Op hun site ziet het er wel mooi uit ja.quote:Op maandag 11 april 2016 13:42 schreef PJ het volgende:
[..]
Ik heb de vouwdeuren van de solarlux. Het is echt prachtig. Wel duur.
Zoals dit, maar dan 2x zo breed en dus 6 raamvlakken.quote:Op maandag 11 april 2016 14:58 schreef Loopfiets het volgende:
[..]
Op hun site ziet het er wel mooi uit ja.
Hoe breed zijn jouw deuren en hoe breed is je pui in totaal?
Heb je er misschien een foto van?
Nu ben ik nog meer nieuwsgierig naar het eind resultaatquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:55 schreef Loopfiets het volgende:
Nee, dat zit er nog achter. Dit is de tuin tot het pad naar het zwembad. Dat laatste stuk paste niet op de tekening
Huh, ik had helemaal geen problemen met het tekenen van mijn tuin want die heb ik niet. Nou ja, binnenkort wel maar dan moet je mijn topic even checkenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:20 schreef Loopfiets het volgende:
Nee ik had t uit CUL, alleen ws geprojecteerd dat jij ook met je tuin bezig was
Haha, herkenbaar, wij komen ook steeds vanalles tegen.quote:Op donderdag 14 april 2016 06:36 schreef Loopfiets het volgende:
Hier gaat alleen maar alles kapotttt op het moment. En zonder offerte of planning (hopelijk vrijdag) hebben we nog steeds geen idee wanneer wat gaat gebeuren en hoe duur dat wordt![]()
Gelukkig staan er een hoop zaken in de planning die evt later nog kunnen
Gisteren vonden ze de oorzaak van een haar suizend geluid. Het water spuit uit een lekje de hoek van de kruipruimte in. Natuurlijk (waaaaromOmdat er zeil overheen lag..) hebben we alleen de andere kruipruimte bekeken. Die was prachtig droog.
Klopt. Hier zaten schroten tegen de plafonds, nou ja, kraaldelen. Echt oud. En hier en daar krom. We hebben ze op één kamertje laten zitten. Andere slaapkamers boven hebben we de plafonds helemaal open gemaakt. Je kijkt dus nu door de balken naar de nok. Alles mooi roomkleurig geverfd.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:19 schreef Loopfiets het volgende:
Nou, in mijn huis vind ik zelfs alles wat ik sloop daarna een beetje mooier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De meeste zonnepanelen zijn helaas inmiddels afgekoppeld omdat ze op gebouwtjes stonden die er niet meer zijn en omdat de stroomtoevoer naar de tuin is gesloopt door de grondwerker, maar toch al 250 minder op de meter dan toen we het kochten![]()
Wat onvoorstelbaar attent!quote:Op zondag 15 mei 2016 10:10 schreef Balkondeur het volgende:
Ik wilde NET om een update komen vragen!
Mghih.
De Japanse duizendknoop is door zijn groeikracht en relatieve ongevoeligheid voor bestrijdingsmiddelen moeilijk te doden op plekken waar hij eenmaal goed gevestigd is. Bestrijding is gebaseerd op een combinatie van drie tactieken volgens een meerjarenplan:quote:Op maandag 16 mei 2016 21:47 schreef Loopfiets het volgende:
Tnx
Nieuwe verrassing.
De hele tuin vol Japanse duizendknoop![]()
Iemand die al eens succesvol bestreden?
Persoonlijk zou ik verhuizen als het in mijn tuin zou staanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:51 schreef Fripsel het volgende:
Dat klinkt echt alsof je enige doenbare oplossing is om je hele tuin te bestraten voor een laaange tijd
Daar komt het doorheen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:51 schreef Fripsel het volgende:
Dat klinkt echt alsof je enige doenbare oplossing is om je hele tuin te bestraten voor een laaange tijd
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik verhuizen als het in mijn tuin zou staan
duhquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:04 schreef Loopfiets het volgende:
[..]![]()
Denk niet dat ze daarom verhuisd zijn.
Ik zag deze foto vanochtend en het lijkt of er nu al meer van die rode blaadjes zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:02 schreef Loopfiets het volgende:
[..]
Daar komt het doorheen.
[ link | afbeelding ]
Het zijn die snoezige rode blaadjes.
Even een plattegrondje plaatsen en ik kan morgen wel even wat opties voor je verzinnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:33 schreef Loopfiets het volgende:
Poeh, badkamerkeuzes.. Ik heb een ruimte van 2,36 diep. Hoe breed is afhankelijk van de badkamerindeling. Er hoeft geen wc in, wel een bad (liefst 1.80x80), ruime douche, wastafel .8 of 1m en handdoekradiator. Grote kans dat links, aan de kant van de deur, een meterkast komt. Dan is daar dus een hoekje uit.
Ik heb al wat zitten tekenen, natuurlijk geen foto gemaakt en lig inmiddels in bed. Mijn twee beste opties zijn
a. Wastafel rechts tegen de muur, douche daarachter, bad links tegen de muur, radiator tussen bad en douche en
b. Douche rechts bij binnenkomst, radiator daarnaast, kast in de hoek, bad in de breedte vanaf de kast (misschien is die kast wel onzin, wist niet of 65cm te krap is om kaar radiator te gaan, maar valt vast wel mee), wastafel links.
Bij beide opties kom ik op een breedte van ongeveer 2.6m.
Tips, ideeën, ervaring met hoe groot je badkamer moet zijn om lekker te kunnen bewegen etc zijn meer dan welkom.
Koop een pak ruitjes papier en ga schetsen. Mijn man en ik hebben dit onafhankelijk van elkaar gedaan en een weekje later zijn we bij elkaar gaan zitten met de verschillende schetsen. Heeft ons zeer geholpen in welke individuele wensen en voorkeuren we hadden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:33 schreef Loopfiets het volgende:
Poeh, badkamerkeuzes.. Ik heb een ruimte van 2,36 diep. Hoe breed is afhankelijk van de badkamerindeling. Er hoeft geen wc in, wel een bad (liefst 1.80x80), ruime douche, wastafel .8 of 1m en handdoekradiator. Grote kans dat links, aan de kant van de deur, een meterkast komt. Dan is daar dus een hoekje uit.
Ik heb al wat zitten tekenen, natuurlijk geen foto gemaakt en lig inmiddels in bed. Mijn twee beste opties zijn
a. Wastafel rechts tegen de muur, douche daarachter, bad links tegen de muur, radiator tussen bad en douche en
b. Douche rechts bij binnenkomst, radiator daarnaast, kast in de hoek, bad in de breedte vanaf de kast (misschien is die kast wel onzin, wist niet of 65cm te krap is om kaar radiator te gaan, maar valt vast wel mee), wastafel links.
Bij beide opties kom ik op een breedte van ongeveer 2.6m.
Tips, ideeën, ervaring met hoe groot je badkamer moet zijn om lekker te kunnen bewegen etc zijn meer dan welkom.
quote:Op zondag 22 mei 2016 11:40 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Even een plattegrondje plaatsen en ik kan morgen wel even wat opties voor je verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |