Behalve in Amsterdam, als ik zie wat ze hier (buitenwijk, niet bijzonder populair maar ook niet non-populair) voor flatjes zie vragen ... de vraagprijzen zijn met 20% gestegen in een jaar tijd, en ze staan na een paar weken standaard op 'verkocht onder voorbehoud'quote:
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:16 schreef GotC het volgende:
Verkocht!![]()
Wel met een snelle opleverdatum (over 2 maanden), maar in ruil daarvoor krijgen we de vraagprijs en een bedrag contant. Vervelend
Apeldoorn wijk de matenquote:Op donderdag 21 april 2016 13:23 schreef krijgerrtje het volgende:
Gefeliciteerd gotc! Nu zelf in de tussentijd wat anders zoeken?
Goitske, tof huis! Op zo'n zelfde huis hebben wij ook eens geboden, dus heb een vermoeden waar het isGaaf hoor!
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 21 april 2016 13:16 schreef GotC het volgende:
Verkocht!![]()
Wel met een snelle opleverdatum (over 2 maanden), maar in ruil daarvoor krijgen we de vraagprijs en een bedrag contant. Vervelend
quote:Op donderdag 21 april 2016 13:23 schreef krijgerrtje het volgende:
Gefeliciteerd gotc! Nu zelf in de tussentijd wat anders zoeken?
Goitske, tof huis! Op zo'n zelfde huis hebben wij ook eens geboden, dus heb een vermoeden waar het isGaaf hoor!
Yup. Zoeken iets in Den Haag Zuid-West of het Westland, 2 slaapkamers en goed geprijsdquote:Op donderdag 21 april 2016 14:32 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Behalve in Amsterdam, als ik zie wat ze hier (buitenwijk, niet bijzonder populair maar ook niet non-populair) voor flatjes zie vragen ... de vraagprijzen zijn met 20% gestegen in een jaar tijd, en ze staan na een paar weken standaard op 'verkocht onder voorbehoud'.
[..]En nu hebben jullie nog 2 maanden om zelf wat anders te vinden?
succes!! ja een jaar bij je schoonouders is wel wat te veel lijkt mij.. heb ooit 5 maanden bij mijn schoonouders gewoond en hadden toen nog geen kinderen was ook voldoende hoe lief ze ook zijn!quote:Op vrijdag 22 april 2016 06:23 schreef GotC het volgende:
[..]
[..]
Yup. Zoeken iets in Den Haag Zuid-West of het Westland, 2 slaapkamers en goed geprijsd
Maar, als we nog niet hebben gevonden mogen we bij m'n schoonouders intrekken tot we wel iets hebben gevonden. Een jaar overbruggen bij schoonouders is iets teveel van het goede![]()
action, euro per stukquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:06 schreef Goitske het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tips waar ik beste de verhuisdozen kan kopen?
Wij hebben ze hier vandaan: http://www.goedkopeverhuisdoos.nl/verhuisdozen Euro per stuk. Kunnen er alleen minder tegen als je onderop de stapel een doos met kleding doet en er bovenop een doos vol met boekenquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:06 schreef Goitske het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tips waar ik beste de verhuisdozen kan kopen?
Ik denk dat alle dozen dat hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2016 15:14 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Wij hebben ze hier vandaan: http://www.goedkopeverhuisdoos.nl/verhuisdozen Euro per stuk. Kunnen er alleen minder tegen als je onderop de stapel een doos met kleding doet en er bovenop een doos vol met boeken.
Wow die uitbouw en extra verdieping maken het echt heerlijk qua ruimte. En je jongens een verdieping en jullie een verdieping en nooit meer gezeur met pubers die uren gel in hun haren staan te smeren in de badkamerquote:Op woensdag 20 april 2016 20:25 schreef Goitske het volgende:
[..]
Een eengezinswoning met 5 slaapkamers en 2 badkamers.
We hebben nu dezelfde woning alleen niet de bovenste verdieping en zij uitbouw en een tussenwoning. We verhuizen 100 meter ofzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze ouder zijn idd wel, nu nog 2 peuters dus gaan wij aan de voorkant slapen en zij aan de achterkant, zolder is werk en logeerkamerquote:Op zaterdag 23 april 2016 17:35 schreef laziness het volgende:
[..]
Wow die uitbouw en extra verdieping maken het echt heerlijk qua ruimte. En je jongens een verdieping en jullie een verdieping en nooit meer gezeur met pubers die uren gel in hun haren staan te smeren in de badkamer
Dat is ook een manier natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2016 10:36 schreef Akilla het volgende:
Nog een week tot de oplevering en de zin om te klussen en verhuizen is terug!
De buren uitbouw kwestie is opgelost (al grepen ze we lgelijk naar een jurist) Ze hebben het huis te koop gezet!
Voor hun was het blijkbaar essentieel een uitbouw te plaatsen na oplevering en als dat niet kan willen ze het niet meer ofzo(misschien geschrokken van het feit dat er garanties vervallen ofzo)
Maargoed, wij zijn (vooralsnog, tot de nieuwe buren ook een uitbouw willen) blij
Wij vinden het ook een beetje overdreven (zeker na een jaar lang stress/spullen uitzoeken/etc)quote:Op donderdag 28 april 2016 10:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is ook een manier natuurlijk
Hebben ze nog geluk wij mogen de komende 5 jaar niet eens verkopenquote:Op donderdag 28 april 2016 10:38 schreef Akilla het volgende:
[..]
Wij vinden het ook een beetje overdreven (zeker na een jaar lang stress/spullen uitzoeken/etc)
maargoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |