Ga je na je afstuderen wel ander werk zoeken dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:27 schreef Stimorol- het volgende: Ik word serieus moe van alle gesprekken rondom dit soort onderwerpen. Waarom moet ik per se bij het onderwerp betrokken worden door te beweren dat moslims zich beledigd voelen door het gebruik van paaseitjes. I fucking can't man
Ja, wat is daar mis mee?quote:
in jouw geval alleen maar goed, zou niet willen dat je je voortplantquote:
Ha. Mijn manager zei vorige keer al dat ik er ongelukkig uit zag en zij het idee had dat ik het werk niet echt leuk zou vinden, omdat ik dat uitstraal. Blijkbaar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je na je afstuderen wel ander werk zoeken dan?
verrassendquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ha. Mijn manager zei vorige keer al dat ik er ongelukkig uit zag en zij het idee had dat ik het werk niet echt leuk zou vinden, omdat ik dat uitstraal. Blijkbaar.
Mijn faptijd is 's ochtends als ik uit kan slapen, of rond 5 uur 's middags, of 's avonds rond 11 uur.quote:
'quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn faptijd is 's ochtends als ik uit kan slapen, of rond 5 uur 's middags, of 's avonds rond 11 uur.
Ik mis beschaving op mijn werk. Ik meen dat.. Niet iedereen is zo, maar het zijn wel een stel tokkies.quote:
Dit klinkt ook niet als een plek waar je het nog jaren gaat volhouden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ha. Mijn manager zei vorige keer al dat ik er ongelukkig uit zag en zij het idee had dat ik het werk niet echt leuk zou vinden, omdat ik dat uitstraal. Blijkbaar.
Ik doe altijd fappo bij de spermabankquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in jouw geval alleen maar goed, zou niet willen dat je je voortplant
Nee, ik vind mijn werk ook niet leuk. Hiervoor werd werk op projectmatig basis verricht en dat vond ik een stuk leuker.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klinkt ook niet als een plek waar je het nog jaren gaat volhouden.
Hoax want daar accepteren ze geen zaad met genetische defecten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik doe altijd fappo bij de spermabank
genocide legaal makenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom is mijn zaad zo in trekquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoax want daar accepteren ze geen zaad met genetische defecten.
Omg.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom is het zo in trek
Trek,.... snap je
Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
"we gaan een 3D printer versturen, maar terwijl we 'm versturen gaat 'ie ook een trompet printen. Ghehahah"
5 uurquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn faptijd is 's ochtends als ik uit kan slapen, of rond 5 uur 's middags, of 's avonds rond 11 uur.
Ok, dat is wel een terechte klacht.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik mis beschaving op mijn werk. Ik meen dat.. Niet iedereen is zo, maar het zijn wel een stel tokkies.
hahaquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh
Vastzitten aan bepaalde tijden is nogal autistisch.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
5 uur
Dat vind ik dan niet echt een tijd
Je bent zelf autistischquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vastzitten aan bepaalde tijden is nogal autistisch.
Niet hier.quote:
Ga je daarnaast ook weer extern solliciteren?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijn werk ook niet leuk. Hiervoor werd werk op projectmatig basis verricht en dat vond ik een stuk leuker.
Mijn salaris is alleen prachtig en ik heb een vast contract. Ik kan intern wel door, kan intern solliciteren.
Chai hoeveel tb is je database met info over users inmiddels?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je daarnaast ook weer extern solliciteren?
ditquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef LompeHork het volgende:
Doen wat je leuk vindt is veel belangrijker dan doen waar je veel geld mee verdiend.
True, zolang je maar wel kan rondkomen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef LompeHork het volgende:
Doen wat je leuk vindt is veel belangrijker dan doen waar je veel geld mee verdiend.
True als een koequote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
True, zolang je maar wel kan rondkomen.
wat voor'n oplossing zie je voor dp?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef LompeHork het volgende:
Dat wel, maar rondkomen valt onder primaire levensbehoeften en hoort sowieso op nummer 1 te komen in mijn ogen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
True, zolang je maar wel kan rondkomen.
Wajong en alles besteden aan een breed assortiment drugs, hoezo?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat voor'n oplossing zie je voor dp?
Not yet.. Twijfel nog.. Vergeet niet, ik woon alleen en draag alles alleen. Vind dat echt lastig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je daarnaast ook weer extern solliciteren?
Makkelijk lukken als je geld hebt brooooquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef LompeHork het volgende:
wajong, hij is niet gehandicaptquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wajong en alles besteden aan een breed assortiment drugs, hoezo?
Hoe doe jij dat eigenlijk met je opleiding? Of je werk je ook nog gewoon?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat wel, maar rondkomen valt onder primaire levensbehoeften en hoort sowieso op nummer 1 te komen in mijn ogen.
Hij is toch linksquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wajong, hij is niet gehandicapt
heb 100 euro op Arsenal gezet. Oh nee, te weinig lef.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb maar besloten niet te kijken, kijk eigenlijk liever Bayern
Ik werkte wel (parttime), maar dat ging niet echt lekker omdat ik projecten moest draaien (en dus het liefst de hele week aanwezig bij klanten). Inmiddels een uitkering en twee dagen naar school. (in plaats van drie dagen werken) Ik probeer natuurlijk wel nog wat te vinden voor die drie dagen, maar is lastig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat eigenlijk met je opleiding? Of je werk je ook nog gewoon?
Hij is links man.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wajong, hij is niet gehandicapt
Nee is haramquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
net nagels gelakt maar mot pissen, stimo wil je mn broek naar beneden trekken
Ga je nog weg? Of vind je het wel een chill tijdstip om een paar uur voor het slapengaan je nagels te doen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
net nagels gelakt maar mot pissen, stimo wil je mn broek naar beneden trekken
Nee ga niet meer weg, doe het nu gewoon zodat mn nagels morgen weer netjes uitzien.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je nog weg? Of vind je het wel een chill tijdstip om een paar uur voor het slapengaan je nagels te doen.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb 100 euro op Arsenal gezet. Oh nee, te weinig lef.
Ah oké. Hopelijk gaat het straks lopen als je rij instructeur bentquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik werkte wel (parttime), maar dat ging niet echt lekker omdat ik projecten moest draaien (en dus het liefst de hele week aanwezig bij klanten). Inmiddels een uitkering en twee dagen naar school. (in plaats van drie dagen werken) Ik probeer natuurlijk wel nog wat te vinden voor die drie dagen, maar is lastig.
[..]
Hij is links man.
Is hij denk ik wat te lomp voorquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ah oké. Hopelijk gaat het straks lopen als je rij instructeur bent
Weet niet of je callcenter (outbound) wat vindt, daar zoeken ze vaak wel mensen parttime en kan je meestal flexibel uren indelen.
Vast wel, ik ken m'n marketingquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ah oké. Hopelijk gaat het straks lopen als je rij instructeur bent
Weet niet of je callcenter (outbound) wat vindt, daar zoeken ze vaak wel mensen parttime en kan je meestal flexibel uren indelen.
Valt wel mee. IRL ben ik best aardig eigenlijk, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is hij denk ik wat te lomp voor
Praatgrage mensen zijn altijd goed, ze houden niet van dat beleefde.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is hij denk ik wat te lomp voor
Volgens mij ben je stiekem echt een doetjequote:Op woensdag 16 maart 2016 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt wel mee. IRL ben ik best aardig eigenlijk, al zeg ik het zelf.
Ja, dat snap ik welquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vast wel, ik ken m'n marketing
Niet echt, ik was een senior in de IT (beheer) en een callcenter betaald vergeleken met dat nogal (erg) karig. Daarnaast hebben we hier eigenlijk helemaal niets in de buurt wat dat betreft
Soms.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Volgens mij ben je stiekem echt een doetje
Daaromquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik welVerdien je straks wel weer terug.
Ben je druk?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt wel mee. IRL ben ik best aardig eigenlijk, al zeg ik het zelf.
Oké.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik ben één rustige jongeman.
In bedquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar ik kan ook wel druk zijn soms.
Oké.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar ik kan ook wel druk zijn soms.
Hele dag collegequote:Op woensdag 16 maart 2016 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen spaarzame mooie dag!
Je zocht toch nog een vent?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Geweldig, verplicht moeten speeddaten met pathologiestudenten voor punten.
?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
O ja was SGquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee en van pathologiestudenten moet je niet al te veel verwachten
Voor 1 punt, valt onder slb. Je moet kennismaken met ouderejaarsstudenten om zo te bespreken of je zelfde als hun wil doen.quote:
leuk tochquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Ze zijn grotendeels hetero hier sorry schat.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
leuk toch
kan je meteen ff voor me kijken of er iets voor mij tussenzit
hoi wat zijn je hobby'squote:Op woensdag 16 maart 2016 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb je het ze gevraagd?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze zijn grotendeels hetero hier sorry schat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |