Tenzij ze Dortmund treffen. Wat wel een mooie pot zou zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus Bilbao heeft Rulo Garcia (en Iñaki) weer terug in Sánchez Pizjuán. Bilbao naar de finale.
Ik vind jouw renederingen gewoon debiel. Je scheert clubs zo over een kamp zonder ooit een stadion of wat te bezocht hebben. Dus waarom oordelen? Villareal is ook gewoon een toffe club. Zeker als Ajax fan( een club wat toch weinig echt moois heeft, zeker tegenwoordig helemaal niets) komt het debiel over.quote:
Aldus hafcfan van het FOK! forum, die fan is van een club die zijn successen vooral heeft behaald door doping en omkoping.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind jouw renederingen gewoon debiel. Je scheert clubs zo over een kamp zonder ooit een stadion of wat te bezocht hebben. Dus waarom oordelen? Villareal is ook gewoon een toffe club. Zeker als Ajax fan( een club wat toch weinig echt moois heeft, zeker tegenwoordig helemaal niets) komt het debiel over.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind jouw renederingen gewoon debiel. Je scheert clubs zo over een kamp zonder ooit een stadion of wat te bezocht hebben. Dus waarom oordelen? Villareal is ook gewoon een toffe club. Zeker als Ajax fan( een club wat toch weinig echt moois heeft, zeker tegenwoordig helemaal niets) komt het debiel over.
Alleen Praag/Braga/Shakthar zijn prut wat mij betreft.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goedkoop scoren weer van je. Maarja waarom zie je dat aankomen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aldus hafcfan van het FOK! forum, die fan is van een club die zijn successen vooral heeft behaald door doping en omkoping.
Ik vind Braga wel cult. Tof stadion. Toen ze de finale haalden een paar jaar terug ook wel een aardig team.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Alleen Praag/Braga/Shakthar zijn prut wat mij betreft.
Jij begint ook meteen over Ajax, dus ik dacht dat we bezig waren met irrelevante zaken erbij te halen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goedkoop scoren weer van je. Maarja waarom zie je dat aankomen.
Ik noem Villareal geen prut. Jij bent zo debiel om dat te doen. En Juve is tenminste geen vergane gloriequote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij begint ook meteen over Ajax, dus ik dacht dat we bezig waren met irrelevante zaken erbij te halen.
Ze hadden gisteren wel aardig geluk met het feit dat Fener op tilt sloeg, al dan niet dankzij de scheidsrechter.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind Braga wel cult. Tof stadion. Toen ze de finale haalden een paar jaar terug ook wel een aardig team.
Villarreal is gewoon een klein provincieclubje, niet de écht grote naam. Ze doen het natuurlijk goed, maar ze zijn niet een echt grote club als Dortmund of Liverpool.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik noem Villareal geen prut. Jij bent zo debiel om dat te doen. En Juve is tenminste geen vergane glorie
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Villarreal is gewoon een klein provincieclubje, niet de écht grote naam. Ze doen het natuurlijk goed, maar ze zijn niet een echt grote club als Dortmund of Liverpool.
Juventus doet het dan misschien wel weer leuk de laatste paar jaar, maar blijft een enge nare club natuurlijk.
Sevilla en Bilbao zijn ook provincieclubs. Niks mis mee en dat laatste mag jij vinden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Villarreal is gewoon een klein provincieclubje, niet de écht grote naam. Ze doen het natuurlijk goed, maar ze zijn niet een echt grote club als Dortmund of Liverpool.
Juventus doet het dan misschien wel weer leuk de laatste paar jaar, maar blijft een enge nare club natuurlijk.
Ik denk dat dat 'provincieclubje' Liverpool kan wegspelenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |