quote:Lotingtijden
12:00 Champions League
VfL Wolfsburg - Real Madrid
FC Barcelona - Atlético Madrid
Bayern München - Benfica
Paris Saint-Germain - Manchester City
13:00 Europa League
Liverpool (schakelden Manchester United uit)
Athletic Bilbao (schakelden Valencia uit)
Villarreal (schakelden Bayer Leverkusen uit)
Borussia Dortmund (schakelden Tottenham Hotspur uit)
Sparta Praag (schakelden Lazio uit)
Shakthar Donetsk (schakelden RSC Anderlecht uit)
Sporting Braga (schakelden Fenerbahçe uit)
Sevilla (schakelden FC Basel uit)
Live op de Eurosport, zonder Giannigod.quote:Speelschema Kwartfinales
CL
5 april
6 april
-------------
12 april
13 april
EL
7 april
-------------
14 april
twitter:barcastuff twitterde op vrijdag 18-03-2016 om 11:50:06Live stream: Champions League quarter-final draw https://t.co/W6iSkQY0P9 [uefa] #fcblive *in 10 minutes reageer retweet
Beterquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:04 schreef Sked het volgende:
Bayern - Barça
City - Wolfsburg
PSG - Benfica
Real - Atletico
Praag - Villarreal
Sevilla - Braga
Shaktar - Dortmund
Bilbao - Liverpool
aub
Bayern - Barca liever niet te vroeg.quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:04 schreef Sked het volgende:
Bayern - Barça
City - Wolfsburg
PSG - Benfica
Real - Atletico
Praag - Villarreal
Sevilla - Braga
Shaktar - Dortmund
Bilbao - Liverpool
aub
Ik wil sowieso geen Spaanse ploegen tegen elkaarquote:Op vrijdag 18 maart 2016 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen voorkeur behalve in godsnaam geen Barca - Real
Ik met een eitjequote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit klaar met borrelhapjes en kwark.
Jawel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barça - Atletico is helemaal niet kut.
De vorige keer dat ze er door Atletico werden uitgegooid, speelden ze ook thuis. Vorig seizoen tegen Bayern.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:16 schreef napoleonfour het volgende:
heh, sinds wanneer begint Barca thuis :s.
Je hebt naar de laatste editie van FC Barcelona - Atletico gekeken?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kijkt nooit Atleti of wat? Das rapende aids en tegen barca geen kans
Hou nu maar op jij geniet ervan ik niet. Ja als debielen schoppen. 3-1.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt naar de laatste editie van FC Barcelona - Atletico gekeken?
Wat? In de eerste helft voetbalden ze FC Barcelona praktisch onder de mat.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hou nu maar op jij geniet ervan ik niet. Ja als debielen schoppen. 3-1.
2 x rood.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? In de eerste helft voetbalden ze FC Barcelona praktisch onder de mat.
Zes minuten na de opzienbarende tempoversnelling plus tweeslag van Barcelona viel pas de eerste rode kaart? Atletico schoot een paar minuten na de 0-1 op centimeters naast.quote:
SBS gaat dus Barca uitzenden op dinsdagquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinsdag 5 april
FC Bayern München - SL Benfica
Woensdag 6 april
Wa's daar gek aan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SBS gaat dus Barca uitzenden op dinsdag
Persoonlijk zou ik liever PSG - MCI zien maar we hebben het niet altijd voor het zeggen.quote:En woensdag vast Real
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PAS NOU OP ATLETI-BARCA IS HEEL LEUK HOOR!!!
Wolfsburg dat wint van Madrid?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Bayern München - SL Benfica
Altijd dat gefap op Spaanse ploegenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wa's daar gek aan?
[..]
Persoonlijk zou ik liever PSG - MCI zien maar we hebben het niet altijd voor het zeggen.
Dat weet ik, maar Wolfsburg is ook drama in de Bundesliga. Ik had liever gezien dat Real meteen Barcelona lootte.quote:
Omdat de Spaanse competitie by far de sterkste competitie ter wereld is. En ik zou niet weten waarom je niet de confrontatie tussen de N1 en N2 daarvan uit moet zenden.quote:
Toch 2 goedquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bayern-Benfica
Barca-PSG
City-Aletico
Real-Wolfsburg
Real Madrid's R16 & QF:quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het zit Real niet vaak tegen he in de CL?
Dat zullen ze bij SBS toch ook wel beseffen, dat is veel spannender.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik liever PSG - MCI zien maar we hebben het niet altijd voor het zeggen.
Wolfsburg is gelukkig zo geweldigquote:
Dus? Deden ze deze week nog johquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zullen ze bij SBS toch ook wel beseffen, dat is veel spannender.
Anders zie je weer een walkover partij.
Ach, we maken er een gezellige avond van. Misschien hopen op een stuntquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het zit Real niet vaak tegen he in de CL?
Ik denk woensdag gewoon Realquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zullen ze bij SBS toch ook wel beseffen, dat is veel spannender.
Anders zie je weer een walkover partij.
Let maar op.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wolfsburg is gelukkig zo geweldig
Falen totaal in de competitie en hebben ook gewoon geluk gehad dat ze zo ver zijn gekomenen in de CL. De groepsfase stelde niks voor en tegen Gent win je zelfs met 8 man.
Doe nou niet alsof wij niet Real Madrid kijkenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Let maar op.
Jullie denken het allemaal zo zeker te weten.
Wolfsburg komt met wat KAMPFGEIST en wint.
Wat is er zo bijzonder aan Villarreal?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu hopen dat Dortmund en Villarreal elkaar ontlopen voor de finale.
Ik denk dat zij als enigen het Dortmund over 90 minuten lastig kunnen maken. Op een goede tweede dan Bilbao.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan Villarreal?
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:14 schreef Slobeend het volgende:
Liverpool BVB had halve finale of finale moeten zijn.
Nee joh, Liverpool stelt niet veel voor.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:14 schreef Slobeend het volgende:
Ja, Sevilla dat geen uitwedstrijd wint moet in de finale.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee
BVB-Sevilla moet de finale worden
Sevilla gaat de finale toch niet halen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee
BVB-Sevilla moet de finale worden
Liverpool in de finalequote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:14 schreef Slobeend het volgende:
Gelukkig kan alles nog veranderenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, Sevilla dat geen uitwedstrijd wint moet in de finale.
Ik weet het niet, ik heb geen glazen bol.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sevilla gaat de finale toch niet halen.
Maar niet veel mooiere clubs.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Liverpool in de finaleEr zijn veel betere teams joh
Na driekwart seizoen is dat geen toeval meer. Dus dit soort oneliners gooi ik de prullenbak in.quote:
Sporting Braga - Shakhtar Donetskquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe ziet het speelschema eruit, welke clubs spelen eerst thuis?
Bilbao, Dortmund en Liverpool zijn de enige mooie clubs die nog in de kwartfinale zitten.quote:
Aldus JR van FOK.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bilbao, Dortmund en Liverpool zijn de enige mooie clubs die nog in de kwartfinale zitten.
Sevilla is twijfel. De rest is niks.
1. Barcelona 29 24 3 2 75 84-22quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bilbao, Dortmund en Liverpool zijn de enige mooie clubs die nog in de kwartfinale zitten.
Sevilla is twijfel. De rest is niks.
Dus Bilbao heeft Rulo Garcia (en Iñaki) weer terug in Sánchez Pizjuán. Bilbao naar de finale.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sporting Braga - Shakhtar Donetsk
Villarreal - Sparta Praag
Athletic Bilbao - Sevilla
Borussia Dortmund - Liverpool
Ik heb het over de clubs, niet over de teams Hans.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Barcelona 29 24 3 2 75 84-22
2. Atlético M. 29 21 4 4 67 45-12
3. Real Madrid 29 19 6 4 63 83-28
4. Villarreal 29 15 8 6 53 35-23
5. Sevilla 29 13 9 7 48 43-31
6. Athl.Club 29 14 5 10 47 47-37.
Hattrick van Virgil.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:16 schreef Bolasie het volgende:
Liverpool zie ik overigens dit weekend verliezen van Soton
Tenzij ze Dortmund treffen. Wat wel een mooie pot zou zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus Bilbao heeft Rulo Garcia (en Iñaki) weer terug in Sánchez Pizjuán. Bilbao naar de finale.
Ik vind jouw renederingen gewoon debiel. Je scheert clubs zo over een kamp zonder ooit een stadion of wat te bezocht hebben. Dus waarom oordelen? Villareal is ook gewoon een toffe club. Zeker als Ajax fan( een club wat toch weinig echt moois heeft, zeker tegenwoordig helemaal niets) komt het debiel over.quote:
Aldus hafcfan van het FOK! forum, die fan is van een club die zijn successen vooral heeft behaald door doping en omkoping.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind jouw renederingen gewoon debiel. Je scheert clubs zo over een kamp zonder ooit een stadion of wat te bezocht hebben. Dus waarom oordelen? Villareal is ook gewoon een toffe club. Zeker als Ajax fan( een club wat toch weinig echt moois heeft, zeker tegenwoordig helemaal niets) komt het debiel over.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind jouw renederingen gewoon debiel. Je scheert clubs zo over een kamp zonder ooit een stadion of wat te bezocht hebben. Dus waarom oordelen? Villareal is ook gewoon een toffe club. Zeker als Ajax fan( een club wat toch weinig echt moois heeft, zeker tegenwoordig helemaal niets) komt het debiel over.
Alleen Praag/Braga/Shakthar zijn prut wat mij betreft.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goedkoop scoren weer van je. Maarja waarom zie je dat aankomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus hafcfan van het FOK! forum, die fan is van een club die zijn successen vooral heeft behaald door doping en omkoping.
Ik vind Braga wel cult. Tof stadion. Toen ze de finale haalden een paar jaar terug ook wel een aardig team.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Alleen Praag/Braga/Shakthar zijn prut wat mij betreft.
Jij begint ook meteen over Ajax, dus ik dacht dat we bezig waren met irrelevante zaken erbij te halen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goedkoop scoren weer van je. Maarja waarom zie je dat aankomen.
Ik noem Villareal geen prut. Jij bent zo debiel om dat te doen. En Juve is tenminste geen vergane gloriequote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij begint ook meteen over Ajax, dus ik dacht dat we bezig waren met irrelevante zaken erbij te halen.
Ze hadden gisteren wel aardig geluk met het feit dat Fener op tilt sloeg, al dan niet dankzij de scheidsrechter.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind Braga wel cult. Tof stadion. Toen ze de finale haalden een paar jaar terug ook wel een aardig team.
Villarreal is gewoon een klein provincieclubje, niet de écht grote naam. Ze doen het natuurlijk goed, maar ze zijn niet een echt grote club als Dortmund of Liverpool.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik noem Villareal geen prut. Jij bent zo debiel om dat te doen. En Juve is tenminste geen vergane glorie
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Villarreal is gewoon een klein provincieclubje, niet de écht grote naam. Ze doen het natuurlijk goed, maar ze zijn niet een echt grote club als Dortmund of Liverpool.
Juventus doet het dan misschien wel weer leuk de laatste paar jaar, maar blijft een enge nare club natuurlijk.
Sevilla en Bilbao zijn ook provincieclubs. Niks mis mee en dat laatste mag jij vinden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Villarreal is gewoon een klein provincieclubje, niet de écht grote naam. Ze doen het natuurlijk goed, maar ze zijn niet een echt grote club als Dortmund of Liverpool.
Juventus doet het dan misschien wel weer leuk de laatste paar jaar, maar blijft een enge nare club natuurlijk.
Ik denk dat dat 'provincieclubje' Liverpool kan wegspelenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |