Ik heb ook nog wat verzoekjes voor jequote:Op donderdag 17 maart 2016 20:48 schreef GotC het volgende:
Alles erin gezet en aangepast.
Nu mogen jullie potverdorie weleens jompelen voor mijn 5 min lopen vandaag![]()
| 1 2 | [b] 26 juni 2016 - [url=http://www.avdem.nl/marquetteloop/halve-marathon-wegwedstrijd]Tata Steel Marquetteloop (Heemskerk)[/url][/b] [*] La_Tramposa - HM |
Mannenbenen? Ik ken geen man met zulke mooie benen en ook maar weinig vrouwen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die mannenbenen vind ik al een afknapper
Erger nog... mannenlijf.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mannenbenen? Ik ken geen man met zulke mooie benen en ook maar weinig vrouwen.
Sowieso, sportieve/gespierde vrouwen mannen noemen, doe maar niet.
Je hoeft het niet mooi te vinden, dat vind ik prima, maar Dafne is gewoon een vrouw en het is echt nogal flauw en niet nodig om de vrouwelijkheid van topsportsters in twijfel te trekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Erger nog... mannenlijf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik denk dat onze definitie van wat mooi is gewoon verschilt. Geeft niet
Ik twijfel niet aan haar vrouwelijkheid. Ik vind het alleen mannelijk ogen. Nergens noem ik haar een man. Dat maak jij er van.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je hoeft het niet mooi te vinden, dat vind ik prima, maar Dafne is gewoon een vrouw en het is echt nogal flauw en niet nodig om de vrouwelijkheid van topsportsters in twijfel te trekken.
Dat geeft wel.
Als je haar als een man vindt ogen dan is dat toch hetzelfde als niet vrouwelijk? En ik vind het gewoon onwijs beledigend dat sportieve en gespierde vrouwen vaak man of te mannelijk worden genoemd. Maar goed die discussie hebben we hier al vaker gehad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan haar vrouwelijkheid. Ik vind het alleen mannelijk ogen. Nergens noem ik haar een man. Dat maak jij er van.
En verder natuurlijk gewoon een topatlete.
Ik ook!quote:
Nou, ze heeft wel een typisch vrouwenhoofd he. Dus nee, ik vind haar niet als een man ogen. Haar lichaam vind ik echter meer mannelijke trekken hebben dan vrouwelijke. Maar dat is een mening. Live with it.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als je haar als een man vindt ogen dan is dat toch hetzelfde als niet vrouwelijk? En ik vind het gewoon onwijs beledigend dat sportieve en gespierde vrouwen vaak man of te mannelijk worden genoemd. Maar goed die discussie hebben we hier al vaker gehad.
Sure.quote:
Als je dit al rellen vindt, nodig ik je van harte uit om eens in andere subfora te komen kijkenquote:
Nee, gewoon ziek en strontverkouden en ontstoken ogen en alles.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik ook niet, morgen wel weer een rondje.![]()
Is ook niet door een blessure bij jou toch?
1 blessure is genoeg voor ons huishouden/relatiequote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:01 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik ook niet, morgen wel weer een rondje.![]()
Is ook niet door een blessure bij jou toch?
Tijd om weer 75km hard te lopen!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, gewoon ziek en strontverkouden en ontstoken ogen en alles.
De benen voelden eigenlijk maandag alweer hardloopklaar
De belasting op je lichaam is bij een trail echt compleet anders, veel minder eenzijdig dan bij hardlopen op asfalt. Dat maakt de hersteltijd een stuk korterquote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Is het niet uberhaupt normaal dat je na 75km lopen een week of 2 rust houdt?
Al is dat bij een Sallandtrail nog wel meer als bij een alpentrail, omdat je bij Salland nog behoorlijk door kunt lopen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:12 schreef YUR het volgende:
[..]
De belasting op je lichaam is bij een trail echt compleet anders, veel minder eenzijdig dan bij hardlopen op asfalt. Dat maakt de hersteltijd een stuk korter
Dat klopt wel, maar nog kan ik de impact op m'n lichaam in de verste verte niet vergelijken met die van een wegmarathonquote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Al is dat bij een Sallandtrail nog wel meer als bij een alpentrail, omdat je bij Salland nog behoorlijk door kunt lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |