Zodra je een ritme hebt wordt het weer beter, echt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ShitIk had gehoopt te horen dat zodra ik een ritme heb en bladiebla dat het beter wordt oid
Wat let je?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouiiiiii en ik vind het helemaal niksoverweeg stiekem echt een ticket naar australie te kopen
Thanks crackiequote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zodra je een ritme hebt wordt het weer beter, echt.
Het werkt verslavend hequote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ShitIk had gehoopt te horen dat zodra ik een ritme heb en bladiebla dat het beter wordt oid
Ja, die heeft dan ook geen kans op een baan. Dan moet je wat.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het werkt verslavend he
Kijk maar naar Mortaxx
Het feit dat ik weet dat het meer ontsnappen aan realiteit is dan echt om het reizen zal gaan.quote:
Geld waarschijnlijkquote:
Shit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het werkt verslavend he
Kijk maar naar Mortaxx
Stel een doel voor jezelf of zoquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het feit dat ik weet dat het meer ontsnappen aan realiteit is dan echt om het reizen zal gaan.
Geld is altijd een groot issue jaquote:
Wacht anders jaartje en ga dan met mij meequote:
Heb het idee dat ze alleen maar duurder worden...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
casablanca en warschau
maar tickets waren niet goedkoop bah
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze alleen maar duurder worden...
Ahw, sinds wanneer ben je terug?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ouiiiiii en ik vind het helemaal niksoverweeg stiekem echt een ticket naar australie te kopen
Juist goedkoper gekquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze alleen maar duurder worden...
Mja ik wil een master doen maar dat wordt me ook niet makkelijk gemaakt. Moet minimaal 3 cursussen gaan volgen om een beetje ruim aanbod aan universiteiten te hebben. Dus ik weet het allemaal nog niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Stel een doel voor jezelf of zo? Dat je bijv over een half jaartje weer op reis gaat? Of welke termijn dan ook. Om naar toe te leven
[..]
Geld is altijd een groot issue ja
Kom in het koninkrijk een master doenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja ik wil een master doen maar dat wordt me ook niet makkelijk gemaakt. Moet minimaal 3 cursussen gaan volgen om een beetje ruim aanbod aan universiteiten te hebben. Dus ik weet het allemaal nog niet.
Vergeleken de olie prijzen maken vliegmaatschappijen nu alleen maar meer winst. Want de ticketprijzen zijn niet net zo hard gedaald.quote:
Gelukkig ben je pas 23(?) dus nog niet hoogbejaardquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja ik wil een master doen maar dat wordt me ook niet makkelijk gemaakt. Moet minimaal 3 cursussen gaan volgen om een beetje ruim aanbod aan universiteiten te hebben. Dus ik weet het allemaal nog niet.
Olieprijzen zijn dan ook een relatief kleine factor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vergeleken de olie prijzen maken vliegmaatschappijen nu alleen maar meer winst. Want de ticketprijzen zijn niet net zo hard gedaald.
ik kom naar het koninkrijkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kom in het koninkrijk een master doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |