Daarom verliest links elke verkiezing.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 04:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is in Nederland gelukkig ook een redelijk marginaal groepje.
Gaat goede kant op.quote:Een ruime meerderheid is tegen abortus als die wordt gepleegd omdat de partner niet de vader is; een relatie of huwelijk is verbroken; het gezin geen goede woonruimte heeft; de moeder haar opleiding niet heeft afgerond; er sprake is van geldgebrek; een kind niet te combineren is met werk; een kinderwens ontbreekt of nog een kind niet gewenst is.
beterquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:27 schreef Fok-it het volgende:
Nou die rondleiding stelde ook geen fluit voor. Sta je om 7 uur voor ophalf uurtje weer klaar.
Maar wel officieel aangenomen
Optiefen gauwquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter
wnr neem je me mee uit eten ;s
Nee grapje hoorquote:
Euroknallert ken je krijgenquote:
Moet gaan sparen als ik eenmaal weer salaris heb he. Kan niks meer afquote:
Jij bent 12?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:45 schreef wietparkiet het volgende:
die ginger is een dag ouder dan dat ik ben
zou het hem echt niet geven tho
dus ik moet nog even wachten totdat je me mee uit kan nemen ;squote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet gaan sparen als ik eenmaal weer salaris heb he. Kan niks meer af
Ik moet eerst Heppie nog paar avonden sushi teruggeven ;squote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus ik moet nog even wachten totdat je me mee uit kan nemen ;s
ja dat vond ik nou ookquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Ooohhh oke
Dat joch in die clip lijkt echt 12 joh
zou gewoon wat nori om je staafmixer doen als ik jou wasquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet eerst Heppie nog paar avonden sushi teruggeven ;s
Crispy garnaal wordt datquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou gewoon wat nori om je staafmixer doen als ik jou was
Ekte sushi ook nog Maar 1 keer op. In klein authentiek Japans tentjequote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
heb nog nooit sushi op btw
behalve de zooi die ze bij ons in de keuken hebben dan
hehe gewoon zelf gezellig makenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ekte sushi ook nog Maar 1 keer op. In klein authentiek Japans tentje
Merk je wel meteen, maar zo ongezellig
Op een gegeven moment is het welletjes jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehe gewoon zelf gezellig maken
toen ik gister naar huis ging zaten er nog steeds mensen in de dinerzaal
echt beetje medelijden met de bediening dan
hoor wel eens verhalen over mensen die tot 1 uur blijven zittenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het welletjes ja
op een gegeven moment moet je zelf toch wel doorhebben dat je een beetje lang blijft hangen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoor wel eens verhalen over mensen die tot 1 uur blijven zitten
zou ze dan al lang weggestuurd hebben
Goed bezigquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:15 schreef Crack_ het volgende:
IK HEB EEN ACHT VOOR TENTAMEN, OMG EEN ACHT!![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker hoorquote:
Tofquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:27 schreef Fok-it het volgende:
Nou die rondleiding stelde ook geen fluit voor. Sta je om 7 uur voor ophalf uurtje weer klaar.
Maar wel officieel aangenomen
Dankjequote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:18 schreef Crack_ het volgende:
En gefeliciteerd Fok-it, lees het nu pas. Gaaf!![]()
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DankjeWeet nog niet hoeveel uur ik ga draaien en dat kunnen ze niet zeggen dus dat gaat nog een drama opleveren mer het UWV. Kan 48 uur zijn maar ook 24 of 16 soms.
Nou bij niet voldoende inkomen wordt het verrekend met je uitkering. Nu ik dit dus niet weet weten zij ook niet of ik genoeg ga verdienen of hun nog moeten verrekenn waardoor ik dus in een slecht geval in de problemen kom met mijn vaste lasten. War wel zou kunnen is dat ik elke maand nog 100 procent uitkering ontvang en wan het eind van het jaar een groot gedeelte moet terugbetalen maar dat is wel extreem kutquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Sorry ik weet echt niks van het UWV
Dat moet je nu toch elke maand aangeven?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou bij niet voldoende inkomen wordt het verrekend met je uitkering. Nu ik dit dus niet weet weten zij ook niet of ik genoeg ga verdienen of hun nog moeten verrekenn waardoor ik dus in een slecht geval in de problemen kom met mijn vaste lasten. War wel zou kunnen is dat ik elke maand nog 100 procent uitkering ontvang en wan het eind van het jaar een groot gedeelte moet terugbetalen maar dat is wel extreem kut
blijkbaar is dat niet zo vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
op een gegeven moment moet je zelf toch wel doorhebben dat je een beetje lang blijft hangen?
Ja maae als je bij het UWV wat aangeeft duurt hwt minimaal 4 weken voor je überhaupt wat hoortquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat moet je nu toch elke maand aangeven?
Paupersquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
blijkbaar is dat niet zo vanzelfsprekend
Ohquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maae als je bij het UWV wat aangeeft duurt hwt minimaal 4 weken voor je überhaupt wat hoort
Ja, maar het komt hoe dan ook op hetzelfde neer toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou bij niet voldoende inkomen wordt het verrekend met je uitkering. Nu ik dit dus niet weet weten zij ook niet of ik genoeg ga verdienen of hun nog moeten verrekenn waardoor ik dus in een slecht geval in de problemen kom met mijn vaste lasten. War wel zou kunnen is dat ik elke maand nog 100 procent uitkering ontvang en wan het eind van het jaar een groot gedeelte moet terugbetalen maar dat is wel extreem kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |