GC / FOK!STOK door Nederland #215 Baalhoek, Zeeuws Vlaanderenquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat is een fok stok en wat wil je ermee
Baalhoek? Wat is dat voor gatquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #215 Baalhoek, Zeeuws Vlaanderen
gepost vanaf mijn werk
als zelfs ons zeeuws meisje er al niet van gehoord heeft...quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Baalhoek? Wat is dat voor gat! Nooit van gehoord
zegt dat geheel niksquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als zelfs ons zeeuws meisje er al niet van gehoord heeft...
nou, ik hoop dat je er van geleerd hebtquote:
Nee.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ik hoop dat je er van geleerd hebt
Jouw hele leven is matig.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een hele goedemiddag allemaal
Matige OP en TT
Don't think so want ik leef de goeie leef.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig nog altijd beter dan die van jou
Gay van me eigenlijk he?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja en TARDIS plaatst eigenlijk nooit plaatjes van vrouwmenschen.
OPEN JE OGEN MENSEN
Ook goedemorgen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:12 schreef MAHL het volgende:
R&P / In therapie
Wat. TS wil aan de vrouw komen, maar heeft geen zin om zijn zolderkamer te verlaten?
nee 100%quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Shit ik postte een gif waarin twee mannen te zien zijn en een vrouw.
Ben ik nu 66% gay?
Yup, maar je hoeft dan gelukkig ook maar 66% van de schacht in je keel toe te laten dus dat moet prima zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Shit ik postte een gif waarin twee mannen te zien zijn en een vrouw.
Ben ik nu 66% gay?
quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Yup, maar je hoeft dan gelukkig ook maar 66% van de schacht in je keel toe te laten dus dat moet prima zijn.
goed puntquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)rc=Q_U422Xpx-vYLM%3A
....
steeds in een OP moeten aantonen dat je meisjes echt wel leuk vind kan natuurlijk een manier zijn om je te dealen met je schaamte, welke nergens voor nodig zou zijn, homo acceptance is goed hierquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Yup, maar je hoeft dan gelukkig ook maar 66% van de schacht in je keel toe te laten dus dat moet prima zijn.
Wat een leuke grap.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)rc=Q_U422Xpx-vYLM%3A
....
* TARDIS. slijpt de hooivorkenquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
steeds in een OP moeten aantonen dat je meisjes echt wel leuk vind kan natuurlijk een manier zijn om je te dealen met je schaamte, welke nergens voor nodig zou zijn, homo acceptance is goed hier
Echt he. En hij patst ook met zijn biceps. Hoe onzeker ben je dan over je mannelijkheid.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
steeds in een OP moeten aantonen dat je meisjes echt wel leuk vind kan natuurlijk een manier zijn om je te dealen met je schaamte, welke nergens voor nodig zou zijn, homo acceptance is goed hier
Mensen die een kerel verkiezen boven Grace Kellyquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
Haha jij begon vriend.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt he. En hij patst ook met zijn biceps. Hoe onzeker ben je dan over je mannelijkheid.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen die een kerel verkiezen boven Grace Kelly![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben altijd blij als Etsu in de SC is
ja dit soort "grappen" zitten ook steevast in het assortiment van latente homo's die stoer hetero willen lijken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen die een kerel verkiezen boven Grace Kelly![]()
heb Duits kunnen toevoegenquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, vorige week dinsdagavond.
Teller nog steeds 5 dacht ik. Jij?
Mortaxx schept altijd op over hoeveel buitenlandse dames hij heeft gedaan, dus ik schep ook op hoeveel buitenlandse heren ik heb gedaan.quote:
Ik 2 dames. Duits en Italiaans.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mortaxx schept altijd op over hoeveel buitenlandse dames hij heeft gedaan, dus ik schep ook op hoeveel buitenlandse heren ik heb gedaan.
Wat voor vunzige competitie wordt hier bedrevenquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, vorige week dinsdagavond.
Teller nog steeds 5 dacht ik. Jij?
Op hoeveel sta jij?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat voor vunzige competitie wordt hier bedreven
Ach ja, als jij moet tellen op hoeveel Tsjechische vrouwen jij hebt gefapt heb je een vrachtwagen vol met telramen nodigquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat voor vunzige competitie wordt hier bedreven
oeioei zieke burn hoor, lekkah bezigquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:22 schreef Etsu het volgende:
haha JD quote een niet-bestaande post
hij heeft waanbeelden
loserquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
3 maar, waarvan geen een buitenlands, dus in die zin 0.
ben je al single?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
3 maar, waarvan geen een buitenlands, dus in die zin 0.
ja succes en zoquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:25 schreef Opsonisatie het volgende:
En ik heb straks een presentatie Doei
Helaas voor jouquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohmygod frass is weer uit de fok!jilla
En kaashater
Poeh. Ruw genomen 15, 0, 6.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoeveel mannen/vrouwen heb jij dan gehad, en hoeveel daarvan buitenlands.
Ja, maar heb weinig drive om er op uit te gaan zegmaar. Dus daardoor komt het er ook niet van.quote:
dit bijhoudenquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoeveel mannen/vrouwen heb jij dan gehad, en hoeveel daarvan buitenlands.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, maar heb weinig drive om er op uit te gaan zegmaar. Dus daardoor komt het er ook niet van.
Jij bent nog op reis lees ik?
bedankt héquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:24 schreef Opsonisatie het volgende:
En kaashater
waar gaat het over?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dankje
[..]
Kan k je weer stalken
ik in kladblok maar zoen mee gestopt omdat ik het niet meer wistquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb al mijn seks- en zoenpartners in een Word-documentje staan op alfabetische volgorde.
Ja hoi gvd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:24 schreef Opsonisatie het volgende:
En kaashater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |