Point takenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom dan zo boos op Mikey? Die zou dan net zo goed slachtoffer van zijn.
Ik vind beide kanten net zo treurig overigens.quote:
Mwah, iedereen kiest altijd onbewust toch 1 van de 2 kanten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind beide kanten net zo treurig overigens.
Niemand hier die jou dom rechts noemt in ieder geval, in de meeste discussie haal je elk punt van ee nander omlaag dusjaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik zo vaak in dom rechts wordt ingeschaald, terwijl ik nooit negatief over een vluchteling heb uitgelaten. En best voorstander zou zijn, als het systeem er naar zou zijn.
Omdat jouw reacties in dit onderwerp ook nooit met een realistisch alternatief komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:53 schreef Fok-it het volgende:
Dat zie je wel aan al mijn reacties naar hem die door jou gecounterd worden met totaal andere voorbeelden
Verschil is alleen dat ik er gewoon zo rationeel mogelijk over na probeer te denken, hoe onrealistisch en idealistisch het ook mag zijn. Mikey is populistisch xenofoob gepeupelquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan zijn dat toch net zo realistische dingen als die dingen die Mikey keihard roept.
Rationeel is in mijn ogen niet te rijmen met een visie zonder oplossingen, maar puur op emotie gebasseerd, sorry.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat ik er gewoon zo rationeel mogelijk over na probeer te denken, hoe onrealistisch en idealistisch het ook mag zijn. Mikey is populistisch xenofoob gepeupel
ik vind best dat je op verstand ergens over na kan denken als de concrete oplossing ervoor nog mist mjaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rationeel is in mijn ogen niet te rijmen met een visie zonder oplossingen, maar puur op emotie gebasseerd, sorry.
Mag, maar niemand schiet er wat mee op.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:58 schreef Fok-it het volgende:
ik vind best dat je op verstand ergens over na kan denken als de concrete oplossing ervoor nog mist mja
Dat is waar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:59 schreef Insomnia_ het volgende:
En met verstand denken zou toch ook oplossingsgericht denken zijn?
Want ik denk dat vrijwel iedereen hoopt dat ieder mens zo vredig mogelijk kan leven, ja ook "extreem rechts"quote:
Dat is wel te hopen jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want ik denk dat vrijwel iedereen hoopt dat ieder mens zo vredig mogelijk kan leven,
Dan zie ik het verschil niet tussen de uit emotie gebasseerde meningen.quote:
Nou ja, ik geloof wel dat je zegt dat linksen wel vinden dat ze een bepaalde morele waarheid in pacht hebben jaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zie ik het verschil niet tussen de uit emotie gebasseerde meningen.
Allebei net zo irrealistisch en populistisch.
En dat vind ik behoorlijk kwalijk zolang dat niet ergens op gebasseerd is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof wel dat je zegt dat linksen wel vinden dat ze een bepaalde morele waarheid in pacht hebben ja
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 18 maart 2016 04:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat vind ik behoorlijk kwalijk zolang dat niet ergens op gebasseerd is.
Als nou meer mensen dat begrijpelijk zouden vinden in plaats van blind in die val zouden lopen, dan zouden we al een stuk verder zijn in oplossingen vinden.quote:
Is in Nederland gelukkig ook een redelijk marginaal groepje.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 04:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het verder wel vaak grappig dat veel links-georienteerde soms nauwelijks rechts-conservatieven kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |