ja dit soort "grappen" zitten ook steevast in het assortiment van latente homo's die stoer hetero willen lijken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen die een kerel verkiezen boven Grace Kelly![]()
heb Duits kunnen toevoegenquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, vorige week dinsdagavond.
Teller nog steeds 5 dacht ik. Jij?
Mortaxx schept altijd op over hoeveel buitenlandse dames hij heeft gedaan, dus ik schep ook op hoeveel buitenlandse heren ik heb gedaan.quote:
Ik 2 dames. Duits en Italiaans.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mortaxx schept altijd op over hoeveel buitenlandse dames hij heeft gedaan, dus ik schep ook op hoeveel buitenlandse heren ik heb gedaan.
Wat voor vunzige competitie wordt hier bedrevenquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, vorige week dinsdagavond.
Teller nog steeds 5 dacht ik. Jij?
Op hoeveel sta jij?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat voor vunzige competitie wordt hier bedreven
Ach ja, als jij moet tellen op hoeveel Tsjechische vrouwen jij hebt gefapt heb je een vrachtwagen vol met telramen nodigquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat voor vunzige competitie wordt hier bedreven
oeioei zieke burn hoor, lekkah bezigquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:22 schreef Etsu het volgende:
haha JD quote een niet-bestaande post
hij heeft waanbeelden
loserquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
3 maar, waarvan geen een buitenlands, dus in die zin 0.
ben je al single?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
3 maar, waarvan geen een buitenlands, dus in die zin 0.
ja succes en zoquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:25 schreef Opsonisatie het volgende:
En ik heb straks een presentatie Doei
Helaas voor jouquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ohmygod frass is weer uit de fok!jilla
En kaashater
Poeh. Ruw genomen 15, 0, 6.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoeveel mannen/vrouwen heb jij dan gehad, en hoeveel daarvan buitenlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |