ja, zo kan het ookquote:
Nee.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:29 schreef HPLC het volgende:
Is dit nou Deezertje?
R&P / In therapie voor beter seksleven
haha dat topicquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:29 schreef HPLC het volgende:
Is dit nou Deezertje?
R&P / In therapie voor beter seksleven
Ik snap er ook weinig van eigenlijk. Op zolder leven en dan verwachten dat ze komen aanwaaien?quote:
hehe tenzij hij vrouwen via internet probeert te regelen natuurlijk. maar een psych gaat je echt niet helpen met hoe aantrekkelijker te worden voor vrouwenquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig van eigenlijk. Op zolder leven en dan verwachten dat ze komen aanwaaien?
Precies, toppakillerquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hehe tenzij hij vrouwen via internet probeert te regelen natuurlijk. maar een psych gaat je echt niet helpen met hoe aantrekkelijker te worden voor vrouwen
Iedere 5 minuten minstens éénquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Verwacht jij om de seconde reacties ofzo
Wat is een fok stok en wat wil je ermeequote:Op donderdag 17 maart 2016 10:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
SG, kan jij voor ons de Fok-stok ontvoeren, hij ligt nu bij een of ander gehucht in Zeeland
een stuk hout met een slot er aanquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat is een fok stok en wat wil je ermee
En wat wil je ermee.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een stuk hout met een slot er aan
voor een stuk hout met wat tape eromheen? ja dat klinkt als een rendabele ontvoering dr evilquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:21 schreef JimmyDean het volgende:
Goeie tang, ding kapot knippen en 100 euro losgeld vragen.
Zou het vooral voor het verhaal doen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor een stuk hout met wat tape eromheen? ja dat klinkt als een rendabele ontvoering dr evil
Ja 450.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:23 schreef -supergirl- het volgende:
Is de stok geld waard? Zo ja, waar vind ik hem en hoe herken ik hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |