioenfondsen, investment-grade!
Sterker nog, ze behielden marktaandeel door sneller een hoge rating uit te schrijven.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die CRAs liepen zelf geen enkel risico, dus in dat opzicht was het een prima beslissing.
Dan ben je al slimmer dan 90% van mijn vakgenoten.quote:
Vier waterstofatomen toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:50 schreef GSbrder het volgende:
Strikvraag: weten jullie het verschil tussen govies en t-bills?
Hoop dat de Atlantische oceaan wat meer waterstof bevat.quote:
Haha, natuurlijk. Jij niet dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:50 schreef GSbrder het volgende:
Strikvraag: weten jullie het verschil tussen govies en t-bills?
Het ene is US, het andere is alle andere landen.quote:
quote:The first general government bonds were issued in the Netherlands in 1517. Because the Netherlands did not exist at that time, the bonds issued by the city of Amsterdam are considered their predecessor which later merged into Netherlands government bonds. The average interest rate at that time fluctuated around 20%.
Ja, precies. Dat wist ik dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:53 schreef GSbrder het volgende:
Het ene is US, het andere is alle andere landen.
Terecht. Ze willen in de EU 10,5 miljoen per jaar uitgeven aan limo's en chauffeurs.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:55 schreef xpompompomx het volgende:
Volgens mij gaan ze Reya oppakken:
Molenbeek live!!
EP. Indien EU was het verwaarloosbaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht. Ze willen in de EU 10,5 miljoen per jaar uitgeven aan limo's en chauffeurs.
Uiteraard EP. Maar ik weet niet of die auto's buiten de EU mogen komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
EP. Indien EU was het verwaarloosbaar.
Dat zou jij wel willen hè, boefje.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:55 schreef xpompompomx het volgende:
Volgens mij gaan ze Reya oppakken:
Molenbeek live!!
Zou me ook niet verbazen, inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:22 schreef Kaas- het volgende:
Knoops heeft die dingen natuurlijk gewoon zelf gelekt aan het AD. Hoort allemaal bij zijn strategie:
Wel weer gratis aandacht voor Geert, dat is uiteindelijk toch een stuk belangrijker.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:26 schreef Tchock het volgende:
Dat lijkt me zéér onaannemelijk. Het is ten eerste strafbaar en ten tweede op geen enkele manier voordelig voor je processtrategie.
Dat kun je ook op allerlei manieren doen die niet je reputatie als advocaat kunnen verwoesten. Als uitkomt dat Knoops het zelf heeft gelekt kan hij met pensioen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Wel weer gratis aandacht voor Geert, dat is uiteindelijk toch een stuk belangrijker.
Welke van de twee?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Wel weer gratis aandacht voor Geert, dat is uiteindelijk toch een stuk belangrijker.
Als je zeker bent dat je gaat winnen..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:26 schreef Tchock het volgende:
Dat lijkt me zéér onaannemelijk. Het is ten eerste strafbaar en ten tweede op geen enkele manier voordelig voor je processtrategie.
Als je zeker bent dat je gaat winnen is er nóg minder belang om zoiets doms te doen. Plus, nogmaals, het is strafbaar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je zeker bent dat je gaat winnen..
Klopt, dat heb ik ook gelezen. Dat schofferende hoorde ook wel bij Brams stijl. Knoops is zakelijker.quote:Stond laatst nog een interview met een van de D66-rechters die het vorige proces hadden behandeld. Die meneer zei dat hij toch wel hoopte/dacht dat Knoops met iets meer respect voor de rechtsstaat te werk zou gaan in vergelijking met Mosko.
Ach, hij kan altijd nog aan de slag aan het schnabbelcircuit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kun je ook op allerlei manieren doen die niet je reputatie als advocaat kunnen verwoesten. Als uitkomt dat Knoops het zelf heeft gelekt kan hij met pensioen.
Nee, ik weiger dat te geloven.
Er is zoveel strafbaar, lekker boeiend.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je zeker bent dat je gaat winnen is er nóg minder belang om zoiets doms te doen. Plus, nogmaals, het is strafbaar.
Het AD zou niet zo angstig zijn als het document van Knoops of Wilders kwam. Blijkbaar is er reden te vermoeden dat het geen zuivere koffie is.quote:Adjunct-hoofdredacteur Frank Poorthuis wil niet zeggen of de bron van de krant inderdaad een hacker is. Maar op de vraag of hij voor zijn bron de hand in het vuur durft te steken, zegt hij in het NOS Radio 1 Journaal. "Dat durf ik niet zeker te zeggen. Ik weet alleen dat wij niets illegaals hebben gedaan".
Volgens Poorthuis is er tot publicatie overgegaan na overleg met de advocaat van de krant. Ook heeft een redacteur van het AD gisteravond contact gehad met Knoops. "Hij heeft ons toen niet gevraagd om van publicatie af te zien".
Voor politici geldt het zelfde en die lekken om de haverklap om persoonlijk gewin te boeken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kun je ook op allerlei manieren doen die niet je reputatie als advocaat kunnen verwoesten. Als uitkomt dat Knoops het zelf heeft gelekt kan hij met pensioen.
Nee, ik weiger dat te geloven.
Nee, dat is niet waar. Een lekkende politicus krijgt een standje en dan gaan we weer verder. Een lekkere advocaat zet echt zijn hele carrière op het spel. Je betrouwbaarheid is alles. De Orde zal zoiets ook niet zo makkelijk laten passeren als dat bij politici gebeurt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor politici geldt het zelfde en die lekken om de haverklap om persoonlijk gewin te boeken.
Allemaal maffiamaatjes en hun enige doel is criminelen onterecht op vrije voeten krijgen. Schorem.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Als ik een beroepsgroep niet vertrouw, dan zijn het wel advocaten.
Is wel gewoon echt zo natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Allemaal maffiamaatjes en hun enige doel is criminelen onterecht op vrije voeten krijgen. Schorem.
Ze zouden ze allemaal moeten opsluiten, ware het niet dat ze dan elkaar of zichzelf weer onterecht op vrije voeten krijgen.quote:
Juristen in het algemeen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Veelal tuig inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Shit, ik dacht dat ik je met een tweede poging wel op de kast zou krijgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze zouden ze allemaal moeten opsluiten, ware het niet dat ze dan elkaar of zichzelf weer onterecht op vrije voeten krijgen.
Ik vermoed zelf dat het uit de PVV Kamerfractie komt. In het verleden is zowat het hele PVV-partijarchief gelekt naar de NRC, die publiceren een keer in de zoveel tijd over de haat en nijd binnen de fractie.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:22 schreef Kaas- het volgende:
Knoops heeft die dingen natuurlijk gewoon zelf gelekt aan het AD. Hoort allemaal bij zijn strategie:
Ja. Dat zijn ook buitengewoon boeiende artikelen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:48 schreef freako het volgende:
[..]
Ik vermoed zelf dat het uit de PVV Kamerfractie komt. In het verleden is zowat het hele PVV-partijarchief gelekt naar de NRC, die publiceren een keer in de zoveel tijd over de haat en nijd binnen de fractie.
Zou Wilders dit hele verhaal met zijn fractie delen? Zo ja, dan is het inderdaad slechts wachten oo doorlekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:48 schreef freako het volgende:
[..]
Ik vermoed zelf dat het uit de PVV Kamerfractie komt. In het verleden is zowat het hele PVV-partijarchief gelekt naar de NRC, die publiceren een keer in de zoveel tijd over de haat en nijd binnen de fractie.
Het zou wel kunnen, maar het is niet heel gebruikelijk dat een advocaat zijn pleitnota naar een cliënt stuurt. Laat staan dat die cliënt dat dan gaat verspreiden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:48 schreef freako het volgende:
[..]
Op de integriteit van Knoops zou ik toch ook niet al te hard gokken hoor. Het blijft een advocaat.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen, maar het is niet heel gebruikelijk dat een advocaat zijn pleitnota naar een cliënt stuurt. Laat staan dat die cliënt dat dan gaat verspreiden.
In elk geval is het logischer dan dat Knoops zelf zou lekken.
Een nieuwe start zonder corruptie. Goed bezig hoor FIFA.quote:Projectontwikkelaar Wanda Group is de nieuwe hoofdsponsor van de FIFA. Het conglomeraat verbindt zijn naam aan de komende vier wereldkampioenschappen voetbal. Het is voor het eerst dat een Chinees bedrijf deze rol als belangrijkste partner van de bond zal vervullen, meldt persbureau AP. Frappant is dat de holding waarvan Wanda Group onderdeel uitmaakt, wordt geleid door Philippe Blatter, de neef van de omstreden voormalig FIFA-topman Sepp Blatter.
Door dit soort berichten krijgt men het idee dat er binnen het voetbal sprake is van vriendjespolitiek en kan ik geen topic in VBL meer lezen zonder dat er gekankerd wordt over het feit dat het allemaal "door en door verrot" is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een nieuwe start zonder corruptie. Goed bezig hoor FIFA.
Erg verrassend allemaal.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voetbal is gewoon een corrupt zooitje, wen er maar aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Door dit soort berichten krijgt men het idee dat er binnen het voetbal sprake is van vriendjespolitiek en kan ik geen topic in VBL meer lezen zonder dat er gekankerd wordt over het feit dat het allemaal "door en door verrot" is.
Kan de FIFA het niet gewoon wat slimmer aanpakken? Op dat gezeik zit ik namelijk niet te wachten.
Niet de holding, overigens. Een Chinees bedrijf dat gerund wordt door "Philippe Blatter", dat zou wel al te gortig zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik en dat boeit me ook geen reet. Het gaat erom dat de corrupte leiding wat slimmer met de pers om moet gaan zodat het niet ter beschikking komt voor jan en alleman. Simpele figuren zouden zich niet met zulke vraagstukken moeten bezig houden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voetbal is gewoon een corrupt zooitje, wen er maar aan.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Door dit soort berichten krijgt men het idee dat er binnen het voetbal sprake is van vriendjespolitiek en kan ik geen topic in VBL meer lezen zonder dat er gekankerd wordt over het feit dat het allemaal "door en door verrot" is.
Kan de FIFA het niet gewoon wat slimmer aanpakken? Op dat gezeik zit ik namelijk niet te wachten.
Wat een curieuze redenatie. In plaats van alle vriendjespolitiek en corruptie uitbannen moeten ze zorgen dat de pers niet ter beschikking komt aan het grote publiek.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik en dat boeit me ook geen reet. Het gaat erom dat de corrupte leiding wat slimmer met de pers om moet gaan zodat het niet ter beschikking komt voor jan en alleman. Simpele figuren zouden zich niet met zulke vraagstukken moeten bezig houden.
Dat zouden bankiers ook moeten nastreven.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:39 schreef Euribob het volgende:
is gewoon een corrupt zooitje, wen er maar aan.
Ja, dat weet ik en dat boeit me ook geen reet. Het gaat erom dat de corrupte leiding wat slimmer met de pers om moet gaan zodat het niet ter beschikking komt voor jan en alleman. Simpele figuren zouden zich niet met zulke vraagstukken moeten bezig houden.
Zo lang het maar vermaak biedt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sport is een corrupt zooitje. Maar dat maakt het des te leuker om te volgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha hoe ze het daar ontkennen is helemaal lachwekkendquote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:45 schreef Kowloon het volgende:
Tennis is echter geheel vrij van doping:
[ afbeelding ]
Lelijke kerel trouwens.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:45 schreef Kowloon het volgende:
Tennis is echter geheel vrij van doping:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me voor mij de beste oplossing ja. Geen gezeik iedereen rijk. Verder gaat corruptie en vriendjespolitiek uitbannen niet gebeuren voordat het geld uit het voetbal wordt gehaald. En een herstructurerings- en democratiseringsslag zodat het in de toekomst in betere banen kan worden geleid zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren (vanwege het gebrek aan controle en de politieke wil om er iets aan te doen).quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Wat een curieuze redenatie. In plaats van alle vriendjespolitiek en corruptie uitbannen moeten ze zorgen dat de pers niet ter beschikking komt aan het grote publiek.
Je solliciteert naar een functie begrijp ik?
Tijdens het spijkerpoepen lijken je spieren kleiner inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:47 schreef Tchock het volgende:
Die foto van Nadal is een tikkeltje oneerlijk.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:49 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tijdens het spijkerpoepen lijken je spieren kleiner inderdaad.
80% van alle FIFA-leden bestaat uit apenlanden, het valt nog best mee met de corruptie als je het zo bekijkt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat lijkt me voor mij de beste oplossing ja. Geen gezeik iedereen rijk. Verder gaat corruptie en vriendjespolitiek uitbannen niet gebeuren voordat het geld uit het voetbal wordt gehaald. En een herstructurerings- en democratiseringsslag zodat het in de toekomst in betere banen kan worden geleid zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren (vanwege het gebrek aan controle en de politieke wil om er iets aan te doen).
Verder was ik sarcastisch, zoals je misschien al wel begrepen had.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
80% van alle FIFA-leden bestaat uit apenlanden, het valt nog best mee met de corruptie als je het zo bekijkt.
Blatter is Afrikaan heur. Net als iedereen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Grappig dat de corrupte lieden dan weer komen uit schoolvoorbeeld Europese landen als Zwitserland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |