Omdat de kern is van ons pensioenstelsel. En daarmee in grote mate ons sociaal stelsel.quote:
Hij geeft nu al aan dat integratie generaties duurt. Die tijd hebben we niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:29 schreef Fok-it het volgende:
Want hij geeft toch duidelijk aan dat de lange termijn gevolgen onbekend zijn
Ah, maar het gaat niet om integratie hoor? Jij beweert dat het sociale zorgstelsel verdwijnt. Kan ik uit dit artikel niet echt halenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij geeft nu al aan dat integratie generaties duurt. Die tijd hebben we niet.
Dit is een troll?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, maar het gaat niet om integratie hoor? Jij beweert dat het sociale zorgstelsel verdwijnt. Kan ik uit dit artikel niet echt halen
..quote:
Ik heb het omslagstelsel proberen uit te legen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
..
Tuurlijk draait integratie daarom. Ik bedoel dat het er niet om gaat inzage jouw argument
Jij wilde toch bronnen die het tegenspreken
Dit is feitelijk gezien het verhaal wat ik wil zeggen.quote:Dus: het verhaal over die vergrijzing zou kunnen kloppen, als de immigranten zich ook werkelijk zouden aanpassen, zich zouden ontwikkelen zoals autochtonen zich ontwikkelen. Dat zou dan betekenen dat zij een extra belastingbasis vormen, waarmee de vergrijzing deels betaald kan worden.
Als dit beter kan worden, ben ik voor.quote:Maar de praktijk is volstrekt anders. De groep vluchtelingen, die nu hier is, is heel goed te vergelijken met de groep Marokkanen, waar we het over hebben. De WRR (de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid –PvG) heeft een rapport uitgebracht over de integratie van recente asielzoekers. Daar blijkt zonneklaar uit dat het zeer slecht gaat. Somaliërs: 26 procent heeft werk. Eritreeërs en Marokkanen scoren ook heel laag.
Nou ja dat klopt inderdaad. Dat kan je niet verwachten in ieder gevalquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is feitelijk gezien het verhaal wat ik wil zeggen.
Maar er is nog nooit een groep geweest die zich volledig aanpast binnen 1 generatie.
Dan staat mijn punt dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja dat klopt inderdaad. Dat kan je niet verwachten in ieder geval
Tuurlijk is het te vinden. Maar de media laat het liever niet zien, dat bedoel ik. Dan kan je mensen niet verwijten dat ze rechts associeren met extreem-rechtsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan staat mijn punt dus.
Maar zelfs hoogleraren zijn gematigd skeptisch.
Hoezo kun je ze niet vinden? Het is allemaal gewoon te vinden.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk is het te vinden. Maar de media laat het liever niet zien, dat bedoel ik. Dan kan je mensen niet verwijten dat ze rechts associeren met extreem-rechts
Ik noem het ook geen excuus, maar het is wel een politiek mediaklimaat dat geschept is.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
In Nederland is alles op te zoeken, dommigheid is nooit een excuus voor dingen niet willen opzoeken of iets van beide kanten in te lezen.
Waarom dan zo boos op Mikey? Die zou dan net zo goed slachtoffer van zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 03:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik noem het ook geen excuus, maar het is wel een politiek mediaklimaat dat geschept is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |