quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Yup, maar je hoeft dan gelukkig ook maar 66% van de schacht in je keel toe te laten dus dat moet prima zijn.
Wat een leuke grap.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)rc=Q_U422Xpx-vYLM%3A
....
* TARDIS. slijpt de hooivorkenquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
steeds in een OP moeten aantonen dat je meisjes echt wel leuk vind kan natuurlijk een manier zijn om je te dealen met je schaamte, welke nergens voor nodig zou zijn, homo acceptance is goed hier
Echt he. En hij patst ook met zijn biceps. Hoe onzeker ben je dan over je mannelijkheid.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
steeds in een OP moeten aantonen dat je meisjes echt wel leuk vind kan natuurlijk een manier zijn om je te dealen met je schaamte, welke nergens voor nodig zou zijn, homo acceptance is goed hier
Mensen die een kerel verkiezen boven Grace Kellyquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
Haha jij begon vriend.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Echt he. En hij patst ook met zijn biceps. Hoe onzeker ben je dan over je mannelijkheid.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen die een kerel verkiezen boven Grace Kelly![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
Ik ben altijd blij als Etsu in de SC is
ja dit soort "grappen" zitten ook steevast in het assortiment van latente homo's die stoer hetero willen lijken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen die een kerel verkiezen boven Grace Kelly![]()
heb Duits kunnen toevoegenquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, vorige week dinsdagavond.
Teller nog steeds 5 dacht ik. Jij?
Mortaxx schept altijd op over hoeveel buitenlandse dames hij heeft gedaan, dus ik schep ook op hoeveel buitenlandse heren ik heb gedaan.quote:
Ik 2 dames. Duits en Italiaans.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mortaxx schept altijd op over hoeveel buitenlandse dames hij heeft gedaan, dus ik schep ook op hoeveel buitenlandse heren ik heb gedaan.
Wat voor vunzige competitie wordt hier bedrevenquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, vorige week dinsdagavond.
Teller nog steeds 5 dacht ik. Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |