quote:Fokkers die The Division spelen:
PC
Chef-M - CrankyChef
Jimbo - Aub Pyrrolidone
SilentHunterNL - Detrexion
PS4
aeque - Aeque88
benjamin15 - bennjiweeridnge
Black-Hole - Jileen
Cagystorm - Cagystorm
ForzaMilan - Bonsie91
Friday12 - Mitchelderue
Odaiba - Dai_Orandijn
prefix1 - daviej100
robvr - RJvR11
Sejt - drazdk
Xummon - Xummon
XONE
Ceased2be - Ceased2Be
Oh, ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:57 schreef Abdus18 het volgende:
PC:
Abdus18 - Abdus18
:p
voor de langzame levelers, ben pas level 10 XD
Geen Feyenoord?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Wat een vette game
Ik doe het weekend mn deur op slot
kan je daar niet gewoon voor altijd blijven?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Wat een vette game
Wat ben je boos manquote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je daar niet gewoon voor altijd blijven?
zand in mn kutje omdat feyenoord 0-1 staat en ik een karter heb van st paddy'squote:
3 uur waar kom je vandaan dan? Niet Ierlandquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zand in mn kutje omdat feyenoord 0-1 staat en ik een karter heb van st paddy's(en godverdomme net 3 uur in een ryan air vliegtuig gezeten heb
)
ja ierland dusquote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
3 uur waar kom je vandaan dan? Niet Ierland
2 uur vliegen, uurtje boarden enzo erbij..quote:
Sterf.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je daar niet gewoon voor altijd blijven?
TR, doodsverwensingquote:
Bovenin de DZ is kut manquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:28 schreef Jotcha het volgende:
Zijn er nog mensen hier die bewust bovenin een DZ bracket blijven hangen, maximaal gearen en dan voor pvp gaan?
Ik kan ze maken allemaal maar te lui voor en sommige zijn gewoon kutquote:
Ik xbox one.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:29 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb 'm ook aangeschaft, pc uiteraard
Ik ga eerste en tweede paasdag mijn deur op slot doenquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:07 schreef onlogisch het volgende:
Wat een vette game
Daar hebben de meeste mensen die al 30 zijn geen filmpje voor nodigquote:
Ik vind de aug fiijner, hogere fire rate. De vector is wat langzaam.quote:
waar vind je die shit enigszins? ik grind me kapot, maar vind niets beters dan paarschquote:Op zondag 20 maart 2016 15:03 schreef Friday12 het volgende:
[ afbeelding ]
Full yellow en ja het zijn ook goede items
challenge mode (gegarandeerd high end aan het einde) en kopen met phoenix creditsquote:Op maandag 21 maart 2016 12:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar vind je die shit enigszins? ik grind me kapot, maar vind niets beters dan paarsch
Dz, challenge, phoenix en blueprintsquote:Op maandag 21 maart 2016 12:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar vind je die shit enigszins? ik grind me kapot, maar vind niets beters dan paarsch
Voor zover ik het heb begrepen is de Darkzone pas echt interessant als je lvl 30 bent. Ik ben er ook nog niet geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:36 schreef Albert86 het volgende:
Ben nog helemaal niet in de Darkzone geweest. Ben nu lvl 8, dus denk ook niet dat het verstandig is? Doe het lekker rustig aan qua missies.
Als ik de loot zo zie is het wel de bedoeling dat je 30 DZ bent voordat je lvl 30 zelf haalt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:48 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Voor zover ik het heb begrepen is de Darkzone pas echt interessant als je lvl 30 bent. Ik ben er ook nog niet geweest.
Vanaf level 11/12 wordt het interessant. Je hebt level "brackets", de eerste is 1-14, de tweede is 15-19 enzovoort. Als je bovenin de bracket zit ben je natuurlijk relatief sterker dan degene een paar levels onder je. Op die momenten kan je natuurlijk makkelijk DZ levels krijgen. Elke nieuwe bracket ga ik even wat geld farmen (DZ items kosten haast niks!) en koop ik nieuwe paarse gear en wapens. Hiermee kan je vervolgens de PVE een stuk makkelijker doorkomen: op normal was de lvl 26 security missie geen enkel probleem op level 20 met level 19 paarse spullen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:36 schreef Albert86 het volgende:
Ben nog helemaal niet in de Darkzone geweest. Ben nu lvl 8, dus denk ook niet dat het verstandig is? Doe het lekker rustig aan qua missies.
En af en toe wat gameplays opnemen
Het is een schijt-restart van een schijt-kwartier (startte om 14:00)quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:09 schreef Xummon het volgende:
Denk je nog ff een uurtje te kunnen spelen voor het werk, heb je zo een schijt update
Het is juist een prima updatequote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:09 schreef Xummon het volgende:
Denk je nog ff een uurtje te kunnen spelen voor het werk, heb je zo een schijt update
Ja.. De hogere zones krijg je nu meer creditsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:38 schreef ForzaMilan het volgende:
Phoenix credits aangepast voor named mobs in DZ ofniet?
Hoeveel dan ongeveer? Meestal ga ik niet verder dan DZ03 in mn eentje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja.. De hogere zones krijg je nu meer credits
Het stond in de patch notes.. Maar....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hoeveel dan ongeveer? Meestal ga ik niet verder dan DZ03 in mn eentje.
quote:Phoenix Credits drop have been increased on lvl 31 and 32 enemies in the Dark Zone:Please note that due to this fix causing client stability issues, we have to remove it from this update until it can be addressed in a next one
Lvl 30: 1-3 Phoenix Credits
Lvl 31: 2-4 Phoenix Credits
Lvl 32: 3-5 Phoenix Credits
Ik had liever wat meer sidemissions gezien met hun eigen verhaal, zoals de missing person missies waar er maar een paar van zijn. Beetje echo's zoeken en dan een verhaal wat zichzelf uitlegt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 23:24 schreef Studiotje het volgende:
Die sidemissions en shit beginnen ook echt kanjer hard te vervelen na een tijdje. Zo hetzelfde![]()
En als je de helft hebt overgeslagen en later het toch nog doet is het zo simpel, wat ik dan wel weer kan waarderen als je snel veel wilt doen
Las elders alleen maar postieve verhalen omdat er tenminste nu daadwerkelijk mensen rogue gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
nieuwe patch heeft de DZ wel flink verneukt qua going rogue, er staat nog nauwelijks straf op en roept simpelweg griefing op.
De enige rogues die ik tegenkwam waren cheaters, op 1 na.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Las elders alleen maar postieve verhalen omdat er tenminste nu daadwerkelijk mensen rogue gaan.
Ben zelf pas 2 x een rogue tegengekomen in de DZ pre-patch
Gister paar keer een manhunt op me gehadquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
De enige rogues die ik tegenkwam waren cheaters, op 1 na.
Nu wel jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 00:06 schreef Jotcha het volgende:
Net 5 keer een manhunt gestart met m'n maatje en in plaats van schuilen/wegrennen iedereen afgemaakt die we tegenkwamenPVP blijft toch wel de makkelijkste en leukste manier om DZ exp te verzamelen
Maar niet rogue gaan.. Rogue gaan verdiende zo minimaal voor het risico dat je namquote:Op donderdag 24 maart 2016 01:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als je niet dood ging verloor je sowieso al niets
Iemand die de Darkzone in wil?quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:46 schreef Typisch het volgende:
Morgen vrij. Mensen die morgen middag wat willen knallen op de PS4? Ben level 30 met redelijk wat high-end gear.
Maar het wordt nu tenminste gedaan, pre-patch ging niemand rogue omdat het risico niet opwoog tegen de mogelijke opbrengsten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:48 schreef BurnaBoy het volgende:
Het hele rogue gaan nu is vrijwel inconsequentieel. Vooral als je een groep van 4 bent.
Helemaal als je een HE loot gevonden hebt is het ontiegelijk klote en zijn er altijd wel een aantal rogue's dicht bij.
Dat dus, DZ is nu puur veel en snel pre-patch grinden naar endgame gear en je verslaat anderen post-patch op basis van je gear. Enige skill is tijd, grind to win.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:57 schreef Questular het volgende:
vind het echt jammer dat de DZ zo gear afhankelijk is, heeft niks met skills te maken als je iemand tegenkomt die 40k meer dps doet.
Ik ben nog geen lvl 50 dus ik kan nog geen blueprints kopen in de DZ, dan kan je weinig tegen mensen die wel toegang hebben tot de DZ vendors en meer specifieke gear kunnen craften.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Plus voor de betere gear moet je minimaal 50 zijn voor de plans, en heb je ook nog division tech.
Oftewel, HE = DZ = gefuckt worden door andere mensen.
Consequenties zijn nu net iets te minimaal imho
Dit dus.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:37 schreef RickoKun het volgende:
Daarom koop ik dit spel ook niet.
Met zulke spongy enemies komt er geen skill bij kijken maar grinden.
Met pay2win had je de boel kunnen redden. Dan kan ik gewoon voor een paar euro de HE gear kopen en heb je een veel gelijker speelveld en betere PvP overall. Maarja blinde pay2win haatquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:37 schreef RickoKun het volgende:
Daarom koop ik dit spel ook niet.
Met zulke spongy enemies komt er geen skill bij kijken maar grinden.
Dan ging het toch nog niet op skill? Dan verziek je het spel juist nog meer.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Met pay2win had je de boel kunnen redden. Dan kan ik gewoon voor een paar euro de HE gear kopen en heb je een veel gelijker speelveld en betere PvP overall. Maarja blinde pay2win haat. Nu doe ik alleen nog de dailies en dan sluit ik de boel weer af.
Valt ook wel weer mee.. Ligt aan jouw defensive stats.. of je bullets een beetje kan ontwijken.. Goede plek opzoekenquote:Op donderdag 24 maart 2016 16:57 schreef Questular het volgende:
vind het echt jammer dat de DZ zo gear afhankelijk is, heeft niks met skills te maken als je iemand tegenkomt die 40k meer dps doet.
Jij bent sowieso een van de mensen wat er mis is in de gamewereld.. huil huil ik kan het niet huil -> *gooit geld -> huil ik ben nog steeds kut omdat ik het spel gewoon niet kan spelenquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Met pay2win had je de boel kunnen redden. Dan kan ik gewoon voor een paar euro de HE gear kopen en heb je een veel gelijker speelveld en betere PvP overall. Maarja blinde pay2win haat. Nu doe ik alleen nog de dailies en dan sluit ik de boel weer af.
Maar natuurlijk. Vooral als er high geared flapdrollen campen bij een DZ ingang heeft het erg veel zin. Ze zijn zelfs zo triest dat ze je gear laten liggen om je vervolgens nog een keer te lokken. Loonde het eerst totaal niet om rogue te gaan, is het nu zo dat het nu weer teveel loont om rogue te gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 23:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee.. Ligt aan jouw defensive stats.. of je bullets een beetje kan ontwijken.. Goede plek opzoeken
Het helpt natuurlijk niet dat ik ze meestal niet alleen tegenkomquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee.. Ligt aan jouw defensive stats.. of je bullets een beetje kan ontwijken.. Goede plek opzoeken
Jij was toch een van die mensen die 24/7 speelde? Ja, dan valt het wel mee jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 23:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Niet meer hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2016 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij was toch een van die mensen die 24/7 speelde? Ja, dan valt het wel mee ja
Die 25000 headshots waren op 3 enemies?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:02 schreef Friday12 het volgende:
Krijg ineens dit in de mail + season pas gezeik
[ afbeelding ]
Nee die waren allemaal op je moederquote:Op vrijdag 25 maart 2016 16:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die 25000 headshots waren op 3 enemies?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |