Geloof me, een HM kan zelfs een dag na een 35 km training.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:00 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Inderdaad niet handig gepland![]()
Mijn doel is een HM in juni (Roosendaal). En de HM van zondag had ik als training bedacht, ervaring opdoen met de afstand. Ik heb vorig jaar oktober mijn eerste en enige HM gelopen (eindhoven). Ik hoef niet het onderste uit de kan te halen, maar wil eigenlijk wel mijn tijd van vorig jaar evenaren (1:59:02).
Liefst nog 3 seconden sneller.
Die 10km kwam er tussendoor, een vriend vroeg me mee te lopen, in combinatie met een kraambezoekje. Die 10 ga ik rustig uitlopen.
Is pittig, maar te doen. Alleen had ik gehoopt dat mijn benen beter zouden voelen. (Pre-race stress)
Oh ja! My bad... In het begin te koud, is goed :p Die bedoelde ik, duidelijk nog niet scherp voor twaalvenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:05 schreef McTwente het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar als je het in het begin van een wedstrijd of training al warm hebt, drijf je toch je kleding uit aan het eind?
In het startvak mag het best een beetje fris aanvoelen wat mij betreft, als je eenmaal loopt ben je zo weer warm.
En anders loop je niet hard genoeg...(in een wedstrijd dan)
'Dafne is niet van de getallen.'quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:28 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)165af1fd941b35d67b1a
Gave hardloopscience!
Maar 50.000 euro voor zo'n systeem zeg, oefAl wordt er in de VS natuurlijk op elke grote universiteit al bijna net zoveel geinvesteerd in de topsporters.. en het zal qua inkomsten ook wel weer flink terugverdiend worden met nog wat wereld en olympische titels en sponsorinkomsten..
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:57 schreef pijll het volgende:
[..]
'Dafne is niet van de getallen.'
Afknapper
Die mannenbenen vind ik al een afknapperquote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:57 schreef pijll het volgende:
[..]
'Dafne is niet van de getallen.'
Afknapper
Ik heb ook nog wat verzoekjes voor jequote:Op donderdag 17 maart 2016 20:48 schreef GotC het volgende:
Alles erin gezet en aangepast.
Nu mogen jullie potverdorie weleens jompelen voor mijn 5 min lopen vandaag![]()
| 1 2 | [b] 26 juni 2016 - [url=http://www.avdem.nl/marquetteloop/halve-marathon-wegwedstrijd]Tata Steel Marquetteloop (Heemskerk)[/url][/b] [*] La_Tramposa - HM |
Mannenbenen? Ik ken geen man met zulke mooie benen en ook maar weinig vrouwen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die mannenbenen vind ik al een afknapper
Erger nog... mannenlijf.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mannenbenen? Ik ken geen man met zulke mooie benen en ook maar weinig vrouwen.
Sowieso, sportieve/gespierde vrouwen mannen noemen, doe maar niet.
Je hoeft het niet mooi te vinden, dat vind ik prima, maar Dafne is gewoon een vrouw en het is echt nogal flauw en niet nodig om de vrouwelijkheid van topsportsters in twijfel te trekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Erger nog... mannenlijf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik denk dat onze definitie van wat mooi is gewoon verschilt. Geeft niet
Ik twijfel niet aan haar vrouwelijkheid. Ik vind het alleen mannelijk ogen. Nergens noem ik haar een man. Dat maak jij er van.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je hoeft het niet mooi te vinden, dat vind ik prima, maar Dafne is gewoon een vrouw en het is echt nogal flauw en niet nodig om de vrouwelijkheid van topsportsters in twijfel te trekken.
Dat geeft wel.
Als je haar als een man vindt ogen dan is dat toch hetzelfde als niet vrouwelijk? En ik vind het gewoon onwijs beledigend dat sportieve en gespierde vrouwen vaak man of te mannelijk worden genoemd. Maar goed die discussie hebben we hier al vaker gehad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan haar vrouwelijkheid. Ik vind het alleen mannelijk ogen. Nergens noem ik haar een man. Dat maak jij er van.
En verder natuurlijk gewoon een topatlete.
Ik ook!quote:
Nou, ze heeft wel een typisch vrouwenhoofd he. Dus nee, ik vind haar niet als een man ogen. Haar lichaam vind ik echter meer mannelijke trekken hebben dan vrouwelijke. Maar dat is een mening. Live with it.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als je haar als een man vindt ogen dan is dat toch hetzelfde als niet vrouwelijk? En ik vind het gewoon onwijs beledigend dat sportieve en gespierde vrouwen vaak man of te mannelijk worden genoemd. Maar goed die discussie hebben we hier al vaker gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |