abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161600297
Gefeliciteerd gotc! Nu zelf in de tussentijd wat anders zoeken?

Goitske, tof huis! Op zo'n zelfde huis hebben wij ook eens geboden, dus heb een vermoeden waar het is :) Gaaf hoor! :D
pi_161601736
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 22:48 schreef laziness het volgende:
Starters loopt nog steeds niet echt.
Behalve in Amsterdam, als ik zie wat ze hier (buitenwijk, niet bijzonder populair maar ook niet non-populair) voor flatjes zie vragen ... de vraagprijzen zijn met 20% gestegen in een jaar tijd, en ze staan na een paar weken standaard op 'verkocht onder voorbehoud' :X.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:16 schreef GotC het volgende:
Verkocht! *O*

Wel met een snelle opleverdatum (over 2 maanden), maar in ruil daarvoor krijgen we de vraagprijs en een bedrag contant. Vervelend *O*
*O* En nu hebben jullie nog 2 maanden om zelf wat anders te vinden?
  donderdag 21 april 2016 @ 18:56:19 #153
335643 faptist
Maakt fouten
pi_161606835
Gefeliciteerd gotc!
pi_161607439
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:23 schreef krijgerrtje het volgende:

Goitske, tof huis! Op zo'n zelfde huis hebben wij ook eens geboden, dus heb een vermoeden waar het is :) Gaaf hoor! :D
Apeldoorn wijk de maten
pi_161607458
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:16 schreef GotC het volgende:
Verkocht! *O*

Wel met een snelle opleverdatum (over 2 maanden), maar in ruil daarvoor krijgen we de vraagprijs en een bedrag contant. Vervelend *O*
Gefeliciteerd!! *O*
  vrijdag 22 april 2016 @ 06:23:51 #156
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_161618949
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 13:23 schreef krijgerrtje het volgende:

quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 14:32 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Behalve in Amsterdam, als ik zie wat ze hier (buitenwijk, niet bijzonder populair maar ook niet non-populair) voor flatjes zie vragen ... de vraagprijzen zijn met 20% gestegen in een jaar tijd, en ze staan na een paar weken standaard op 'verkocht onder voorbehoud' :X.

[..]

*O* En nu hebben jullie nog 2 maanden om zelf wat anders te vinden?
Yup. Zoeken iets in Den Haag Zuid-West of het Westland, 2 slaapkamers en goed geprijsd :)
Maar, als we nog niet hebben gevonden mogen we bij m'n schoonouders intrekken tot we wel iets hebben gevonden. Een jaar overbruggen bij schoonouders is iets teveel van het goede :Y
  vrijdag 22 april 2016 @ 07:41:55 #157
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_161619196
Nee joh dat is hartstikke leuk voor 7 maanden :') ;) :P

Hopelijk is er iets betaalbaars in de buurt van waar jullie nu wonen zodat het voor de kleine man niet te vaak wisselen is.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_161633228
Morgen maar eens bij de laminaatboer kijken voor de 1e en 2de verdieping! De begane grond ligt een houtenvloer die er nog mooi uit ziet dus doen we niks aan!

Contact opgenomen met een schilder die we kennen, hij heeft begin juni gereserveerd voor ons (toen ik het vroeg was het gelijk daar maak ik gewoon tijd voor) en hij gaat 1 juni zodra we de sleutel hebben even met ons door het huis lopen voor onze wensen

De planning was eerst om alles zelf te doen maar doordat Spock steeds in het buitenland zit voor zijn werk en veel uren draait dus ja dan maar wat meer uitbesteden... (en ik kan met 2 kleine kinderen erbij ook niet heel veel doen behalve schoonmaken, in en uit pakken etc)
pi_161633246
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 06:23 schreef GotC het volgende:

[..]

[..]

Yup. Zoeken iets in Den Haag Zuid-West of het Westland, 2 slaapkamers en goed geprijsd :)
Maar, als we nog niet hebben gevonden mogen we bij m'n schoonouders intrekken tot we wel iets hebben gevonden. Een jaar overbruggen bij schoonouders is iets teveel van het goede :Y
succes!! ja een jaar bij je schoonouders is wel wat te veel lijkt mij.. heb ooit 5 maanden bij mijn schoonouders gewoond en hadden toen nog geen kinderen was ook voldoende hoe lief ze ook zijn!
pi_161633275
Heeft iemand trouwens nog tips waar ik beste de verhuisdozen kan kopen?
pi_161633815
Wij halen bananendozen bij de supermarkt vandaan :')

Volgende week kijkdag in ons huis *O* O+ Zó benieuwd! :D
pi_161635782
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:06 schreef Goitske het volgende:
action, euro per stuk
pi_161647817
Vloer voor boven uitgezocht *O*
pi_161648009
Slaapkamer is inmiddels helemaal geschilderd, nieuwe slaapkamerkasten staan er, nieuwe nachtkastjes, het wachten is nu nog op het nieuwe bed:

:)

Daarna pakken we de badkamer aan. Vervolgens nog een nieuwe vloer erin ergens dit jaar :)

En nieuwe meubels uitzoeken ook nog :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_161649605
Lekker bedje lijkt me dat :)
pi_161650730
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 20:06 schreef Goitske het volgende:
Wij hebben ze hier vandaan: http://www.goedkopeverhuisdoos.nl/verhuisdozen Euro per stuk. Kunnen er alleen minder tegen als je onderop de stapel een doos met kleding doet en er bovenop een doos vol met boeken :+.
pi_161650968
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 15:14 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Wij hebben ze hier vandaan: http://www.goedkopeverhuisdoos.nl/verhuisdozen Euro per stuk. Kunnen er alleen minder tegen als je onderop de stapel een doos met kleding doet en er bovenop een doos vol met boeken :+.
Ik denk dat alle dozen dat hebben ;)

Ik had al wel naar deze site gekeken. In de opslag heb ik ook een paar van de action staan
pi_161652717
Vloer, ondervloer, plinten, bezorgen en leggen geregeld!
Tot get laatste moment getwijfeld over zelf leggen of laten leggen en door alles besloten laten leggen
Dus nu een behoorlijk bedrag armer maja dit is wel het verstandigste

De kleur is iets warmer dan dat we nu in huis hebben. Het is voor de slaapkamers/werkkamer
  zaterdag 23 april 2016 @ 17:35:22 #169
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_161652803
quote:
1s.gif Op woensdag 20 april 2016 20:25 schreef Goitske het volgende:

[..]

Een eengezinswoning met 5 slaapkamers en 2 badkamers.

We hebben nu dezelfde woning alleen niet de bovenste verdieping en zij uitbouw en een tussenwoning. We verhuizen 100 meter ofzo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow die uitbouw en extra verdieping maken het echt heerlijk qua ruimte. En je jongens een verdieping en jullie een verdieping en nooit meer gezeur met pubers die uren gel in hun haren staan te smeren in de badkamer :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_161652912
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:35 schreef laziness het volgende:

[..]

Wow die uitbouw en extra verdieping maken het echt heerlijk qua ruimte. En je jongens een verdieping en jullie een verdieping en nooit meer gezeur met pubers die uren gel in hun haren staan te smeren in de badkamer :D
Als ze ouder zijn idd wel, nu nog 2 peuters dus gaan wij aan de voorkant slapen en zij aan de achterkant, zolder is werk en logeerkamer

Hebben nu het huis van de buren zeg maar, tussenwoning naast de hoekwoning zonder uitbouw. Dit huis kwam te koop en was hetbenige huis waar ik evt interesse in zou hebben en die kwam op het juiste moment te koop! Heeft zo moeten zijn
pi_161770446
Nog een week tot de oplevering en de zin om te klussen en verhuizen is terug!
De buren uitbouw kwestie is opgelost (al grepen ze we lgelijk naar een jurist) Ze hebben het huis te koop gezet!

Voor hun was het blijkbaar essentieel een uitbouw te plaatsen na oplevering en als dat niet kan willen ze het niet meer ofzo(misschien geschrokken van het feit dat er garanties vervallen ofzo)
Maargoed, wij zijn (vooralsnog, tot de nieuwe buren ook een uitbouw willen :9 ) blij *O*
PSN: Metal_Akilla
pi_161770467
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:36 schreef Akilla het volgende:
Nog een week tot de oplevering en de zin om te klussen en verhuizen is terug!
De buren uitbouw kwestie is opgelost (al grepen ze we lgelijk naar een jurist) Ze hebben het huis te koop gezet!

Voor hun was het blijkbaar essentieel een uitbouw te plaatsen na oplevering en als dat niet kan willen ze het niet meer ofzo(misschien geschrokken van het feit dat er garanties vervallen ofzo)
Maargoed, wij zijn (vooralsnog, tot de nieuwe buren ook een uitbouw willen :9 ) blij *O*
Dat is ook een manier natuurlijk _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_161770485
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat is ook een manier natuurlijk _O-
Wij vinden het ook een beetje overdreven (zeker na een jaar lang stress/spullen uitzoeken/etc)
maargoed *O*
PSN: Metal_Akilla
pi_161770528
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 10:38 schreef Akilla het volgende:

[..]

Wij vinden het ook een beetje overdreven (zeker na een jaar lang stress/spullen uitzoeken/etc)
maargoed *O*
Hebben ze nog geluk wij mogen de komende 5 jaar niet eens verkopen
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 28 april 2016 @ 10:46:31 #175
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_161770609
Lol :D Wat fijn dat het zichzelf zo oplost Akilla! :D *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: