SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Maar wel de realiteit die idealisten niet willen inzien en de rest maar als extreem-rechts wegzetten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is politiek gezien ook niet echt winstgevnd voor een partij natuurlijk
De gematigde rechtse zie je niet in de media, dat maakt het eerlijk gezegd ook lastig te nuancerenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar wel de realiteit die idealisten niet willen inzien en de rest maar als extreem-rechts wegzetten.
Genoeg te zien hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De gematigde rechtse zie je niet in de media, dat maakt het eerlijk gezegd ook lastig te nuanceren
Er bestaat voor dit probleem geen redelijke oplossingquote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
En gematigd links bestaat niet, anders waren er wel redelijke oplosisngen geweest.
Hoe kan iemand het dan in zn hoofd halen om ze binnen te halen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Er bestaat voor dit probleem geen redelijke oplossing
Waarom zou rechts niet met die oplossing kunnen komen? En je zit nu al in een situatie dat geen immigratie geen plan isquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Extreem rechts: schreeuwen tegen iedere buitenlander
Extreem links: alleen maar over moraliteit schreeuwen als het over vluchtelingen gaat, zonder daadwerkelijke oplossingen.
GEmatigd rechts: sceptisch zijn tegenover immigratie, zolang er geen gedegen plan is.
Gematigd links zou dan kunnen zijn het aandragen van plannen.
Extreem links is fokkie.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Extreem rechts: schreeuwen tegen iedere buitenlander
Extreem links: alleen maar over moraliteit schreeuwen als het over vluchtelingen gaat, zonder daadwerkelijke oplossingen.
GEmatigd rechts: sceptisch zijn tegenover immigratie, zolang er geen gedegen plan is.
Gematigd links zou dan kunnen zijn het aandragen van plannen.
Omdat ik niet zou inzien waarom ik hun problemen moet oplossen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou rechts niet met die oplossing kunnen komen? En je zit nu al in een situatie dat geen immigratie geen plan is
Ik heb het ook niet over jou. Ik heb het over een random rechtse partij.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet zou inzien waarom ik hun problemen moet oplossen.
Omdat de meeste rechtse paritjen zich gewoon aan de wet willen houden?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou. Ik heb het over een random rechtse partij.
Die onderhandelen nu trouwens over een linkse oplossing
Als de procedure wat fatsoenlijker zou verlopen in Nederland ben ik het hier wel mee eens jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je uitgeproduceerd bent heb je ook als minderjarige geen enkel recht meer hier.
Fatsoenlijker is korter?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:09 schreef Fok-it het volgende:
Als de procedure wat fatsoenlijker zou verlopen in Nederland ben ik het hier wel mee eens ja
Dat vooral ja. En duidelijk laten weten dat uitgeprocedeerd ook echt uitgeprocedeerd is. Ik weet niet hoe dat nu gaat maar ik heb het idee dat asielzoekers dat niet duidelijk meekrijgen, en dat de sfeer gecreerd wordt dat een besluit ook nietszeggend is. Dat is natuurlijk de bedoeling nietquote:
Omdat ze enorm veel liegende vertalers in dienst hebben genomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet niet hoe dat nu gaat maar ik heb het idee dat asielzoekers dat niet duidelijk meekrijgen
Tuurlijk kost het tijd. Maar geen 10 jaar in AZC`s verblijven voor je te horejn krijgt dat je weg moet, echt nietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar een fatsoenlijke procedure kost altijd tijd.
Je moet iemand geschiedenis napluizen, iemands verhalen controleren en de stand van zaken in de gaten houden.
Dat duurt gewoon tijd, jammer voor diegene, hij kan zn verzoek altijd intrekken.
Na 10 jaar hebben ze er ZELF voor gekozen in hoger beroep te gaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:13 schreef Fok-it het volgende:
Maar geen 10 jaar in AZC`s verblijven voor je te horejn krijgt dat je weg moet, echt niet
Weet ik. Maar Nederland heeft toch geen 10 jaar daar voor nodig kom opquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na 10 jaar hebben ze er ZELF voor gekozen in hoger beroep te gaan.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik. Maar Nederland heeft toch geen 10 jaar daar voor nodig kom op
Ja, daar ligt het probleem inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan heb je dus ook geen idee HOEVEEL mensen zo'n aanvraag hebben lopen ivm hoeveel mensen het uitzoeken?
En weet je wat dat weer kost? Juist ja, euros.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar ligt het probleem inderdaad.
Te weinig mankracht voor te veel asielaanvraag
Moet moet.. Dit kan je dus nog 2 uur doorzettenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het mag dus niet te lang duren, je moet er genoeg binnen laten en de sociale zekerheden moeten gegarandeerd bleven.
Jij zou het dus goed vinden als de uitkeringen zouden stoppen voor vluchtelignen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:20 schreef Fok-it het volgende:
Moet moet.. Dit kan je dus nog 2 uur doorzettenIk heb net al gezegd dat het niet moet, maar veel mensen vinden dat het niet anders kan.
Blijkbaar wel. Want economische voorspellingen dat het hele sociale zorgstelsel in Nederland stopgezet moet worden heb ik nog niet gemaakt zien worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is namelijk ehct geen economische hogeschool.
Lees je in in dat er nu al geen pensioen voor jou zal zijn. Omdat de vergrijzing extreem toeneemt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:22 schreef Fok-it het volgende:
Want economische voorspellingen dat het hele sociale zorgstelsel in Nederland stopgezet moet worden heb ik nog niet gemaakt zien worden.
http://www.nu.nl/economie(...)ele-stabiliteit.htmlquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En als je die voorspellingen echt niet voorbij hebt zien komen focus je je echt te veel op een pauw.
Heb je het artikel gelezen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)ele-stabiliteit.html
President van DNB. Tsja. Die zal als vooraanstaande econoom ook geen poep praten hoor
Ja. De consequenties zijn moeilijk in te schattenquote:
Snap je hoe het omslagstelsel werkt?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:27 schreef Fok-it het volgende:
Maar jij kan blijkbaar al inschatten dat miljoenen Nederlands gedag kunnen zeggen teggen hun uitkering
Waarom begin je hier over?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap je hoe het omslagstelsel werkt?
Omdat de kern is van ons pensioenstelsel. En daarmee in grote mate ons sociaal stelsel.quote:
Hij geeft nu al aan dat integratie generaties duurt. Die tijd hebben we niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:29 schreef Fok-it het volgende:
Want hij geeft toch duidelijk aan dat de lange termijn gevolgen onbekend zijn
Ah, maar het gaat niet om integratie hoor? Jij beweert dat het sociale zorgstelsel verdwijnt. Kan ik uit dit artikel niet echt halenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij geeft nu al aan dat integratie generaties duurt. Die tijd hebben we niet.
Dit is een troll?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, maar het gaat niet om integratie hoor? Jij beweert dat het sociale zorgstelsel verdwijnt. Kan ik uit dit artikel niet echt halen
..quote:
Ik heb het omslagstelsel proberen uit te legen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
..
Tuurlijk draait integratie daarom. Ik bedoel dat het er niet om gaat inzage jouw argument
Jij wilde toch bronnen die het tegenspreken
Dit is feitelijk gezien het verhaal wat ik wil zeggen.quote:Dus: het verhaal over die vergrijzing zou kunnen kloppen, als de immigranten zich ook werkelijk zouden aanpassen, zich zouden ontwikkelen zoals autochtonen zich ontwikkelen. Dat zou dan betekenen dat zij een extra belastingbasis vormen, waarmee de vergrijzing deels betaald kan worden.
Als dit beter kan worden, ben ik voor.quote:Maar de praktijk is volstrekt anders. De groep vluchtelingen, die nu hier is, is heel goed te vergelijken met de groep Marokkanen, waar we het over hebben. De WRR (de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid –PvG) heeft een rapport uitgebracht over de integratie van recente asielzoekers. Daar blijkt zonneklaar uit dat het zeer slecht gaat. Somaliërs: 26 procent heeft werk. Eritreeërs en Marokkanen scoren ook heel laag.
Nou ja dat klopt inderdaad. Dat kan je niet verwachten in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is feitelijk gezien het verhaal wat ik wil zeggen.
Maar er is nog nooit een groep geweest die zich volledig aanpast binnen 1 generatie.
Dan staat mijn punt dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja dat klopt inderdaad. Dat kan je niet verwachten in ieder geval
Tuurlijk is het te vinden. Maar de media laat het liever niet zien, dat bedoel ik. Dan kan je mensen niet verwijten dat ze rechts associeren met extreem-rechtsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan staat mijn punt dus.
Maar zelfs hoogleraren zijn gematigd skeptisch.
Hoezo kun je ze niet vinden? Het is allemaal gewoon te vinden.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk is het te vinden. Maar de media laat het liever niet zien, dat bedoel ik. Dan kan je mensen niet verwijten dat ze rechts associeren met extreem-rechts
Ik noem het ook geen excuus, maar het is wel een politiek mediaklimaat dat geschept is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
In Nederland is alles op te zoeken, dommigheid is nooit een excuus voor dingen niet willen opzoeken of iets van beide kanten in te lezen.
Waarom dan zo boos op Mikey? Die zou dan net zo goed slachtoffer van zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik noem het ook geen excuus, maar het is wel een politiek mediaklimaat dat geschept is.
Genot.quote:De Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling heeft berekend dat tussen 2013 en 2035 in de meeste landen een vergrijzingsgolf zal plaatsvinden. Omslagsystemen zijn hier niet tegen bestand.
Point takenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom dan zo boos op Mikey? Die zou dan net zo goed slachtoffer van zijn.
Ik vind beide kanten net zo treurig overigens.quote:
Mwah, iedereen kiest altijd onbewust toch 1 van de 2 kanten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind beide kanten net zo treurig overigens.
Niemand hier die jou dom rechts noemt in ieder geval, in de meeste discussie haal je elk punt van ee nander omlaag dusjaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik zo vaak in dom rechts wordt ingeschaald, terwijl ik nooit negatief over een vluchteling heb uitgelaten. En best voorstander zou zijn, als het systeem er naar zou zijn.
Omdat jouw reacties in dit onderwerp ook nooit met een realistisch alternatief komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:53 schreef Fok-it het volgende:
Dat zie je wel aan al mijn reacties naar hem die door jou gecounterd worden met totaal andere voorbeelden
Verschil is alleen dat ik er gewoon zo rationeel mogelijk over na probeer te denken, hoe onrealistisch en idealistisch het ook mag zijn. Mikey is populistisch xenofoob gepeupelquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan zijn dat toch net zo realistische dingen als die dingen die Mikey keihard roept.
Rationeel is in mijn ogen niet te rijmen met een visie zonder oplossingen, maar puur op emotie gebasseerd, sorry.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat ik er gewoon zo rationeel mogelijk over na probeer te denken, hoe onrealistisch en idealistisch het ook mag zijn. Mikey is populistisch xenofoob gepeupel
ik vind best dat je op verstand ergens over na kan denken als de concrete oplossing ervoor nog mist mjaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rationeel is in mijn ogen niet te rijmen met een visie zonder oplossingen, maar puur op emotie gebasseerd, sorry.
Mag, maar niemand schiet er wat mee op.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:58 schreef Fok-it het volgende:
ik vind best dat je op verstand ergens over na kan denken als de concrete oplossing ervoor nog mist mja
Dat is waar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:59 schreef Insomnia_ het volgende:
En met verstand denken zou toch ook oplossingsgericht denken zijn?
Want ik denk dat vrijwel iedereen hoopt dat ieder mens zo vredig mogelijk kan leven, ja ook "extreem rechts"quote:
Dat is wel te hopen jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want ik denk dat vrijwel iedereen hoopt dat ieder mens zo vredig mogelijk kan leven,
Dan zie ik het verschil niet tussen de uit emotie gebasseerde meningen.quote:
Nou ja, ik geloof wel dat je zegt dat linksen wel vinden dat ze een bepaalde morele waarheid in pacht hebben jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zie ik het verschil niet tussen de uit emotie gebasseerde meningen.
Allebei net zo irrealistisch en populistisch.
En dat vind ik behoorlijk kwalijk zolang dat niet ergens op gebasseerd is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof wel dat je zegt dat linksen wel vinden dat ze een bepaalde morele waarheid in pacht hebben ja
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 04:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat vind ik behoorlijk kwalijk zolang dat niet ergens op gebasseerd is.
Als nou meer mensen dat begrijpelijk zouden vinden in plaats van blind in die val zouden lopen, dan zouden we al een stuk verder zijn in oplossingen vinden.quote:
Is in Nederland gelukkig ook een redelijk marginaal groepje.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 04:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het verder wel vaak grappig dat veel links-georienteerde soms nauwelijks rechts-conservatieven kennen.
Daarom verliest links elke verkiezing.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 04:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is in Nederland gelukkig ook een redelijk marginaal groepje.
Gaat goede kant op.quote:Een ruime meerderheid is tegen abortus als die wordt gepleegd omdat de partner niet de vader is; een relatie of huwelijk is verbroken; het gezin geen goede woonruimte heeft; de moeder haar opleiding niet heeft afgerond; er sprake is van geldgebrek; een kind niet te combineren is met werk; een kinderwens ontbreekt of nog een kind niet gewenst is.
beterquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:27 schreef Fok-it het volgende:
Nou die rondleiding stelde ook geen fluit voor. Sta je om 7 uur voor ophalf uurtje weer klaar.
Maar wel officieel aangenomen
Optiefen gauwquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter
wnr neem je me mee uit eten ;s
Nee grapje hoorquote:
Euroknallert ken je krijgenquote:
Moet gaan sparen als ik eenmaal weer salaris heb he. Kan niks meer afquote:
Jij bent 12?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:45 schreef wietparkiet het volgende:
die ginger is een dag ouder dan dat ik ben
zou het hem echt niet geven tho
dus ik moet nog even wachten totdat je me mee uit kan nemen ;squote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet gaan sparen als ik eenmaal weer salaris heb he. Kan niks meer af
Ik moet eerst Heppie nog paar avonden sushi teruggeven ;squote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus ik moet nog even wachten totdat je me mee uit kan nemen ;s
ja dat vond ik nou ookquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Ooohhh oke
Dat joch in die clip lijkt echt 12 joh
zou gewoon wat nori om je staafmixer doen als ik jou wasquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet eerst Heppie nog paar avonden sushi teruggeven ;s
Crispy garnaal wordt datquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou gewoon wat nori om je staafmixer doen als ik jou was
Ekte sushi ook nog Maar 1 keer op. In klein authentiek Japans tentjequote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
heb nog nooit sushi op btw
behalve de zooi die ze bij ons in de keuken hebben dan
hehe gewoon zelf gezellig makenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ekte sushi ook nog Maar 1 keer op. In klein authentiek Japans tentje
Merk je wel meteen, maar zo ongezellig
Op een gegeven moment is het welletjes jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehe gewoon zelf gezellig maken
toen ik gister naar huis ging zaten er nog steeds mensen in de dinerzaal
echt beetje medelijden met de bediening dan
hoor wel eens verhalen over mensen die tot 1 uur blijven zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het welletjes ja
op een gegeven moment moet je zelf toch wel doorhebben dat je een beetje lang blijft hangen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoor wel eens verhalen over mensen die tot 1 uur blijven zitten
zou ze dan al lang weggestuurd hebben
Goed bezigquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:15 schreef Crack_ het volgende:
IK HEB EEN ACHT VOOR TENTAMEN, OMG EEN ACHT!![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker hoorquote:
Tofquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:27 schreef Fok-it het volgende:
Nou die rondleiding stelde ook geen fluit voor. Sta je om 7 uur voor ophalf uurtje weer klaar.
Maar wel officieel aangenomen
Dankjequote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:18 schreef Crack_ het volgende:
En gefeliciteerd Fok-it, lees het nu pas. Gaaf!![]()
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DankjeWeet nog niet hoeveel uur ik ga draaien en dat kunnen ze niet zeggen dus dat gaat nog een drama opleveren mer het UWV. Kan 48 uur zijn maar ook 24 of 16 soms.
Nou bij niet voldoende inkomen wordt het verrekend met je uitkering. Nu ik dit dus niet weet weten zij ook niet of ik genoeg ga verdienen of hun nog moeten verrekenn waardoor ik dus in een slecht geval in de problemen kom met mijn vaste lasten. War wel zou kunnen is dat ik elke maand nog 100 procent uitkering ontvang en wan het eind van het jaar een groot gedeelte moet terugbetalen maar dat is wel extreem kutquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Sorry ik weet echt niks van het UWV
Dat moet je nu toch elke maand aangeven?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou bij niet voldoende inkomen wordt het verrekend met je uitkering. Nu ik dit dus niet weet weten zij ook niet of ik genoeg ga verdienen of hun nog moeten verrekenn waardoor ik dus in een slecht geval in de problemen kom met mijn vaste lasten. War wel zou kunnen is dat ik elke maand nog 100 procent uitkering ontvang en wan het eind van het jaar een groot gedeelte moet terugbetalen maar dat is wel extreem kut
blijkbaar is dat niet zo vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
op een gegeven moment moet je zelf toch wel doorhebben dat je een beetje lang blijft hangen?
Ja maae als je bij het UWV wat aangeeft duurt hwt minimaal 4 weken voor je überhaupt wat hoortquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat moet je nu toch elke maand aangeven?
Paupersquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
blijkbaar is dat niet zo vanzelfsprekend
Ohquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maae als je bij het UWV wat aangeeft duurt hwt minimaal 4 weken voor je überhaupt wat hoort
Ja, maar het komt hoe dan ook op hetzelfde neer toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou bij niet voldoende inkomen wordt het verrekend met je uitkering. Nu ik dit dus niet weet weten zij ook niet of ik genoeg ga verdienen of hun nog moeten verrekenn waardoor ik dus in een slecht geval in de problemen kom met mijn vaste lasten. War wel zou kunnen is dat ik elke maand nog 100 procent uitkering ontvang en wan het eind van het jaar een groot gedeelte moet terugbetalen maar dat is wel extreem kut
Dus dan heb je geen keus. Ja of gokken dat je het minimale gaat verdienen, maar als dar even maandje niet doorgaat heb je een probleemquote:
Ja is ook zo. Maar ik ken mezelf. Dat ga ik toch niet goed controlerenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar het komt hoe dan ook op hetzelfde neer toch?
Ja, terug betalen is wel rot maar dat kun je zelf wel zien of je moet terug betalen. Je ziet zelf of je minder verdiend dan wat vooraf was vast gesteld, dan moet je terug betalen, toch?En onthouden dat t allemaal op het zelfde neer komt
werk je in keukenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoor wel eens verhalen over mensen die tot 1 uur blijven zitten
zou ze dan al lang weggestuurd hebben
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Maar ik ken mezelf. Dat ga ik toch niet goed controleren
Maar komt goedquote:
wanneer begin jequote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar komt goed
Heb alleen het idee dat ik ziek begin te wordenen dat terwijl ik zo gezond eet
echt bagger
Volgende week. Wordt nog gebeld wanneer ze plekje hebben. Maandag even veiligheidschoentjes halenquote:
Je lichaam moet vast wennen aan al die vitaminenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar komt goed
echt bagger
Oppassen jijquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je lichaam moet vast wennen aan al die vitaminen
Voor wat?quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor wat?
Ik heb echt fucking veel moeite met settlenik kan er niet mee omgaan dat ik hier ben
Waar ga je heen vriend.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben deze komende weken zo achterlijk veel geld kwijt aan vliegtickets. Bah.
Ik ben ook ziekquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar komt goed
echt bagger
casablanca en warschauquote:
Casablancaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
casablanca en warschau
maar tickets waren niet goedkoop bah
Shitquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]je bent niet de enige meid
Krijgt bijna iedereen die langdurig gereisd heeft. Kan ook echt lang duren
Ouiiiiii en ik vind het helemaal niksquote:
heb gratis onderdak in casablancaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Casablancahoe kwam je daar zo bij
warschau had ik op zich nog wel verwacht
Zodra je een ritme hebt wordt het weer beter, echt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ShitIk had gehoopt te horen dat zodra ik een ritme heb en bladiebla dat het beter wordt oid
Wat let je?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouiiiiii en ik vind het helemaal niksoverweeg stiekem echt een ticket naar australie te kopen
Thanks crackiequote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zodra je een ritme hebt wordt het weer beter, echt.
Het werkt verslavend hequote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ShitIk had gehoopt te horen dat zodra ik een ritme heb en bladiebla dat het beter wordt oid
Ja, die heeft dan ook geen kans op een baan. Dan moet je wat.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het werkt verslavend he
Kijk maar naar Mortaxx
Het feit dat ik weet dat het meer ontsnappen aan realiteit is dan echt om het reizen zal gaan.quote:
Geld waarschijnlijkquote:
Shit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het werkt verslavend he
Kijk maar naar Mortaxx
Stel een doel voor jezelf of zoquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het feit dat ik weet dat het meer ontsnappen aan realiteit is dan echt om het reizen zal gaan.
Geld is altijd een groot issue jaquote:
Wacht anders jaartje en ga dan met mij meequote:
Heb het idee dat ze alleen maar duurder worden...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
casablanca en warschau
maar tickets waren niet goedkoop bah
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze alleen maar duurder worden...
Ahw, sinds wanneer ben je terug?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouiiiiii en ik vind het helemaal niksoverweeg stiekem echt een ticket naar australie te kopen
Juist goedkoper gekquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze alleen maar duurder worden...
Mja ik wil een master doen maar dat wordt me ook niet makkelijk gemaakt. Moet minimaal 3 cursussen gaan volgen om een beetje ruim aanbod aan universiteiten te hebben. Dus ik weet het allemaal nog niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Stel een doel voor jezelf of zo? Dat je bijv over een half jaartje weer op reis gaat? Of welke termijn dan ook. Om naar toe te leven
[..]
Geld is altijd een groot issue ja
Kom in het koninkrijk een master doenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja ik wil een master doen maar dat wordt me ook niet makkelijk gemaakt. Moet minimaal 3 cursussen gaan volgen om een beetje ruim aanbod aan universiteiten te hebben. Dus ik weet het allemaal nog niet.
Vergeleken de olie prijzen maken vliegmaatschappijen nu alleen maar meer winst. Want de ticketprijzen zijn niet net zo hard gedaald.quote:
Gelukkig ben je pas 23(?) dus nog niet hoogbejaardquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja ik wil een master doen maar dat wordt me ook niet makkelijk gemaakt. Moet minimaal 3 cursussen gaan volgen om een beetje ruim aanbod aan universiteiten te hebben. Dus ik weet het allemaal nog niet.
Olieprijzen zijn dan ook een relatief kleine factor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vergeleken de olie prijzen maken vliegmaatschappijen nu alleen maar meer winst. Want de ticketprijzen zijn niet net zo hard gedaald.
ik kom naar het koninkrijkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kom in het koninkrijk een master doen
Je kan ook prepaid cc nemen hequote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:04 schreef Toto69 het volgende:
Bij Easyjet kan je alleen met CC betalen toch?
Zo ja, dan wordt het toch echt tijd voor een CC, want easyjet is heel wat goedkoper dan KLM en zo
Afgestudeerd. Zit stiekem te denken aan master in buitenlandquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:04 schreef Etsu het volgende:
Flips, studeer je? Wellicht kan je n minor doen in t buitenland ofzo..
Woensdagavondquote:
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Olieprijzen zijn dan ook een relatief kleine factor.
een CC fixen is niet zo makkelijk hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:04 schreef Toto69 het volgende:
Bij Easyjet kan je alleen met CC betalen toch?
Zo ja, dan wordt het toch echt tijd voor een CC, want easyjet is heel wat goedkoper dan KLM en zo
Dat is wel een optiequote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kom in het koninkrijk een master doen
Het grootste gedeelte van ticketprijzen zijn belastingen enzo.quote:
EVA Air? Zegt me niks.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook prepaid cc nemen he
Alleen dan niet met EVA Air gaan vliegen anders sta je 2 uur vast op vliegveld omdat je niet terug mag naar nl omdat ze betaalgegevens niet vertrouwen
Doen!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Afgestudeerd. Zit stiekem te denken aan master in buitenland
Dat is zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van ticketprijzen zijn belastingen enzo.
Ooooh, nee maar dat is echt pas net!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Afgestudeerd. Zit stiekem te denken aan master in buitenland
[..]
Woensdagavond
Jij wel, dus ik trouw gewoon met jou xoxoquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat toto miljonair is
Ikvlieg nu vanuit London naar Bangkok in juni, met KLM. En dat is 200 goedkoepr dan vliegen van Amsterdam naar Bangkok met hetzelfde vliegtuig door belastingenquote:
Hoeveel krediet krijg je dan als ze niet naar inkomsten kijken?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:08 schreef Crack_ het volgende:
Als je student bent maakt t verder ook niet uit wat je verdiend voor een CC nee. Handig
Ik ben al voorzien door m'n tinderboyquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij wel, dus ik trouw gewoon met jou xoxo
Had ik niet gedacht. Drukste luchtruim ter wereld hebben jullie.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ikvlieg nu vanuit London naar Bangkok in juni, met KLM. En dat is 200 goedkoepr dan vliegen van Amsterdam naar Bangkok met hetzelfde vliegtuig door belastingen
goffedomme sletquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien door m'n tinderboyhij is leuk
wanneerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:09 schreef Toto69 het volgende:
welk vliegveld vlieg je inso
LHR of gatwick
Ja super handig. Lekker met geld smijten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:08 schreef Crack_ het volgende:
Als je student bent maakt t verder ook niet uit wat je verdiend voor een CC nee. Handig
Nee. Genoeg voetbal gezien. Zonde van mijn geld.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice, ga je nog naar Barca - Atleti (CL)?
1kquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoeveel krediet krijg je dan als ze niet naar inkomsten kijken?
Eigenlijk best veel moet alleen even gmat halen!quote:
Thanks dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooh, nee maar dat is echt pas net!
Hopelijk kun je snel beetje wennen weer
500 euries!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoeveel krediet krijg je dan als ze niet naar inkomsten kijken?
Nee, een aids vliegveld.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Chill vliegveld?
Als ik in BF woon weet ik op welke ik dan best kan vliegen
Dat is standaard.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:12 schreef Flippiee het volgende:
Heb woensdag uurtje boven Londen gecirkeld omdat het te druk was om te landen
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja super handig. Lekker met geld smijten.
[..]
Nee. Genoeg voetbal gezien. Zonde van mijn geld.
Ook aids.quote:
Dat klopt. Maar daar gebruiken de meeste studenten 'm niet voor denk ikquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja sure, of ik bedoel super handig omdat je bij veel hotels enzo enkel met CC kúnt betalen.
Hoezoquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:13 schreef Etsu het volgende:
de CC is echt wel n killing van je spaargeld, ja
Nja als ik er land boeit het ook weinig ja.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook aids.
Minder aids dan heathrow.
Maar mij boeit het allemaal nooit zo.
Ik ben er nooit langer dan een uurtje van te voren.
3,5k limiet en als je ff niet oplet, zit je daar zo aanquote:
Ik vind airports nooit leuk verder.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nja als ik er land boeit het ook weinig ja.
Ben wel benieuwd hoe George Best airport is
anders maar international airport pakken
Ik mag waarschijnlijk never nooit meer een ccquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:13 schreef Etsu het volgende:
de CC is echt wel n killing van je spaargeld, ja
Ik heb na vakanties ook altijd wel een kleine schok.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
3,5k limiet en als je ff niet oplet, zit je daar zo aan
t is gewoon erg makkelijk om je CC te pakken in t buitenland
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mag waarschijnlijk never nooit meer een ccmaar goed ook
![]()
Ik ook niet, maar goed. Over 1.5 weekje schipholquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind airports nooit leuk verder.
Hoe snel zou t dan afgelopen zijn met je CCquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar daar gebruiken de meeste studenten 'm niet voor denk ik
Onverstandig gebruik van gemaaktquote:
Tot je niet meer verder in het rood kan staan met je betaal rekening denk ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe snel zou t dan afgelopen zijn met je CC
Jupquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig.
Wel lastig later.
Denk wel als je er wat vermogen tegenop kan zettenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:17 schreef Fok-it het volgende:
Misschien dat ze na een x-aantal jaar weer positief oordelen als ik er een aanvraag
Nou geen shoppen, maar de laatste 2 letters heb je goedquote:
Te veelquote:
Intensive Care?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou geen shoppen, maar de laatste 2 letters heb je goed
Hopelijk krijg je niet alleen je krediet omhoogquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik verbaas me tegenwoordig wel hoe makkelijk ik mijn krediet elke keer omhoog krijg
Paar kquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je niet alleen je krediet omhoog
Was vrij om dat te verhogen en te verlagen. Kon zelfs nog meerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo kon je dat aan limiet krijgen lol
Raar, ik moet elke keer getoetst worden als ik omhoog wil.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was vrij om dat te verhogen en te verlagen. Kon zelfs nog meer
Max was 2.5 geloof ikquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Raar, ik moet elke keer getoetst worden als ik omhoog wil.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Raar, ik moet elke keer getoetst worden als ik omhoog wil.
Mijn limiet was eerst 1k.quote:
Jaqel. Paar maanden achter elkaarquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus je zat nog niet eens aan je limiet? Netjes.
Wat ?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 18:18 schreef Divje het volgende:
work work work work work derp derp derp derp derp waw waw waw waw waw la la la la la la derk derk
goed bezig rihanna
ariana doet haar wel goed naquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Doe mij deze maar
Maar kom op.. de tekst
Waarom moest je zo'n stuk rijden, notabene midden in de nacht?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja man.
Ben nog kapot na een rit van +- 600 km gisternacht
(Was vanochtend om 8 uur thuis)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |