action, euro per stukquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:06 schreef Goitske het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tips waar ik beste de verhuisdozen kan kopen?
Wij hebben ze hier vandaan: http://www.goedkopeverhuisdoos.nl/verhuisdozen Euro per stuk. Kunnen er alleen minder tegen als je onderop de stapel een doos met kleding doet en er bovenop een doos vol met boekenquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:06 schreef Goitske het volgende:
Ik denk dat alle dozen dat hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:14 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Wij hebben ze hier vandaan: http://www.goedkopeverhuisdoos.nl/verhuisdozen Euro per stuk. Kunnen er alleen minder tegen als je onderop de stapel een doos met kleding doet en er bovenop een doos vol met boeken.
Wow die uitbouw en extra verdieping maken het echt heerlijk qua ruimte. En je jongens een verdieping en jullie een verdieping en nooit meer gezeur met pubers die uren gel in hun haren staan te smeren in de badkamerquote:Op woensdag 20 april 2016 20:25 schreef Goitske het volgende:
[..]
Een eengezinswoning met 5 slaapkamers en 2 badkamers.
We hebben nu dezelfde woning alleen niet de bovenste verdieping en zij uitbouw en een tussenwoning. We verhuizen 100 meter ofzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze ouder zijn idd wel, nu nog 2 peuters dus gaan wij aan de voorkant slapen en zij aan de achterkant, zolder is werk en logeerkamerquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Wow die uitbouw en extra verdieping maken het echt heerlijk qua ruimte. En je jongens een verdieping en jullie een verdieping en nooit meer gezeur met pubers die uren gel in hun haren staan te smeren in de badkamer
Dat is ook een manier natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2016 10:36 schreef Akilla het volgende:
Nog een week tot de oplevering en de zin om te klussen en verhuizen is terug!
De buren uitbouw kwestie is opgelost (al grepen ze we lgelijk naar een jurist) Ze hebben het huis te koop gezet!
Voor hun was het blijkbaar essentieel een uitbouw te plaatsen na oplevering en als dat niet kan willen ze het niet meer ofzo(misschien geschrokken van het feit dat er garanties vervallen ofzo)
Maargoed, wij zijn (vooralsnog, tot de nieuwe buren ook een uitbouw willen) blij
Wij vinden het ook een beetje overdreven (zeker na een jaar lang stress/spullen uitzoeken/etc)quote:Op donderdag 28 april 2016 10:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is ook een manier natuurlijk
Hebben ze nog geluk wij mogen de komende 5 jaar niet eens verkopenquote:Op donderdag 28 april 2016 10:38 schreef Akilla het volgende:
[..]
Wij vinden het ook een beetje overdreven (zeker na een jaar lang stress/spullen uitzoeken/etc)
maargoed
Whut? Dus als je financieel het niet meer kan opbrengen, je situatie veranderd door een scheiding/overlijden of whatever dan ook. Dan ben je genaaid ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hebben ze nog geluk wij mogen de komende 5 jaar niet eens verkopen
Zeker, nu wat "rustiger" naar het huis toe leven (al moet er nog genoeg geregeld worden)quote:Op donderdag 28 april 2016 10:46 schreef GotC het volgende:
LolWat fijn dat het zichzelf zo oplost Akilla!
![]()
Dan wel. Maar niet gewoon verkopen om speculatie verkoop te voorkomen. Doen ze wel vaker bij scherp geprijsde nieuwbouw.quote:Op donderdag 28 april 2016 10:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Whut? Dus als je financieel het niet meer kan opbrengen, je situatie veranderd door een scheiding/overlijden of whatever dan ook. Dan ben je genaaid ofzo?
Het maakt niet zo heel veel uit. Die van de Hema vouwen wel lekker snel, maar dat is niet heel belangrijk. Je hebt ook dozen met een dubbele vouw in de bodem, en een flap daartussen, die worden steviger wanneer je er zware spullen in doet. Bij de bouwmarkt heb je vaak ook halfhoge dozen, die zijn makkelijk voor zware dingen als boeken, want halfvolle dozen stapelen niet zo goedquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:06 schreef Goitske het volgende:
Die hebben wij ook gebruikt. Hebben zelfs mijn "ik stapel de dozen veel te vol boeken" overleefd.quote:Op zaterdag 23 april 2016 15:14 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Wij hebben ze hier vandaan: http://www.goedkopeverhuisdoos.nl/verhuisdozen Euro per stuk. Kunnen er alleen minder tegen als je onderop de stapel een doos met kleding doet en er bovenop een doos vol met boeken.
Wat een wending!quote:Op donderdag 28 april 2016 10:36 schreef Akilla het volgende:
De buren uitbouw kwestie is opgelost (al grepen ze we lgelijk naar een jurist) Ze hebben het huis te koop gezet!
Voor hun was het blijkbaar essentieel een uitbouw te plaatsen na oplevering en als dat niet kan willen ze het niet meer ofzo(misschien geschrokken van het feit dat er garanties vervallen ofzo)
Maargoed, wij zijn (vooralsnog, tot de nieuwe buren ook een uitbouw willen) blij
Veelgemaakte fout inderdaad. Dat het nog net te tillen is wil niet zeggen dat het ook geschikt is om de trappen op te tillen. Een vriend van me had zelfs een keer bedacht dat het handig was om zijn hutkoffer met boeken te vullen....quote:Op donderdag 28 april 2016 12:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die hebben wij ook gebruikt. Hebben zelfs mijn "ik stapel de dozen veel te vol boeken" overleefd.
Wow, dat is best bizar! Maar wat fijn voor jullie dat het zo automatisch opgelost is! Heel veel plezier met het toeleven naar de oplevering en het klussen. Wij zijn net een krap weekje gestartquote:Op donderdag 28 april 2016 10:36 schreef Akilla het volgende:
Ze hebben de tekst op funda zelf geschreven zeker?quote:Op donderdag 28 april 2016 10:56 schreef Akilla het volgende:
[..]
Zeker, nu wat "rustiger" naar het huis toe leven (al moet er nog genoeg geregeld worden)
Dankje, hebben er ook wel echt zin weer inquote:Op donderdag 28 april 2016 12:27 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Wow, dat is best bizar! Maar wat fijn voor jullie dat het zo automatisch opgelost is! Heel veel plezier met het toeleven naar de oplevering en het klussen. Wij zijn net een krap weekje gestart
Haaha ja viel ons ook op. Vond het "pluspunt" wat ze beschreven wel mooi: Maximaal energiezuinig met klimaatsysteem (terwijl ze dat eigenlijk om zeep gingen helpenquote:Op donderdag 28 april 2016 14:08 schreef laziness het volgende:
[..]
Ze hebben de tekst op fund zelf geschreven zeker?
Barst van de fouten
Haha dm met een linkje?quote:Op donderdag 28 april 2016 14:08 schreef laziness het volgende:
[..]
Ze hebben de tekst op funda zelf geschreven zeker?
Barst van de fouten
Fijn dat het zo makkelijk opgelost is!quote:Op donderdag 28 april 2016 10:36 schreef Akilla het volgende:
Nee dat is deze K&W / [Klussen en Wonen] Sloooowwwchat Café! #13 Over vluchten en bonkelaarsquote:
Dan moet ik toch hier zijn.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee dat is deze K&W / [Klussen en Wonen] Sloooowwwchat Café! #13 Over vluchten en bonkelaarshier gaat het vooral over verhuizen en verbouwen enzo. Slowchat kan je het ook over andere dingen hebben.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 mei 2016 23:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan moet ik toch hier zijn.
Paar dagen geleden een optie op een kavel genomen.
Dank je. Voor mij de eerste keer dat ik zo'n proces in ga.quote:
Mooi! In welke stad heb je iets gevonden? En ga je in dezelfde stad bouwen?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:20 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd Lenny!
Stef, spannend! Aftellen maarBen benieuwd!
En wij hebben een fijne huurwoning gevondenDe eigenaar verhuurt haar appartement alleen aan mensen die aan het wachten zijn op nieuwbouw, en we zijn door haar uitgekozen
In een dorp in het Westland, en daar komt ons nieuwbouwhuis ook te staan jaquote:Op maandag 2 mei 2016 11:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi! In welke stad heb je iets gevonden? En ga je in dezelfde stad bouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |