Je kan ook prepaid cc nemen hequote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:04 schreef Toto69 het volgende:
Bij Easyjet kan je alleen met CC betalen toch?
Zo ja, dan wordt het toch echt tijd voor een CC, want easyjet is heel wat goedkoper dan KLM en zo
Afgestudeerd. Zit stiekem te denken aan master in buitenlandquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:04 schreef Etsu het volgende:
Flips, studeer je? Wellicht kan je n minor doen in t buitenland ofzo..
Woensdagavondquote:
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Olieprijzen zijn dan ook een relatief kleine factor.
een CC fixen is niet zo makkelijk hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:04 schreef Toto69 het volgende:
Bij Easyjet kan je alleen met CC betalen toch?
Zo ja, dan wordt het toch echt tijd voor een CC, want easyjet is heel wat goedkoper dan KLM en zo
Dat is wel een optiequote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kom in het koninkrijk een master doen
Het grootste gedeelte van ticketprijzen zijn belastingen enzo.quote:
EVA Air? Zegt me niks.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook prepaid cc nemen he
Alleen dan niet met EVA Air gaan vliegen anders sta je 2 uur vast op vliegveld omdat je niet terug mag naar nl omdat ze betaalgegevens niet vertrouwen
Doen!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Afgestudeerd. Zit stiekem te denken aan master in buitenland
Dat is zo.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van ticketprijzen zijn belastingen enzo.
Ooooh, nee maar dat is echt pas net!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Afgestudeerd. Zit stiekem te denken aan master in buitenland
[..]
Woensdagavond
Jij wel, dus ik trouw gewoon met jou xoxoquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat toto miljonair is
Ikvlieg nu vanuit London naar Bangkok in juni, met KLM. En dat is 200 goedkoepr dan vliegen van Amsterdam naar Bangkok met hetzelfde vliegtuig door belastingenquote:
Hoeveel krediet krijg je dan als ze niet naar inkomsten kijken?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:08 schreef Crack_ het volgende:
Als je student bent maakt t verder ook niet uit wat je verdiend voor een CC nee. Handig
Ik ben al voorzien door m'n tinderboyquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij wel, dus ik trouw gewoon met jou xoxo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |