quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
True, zolang je maar wel kan rondkomen.
wat voor'n oplossing zie je voor dp?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef LompeHork het volgende:
Doen wat je leuk vindt is veel belangrijker dan doen waar je veel geld mee verdiend.
Dat wel, maar rondkomen valt onder primaire levensbehoeften en hoort sowieso op nummer 1 te komen in mijn ogen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
True, zolang je maar wel kan rondkomen.
Wajong en alles besteden aan een breed assortiment drugs, hoezo?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wat voor'n oplossing zie je voor dp?
Not yet.. Twijfel nog.. Vergeet niet, ik woon alleen en draag alles alleen. Vind dat echt lastig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je daarnaast ook weer extern solliciteren?
Makkelijk lukken als je geld hebt brooooquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef LompeHork het volgende:
Doen wat je leuk vindt is veel belangrijker dan doen waar je veel geld mee verdiend.
wajong, hij is niet gehandicaptquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wajong en alles besteden aan een breed assortiment drugs, hoezo?
Hoe doe jij dat eigenlijk met je opleiding? Of je werk je ook nog gewoon?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat wel, maar rondkomen valt onder primaire levensbehoeften en hoort sowieso op nummer 1 te komen in mijn ogen.
Hij is toch linksquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wajong, hij is niet gehandicapt
heb 100 euro op Arsenal gezet. Oh nee, te weinig lef.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb maar besloten niet te kijken, kijk eigenlijk liever Bayern
Ik werkte wel (parttime), maar dat ging niet echt lekker omdat ik projecten moest draaien (en dus het liefst de hele week aanwezig bij klanten). Inmiddels een uitkering en twee dagen naar school. (in plaats van drie dagen werken) Ik probeer natuurlijk wel nog wat te vinden voor die drie dagen, maar is lastig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat eigenlijk met je opleiding? Of je werk je ook nog gewoon?
Hij is links man.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wajong, hij is niet gehandicapt
Nee is haramquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
net nagels gelakt maar mot pissen, stimo wil je mn broek naar beneden trekken
Ga je nog weg? Of vind je het wel een chill tijdstip om een paar uur voor het slapengaan je nagels te doen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
net nagels gelakt maar mot pissen, stimo wil je mn broek naar beneden trekken
Nee ga niet meer weg, doe het nu gewoon zodat mn nagels morgen weer netjes uitzien.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je nog weg? Of vind je het wel een chill tijdstip om een paar uur voor het slapengaan je nagels te doen.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb 100 euro op Arsenal gezet. Oh nee, te weinig lef.
Ah oké. Hopelijk gaat het straks lopen als je rij instructeur bentquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik werkte wel (parttime), maar dat ging niet echt lekker omdat ik projecten moest draaien (en dus het liefst de hele week aanwezig bij klanten). Inmiddels een uitkering en twee dagen naar school. (in plaats van drie dagen werken) Ik probeer natuurlijk wel nog wat te vinden voor die drie dagen, maar is lastig.
[..]
Hij is links man.
Is hij denk ik wat te lomp voorquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ah oké. Hopelijk gaat het straks lopen als je rij instructeur bent
Weet niet of je callcenter (outbound) wat vindt, daar zoeken ze vaak wel mensen parttime en kan je meestal flexibel uren indelen.
Vast wel, ik ken m'n marketingquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ah oké. Hopelijk gaat het straks lopen als je rij instructeur bent
Weet niet of je callcenter (outbound) wat vindt, daar zoeken ze vaak wel mensen parttime en kan je meestal flexibel uren indelen.
Valt wel mee. IRL ben ik best aardig eigenlijk, al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is hij denk ik wat te lomp voor
Praatgrage mensen zijn altijd goed, ze houden niet van dat beleefde.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is hij denk ik wat te lomp voor
Volgens mij ben je stiekem echt een doetjequote:Op woensdag 16 maart 2016 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt wel mee. IRL ben ik best aardig eigenlijk, al zeg ik het zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |