quote:Fokkers die The Division spelen:
PC
Chef-M - CrankyChef
Jimbo - Aub Pyrrolidone
SilentHunterNL - Detrexion
PS4
aeque - Aeque88
benjamin15 - bennjiweeridnge
Black-Hole - Jileen
Cagystorm - Cagystorm
ForzaMilan - Bonsie91
Friday12 - Mitchelderue
Odaiba - Dai_Orandijn
prefix1 - daviej100
robvr - RJvR11
Sejt - drazdk
Xummon - Xummon
XONE
Ceased2be - Ceased2Be
Oh, ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:57 schreef Abdus18 het volgende:
PC:
Abdus18 - Abdus18
:p
voor de langzame levelers, ben pas level 10 XD
Geen Feyenoord?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Wat een vette game
Ik doe het weekend mn deur op slot
kan je daar niet gewoon voor altijd blijven?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Wat een vette game
Wat ben je boos manquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je daar niet gewoon voor altijd blijven?
zand in mn kutje omdat feyenoord 0-1 staat en ik een karter heb van st paddy'squote:
3 uur waar kom je vandaan dan? Niet Ierlandquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zand in mn kutje omdat feyenoord 0-1 staat en ik een karter heb van st paddy's(en godverdomme net 3 uur in een ryan air vliegtuig gezeten heb
)
ja ierland dusquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
3 uur waar kom je vandaan dan? Niet Ierland
2 uur vliegen, uurtje boarden enzo erbij..quote:
Sterf.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je daar niet gewoon voor altijd blijven?
TR, doodsverwensingquote:
Bovenin de DZ is kut manquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:28 schreef Jotcha het volgende:
Zijn er nog mensen hier die bewust bovenin een DZ bracket blijven hangen, maximaal gearen en dan voor pvp gaan?
Ik kan ze maken allemaal maar te lui voor en sommige zijn gewoon kutquote:
Ik xbox one.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:29 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb 'm ook aangeschaft, pc uiteraard
Ik ga eerste en tweede paasdag mijn deur op slot doenquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Wat een vette game
Daar hebben de meeste mensen die al 30 zijn geen filmpje voor nodigquote:
Ik vind de aug fiijner, hogere fire rate. De vector is wat langzaam.quote:
waar vind je die shit enigszins? ik grind me kapot, maar vind niets beters dan paarschquote:Op zondag 20 maart 2016 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
Full yellow en ja het zijn ook goede items
challenge mode (gegarandeerd high end aan het einde) en kopen met phoenix creditsquote:Op maandag 21 maart 2016 12:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar vind je die shit enigszins? ik grind me kapot, maar vind niets beters dan paarsch
Dz, challenge, phoenix en blueprintsquote:Op maandag 21 maart 2016 12:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar vind je die shit enigszins? ik grind me kapot, maar vind niets beters dan paarsch
Voor zover ik het heb begrepen is de Darkzone pas echt interessant als je lvl 30 bent. Ik ben er ook nog niet geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:36 schreef Albert86 het volgende:
Ben nog helemaal niet in de Darkzone geweest. Ben nu lvl 8, dus denk ook niet dat het verstandig is? Doe het lekker rustig aan qua missies.
Als ik de loot zo zie is het wel de bedoeling dat je 30 DZ bent voordat je lvl 30 zelf haalt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:48 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Voor zover ik het heb begrepen is de Darkzone pas echt interessant als je lvl 30 bent. Ik ben er ook nog niet geweest.
Vanaf level 11/12 wordt het interessant. Je hebt level "brackets", de eerste is 1-14, de tweede is 15-19 enzovoort. Als je bovenin de bracket zit ben je natuurlijk relatief sterker dan degene een paar levels onder je. Op die momenten kan je natuurlijk makkelijk DZ levels krijgen. Elke nieuwe bracket ga ik even wat geld farmen (DZ items kosten haast niks!) en koop ik nieuwe paarse gear en wapens. Hiermee kan je vervolgens de PVE een stuk makkelijker doorkomen: op normal was de lvl 26 security missie geen enkel probleem op level 20 met level 19 paarse spullen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:36 schreef Albert86 het volgende:
Ben nog helemaal niet in de Darkzone geweest. Ben nu lvl 8, dus denk ook niet dat het verstandig is? Doe het lekker rustig aan qua missies.
En af en toe wat gameplays opnemen
Het is een schijt-restart van een schijt-kwartier (startte om 14:00)quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:09 schreef Xummon het volgende:
Denk je nog ff een uurtje te kunnen spelen voor het werk, heb je zo een schijt update
Het is juist een prima updatequote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:09 schreef Xummon het volgende:
Denk je nog ff een uurtje te kunnen spelen voor het werk, heb je zo een schijt update
Ja.. De hogere zones krijg je nu meer creditsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:38 schreef ForzaMilan het volgende:
Phoenix credits aangepast voor named mobs in DZ ofniet?
Hoeveel dan ongeveer? Meestal ga ik niet verder dan DZ03 in mn eentje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja.. De hogere zones krijg je nu meer credits
Het stond in de patch notes.. Maar....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hoeveel dan ongeveer? Meestal ga ik niet verder dan DZ03 in mn eentje.
quote:Phoenix Credits drop have been increased on lvl 31 and 32 enemies in the Dark Zone:Please note that due to this fix causing client stability issues, we have to remove it from this update until it can be addressed in a next one
Lvl 30: 1-3 Phoenix Credits
Lvl 31: 2-4 Phoenix Credits
Lvl 32: 3-5 Phoenix Credits
Ik had liever wat meer sidemissions gezien met hun eigen verhaal, zoals de missing person missies waar er maar een paar van zijn. Beetje echo's zoeken en dan een verhaal wat zichzelf uitlegt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:24 schreef Studiotje het volgende:
Die sidemissions en shit beginnen ook echt kanjer hard te vervelen na een tijdje. Zo hetzelfde![]()
En als je de helft hebt overgeslagen en later het toch nog doet is het zo simpel, wat ik dan wel weer kan waarderen als je snel veel wilt doen
Las elders alleen maar postieve verhalen omdat er tenminste nu daadwerkelijk mensen rogue gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
nieuwe patch heeft de DZ wel flink verneukt qua going rogue, er staat nog nauwelijks straf op en roept simpelweg griefing op.
De enige rogues die ik tegenkwam waren cheaters, op 1 na.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Las elders alleen maar postieve verhalen omdat er tenminste nu daadwerkelijk mensen rogue gaan.
Ben zelf pas 2 x een rogue tegengekomen in de DZ pre-patch
Gister paar keer een manhunt op me gehadquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
De enige rogues die ik tegenkwam waren cheaters, op 1 na.
Nu wel jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:06 schreef Jotcha het volgende:
Net 5 keer een manhunt gestart met m'n maatje en in plaats van schuilen/wegrennen iedereen afgemaakt die we tegenkwamenPVP blijft toch wel de makkelijkste en leukste manier om DZ exp te verzamelen
Maar niet rogue gaan.. Rogue gaan verdiende zo minimaal voor het risico dat je namquote:Op donderdag 24 maart 2016 01:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als je niet dood ging verloor je sowieso al niets
Iemand die de Darkzone in wil?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:46 schreef Typisch het volgende:
Morgen vrij. Mensen die morgen middag wat willen knallen op de PS4? Ben level 30 met redelijk wat high-end gear.
Maar het wordt nu tenminste gedaan, pre-patch ging niemand rogue omdat het risico niet opwoog tegen de mogelijke opbrengsten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:48 schreef BurnaBoy het volgende:
Het hele rogue gaan nu is vrijwel inconsequentieel. Vooral als je een groep van 4 bent.
Helemaal als je een HE loot gevonden hebt is het ontiegelijk klote en zijn er altijd wel een aantal rogue's dicht bij.
Dat dus, DZ is nu puur veel en snel pre-patch grinden naar endgame gear en je verslaat anderen post-patch op basis van je gear. Enige skill is tijd, grind to win.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:57 schreef Questular het volgende:
vind het echt jammer dat de DZ zo gear afhankelijk is, heeft niks met skills te maken als je iemand tegenkomt die 40k meer dps doet.
Ik ben nog geen lvl 50 dus ik kan nog geen blueprints kopen in de DZ, dan kan je weinig tegen mensen die wel toegang hebben tot de DZ vendors en meer specifieke gear kunnen craften.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Plus voor de betere gear moet je minimaal 50 zijn voor de plans, en heb je ook nog division tech.
Oftewel, HE = DZ = gefuckt worden door andere mensen.
Consequenties zijn nu net iets te minimaal imho
Dit dus.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:37 schreef RickoKun het volgende:
Daarom koop ik dit spel ook niet.
Met zulke spongy enemies komt er geen skill bij kijken maar grinden.
Met pay2win had je de boel kunnen redden. Dan kan ik gewoon voor een paar euro de HE gear kopen en heb je een veel gelijker speelveld en betere PvP overall. Maarja blinde pay2win haatquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:37 schreef RickoKun het volgende:
Daarom koop ik dit spel ook niet.
Met zulke spongy enemies komt er geen skill bij kijken maar grinden.
Dan ging het toch nog niet op skill? Dan verziek je het spel juist nog meer.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Met pay2win had je de boel kunnen redden. Dan kan ik gewoon voor een paar euro de HE gear kopen en heb je een veel gelijker speelveld en betere PvP overall. Maarja blinde pay2win haat. Nu doe ik alleen nog de dailies en dan sluit ik de boel weer af.
Valt ook wel weer mee.. Ligt aan jouw defensive stats.. of je bullets een beetje kan ontwijken.. Goede plek opzoekenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:57 schreef Questular het volgende:
vind het echt jammer dat de DZ zo gear afhankelijk is, heeft niks met skills te maken als je iemand tegenkomt die 40k meer dps doet.
Jij bent sowieso een van de mensen wat er mis is in de gamewereld.. huil huil ik kan het niet huil -> *gooit geld -> huil ik ben nog steeds kut omdat ik het spel gewoon niet kan spelenquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Met pay2win had je de boel kunnen redden. Dan kan ik gewoon voor een paar euro de HE gear kopen en heb je een veel gelijker speelveld en betere PvP overall. Maarja blinde pay2win haat. Nu doe ik alleen nog de dailies en dan sluit ik de boel weer af.
Maar natuurlijk. Vooral als er high geared flapdrollen campen bij een DZ ingang heeft het erg veel zin. Ze zijn zelfs zo triest dat ze je gear laten liggen om je vervolgens nog een keer te lokken. Loonde het eerst totaal niet om rogue te gaan, is het nu zo dat het nu weer teveel loont om rogue te gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee.. Ligt aan jouw defensive stats.. of je bullets een beetje kan ontwijken.. Goede plek opzoeken
Het helpt natuurlijk niet dat ik ze meestal niet alleen tegenkomquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee.. Ligt aan jouw defensive stats.. of je bullets een beetje kan ontwijken.. Goede plek opzoeken
Jij was toch een van die mensen die 24/7 speelde? Ja, dan valt het wel mee jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet meer hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2016 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij was toch een van die mensen die 24/7 speelde? Ja, dan valt het wel mee ja
Die 25000 headshots waren op 3 enemies?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:02 schreef Friday12 het volgende:
Krijg ineens dit in de mail + season pas gezeik
[ afbeelding ]
Nee die waren allemaal op je moederquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die 25000 headshots waren op 3 enemies?
Lijkt me sterk. Die ligt al een tijd onder de groene zoden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee die waren allemaal op je moeder
Alles is mogelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die ligt al een tijd onder de groene zoden.
Zwart scherm?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:16 schreef zeurtvaak het volgende:
Iedere keer loop the division vast op mijn pc?
Dat weet ik niet. Vertel. Loopt The Division steeds vast?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:16 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik heb geen zin om rondjes door de DZ te rennen om kratten open te maken voor HE Div tech en dan maar hopen op een goede roll.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een van de mensen wat er mis is in de gamewereld.. huil huil ik kan het niet huil -> *gooit geld -> huil ik ben nog steeds kut omdat ik het spel gewoon niet kan spelen
Tijd voor krat open simulator 2016.quote:
Dat hadden we gisteren ook, maar dan waren we allemaal lvl 30 en probeerde we voor het eerst een daily challenge missie dat gaat niet handig als een aantal geen microfoon hebben en je dus niet goed kan communiceren. Oh en ik had niet door dat we met een challenge bezig waren.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:56 schreef johnson555 het volgende:
Wasnetgrappig , vrienden joinen(zijn lvl 30) ik lvl 8 , was midden in missie. Wordt gewoon in een shot gekilld hah
Waarom gaat dat niet? Je ziet de enemy en die moet je doden. Ging met een aantal onbekende zonder microfoon zonder problemen. Je moet gewoon goed in de gaten houden of er iemand down gaat of niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat hadden we gisteren ook, maar dan waren we allemaal lvl 30 en probeerde we voor het eerst een daily challenge missie dat gaat niet handig als een aantal geen microfoon hebben en je dus niet goed kan communiceren. Oh en ik had niet door dat we met een challenge bezig waren.
Nou ja het gaat wel, maar de vijandjes waren nogal sterk die vooral op je af kwamen rushen, dus een beetje tactiek had wel handig geweest. Enkel dat zat er niet in...daarbij had men dan wat makkelijker aan kunnen kondigen dat we aan een challenge mode bezig waren...want daar kwam ik dus pas achter toen we al een keer of 3 dood waren gegaan. En ik me maar afvragen waarom ik zo snel neerging.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom gaat dat niet? Je ziet de enemy en die moet je doden. Ging met een aantal onbekende zonder microfoon zonder problemen. Je moet gewoon goed in de gaten houden of er iemand down gaat of niet.
Met mic is wel fijner. Zat gisteren met een Engelse gast (samen in een party) en 2 randoms in Challenge mode. Grootste gedeelte van t gesprek was "verdomme, d'r ligt er weer 1"quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom gaat dat niet? Je ziet de enemy en die moet je doden. Ging met een aantal onbekende zonder microfoon zonder problemen. Je moet gewoon goed in de gaten houden of er iemand down gaat of niet.
of ben je met 3 man tactiek aan het overleggen en rent er eentje Leeroy-Jenkins-style de hoek omquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:07 schreef SevD het volgende:
[..]
Met mic is wel fijner. Zat gisteren met een Engelse gast (samen in een party) en 2 randoms in Challenge mode. Grootste gedeelte van t gesprek was "verdomme, d'r ligt er weer 1"
Ja, zo 1 hadden we er ook bij. "Kijk, gaat ie weer! In z'n uppie 5 man aanvallen"quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
of ben je met 3 man tactiek aan het overleggen en rent er eentje Leeroy-Jenkins-style de hoek om
Bij hard doe ik dat wel altijd maar challenge modequote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:22 schreef SevD het volgende:
[..]
Ja, zo 1 hadden we er ook bij. "Kijk, gaat ie weer! In z'n uppie 5 man aanvallen"
Dat is hard nodig ook...quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:41 schreef Friday12 het volgende:
12 april komt de update met incursions en meer
Ik doe dat niet eens elke dag meerquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:31 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dat is hard nodig ook...
Ik doe eigenlijk niks meer dan Phoenix-runs voor recalibratie en wat level 31 blueprints.
Het is nogal saai op level 30. speel geen darkzone en zit ongeveer op de max stats.
Wat doe jij nu zoal om het leuk te houden ?quote:Op vrijdag 1 april 2016 14:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik doe dat niet eens elke dag meerte lui voor
Niet spelenquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:38 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Wat doe jij nu zoal om het leuk te houden ?
Beste wat je kan doen is zelf de missie starten op Challege mode en dan je groep opengooien, krijg je ook geen trolls of gezeik met kick en glitches. Ben zelf vaak genoeg voor de lol gekicked in het begin terwijl ik de overduidelijk de sterkste was.quote:Op zaterdag 2 april 2016 00:56 schreef Friday12 het volgende:
En gekicked noobjes wilden boss farmen... Dus met eindboss al dood gekicked.. Ja laat maar dan kut community
Dat snap ik...maar de groep(en) waar ik in zat jagen die meestal op. Vaak zijn de rogue groepen lang niet zo goed als ze zelf denken te zijn. Je gaat dan wellicht een paar keer dood, maar uiteindelijk pak je ze wel vaak genoeg dat ze ook er mee kappen. Altijd wel leuke situatie eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 11:15 schreef Albert86 het volgende:
Ik bedoel dus een ander team die alles en iedereen aan het afknallen was
Maar het was 2 (wij) tegen 4. Dus niet heel eerlijkquote:Op zaterdag 2 april 2016 11:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat snap ik...maar de groep(en) waar ik in zat jagen die meestal op. Vaak zijn de rogue groepen lang niet zo goed als ze zelf denken te zijn. Je gaat dan wellicht een paar keer dood, maar uiteindelijk pak je ze wel vaak genoeg dat ze ook er mee kappen. Altijd wel leuke situatie eigenlijk.
Meh, betekent niet zo heel veel eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2016 18:44 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Maar het was 2 (wij) tegen 4. Dus niet heel eerlijk
Nog niks...quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:07 schreef Osiris024 het volgende:
Heeft er iemand een "Season pass" en zo ja wat zijn de items die daarvoor inmiddels heb ontvangen ?
n.a.v. dit stuk in de beschrijving : Daarnaast kun je elke maand genieten van de exclusieve voordelen voor Season Pass-houders
Ik had toch een zwik nieuwe cosmetische items gekregen gisteren . kreeg er netjes een popup melding van bij aanloggen.quote:
je zeurt vaak......quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:16 schreef zeurtvaak het volgende:
Tnxsquote:Op zaterdag 2 april 2016 22:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik had toch een zwik nieuwe cosmetische items gekregen gisteren . kreeg er netjes een popup melding van bij aanloggen.
Die had je bij de launch al moeten krijgen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 22:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik had toch een zwik nieuwe cosmetische items gekregen gisteren . kreeg er netjes een popup melding van bij aanloggen.
Ja had......quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die had je bij de launch al moeten krijgen.
Waren die outfits van de pre order bonus, firefighter etc
Lekker nutteloos!quote:Op zondag 3 april 2016 01:57 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ja had......
https://division.zone/201(...)season-pass-holders/
quote:Op zondag 3 april 2016 11:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Lekker nutteloos!
Ga gelijk m'n high end level 31 gear inruilen voor deze sets!
v a n i t y items (In bold, onderstreept en italic, speciaal voor jou omdat je er overheen las in het bron artikel.quote:Op zondag 3 april 2016 11:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Lekker nutteloos!
Ga gelijk m'n high end level 31 gear inruilen voor deze sets!
Als ik naar die stats kijk zie ik geen schokkende dingen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:23 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Tnxs
Nog niet de moeite waard om aan te schaffen dan.
Ik wacht de nieuwe patch af, mocht het weer een grindfest worden voor de groene i.p.v. goude items.
[ afbeelding ]
Dit had je bij de launch moeten krijgen, toen je er nog iets aan had!quote:Op maandag 4 april 2016 08:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
v a n i t y items (In bold, onderstreept en italic, speciaal voor jou omdat je er overheen las in het bron artikel.)
Misschien zijn dit lvl 30 greens en krijg je lvl31 spul als je die incursions op challenging doet? Met deze stat zou ik ze gelijk deconstructen. Hoop dat de RNG voor de greens wat beter is anders zit je straks met een verschrikkelijke waardeloze drop voor het afronden van een bijna onmogelijke (volgens de developers) missie.quote:Op maandag 4 april 2016 13:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Als ik naar die stats kijk zie ik geen schokkende dingen?
En voor volledig groen heeft hij ook geen hoge DPS, STam of EL scores.
Ik hoop het,quote:Op maandag 4 april 2016 14:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien zijn dit lvl 30 greens en krijg je lvl31 spul als je die incursions op challenging doet? Met deze stat zou ik ze gelijk deconstructen. Hoop dat de RNG voor de greens wat beter is anders zit je straks met een verschrikkelijke waardeloze drop voor het afronden van een bijna onmogelijke (volgens de developers) missie.
Een groene set (min. 4 pcs) geeft één bonus, dat moet dus wel een heel goede bonus zijn als je er 4 kleinere bonussen van je legendary gear voor opgeeft.
Dat heb ik ook al gedaanquote:Op maandag 4 april 2016 15:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik hoop het,
Ik heb nu full yellow behalve voor wapens waar alleen vector HE is.
Stats zijn 120/140 F 60 S en 20 EL
120 = M1A 140 is Vector
En dat is na abuse van the RC en Finch grind voor 12 uur. Geen enkele HE gehad die wat waard was. Wel een leuke paarse M60
Ik speel de game nu een uur en ben het al zat, ik denk dat ik het maar in de kast zet tot na de patch oid.
Uuuh oke...vanity items hebben geen stats...dus kan je gewoon altijd aan of uit doen...Dat zijn dus de mutjes en jasjes...daar kan je altijd iets aan hebben (als je daar voor kiest).quote:Op maandag 4 april 2016 14:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dit had je bij de launch moeten krijgen, toen je er nog iets aan had!
Bij de vanity items zitten ook wapensquote:Op maandag 4 april 2016 18:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Uuuh oke...vanity items hebben geen stats...dus kan je gewoon altijd aan of uit doen...Dat zijn dus de mutjes en jasjes...daar kan je altijd iets aan hebben (als je daar voor kiest).
http://www.budgetgaming.n(...)he+division_PS4.htmlquote:Op maandag 4 april 2016 22:40 schreef zeurtvaak het volgende:
Zijn er ook kortingscodes voor de ps4 zoals http://www.kinguin.co.nl/
Ik wil the division op de ps4 goedkoop mogelijk!
Dan heb je het letterlijk over een zeer klein gedeelte van die sets, die sowieso niet zo heel interessant zijn. Gebruik je die gewoon bij een tweede karaktertje in het begin en zo niet dan blijft dus het grootste gedeelte van die sets gewoon nog bruikbaar.quote:Op maandag 4 april 2016 18:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Bij de vanity items zitten ook wapens
RNGquote:Op woensdag 6 april 2016 09:52 schreef Questular het volgende:
Is er iets aan de droprate veranderd? Gisteren 3 gele drops in een uur DZ, of heb ik heel veel geluk gehad?
quote:Op dinsdag 5 april 2016 06:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.n(...)he+division_PS4.html
En anders gewoon wat langer doorsparen van je zakgeld of misschien je moeder vragen of ze hem alvast voor je verjaardag wil geven.
En mijn antwoord wasquote:Hallo moeras_kat,
Bedankt voor het het reageren met de gevraagde informatie.
In de navolgende reeds stappen staan wellicht stappen die u reeds heeft uitgevoerd maar deze zijn nodig om in deze volgorde te doen om een ander resultaat te geven.
Ik zou u willen vragen om het spel volledig van uw PC te wissen.
Uw anti-virus te wissen.
Uw firewall uitschakelen.
In een poging uw probleem op te lossen, wilt u zo vriendelijk zijn om te navigeren naar de "Hosts" file.
Deze file vind u in: Start > (Mijn) Computer > C:\WINDOWS\system32\drivers\etc.
Klik rechts op de file genaamd "hosts" en kies de optie “Verwijderen”
Het uitschakelen van uw achtergrond applicaties.
Ga naar Start > uitvoeren (Indien u Windows Vista of Windows 7 gebruikt kunt u de toets met het Windows logo en de “R” toets tegelijkertijd indrukken)
Type in de box: MSCONFIG en druk op enter.
Klik op het tabblad “Opstarten”
Klik the optie “Alles uitschakelen”
Klik dan uitvoeren.
Sluit het scherm, en kies voor opstarten.
Het schoonmaken van uw tijdelijke bestanden.
Ga naar Start > uitvoeren (Indien u Windows Vista of Windows 7 gebruikt kunt u de toets met het Windows logo en de “R” toets tegelijkertijd indrukken)
Type in de box: %temp% en druk op enter.
Wanneer het scherm geopend is gaat u naar Bewerken > en Selecteer alles.
Gaat u dan naar bestand en klik verwijderen.
Sluit het scherm en herstart de computer.
Note: Wanneer u Windows 7 gebruikt, om uw bestanden te selecteren drukt u Ctrl + A tegelijk in. Wanneer alles is geselecteerd druk dan op delete.
Daarna uw spel te herinstalleren.
Het spel updaten
Probeer het spel.
Daarna uw anti-virus installeren
Wanneer u vragen heeft aarzel dan niet om met mijn in contact te treden, zodat ik u verder kan helpen.
Vriendelijke groeten,
Immanuel
Ubisoft Klantenservice
Zoals er staat geschreven heb ik iedere keer problemen met het spel. Dan loopt hij stil en dan sluit hij het spel af. Ik heb hem daarom verwijderd op mij uplay. Vandaag ga ik hem opnieuw downloaden en ga ik kijken of het met deze methode wel werkt.quote:Hallo!
Als ik iedere keer het spel opstart en halve wegen de game speelt staat hij opnieuw stil en dan crash het spel. Het is vrij irritant. Ik kom niet verder... Iedere keer als ik die game speelt.
Wat moet ik doen?
Bedankt
jeff
Dat ze je nog terugmailenquote:Op donderdag 7 april 2016 20:16 schreef zeurtvaak het volgende:
Ik had eerst een tijdje problemen en heb ik een mailtje gestuurd naar ubisoft. Ubi geeft het volgende antwoord.
[..]
En mijn antwoord was
[..]
Zoals er staat geschreven heb ik iedere keer problemen met het spel. Dan loopt hij stil en dan sluit hij het spel af. Ik heb hem daarom verwijderd op mij uplay. Vandaag ga ik hem opnieuw downloaden en ga ik kijken of het met deze methode wel werkt.
Bedankt
jeff
Daarom speel ik o.a. geen darkzone, erg irritant.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:29 schreef maniack28 het volgende:
Zo klaar met het per ongeluk rogue gaan en mensen die je dan meteen kapot maken. Kakspel!
Ja, dan is de darkzone niks voor jou..quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:43 schreef maniack28 het volgende:
Helemaal klaar mee. Net ook weer. Maatje van mij schiet een kogel in iemand die voor hem langs loopt. Wij worden rogue, ze killen ons, alle loot kwijt en weer 2000 xp plus dark zone key kwijt.
Ik heb niks tegen PVP en elkaar pakken als je dat wilt, maar dit mechanic is gewoon kapot en wordt misbruikt door mensen die alleen maar geilen op loot en xp. Je ziet toch als iemand per ongeluk rogue gaat en dan jou je even in ipv die kapot te schieten.
Dan heb je drie keuze: zeuren en dood gaan, proberen te vluchten of gewoon full-on rogue gaan.quote:Op zondag 10 april 2016 08:41 schreef Questular het volgende:
Het klopt wel, bewust rogue gaan is prima, maar het komt te vaak voor dat je per ongeluk iemand raakt en meteen rogue mode in gaat. En dan heb ik het nog niet over de hoeveelheid cheaters in Dz die het nog net iets minder leuk maken
Da's iets meer dan 1 kogel geweestquote:Op zaterdag 9 april 2016 23:43 schreef maniack28 het volgende:
Helemaal klaar mee. Net ook weer. Maatje van mij schiet een kogel in iemand die voor hem langs loopt. Wij worden rogue, ze killen ons, alle loot kwijt en weer 2000 xp plus dark zone key kwijt.
Ik heb niks tegen PVP en elkaar pakken als je dat wilt, maar dit mechanic is gewoon kapot en wordt misbruikt door mensen die alleen maar geilen op loot en xp. Je ziet toch als iemand per ongeluk rogue gaat en dan jou je even in ipv die kapot te schieten.
Dat is bullshit, het concept is op een dermate manier uitgewerkt dat je onbewust rogue gaat doordat iemand anders in je line of fire loopt. Dat heeft niks te maken met het toffe concept an sich waar mensen bewust elkaar kunnen neerschieten.quote:Op zondag 10 april 2016 08:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, dan is de darkzone niks voor jou..
Jawel, beter opletten en/of dealen met de omstandigheden. Zoiets hoort er gewoon bij en ik vind niet dat dat broken is.quote:Op zondag 10 april 2016 10:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is bullshit, het concept is op een dermate manier uitgewerkt dat je onbewust rogue gaat doordat iemand anders in je line of fire loopt. Dat heeft niks te maken met het toffe concept an sich waar mensen bewust elkaar kunnen neerschieten.
Situational awareness.quote:Op zondag 10 april 2016 10:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat is bullshit, het concept is op een dermate manier uitgewerkt dat je onbewust rogue gaat doordat iemand anders in je line of fire loopt. Dat heeft niks te maken met het toffe concept an sich waar mensen bewust elkaar kunnen neerschieten.
Er is niks aan te doen als iemand van links of rechts door je beeld voorlangs loopt als je aan het schieten bent. Sterker nog, ik vermoed dat ze het gewoon express doen om te zorgen dat je rogue gaat.quote:Op zondag 10 april 2016 11:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Situational awareness.. Lvl >50 DZ en 2x per ongeluk rogue gegaan door mijn schuld. Als het druk is gewoon de boss taggen met een kogel en lekker wachten tot de boel clear is. Dat je in de rug aangevallen wordt blijft een risico waar je soms weinig aan kan doen.
Aantal cheaters vind ik wel meevallen, volgen reddit zit elke instance vol met cheaters maar dat lijkt me zwaar overdreven. Als de instance om wat voor reden slecht is kan je altijd hoppen naar een andere.
Yup...quote:Op maandag 11 april 2016 00:59 schreef vault_tec het volgende:
Die cheese spot in rank 02 (dak met maar 1 toegang) is te op. Twee keer man hunt uit gezeten. Wel gratis 35+ sleutels 👏🏻
DZ farm 3/4 farmen en je ziet de hele tijd rode skulls in het zuiden.quote:Op maandag 11 april 2016 00:59 schreef vault_tec het volgende:
Die cheese spot in rank 02 (dak met maar 1 toegang) is te op. Twee keer man hunt uit gezeten. Wel gratis 35+ sleutels 👏🏻
crafting items?quote:Op maandag 11 april 2016 17:14 schreef vault_tec het volgende:
Gisteren met een random did ik tegen kwam in dz heel de server meerdere malen uitgemoord.
Waarom pakken mensen met dz rank 30+ nog groene en blauwe items op? 🎉
Je kunt beter een route buiten de DZ lopen voor crafting items.quote:
Wat doe je dan in de darkzone? En wat raad jij aan om betere (lees gouden) gear te krijgen?quote:Op maandag 11 april 2016 17:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je kunt beter een route buiten de DZ lopen voor crafting items.
Pak in de DZ eigenlijk helemaal geen items meer op, moeite die het me kost om dat spul naar buiten te krijgen loont niet.
Ik kwam er eerst vooral om PvE te levellen om DZ50 te halen, maar met patch 1.1 kun je de (voorheen) DZ50 blueprints in je BoO kopen dus ben er eigenlijk niet meer geweest sinds die bekendmaking.quote:Op maandag 11 april 2016 18:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat doe je dan in de darkzone? En wat raad jij aan om betere (lees gouden) gear te krijgen?
Wat voor waarden krijg je als je je wapens test in de schietbaan ?quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:45 schreef Questular het volgende:
Ik snap mn dmg output nog steeds niet in de DZ. Mn gear is niet spectaculair maar met 128k dps op beide wapens mag ik een andere speler in de DZ toch wel met meer als 800 dmg raken? Hoe achterlijk slecht is mijn gear of hoe achterlijk goed is de gear van de gemiddelde DZ speler? 0 balance is er in ieder geval wel.
128 dps is wel heel weinig. Ik zit op 145 dps (speel support voor damage buff en niet dps). Spelers die puur dps spelen zitten op minimaal 200+ dps. Enige wat ik doe is damage output van de hele groep boosten zodat onze totale dps hoger is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:45 schreef Questular het volgende:
Ik snap mn dmg output nog steeds niet in de DZ. Mn gear is niet spectaculair maar met 128k dps op beide wapens mag ik een andere speler in de DZ toch wel met meer als 800 dmg raken? Hoe achterlijk slecht is mijn gear of hoe achterlijk goed is de gear van de gemiddelde DZ speler? 0 balance is er in ieder geval wel.
Ik zit op 168quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:44 schreef PirE het volgende:
[..]
128 dps is wel heel weinig. Ik zit op 145 dps (speel support voor damage buff en niet dps). Spelers die puur dps spelen zitten op minimaal 200+ dps. Enige wat ik doe is damage output van de hele groep boosten zodat onze totale dps hoger is.
En met max armor (4600) heb je 65% damage reduction).
Denk dat je gearscore onder de 161 zit (ik zit op 182) dus de echte geared mensen kom je niet meer tegen in jou DZ instance.
zit op 135k dps en krijg 99% van de mensen (incl mensen met Dz rank >70) in 1 mag dood van mijn vector.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:45 schreef Questular het volgende:
DPS is een nonsense stat die je kan inflaten met accuracy.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:44 schreef PirE het volgende:
[..]
128 dps is wel heel weinig. Ik zit op 145 dps (speel support voor damage buff en niet dps). Spelers die puur dps spelen zitten op minimaal 200+ dps. Enige wat ik doe is damage output van de hele groep boosten zodat onze totale dps hoger is.
En met max armor (4600) heb je 65% damage reduction).
Denk dat je gearscore onder de 161 zit (ik zit op 182) dus de echte geared mensen kom je niet meer tegen in jou DZ instance.
Dps is een beetje glitchy. Plus je moet niet naar DPS kijken. als ik alleen maar accuracy mods neem dan kom ik boven de 215K dps uitquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:26 schreef Osiris024 het volgende:
DPS-drop van 50k sinds de update........
First wave m1a als je DZ rank 75 hebt. <3quote:Op maandag 11 april 2016 18:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik kwam er eerst vooral om PvE te levellen om DZ50 te halen, maar met patch 1.1 kun je de (voorheen) DZ50 blueprints in je BoO kopen dus ben er eigenlijk niet meer geweest sinds die bekendmaking.
Vind de Hard/Challenging dailies voldoende om mee te gearen eigenlijk.
En daarnaast vaak nog 1 of 2 keer een embassy run voor Phoenix Creds en paarse/gele gear.
DPS is een nonsense stat als je accuracy verkeerd gebruikt. Het is ook maar een indicator. Hoge Stamina is ook nutteloos als je geen damage reduction van je armor hebt.quote:Op donderdag 14 april 2016 09:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
zit op 135k dps en krijg 99% van de mensen (incl mensen met Dz rank >70) in 1 mag dood van mijn vector.
Mod heel je wapen uit met dingen die extra schade doen, geen accuracy. (zie beneden). Je moet je schade per kogel maxen. mocht je weten dat je iemand aan gaat vallen moet je van te voren even pulsen.
[..]
DPS is een nonsense stat die je kan inflaten met accuracy.
Dit dus. SMG is koning hiervoor, of die M1A. Zelf ben ik een viespeuk die 1-3 man neermaait bij een extractie en dan naar het noorden ren omdat veel mensen daar de weg niet weten / dood gaan door de adds.quote:Op donderdag 14 april 2016 10:57 schreef PirE het volgende:
[..]
DPS is een nonsense stat als je accuracy verkeerd gebruikt. Het is ook maar een indicator. Hoge Stamina is ook nutteloos als je geen damage reduction van je armor hebt.
Accuracy heeft op sommige wapens nut, je moet het niet standaard overal op zetten omdat je dan hogere cijfertjes krijgt.
Volgens mij krijg je iedereen met een single mag neer als ze geen ability gebruiken dus dat zegt niet heel veel. Uiteindelijk komt het op ttk aan, droppen voordat ze een skill kunnen poppen.
Heel vaak missies op challenging doen. 30PC per keer, met beetje team haal je tussen de 200-300PC in een uur op Lexington.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:58 schreef Tim_G het volgende:
Phoenix credits. Kan je die nog op een andere manier farmen behalve door named bossen te killen? Die 2 / 3 credits per boss schiet natuurlijk geen meter op als je er 800 nodig hebt voor 1 ding
Season pass is het niet waard ze zijn de game namelijk een beetje aan het verneuken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:55 schreef Pinda555 het volgende:
Is deze game het waard zonder de season pass?
Kan ik beter wachten op een complete editie?
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:27 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Season pass is het niet waard ze zijn de game namelijk een beetje aan het verneuken.
Of het is een bug, of je hebt mogelijk hoger lvl gear in je inv. dan zal die kijken naar het gemiddelde of naar de hoogste items. (ik weet ook niet hoe het werkt)quote:Op zondag 17 april 2016 11:51 schreef maniack28 het volgende:
Waarom kom ik in DZ bracket +161 als mijn gear score 147 is..
Thanks. Dat was het. Ik had loot in mijn stash die hoger was en die telt ook mee.quote:Op zondag 17 april 2016 21:11 schreef pictureme het volgende:
[..]
Of het is een bug, of je hebt mogelijk hoger lvl gear in je inv. dan zal die kijken naar het gemiddelde of naar de hoogste items. (ik weet ook niet hoe het werkt)
Nou...ik moet zeggen dat ik daar ook een beetje naar neig...goed ik geef ze nog de kans (mede omdat ik een season pass heb) maar tjezus wat zijn ze aan het kloten. Het wordt nu steeds meer een soort van bug/glitch fest.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:27 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Season pass is het niet waard ze zijn de game namelijk een beetje aan het verneuken.
Het ging mis bij het aanpassen van het gevaar van het rogue gaan. It all went downhill from that point. Zeker met alle glitches waar men gebruik van kan maken. Lekker stage 5 rogue gaan en vervolgens in dz02 lekker wall glitchen zodat niemand bij je kan die de glitch niet kennen.quote:Op maandag 18 april 2016 08:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou...ik moet zeggen dat ik daar ook een beetje naar neig...goed ik geef ze nog de kans (mede omdat ik een season pass heb) maar tjezus wat zijn ze aan het kloten. Het wordt nu steeds meer een soort van bug/glitch fest.
De incursion missie is daar een voorbeeld van...op zich vind ik het prijswaardig dat ze deze missie zo moeilijk mogelijk hebben gemaakt (ook al is het op een iets wat luie manier), maar de ene bug/glitch wordt gepatched of de andere is al weer bekent.
Het enige wat ik best verbazingwekkend vind is hoe spelers achter dat soort bugs komen...erg creatief moet ik zeggen.
Ik blijf het een goede en leuke game vinden. Maar de staat waar de darkzone momenteel in verkeerd staat mij nogal tegen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:56 schreef Questular het volgende:
Ik heb de game nu al paar dagen niet gespeeld en heb ook niet echt de "drang" om te gaan spelen. Dat is niet echt een goed teken voor een game die ik eigenlijk pas speel. Het spel heeft zeker potentie maar is het toch net niet voor me.
Gisteren een uurtje of 3 in de DZ doorgebracht en welgeteld 1 Rogue tegengekomen. Geen idee hoe ik gegroepeerd wordt, maar kom sowieso amper andere spelers tegen daar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik blijf het een goede en leuke game vinden. Maar de staat waar de darkzone momenteel in verkeerd staat mij nogal tegen.
Rogue/Manhunt vind ik echt t tofste van de DZ. Beetje jammer dat de beloning van manhunt overleven belachelijk laag is vergeleken met doodgaan als rogue/manhunt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gisteren een uurtje of 3 in de DZ doorgebracht en welgeteld 1 Rogue tegengekomen. Geen idee hoe ik gegroepeerd wordt, maar kom sowieso amper andere spelers tegen daar.
Wel mazzel gehad en een Gear item gevonden op een dak (maar dat was ook direct de enige indicatie dat er iemand anders rondliep).
Moet je bij DZ02 aan de westkant er in gaan, gegarandeerd dat daar rogues lopen dankzij de cheese spot daar. In welke bracket zit je trouwens, 161+?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gisteren een uurtje of 3 in de DZ doorgebracht en welgeteld 1 Rogue tegengekomen. Geen idee hoe ik gegroepeerd wordt, maar kom sowieso amper andere spelers tegen daar.
Wel mazzel gehad en een Gear item gevonden op een dak (maar dat was ook direct de enige indicatie dat er iemand anders rondliep).
DZ02 gisteren uurtje rondgehangen met een vriend en daar wel wat rogues op de kaart gezien maar niet tegengekomen, 3 extractions gedaan en geen rogues gezien.quote:Op woensdag 20 april 2016 08:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je bij DZ02 aan de westkant er in gaan, gegarandeerd dat daar rogues lopen dankzij de cheese spot daar. In welke bracket zit je trouwens, 161+?
Ik heb zelf gisteren iets meer dan een half uur in de dz rondgelopen. Probeer wat items te extracten, geen boeiende gear en puur alleen voor de daily en ja hoor groepje van 4 rogues die me afknallen. Dus ik naar een andere dz, daar nog wat veteran's afgeschoten voor de daily en toen was ik er wel weer klaar mee. Ik richting uitgang en ja hoor, daar stonden er een paar mij fijn op te wachten.
En dan speel ik in de DZ nog met de concealment pulse waardoor ik af en toe nog weg kan komen. Als ik alle XP optel die ik verloren ben door rogues dan zat ik niet op dz lvl 45 maar met gemak reeds op 60.
Zo zie je maar, ervaringen verschillen schijnbaar.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
DZ02 gisteren uurtje rondgehangen met een vriend en daar wel wat rogues op de kaart gezien maar niet tegengekomen, 3 extractions gedaan en geen rogues gezien.
40 paarse enemies nog neergeknald voor de weekly; nog steeds geen rogues
en ja bracket 161+
En wat uurtjes later ben je zodanig gegeared dat je die missie in je uppie op Hard doetquote:Op zondag 1 mei 2016 09:09 schreef Albert86 het volgende:
Heb de verhaalmodus op 100% nu. Nog best pittig die laatste missie. In je uppie is het iig niet te doen. Wij waren met 4 man (later met 3), en we moesten het 2x overdoen geloof ik
Ik was er na 2 dagen ook al klaar mee. Rage quitters in matches en een vervelend langdurig systeem om wapens en gear te verzamelen en te maken.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:04 schreef Odaiba het volgende:
Ik heb The Division opgegeven. De game heeft het voor mij niet waargemaakt. Had meer survival elementen verwacht..En die RPG elementen vind ik nogal nutteloos en irritant.
Ja. Het liefst niet te veel reviews lezen en gewoon zelf spelen en kijken wat je ervan vindt. Hoor te veel slechte verhalen over The Division, terwijl ik het zelf juist erg leuk vind spelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:46 schreef rene90 het volgende:
De game net even opgehaald bij iemand, straks maar eens beginnen met spelen. Mensen hier nog tips?
Volgens mij zijn juist de eerste meningen dat het een goede game is, althans ik hoor niet anders. Alleen hebben ze helaas wat foutjes gemaakt in de laatste update waardoor de endgame gewoon ruk geworden is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:52 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ja. Het liefst niet te veel reviews lezen en gewoon zelf spelen en kijken wat je ervan vindt. Hoor te veel slechte verhalen over The Division, terwijl ik het zelf juist erg leuk vind spelen.
Ohja. En een headset is handig voor coöp missies.
De game is heerlijk, totdat je geen progress meer kunt maken zelfs als je 10 uur achter elkaar zou spelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij zijn juist de eerste meningen dat het een goede game is, althans ik hoor niet anders. Alleen hebben ze helaas wat foutjes gemaakt in de laatste update waardoor de endgame gewoon ruk geworden is.
Welk niveau zit je? Ik ben nu op 10, bezig met wat missies en moet de darkzone nog in maar wat ik las moet je dat beter met wat voorbereiding doen / co-op?quote:Op maandag 9 mei 2016 10:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
De game is heerlijk, totdat je geen progress meer kunt maken zelfs als je 10 uur achter elkaar zou spelen.
Ik heb de game inmiddels verkocht.
Ik zat op het hoogste level en had redelijk wat goede gear aan de raid over gehouden. Maar was er wel klaar mee. Leuke game, maar niet eentje waar ik nog veel meer tijd in wilde steken voor minimale progression. Daar merk je overigens voorlopig niks van, lekker blijven spelen en uittesten wat je leuk vind.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Welk niveau zit je? Ik ben nu op 10, bezig met wat missies en moet de darkzone nog in maar wat ik las moet je dat beter met wat voorbereiding doen / co-op?
Het geëtter begint juist pas als je in de 160+ bracket komt. Het gat van 160- 240 is te groot. Zeker als er zoveel spelers rondlopen die hun gear bij elkaar geglitched hebben. En end-game PVE content is er niet zoals bij bijvoorbeeld Destiny en dat is gewoon jammer.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zat op het hoogste level en had redelijk wat goede gear aan de raid over gehouden. Maar was er wel klaar mee. Leuke game, maar niet eentje waar ik nog veel meer tijd in wilde steken voor minimale progression. Daar merk je overigens voorlopig niks van, lekker blijven spelen en uittesten wat je leuk vind.
De Darkzone kun je ook prima alleen in hoor, zeker op lowlevel kun je weinig verkeerd doen.
Zonde van het geld geweest inderdaad...quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:06 schreef aeque het volgende:
Ik vraag me met al die gratis updates toch af waarom ik een season pass heb aangeschaft. Sowieso 0 voordeel, matige extra gear(voornamelijk alleen kleding) en de daadwerkelijke DLC laat lang op zich wachten.
Mwah, in juni komt de 1e al.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zonde van het geld geweest inderdaad...
Ik heb ook zeker al een maand niet meer gespeeld geloof ik. Zijn er nog wat veranderingen doorgevoerd zodat je niet meer op elke hoek van de DZ afgeknald wordt door een groep rogues?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Gold Edition was 42 euro in de Argentijnse Xbox Store.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd terug te schieten?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker al een maand niet meer gespeeld geloof ik. Zijn er nog wat veranderingen doorgevoerd zodat je niet meer op elke hoek van de DZ afgeknald wordt door een groep rogues?
quote:
Met een gs van net boven de 200 in je eentje tegen een groep rogues die toch zeker tegen de 240 gs aanzitten mag je al blij zijn als je überhaupt een aantal kogels kunt afvuren. Dus niet zo bijdehand doen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Gold Edition was 42 euro in de Argentijnse Xbox Store.
[..]
Heb je al geprobeerd terug te schieten?
die rogues zie je al van ver aankomen op de map dus niet zo bijdehand doenquote:Op donderdag 19 mei 2016 07:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Met een gs van net boven de 200 in je eentje tegen een groep rogues die toch zeker tegen de 240 gs aanzitten mag je al blij zijn als je überhaupt een aantal kogels kunt afvuren. Dus niet zo bijdehand doen.
"Van ver" is wel heel relatief. Of is het je nog nooit opgevallen dat op de mini-map het verschil tussen bijna naast je staan en drie DZ verderop staan niet goed wordt weergegeven? Pas bij een manhunt worden ze goed zichtbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:54 schreef boik het volgende:
[..]
die rogues zie je al van ver aankomen op de map dus niet zo bijdehand doen
Daar heb ik nog nooit last van gehad. Soms een loner maar zelden groepen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker al een maand niet meer gespeeld geloof ik. Zijn er nog wat veranderingen doorgevoerd zodat je niet meer op elke hoek van de DZ afgeknald wordt door een groep rogues?
Destiny is niet The Division hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:21 schreef vault_tec het volgende:
5000 grimoire nu. Moet rumble nog 62 wins maar ik haat het om met een shotgun te moeten spelen.
https://www.reddit.com/r/(...)onflict_patch_notes/quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:36 schreef Tim_G het volgende:
Update is 5.9 gb? Komt er weer een missie bij dan? Jammer dat je tijdens het installeren van de update niet kan lezen wat er exact gaat gebeuren.
Dank je!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)onflict_patch_notes/
ben benieuwd, over ruim een uurtje thuis en dan eens gaan bekijken hoe het isquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:08 schreef 7nightwing7 het volgende:
Update is sinds 12:00 live @ps4. Verbeteringen zijn goed aanwezig. Ook betere loot drops. Alleen de servers zijn weer huilen. Zowel psn, als Ubisoft. Kom niet meer in party chat, wordt er steeds uitgegooid. Zodra dat gebeurt, knalt hij me ook uit de game. Verschillende foutmeldingen van Delta en Mike, met de mededeling dat de servers niet beschikbaar zijn. Gaat lekker
Nergens last van gehad op de One.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:08 schreef 7nightwing7 het volgende:
Update is sinds 12:00 live @ps4. Verbeteringen zijn goed aanwezig. Ook betere loot drops. Alleen de servers zijn weer huilen. Zowel psn, als Ubisoft. Kom niet meer in party chat, wordt er steeds uitgegooid. Zodra dat gebeurt, knalt hij me ook uit de game. Verschillende foutmeldingen van Delta en Mike, met de mededeling dat de servers niet beschikbaar zijn. Gaat lekker
Welk level ben je? Ik ben 18 nu en kom veel mensen met hetzelfde level tegen, of inderdaad 200+quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:18 schreef Tim_G het volgende:
Ik ben nu al weken bezig om Falcon lost en die andere incursion te halen maar of ik zit in een groep met te lage gear die het blijven proberen of ik zit in een groep met allemaal 200+ gegearde mensen en dan leaved iedereen nadat het 1 x misgaat of zelfs als het niet misgaat leaved er 1 midden in het gevecht.
Is er een andere manier om een goede groep te vinden ipv matchmaking?
lvl 30 en 193 gear lvl, kan hoger naar die gear is niet beter.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Welk level ben je? Ik ben 18 nu en kom veel mensen met hetzelfde level tegen, of inderdaad 200+
Ik snap sowieso niet zoveel van die gear. Geen idee waar ik het kan vinden. Ben Leven 19, vuurwapens 312, Stamina 491, Elektronica 243.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:05 schreef Tim_G het volgende:
[..]
lvl 30 en 193 gear lvl, kan hoger naar die gear is niet beter.
Haalt ook nog niet zoveel uit. Word pas belangrijk wanneer je lvl 30 bent.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet zoveel van die gear. Geen idee waar ik het kan vinden. Ben Leven 19, vuurwapens 312, Stamina 491, Elektronica 243.
Probeer het eens is via de Reddit Division of Reddit Dvision DZPD communities op Discord. Al een paar keer gedaan en echt leuke gasten die wel onderling communiceren en behulpzaam zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:18 schreef Tim_G het volgende:
Ik ben nu al weken bezig om Falcon lost en die andere incursion te halen maar of ik zit in een groep met te lage gear die het blijven proberen of ik zit in een groep met allemaal 200+ gegearde mensen en dan leaved iedereen nadat het 1 x misgaat of zelfs als het niet misgaat leaved er 1 midden in het gevecht.
ik weet niet via wat je speelt?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:18 schreef Tim_G het volgende:
ps4, zijn ook wel communities voor maar tis mij niet duidelijk of en hoe dat werkt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:24 schreef boik het volgende:
[..]
ik weet niet via wat je speelt?
ik en vriend spelen nu al een tijdje met een vast groepje van ca tien man die we via tweakers en ingame hebben leren kennen. hebben nu een TS en iedere dag zijn er wel mensen aan het spelen.. ook heel erg fijn voor de DZ e.d.
Werkt niet echt, zelf ook meerdere keren geprobeerd. Discord werkt vele malen beter.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:36 schreef Tim_G het volgende:
[..]
ps4, zijn ook wel communities voor maar tis mij niet duidelijk of en hoe dat werkt.
Ik wil wel met je meelopen hoor in Falcon Lost. Ik heb die al een stuk of 20 keer gedaan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:36 schreef Tim_G het volgende:
[..]
ps4, zijn ook wel communities voor maar tis mij niet duidelijk of en hoe dat werkt.
heb je Discord ook op ps dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Werkt niet echt, zelf ook meerdere keren geprobeerd. Discord werkt vele malen beter.
ah oke dan wordt het moeilijk om bij ons clubje te komenquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:36 schreef Tim_G het volgende:
[..]
zou fijn zijn! Mijn id is TillyG-_-, voeg me maar toe als je tijd hebt!quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:57 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ik wil wel met je meelopen hoor in Falcon Lost. Ik heb die al een stuk of 20 keer gedaan.
Geen idee eerlijk gezegd, ik gebruik de iOS app van Discord. Gebruik het meer om via Discord anderen te vinden en dan verder ingame een party(chat) te maken.quote:
Heb het spel toevallig vorige week nog ff opgestart. Ben nog steeds geen lvl 30 namelijk. Maar ben nu te druk met Overwatch.quote:
Het spel begint eigenlijk pas op lvl 30. Overwatch, op 1 of andere manier trekt me dat voor geen meter.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:51 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Heb het spel toevallig vorige week nog ff opgestart. Ben nog steeds geen lvl 30 namelijk. Maar ben nu te druk met Overwatch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |