abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161633815
Wij halen bananendozen bij de supermarkt vandaan :')

Volgende week kijkdag in ons huis *O* O+ Zó benieuwd! :D
pi_161635782
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:06 schreef Goitske het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tips waar ik beste de verhuisdozen kan kopen?
action, euro per stuk
pi_161647817
Vloer voor boven uitgezocht *O*
pi_161648009
Slaapkamer is inmiddels helemaal geschilderd, nieuwe slaapkamerkasten staan er, nieuwe nachtkastjes, het wachten is nu nog op het nieuwe bed:

:)

Daarna pakken we de badkamer aan. Vervolgens nog een nieuwe vloer erin ergens dit jaar :)

En nieuwe meubels uitzoeken ook nog :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_161649605
Lekker bedje lijkt me dat :)
pi_161650730
quote:
Wij hebben ze hier vandaan: http://www.goedkopeverhuisdoos.nl/verhuisdozen Euro per stuk. Kunnen er alleen minder tegen als je onderop de stapel een doos met kleding doet en er bovenop een doos vol met boeken :+.
pi_161650968
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 15:14 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Wij hebben ze hier vandaan: http://www.goedkopeverhuisdoos.nl/verhuisdozen Euro per stuk. Kunnen er alleen minder tegen als je onderop de stapel een doos met kleding doet en er bovenop een doos vol met boeken :+.
Ik denk dat alle dozen dat hebben ;)

Ik had al wel naar deze site gekeken. In de opslag heb ik ook een paar van de action staan
pi_161652717
Vloer, ondervloer, plinten, bezorgen en leggen geregeld!
Tot get laatste moment getwijfeld over zelf leggen of laten leggen en door alles besloten laten leggen
Dus nu een behoorlijk bedrag armer maja dit is wel het verstandigste

De kleur is iets warmer dan dat we nu in huis hebben. Het is voor de slaapkamers/werkkamer
  zaterdag 23 april 2016 @ 17:35:22 #169
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_161652803
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:25 schreef Goitske het volgende:

[..]

Een eengezinswoning met 5 slaapkamers en 2 badkamers.

We hebben nu dezelfde woning alleen niet de bovenste verdieping en zij uitbouw en een tussenwoning. We verhuizen 100 meter ofzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow die uitbouw en extra verdieping maken het echt heerlijk qua ruimte. En je jongens een verdieping en jullie een verdieping en nooit meer gezeur met pubers die uren gel in hun haren staan te smeren in de badkamer :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_161652912
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:35 schreef laziness het volgende:

[..]

Wow die uitbouw en extra verdieping maken het echt heerlijk qua ruimte. En je jongens een verdieping en jullie een verdieping en nooit meer gezeur met pubers die uren gel in hun haren staan te smeren in de badkamer :D
Als ze ouder zijn idd wel, nu nog 2 peuters dus gaan wij aan de voorkant slapen en zij aan de achterkant, zolder is werk en logeerkamer

Hebben nu het huis van de buren zeg maar, tussenwoning naast de hoekwoning zonder uitbouw. Dit huis kwam te koop en was hetbenige huis waar ik evt interesse in zou hebben en die kwam op het juiste moment te koop! Heeft zo moeten zijn
pi_161770446
Nog een week tot de oplevering en de zin om te klussen en verhuizen is terug!
De buren uitbouw kwestie is opgelost (al grepen ze we lgelijk naar een jurist) Ze hebben het huis te koop gezet!

Voor hun was het blijkbaar essentieel een uitbouw te plaatsen na oplevering en als dat niet kan willen ze het niet meer ofzo(misschien geschrokken van het feit dat er garanties vervallen ofzo)
Maargoed, wij zijn (vooralsnog, tot de nieuwe buren ook een uitbouw willen :9 ) blij *O*
PSN: Metal_Akilla
pi_161770467
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:36 schreef Akilla het volgende:
De buren uitbouw kwestie is opgelost (al grepen ze we lgelijk naar een jurist) Ze hebben het huis te koop gezet!

Voor hun was het blijkbaar essentieel een uitbouw te plaatsen na oplevering en als dat niet kan willen ze het niet meer ofzo(misschien geschrokken van het feit dat er garanties vervallen ofzo)
Maargoed, wij zijn (vooralsnog, tot de nieuwe buren ook een uitbouw willen :9 ) blij *O*
Dat is ook een manier natuurlijk _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161770485
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat is ook een manier natuurlijk _O-
Wij vinden het ook een beetje overdreven (zeker na een jaar lang stress/spullen uitzoeken/etc)
maargoed *O*
pi_161770528
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:38 schreef Akilla het volgende:

[..]

Wij vinden het ook een beetje overdreven (zeker na een jaar lang stress/spullen uitzoeken/etc)
maargoed *O*
Hebben ze nog geluk wij mogen de komende 5 jaar niet eens verkopen
  donderdag 28 april 2016 @ 10:46:31 #175
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_161770609
Lol :D Wat fijn dat het zichzelf zo oplost Akilla! :D *O*
pi_161770616
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hebben ze nog geluk wij mogen de komende 5 jaar niet eens verkopen
Whut? Dus als je financieel het niet meer kan opbrengen, je situatie veranderd door een scheiding/overlijden of whatever dan ook. Dan ben je genaaid ofzo?
pi_161770868
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:46 schreef GotC het volgende:
Lol :D Wat fijn dat het zichzelf zo oplost Akilla! :D *O*
Zeker, nu wat "rustiger" naar het huis toe leven (al moet er nog genoeg geregeld worden)
pi_161770975
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:46 schreef Puala het volgende:

[..]

Whut? Dus als je financieel het niet meer kan opbrengen, je situatie veranderd door een scheiding/overlijden of whatever dan ook. Dan ben je genaaid ofzo?
Dan wel. Maar niet gewoon verkopen om speculatie verkoop te voorkomen. Doen ze wel vaker bij scherp geprijsde nieuwbouw.
pi_161772460
quote:
Het maakt niet zo heel veel uit. Die van de Hema vouwen wel lekker snel, maar dat is niet heel belangrijk. Je hebt ook dozen met een dubbele vouw in de bodem, en een flap daartussen, die worden steviger wanneer je er zware spullen in doet. Bij de bouwmarkt heb je vaak ook halfhoge dozen, die zijn makkelijk voor zware dingen als boeken, want halfvolle dozen stapelen niet zo goed

Ik had toevallig een keer verschillende soorten dozen, toen maar voor elke kamer een ander merk doos gebruikt bij het inpakken, zodat iedereen de dozen zonder verdere aanwijzing in het juiste vertrek terechtkwamen. Je moet er vooral genoeg hebben, en ze moeten hetzelfde formaat hebben of precies het halve formaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_161772590
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 15:14 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Die hebben wij ook gebruikt. Hebben zelfs mijn "ik stapel de dozen veel te vol boeken" overleefd.
  donderdag 28 april 2016 @ 12:08:39 #181
244125 laziness
pi_161772646
quote:

Wat een wending!
Ik ga meteen even kijken :P
Mag trouwens nog niet voor de oplevering ook bij ons!
Erg dom allemaal. Betwijfel of het goedkoper kon achteraf dan via Dura.
pi_161772670
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Die hebben wij ook gebruikt. Hebben zelfs mijn "ik stapel de dozen veel te vol boeken" overleefd.
Veelgemaakte fout inderdaad. Dat het nog net te tillen is wil niet zeggen dat het ook geschikt is om de trappen op te tillen. Een vriend van me had zelfs een keer bedacht dat het handig was om zijn hutkoffer met boeken te vullen....
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_161773037
quote:

Wow, dat is best bizar! Maar wat fijn voor jullie dat het zo automatisch opgelost is! Heel veel plezier met het toeleven naar de oplevering en het klussen. Wij zijn net een krap weekje gestart :)
  donderdag 28 april 2016 @ 14:08:28 #184
244125 laziness
pi_161775046
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:56 schreef Akilla het volgende:

[..]

Zeker, nu wat "rustiger" naar het huis toe leven (al moet er nog genoeg geregeld worden)
Ze hebben de tekst op funda zelf geschreven zeker?
Barst van de fouten :X

[ Bericht 0% gewijzigd door laziness op 28-04-2016 15:43:59 ]
pi_161776269
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:27 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Wow, dat is best bizar! Maar wat fijn voor jullie dat het zo automatisch opgelost is! Heel veel plezier met het toeleven naar de oplevering en het klussen. Wij zijn net een krap weekje gestart :)
Dankje, hebben er ook wel echt zin weer in :)

quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:08 schreef laziness het volgende:

[..]

Ze hebben de tekst op fund zelf geschreven zeker?
Haaha ja viel ons ook op. Vond het "pluspunt" wat ze beschreven wel mooi: Maximaal energiezuinig met klimaatsysteem (terwijl ze dat eigenlijk om zeep gingen helpen :9 )
pi_161777842
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 14:08 schreef laziness het volgende:

[..]

Ze hebben de tekst op funda zelf geschreven zeker?
Haha dm met een linkje?
pi_161779077
Bedankt voor de verhuisdoos tips!

Ik heb voor de kinderkamers nu een beetje idee wat ik wil. De oudste krijgt een muursticker van een wereldkaart en dan een knal groene muur denk ik en de jongste een muursticker van een boom en allerlei dieren die in blauwtinten is dus dan een bijpassende blauwe muur.
De kinderbedden blijven nog een halfjaar zoals het nu is ivm niet te veel veranderingen in 1x.
Onze kamer denk vooral licht en rustig

[ Bericht 5% gewijzigd door Goitske op 28-04-2016 17:19:49 ]
pi_161779262
quote:

Fijn dat het zo makkelijk opgelost is!
pi_161809499
Vandaag voor het eerst binnen geweest! :D *O* Het was mooi! Alleen door een laag raam in de keuken met vensterbank, past onze keuken niet :') Dus we moeten weer terug naar de keukenboer _O-
  zondag 1 mei 2016 @ 17:56:04 #190
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_161850927
Ik mag ook gaan voorpretten :D, 9 mei tekenen en dan voor het eerst een echt huis met een tuin hebben.

Deze week moet de kleur voor de woonkamer & keuken al uitgezocht worden, jezus wat een klus.
pi_161860841
Is dit de KW slowchat? :@
  zondag 1 mei 2016 @ 23:35:37 #192
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_161861608
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 23:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is dit de KW slowchat? :@
Nee dat is deze K&W / [Klussen en Wonen] Sloooowwwchat Café! #13 Over vluchten en bonkelaars :) hier gaat het vooral over verhuizen en verbouwen enzo. Slowchat kan je het ook over andere dingen hebben.
  zondag 1 mei 2016 @ 23:37:29 #193
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_161861668
Nog maar 30 dagen en dan kunnen we om. *O* Ik zal tegen de tijd dat ik ga beginnen met de verbouwingen (eerste week juni) ook een fotoreportage gaan maken en deze hier posten. Lijkt me leuk om later terug te kunnen kijken op de voor, na en tijdens-foto's. :)
pi_161862039
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 23:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee dat is deze K&W / [Klussen en Wonen] Sloooowwwchat Café! #13 Over vluchten en bonkelaars :) hier gaat het vooral over verhuizen en verbouwen enzo. Slowchat kan je het ook over andere dingen hebben.
Dan moet ik toch hier zijn.

Paar dagen geleden een optie op een kavel genomen. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2016 23:51:48 ]
  maandag 2 mei 2016 @ 10:05:30 #195
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_161865878
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2016 23:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dan moet ik toch hier zijn.

Paar dagen geleden een optie op een kavel genomen. :D
Gefeliciteerd *O*
pi_161867072
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 10:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*
Dank je. Voor mij de eerste keer dat ik zo'n proces in ga.

Ik heb iemand die wat voor me op papier gaat zetten voor de omvang van het te bouwen huis. Daarna ga ik het graag zelf bijschaven.

Floorplanner is wel handig vind ik. Kun je dingen leuk mee inrichten. Jullie nog andere tools die jullie gebruiken hiervoor?

Eerste twijfelpunt is trouwens de kelder. Waarschijnlijk moeten we op palen bouwen. Een kelder is dan relatief goedkoop, maar toch weer allemaal extra natuurlijk.. Lastig
  maandag 2 mei 2016 @ 11:20:38 #197
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_161867359
Gefeliciteerd Lenny!

Stef, spannend! Aftellen maar :D Ben benieuwd!

En wij hebben een fijne huurwoning gevonden O+ De eigenaar verhuurt haar appartement alleen aan mensen die aan het wachten zijn op nieuwbouw, en we zijn door haar uitgekozen *G*
pi_161867596
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:20 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd Lenny!

Stef, spannend! Aftellen maar :D Ben benieuwd!

En wij hebben een fijne huurwoning gevonden O+ De eigenaar verhuurt haar appartement alleen aan mensen die aan het wachten zijn op nieuwbouw, en we zijn door haar uitgekozen *G*
Mooi! In welke stad heb je iets gevonden? En ga je in dezelfde stad bouwen?
  maandag 2 mei 2016 @ 11:47:02 #199
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_161867981
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Mooi! In welke stad heb je iets gevonden? En ga je in dezelfde stad bouwen?
In een dorp in het Westland, en daar komt ons nieuwbouwhuis ook te staan ja :) Erg veel geluk daarmee aangezien er in die omgeving praktisch niks te huur is.
pi_161868286
2 jaar geleden bracht ik het eerste bod uit op deze datum. Wat een verschil met nu zeg O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')