SBS gaat dus Barca uitzenden op dinsdagquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinsdag 5 april
FC Barcelona - Atlético Madrid
FC Bayern München - SL Benfica
Woensdag 6 april
VfL Wolfsburg - Real Madrid
Paris Saint-Germain - Manchester City
Wa's daar gek aan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SBS gaat dus Barca uitzenden op dinsdag
Persoonlijk zou ik liever PSG - MCI zien maar we hebben het niet altijd voor het zeggen.quote:En woensdag vast Real
Neequote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
PAS NOU OP ATLETI-BARCA IS HEEL LEUK HOOR!!!
Wolfsburg dat wint van Madrid?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
VfL Wolfsburg - Real Madrid
Bayern München - SL Benfica
FC Barcelona - Atlético Madrid
Paris Saint-Germain - Manchester City
Altijd dat gefap op Spaanse ploegenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wa's daar gek aan?
[..]
Persoonlijk zou ik liever PSG - MCI zien maar we hebben het niet altijd voor het zeggen.
Dat weet ik, maar Wolfsburg is ook drama in de Bundesliga. Ik had liever gezien dat Real meteen Barcelona lootte.quote:
Omdat de Spaanse competitie by far de sterkste competitie ter wereld is. En ik zou niet weten waarom je niet de confrontatie tussen de N1 en N2 daarvan uit moet zenden.quote:
Toch 2 goedquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bayern-Benfica
Barca-PSG
City-Aletico
Real-Wolfsburg
Real Madrid's R16 & QF:quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het zit Real niet vaak tegen he in de CL?
Dat zullen ze bij SBS toch ook wel beseffen, dat is veel spannender.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik liever PSG - MCI zien maar we hebben het niet altijd voor het zeggen.
Wolfsburg is gelukkig zo geweldigquote:
Dus? Deden ze deze week nog johquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zullen ze bij SBS toch ook wel beseffen, dat is veel spannender.
Anders zie je weer een walkover partij.
Ach, we maken er een gezellige avond van. Misschien hopen op een stuntquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het zit Real niet vaak tegen he in de CL?
Ik denk woensdag gewoon Realquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zullen ze bij SBS toch ook wel beseffen, dat is veel spannender.
Anders zie je weer een walkover partij.
Let maar op.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wolfsburg is gelukkig zo geweldig
Falen totaal in de competitie en hebben ook gewoon geluk gehad dat ze zo ver zijn gekomenen in de CL. De groepsfase stelde niks voor en tegen Gent win je zelfs met 8 man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |