Lijkt me sterk. Die ligt al een tijd onder de groene zoden.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 17:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee die waren allemaal op je moeder
Alles is mogelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Die ligt al een tijd onder de groene zoden.
Zwart scherm?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:16 schreef zeurtvaak het volgende:
Iedere keer loop the division vast op mijn pc?
Dat weet ik niet. Vertel. Loopt The Division steeds vast?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 18:16 schreef zeurtvaak het volgende:
Iedere keer loop the division vast op mijn pc?
Ik heb geen zin om rondjes door de DZ te rennen om kratten open te maken voor HE Div tech en dan maar hopen op een goede roll.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een van de mensen wat er mis is in de gamewereld.. huil huil ik kan het niet huil -> *gooit geld -> huil ik ben nog steeds kut omdat ik het spel gewoon niet kan spelen
Tijd voor krat open simulator 2016.quote:
Dat hadden we gisteren ook, maar dan waren we allemaal lvl 30 en probeerde we voor het eerst een daily challenge missie dat gaat niet handig als een aantal geen microfoon hebben en je dus niet goed kan communiceren. Oh en ik had niet door dat we met een challenge bezig waren.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 15:56 schreef johnson555 het volgende:
Wasnetgrappig , vrienden joinen(zijn lvl 30) ik lvl 8 , was midden in missie. Wordt gewoon in een shot gekilld hah
Waarom gaat dat niet? Je ziet de enemy en die moet je doden. Ging met een aantal onbekende zonder microfoon zonder problemen. Je moet gewoon goed in de gaten houden of er iemand down gaat of niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 17:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat hadden we gisteren ook, maar dan waren we allemaal lvl 30 en probeerde we voor het eerst een daily challenge missie dat gaat niet handig als een aantal geen microfoon hebben en je dus niet goed kan communiceren. Oh en ik had niet door dat we met een challenge bezig waren.
Nou ja het gaat wel, maar de vijandjes waren nogal sterk die vooral op je af kwamen rushen, dus een beetje tactiek had wel handig geweest. Enkel dat zat er niet in...daarbij had men dan wat makkelijker aan kunnen kondigen dat we aan een challenge mode bezig waren...want daar kwam ik dus pas achter toen we al een keer of 3 dood waren gegaan. En ik me maar afvragen waarom ik zo snel neerging.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom gaat dat niet? Je ziet de enemy en die moet je doden. Ging met een aantal onbekende zonder microfoon zonder problemen. Je moet gewoon goed in de gaten houden of er iemand down gaat of niet.
Met mic is wel fijner. Zat gisteren met een Engelse gast (samen in een party) en 2 randoms in Challenge mode. Grootste gedeelte van t gesprek was "verdomme, d'r ligt er weer 1"quote:Op dinsdag 29 maart 2016 18:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom gaat dat niet? Je ziet de enemy en die moet je doden. Ging met een aantal onbekende zonder microfoon zonder problemen. Je moet gewoon goed in de gaten houden of er iemand down gaat of niet.
of ben je met 3 man tactiek aan het overleggen en rent er eentje Leeroy-Jenkins-style de hoek omquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:07 schreef SevD het volgende:
[..]
Met mic is wel fijner. Zat gisteren met een Engelse gast (samen in een party) en 2 randoms in Challenge mode. Grootste gedeelte van t gesprek was "verdomme, d'r ligt er weer 1"
Ja, zo 1 hadden we er ook bij. "Kijk, gaat ie weer! In z'n uppie 5 man aanvallen"quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
of ben je met 3 man tactiek aan het overleggen en rent er eentje Leeroy-Jenkins-style de hoek om
Bij hard doe ik dat wel altijd maar challenge modequote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:22 schreef SevD het volgende:
[..]
Ja, zo 1 hadden we er ook bij. "Kijk, gaat ie weer! In z'n uppie 5 man aanvallen"
Dat is hard nodig ook...quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:41 schreef Friday12 het volgende:
12 april komt de update met incursions en meer
Ik doe dat niet eens elke dag meerquote:Op vrijdag 1 april 2016 14:31 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dat is hard nodig ook...
Ik doe eigenlijk niks meer dan Phoenix-runs voor recalibratie en wat level 31 blueprints.
Het is nogal saai op level 30. speel geen darkzone en zit ongeveer op de max stats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |