Heel vaak missies op challenging doen. 30PC per keer, met beetje team haal je tussen de 200-300PC in een uur op Lexington.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:58 schreef Tim_G het volgende:
Phoenix credits. Kan je die nog op een andere manier farmen behalve door named bossen te killen? Die 2 / 3 credits per boss schiet natuurlijk geen meter op als je er 800 nodig hebt voor 1 ding
Season pass is het niet waard ze zijn de game namelijk een beetje aan het verneuken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 14:55 schreef Pinda555 het volgende:
Is deze game het waard zonder de season pass?
Kan ik beter wachten op een complete editie?
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:27 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Season pass is het niet waard ze zijn de game namelijk een beetje aan het verneuken.
Of het is een bug, of je hebt mogelijk hoger lvl gear in je inv. dan zal die kijken naar het gemiddelde of naar de hoogste items. (ik weet ook niet hoe het werkt)quote:Op zondag 17 april 2016 11:51 schreef maniack28 het volgende:
Waarom kom ik in DZ bracket +161 als mijn gear score 147 is..
Thanks. Dat was het. Ik had loot in mijn stash die hoger was en die telt ook mee.quote:Op zondag 17 april 2016 21:11 schreef pictureme het volgende:
[..]
Of het is een bug, of je hebt mogelijk hoger lvl gear in je inv. dan zal die kijken naar het gemiddelde of naar de hoogste items. (ik weet ook niet hoe het werkt)
Nou...ik moet zeggen dat ik daar ook een beetje naar neig...goed ik geef ze nog de kans (mede omdat ik een season pass heb) maar tjezus wat zijn ze aan het kloten. Het wordt nu steeds meer een soort van bug/glitch fest.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:27 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Season pass is het niet waard ze zijn de game namelijk een beetje aan het verneuken.
Het ging mis bij het aanpassen van het gevaar van het rogue gaan. It all went downhill from that point. Zeker met alle glitches waar men gebruik van kan maken. Lekker stage 5 rogue gaan en vervolgens in dz02 lekker wall glitchen zodat niemand bij je kan die de glitch niet kennen.quote:Op maandag 18 april 2016 08:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou...ik moet zeggen dat ik daar ook een beetje naar neig...goed ik geef ze nog de kans (mede omdat ik een season pass heb) maar tjezus wat zijn ze aan het kloten. Het wordt nu steeds meer een soort van bug/glitch fest.
De incursion missie is daar een voorbeeld van...op zich vind ik het prijswaardig dat ze deze missie zo moeilijk mogelijk hebben gemaakt (ook al is het op een iets wat luie manier), maar de ene bug/glitch wordt gepatched of de andere is al weer bekent.
Het enige wat ik best verbazingwekkend vind is hoe spelers achter dat soort bugs komen...erg creatief moet ik zeggen.
Ik blijf het een goede en leuke game vinden. Maar de staat waar de darkzone momenteel in verkeerd staat mij nogal tegen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 08:56 schreef Questular het volgende:
Ik heb de game nu al paar dagen niet gespeeld en heb ook niet echt de "drang" om te gaan spelen. Dat is niet echt een goed teken voor een game die ik eigenlijk pas speel. Het spel heeft zeker potentie maar is het toch net niet voor me.
Gisteren een uurtje of 3 in de DZ doorgebracht en welgeteld 1 Rogue tegengekomen. Geen idee hoe ik gegroepeerd wordt, maar kom sowieso amper andere spelers tegen daar.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik blijf het een goede en leuke game vinden. Maar de staat waar de darkzone momenteel in verkeerd staat mij nogal tegen.
Rogue/Manhunt vind ik echt t tofste van de DZ. Beetje jammer dat de beloning van manhunt overleven belachelijk laag is vergeleken met doodgaan als rogue/manhunt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gisteren een uurtje of 3 in de DZ doorgebracht en welgeteld 1 Rogue tegengekomen. Geen idee hoe ik gegroepeerd wordt, maar kom sowieso amper andere spelers tegen daar.
Wel mazzel gehad en een Gear item gevonden op een dak (maar dat was ook direct de enige indicatie dat er iemand anders rondliep).
Moet je bij DZ02 aan de westkant er in gaan, gegarandeerd dat daar rogues lopen dankzij de cheese spot daar. In welke bracket zit je trouwens, 161+?quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gisteren een uurtje of 3 in de DZ doorgebracht en welgeteld 1 Rogue tegengekomen. Geen idee hoe ik gegroepeerd wordt, maar kom sowieso amper andere spelers tegen daar.
Wel mazzel gehad en een Gear item gevonden op een dak (maar dat was ook direct de enige indicatie dat er iemand anders rondliep).
DZ02 gisteren uurtje rondgehangen met een vriend en daar wel wat rogues op de kaart gezien maar niet tegengekomen, 3 extractions gedaan en geen rogues gezien.quote:Op woensdag 20 april 2016 08:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je bij DZ02 aan de westkant er in gaan, gegarandeerd dat daar rogues lopen dankzij de cheese spot daar. In welke bracket zit je trouwens, 161+?
Ik heb zelf gisteren iets meer dan een half uur in de dz rondgelopen. Probeer wat items te extracten, geen boeiende gear en puur alleen voor de daily en ja hoor groepje van 4 rogues die me afknallen. Dus ik naar een andere dz, daar nog wat veteran's afgeschoten voor de daily en toen was ik er wel weer klaar mee. Ik richting uitgang en ja hoor, daar stonden er een paar mij fijn op te wachten.
En dan speel ik in de DZ nog met de concealment pulse waardoor ik af en toe nog weg kan komen. Als ik alle XP optel die ik verloren ben door rogues dan zat ik niet op dz lvl 45 maar met gemak reeds op 60.
Zo zie je maar, ervaringen verschillen schijnbaar.quote:Op woensdag 20 april 2016 09:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
DZ02 gisteren uurtje rondgehangen met een vriend en daar wel wat rogues op de kaart gezien maar niet tegengekomen, 3 extractions gedaan en geen rogues gezien.
40 paarse enemies nog neergeknald voor de weekly; nog steeds geen rogues
en ja bracket 161+
En wat uurtjes later ben je zodanig gegeared dat je die missie in je uppie op Hard doetquote:Op zondag 1 mei 2016 09:09 schreef Albert86 het volgende:
Heb de verhaalmodus op 100% nu. Nog best pittig die laatste missie. In je uppie is het iig niet te doen. Wij waren met 4 man (later met 3), en we moesten het 2x overdoen geloof ik
Ik was er na 2 dagen ook al klaar mee. Rage quitters in matches en een vervelend langdurig systeem om wapens en gear te verzamelen en te maken.quote:Op zondag 1 mei 2016 10:04 schreef Odaiba het volgende:
Ik heb The Division opgegeven. De game heeft het voor mij niet waargemaakt. Had meer survival elementen verwacht..En die RPG elementen vind ik nogal nutteloos en irritant.
Ja. Het liefst niet te veel reviews lezen en gewoon zelf spelen en kijken wat je ervan vindt. Hoor te veel slechte verhalen over The Division, terwijl ik het zelf juist erg leuk vind spelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 17:46 schreef rene90 het volgende:
De game net even opgehaald bij iemand, straks maar eens beginnen met spelen. Mensen hier nog tips?
Volgens mij zijn juist de eerste meningen dat het een goede game is, althans ik hoor niet anders. Alleen hebben ze helaas wat foutjes gemaakt in de laatste update waardoor de endgame gewoon ruk geworden is.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:52 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ja. Het liefst niet te veel reviews lezen en gewoon zelf spelen en kijken wat je ervan vindt. Hoor te veel slechte verhalen over The Division, terwijl ik het zelf juist erg leuk vind spelen.
Ohja. En een headset is handig voor coöp missies.
De game is heerlijk, totdat je geen progress meer kunt maken zelfs als je 10 uur achter elkaar zou spelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 19:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij zijn juist de eerste meningen dat het een goede game is, althans ik hoor niet anders. Alleen hebben ze helaas wat foutjes gemaakt in de laatste update waardoor de endgame gewoon ruk geworden is.
Welk niveau zit je? Ik ben nu op 10, bezig met wat missies en moet de darkzone nog in maar wat ik las moet je dat beter met wat voorbereiding doen / co-op?quote:Op maandag 9 mei 2016 10:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
De game is heerlijk, totdat je geen progress meer kunt maken zelfs als je 10 uur achter elkaar zou spelen.
Ik heb de game inmiddels verkocht.
Ik zat op het hoogste level en had redelijk wat goede gear aan de raid over gehouden. Maar was er wel klaar mee. Leuke game, maar niet eentje waar ik nog veel meer tijd in wilde steken voor minimale progression. Daar merk je overigens voorlopig niks van, lekker blijven spelen en uittesten wat je leuk vind.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Welk niveau zit je? Ik ben nu op 10, bezig met wat missies en moet de darkzone nog in maar wat ik las moet je dat beter met wat voorbereiding doen / co-op?
Het geëtter begint juist pas als je in de 160+ bracket komt. Het gat van 160- 240 is te groot. Zeker als er zoveel spelers rondlopen die hun gear bij elkaar geglitched hebben. En end-game PVE content is er niet zoals bij bijvoorbeeld Destiny en dat is gewoon jammer.quote:Op maandag 9 mei 2016 11:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zat op het hoogste level en had redelijk wat goede gear aan de raid over gehouden. Maar was er wel klaar mee. Leuke game, maar niet eentje waar ik nog veel meer tijd in wilde steken voor minimale progression. Daar merk je overigens voorlopig niks van, lekker blijven spelen en uittesten wat je leuk vind.
De Darkzone kun je ook prima alleen in hoor, zeker op lowlevel kun je weinig verkeerd doen.
Zonde van het geld geweest inderdaad...quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:06 schreef aeque het volgende:
Ik vraag me met al die gratis updates toch af waarom ik een season pass heb aangeschaft. Sowieso 0 voordeel, matige extra gear(voornamelijk alleen kleding) en de daadwerkelijke DLC laat lang op zich wachten.
Mwah, in juni komt de 1e al.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zonde van het geld geweest inderdaad...
Ik heb ook zeker al een maand niet meer gespeeld geloof ik. Zijn er nog wat veranderingen doorgevoerd zodat je niet meer op elke hoek van de DZ afgeknald wordt door een groep rogues?quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Gold Edition was 42 euro in de Argentijnse Xbox Store.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:38 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd terug te schieten?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker al een maand niet meer gespeeld geloof ik. Zijn er nog wat veranderingen doorgevoerd zodat je niet meer op elke hoek van de DZ afgeknald wordt door een groep rogues?
quote:
Met een gs van net boven de 200 in je eentje tegen een groep rogues die toch zeker tegen de 240 gs aanzitten mag je al blij zijn als je überhaupt een aantal kogels kunt afvuren. Dus niet zo bijdehand doen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Gold Edition was 42 euro in de Argentijnse Xbox Store.
[..]
Heb je al geprobeerd terug te schieten?
die rogues zie je al van ver aankomen op de map dus niet zo bijdehand doenquote:Op donderdag 19 mei 2016 07:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Met een gs van net boven de 200 in je eentje tegen een groep rogues die toch zeker tegen de 240 gs aanzitten mag je al blij zijn als je überhaupt een aantal kogels kunt afvuren. Dus niet zo bijdehand doen.
"Van ver" is wel heel relatief. Of is het je nog nooit opgevallen dat op de mini-map het verschil tussen bijna naast je staan en drie DZ verderop staan niet goed wordt weergegeven? Pas bij een manhunt worden ze goed zichtbaar.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:54 schreef boik het volgende:
[..]
die rogues zie je al van ver aankomen op de map dus niet zo bijdehand doen
Daar heb ik nog nooit last van gehad. Soms een loner maar zelden groepen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker al een maand niet meer gespeeld geloof ik. Zijn er nog wat veranderingen doorgevoerd zodat je niet meer op elke hoek van de DZ afgeknald wordt door een groep rogues?
Destiny is niet The Division hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:21 schreef vault_tec het volgende:
5000 grimoire nu. Moet rumble nog 62 wins maar ik haat het om met een shotgun te moeten spelen.
https://www.reddit.com/r/(...)onflict_patch_notes/quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:36 schreef Tim_G het volgende:
Update is 5.9 gb? Komt er weer een missie bij dan? Jammer dat je tijdens het installeren van de update niet kan lezen wat er exact gaat gebeuren.
Dank je!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 11:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)onflict_patch_notes/
ben benieuwd, over ruim een uurtje thuis en dan eens gaan bekijken hoe het isquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:08 schreef 7nightwing7 het volgende:
Update is sinds 12:00 live @ps4. Verbeteringen zijn goed aanwezig. Ook betere loot drops. Alleen de servers zijn weer huilen. Zowel psn, als Ubisoft. Kom niet meer in party chat, wordt er steeds uitgegooid. Zodra dat gebeurt, knalt hij me ook uit de game. Verschillende foutmeldingen van Delta en Mike, met de mededeling dat de servers niet beschikbaar zijn. Gaat lekker
Nergens last van gehad op de One.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:08 schreef 7nightwing7 het volgende:
Update is sinds 12:00 live @ps4. Verbeteringen zijn goed aanwezig. Ook betere loot drops. Alleen de servers zijn weer huilen. Zowel psn, als Ubisoft. Kom niet meer in party chat, wordt er steeds uitgegooid. Zodra dat gebeurt, knalt hij me ook uit de game. Verschillende foutmeldingen van Delta en Mike, met de mededeling dat de servers niet beschikbaar zijn. Gaat lekker
Welk level ben je? Ik ben 18 nu en kom veel mensen met hetzelfde level tegen, of inderdaad 200+quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:18 schreef Tim_G het volgende:
Ik ben nu al weken bezig om Falcon lost en die andere incursion te halen maar of ik zit in een groep met te lage gear die het blijven proberen of ik zit in een groep met allemaal 200+ gegearde mensen en dan leaved iedereen nadat het 1 x misgaat of zelfs als het niet misgaat leaved er 1 midden in het gevecht.
Is er een andere manier om een goede groep te vinden ipv matchmaking?
lvl 30 en 193 gear lvl, kan hoger naar die gear is niet beter.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Welk level ben je? Ik ben 18 nu en kom veel mensen met hetzelfde level tegen, of inderdaad 200+
Ik snap sowieso niet zoveel van die gear. Geen idee waar ik het kan vinden. Ben Leven 19, vuurwapens 312, Stamina 491, Elektronica 243.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:05 schreef Tim_G het volgende:
[..]
lvl 30 en 193 gear lvl, kan hoger naar die gear is niet beter.
Haalt ook nog niet zoveel uit. Word pas belangrijk wanneer je lvl 30 bent.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet zoveel van die gear. Geen idee waar ik het kan vinden. Ben Leven 19, vuurwapens 312, Stamina 491, Elektronica 243.
Probeer het eens is via de Reddit Division of Reddit Dvision DZPD communities op Discord. Al een paar keer gedaan en echt leuke gasten die wel onderling communiceren en behulpzaam zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:18 schreef Tim_G het volgende:
Ik ben nu al weken bezig om Falcon lost en die andere incursion te halen maar of ik zit in een groep met te lage gear die het blijven proberen of ik zit in een groep met allemaal 200+ gegearde mensen en dan leaved iedereen nadat het 1 x misgaat of zelfs als het niet misgaat leaved er 1 midden in het gevecht.
ik weet niet via wat je speelt?quote:Op woensdag 15 juni 2016 09:18 schreef Tim_G het volgende:
ps4, zijn ook wel communities voor maar tis mij niet duidelijk of en hoe dat werkt.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:24 schreef boik het volgende:
[..]
ik weet niet via wat je speelt?
ik en vriend spelen nu al een tijdje met een vast groepje van ca tien man die we via tweakers en ingame hebben leren kennen. hebben nu een TS en iedere dag zijn er wel mensen aan het spelen.. ook heel erg fijn voor de DZ e.d.
Werkt niet echt, zelf ook meerdere keren geprobeerd. Discord werkt vele malen beter.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:36 schreef Tim_G het volgende:
[..]
ps4, zijn ook wel communities voor maar tis mij niet duidelijk of en hoe dat werkt.
Ik wil wel met je meelopen hoor in Falcon Lost. Ik heb die al een stuk of 20 keer gedaan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:36 schreef Tim_G het volgende:
[..]
ps4, zijn ook wel communities voor maar tis mij niet duidelijk of en hoe dat werkt.
heb je Discord ook op ps dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:49 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Werkt niet echt, zelf ook meerdere keren geprobeerd. Discord werkt vele malen beter.
ah oke dan wordt het moeilijk om bij ons clubje te komenquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:36 schreef Tim_G het volgende:
[..]
zou fijn zijn! Mijn id is TillyG-_-, voeg me maar toe als je tijd hebt!quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:57 schreef Multiply het volgende:
[..]
Ik wil wel met je meelopen hoor in Falcon Lost. Ik heb die al een stuk of 20 keer gedaan.
Geen idee eerlijk gezegd, ik gebruik de iOS app van Discord. Gebruik het meer om via Discord anderen te vinden en dan verder ingame een party(chat) te maken.quote:
Heb het spel toevallig vorige week nog ff opgestart. Ben nog steeds geen lvl 30 namelijk. Maar ben nu te druk met Overwatch.quote:
Het spel begint eigenlijk pas op lvl 30. Overwatch, op 1 of andere manier trekt me dat voor geen meter.quote:Op woensdag 13 juli 2016 14:51 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Heb het spel toevallig vorige week nog ff opgestart. Ben nog steeds geen lvl 30 namelijk. Maar ben nu te druk met Overwatch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |