Jawel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barça - Atletico is helemaal niet kut.
De vorige keer dat ze er door Atletico werden uitgegooid, speelden ze ook thuis. Vorig seizoen tegen Bayern.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:16 schreef napoleonfour het volgende:
heh, sinds wanneer begint Barca thuis :s.
Je hebt naar de laatste editie van FC Barcelona - Atletico gekeken?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kijkt nooit Atleti of wat? Das rapende aids en tegen barca geen kans
Hou nu maar op jij geniet ervan ik niet. Ja als debielen schoppen. 3-1.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt naar de laatste editie van FC Barcelona - Atletico gekeken?
Wat? In de eerste helft voetbalden ze FC Barcelona praktisch onder de mat.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hou nu maar op jij geniet ervan ik niet. Ja als debielen schoppen. 3-1.
2 x rood.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? In de eerste helft voetbalden ze FC Barcelona praktisch onder de mat.
Zes minuten na de opzienbarende tempoversnelling plus tweeslag van Barcelona viel pas de eerste rode kaart? Atletico schoot een paar minuten na de 0-1 op centimeters naast.quote:
SBS gaat dus Barca uitzenden op dinsdagquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinsdag 5 april
FC Barcelona - Atlético Madrid
FC Bayern München - SL Benfica
Woensdag 6 april
VfL Wolfsburg - Real Madrid
Paris Saint-Germain - Manchester City
Wa's daar gek aan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SBS gaat dus Barca uitzenden op dinsdag
Persoonlijk zou ik liever PSG - MCI zien maar we hebben het niet altijd voor het zeggen.quote:En woensdag vast Real
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PAS NOU OP ATLETI-BARCA IS HEEL LEUK HOOR!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |