Ga je na je afstuderen wel ander werk zoeken dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:27 schreef Stimorol- het volgende: Ik word serieus moe van alle gesprekken rondom dit soort onderwerpen. Waarom moet ik per se bij het onderwerp betrokken worden door te beweren dat moslims zich beledigd voelen door het gebruik van paaseitjes. I fucking can't man
Ja, wat is daar mis mee?quote:
in jouw geval alleen maar goed, zou niet willen dat je je voortplantquote:
Ha. Mijn manager zei vorige keer al dat ik er ongelukkig uit zag en zij het idee had dat ik het werk niet echt leuk zou vinden, omdat ik dat uitstraal. Blijkbaar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je na je afstuderen wel ander werk zoeken dan?
verrassendquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ha. Mijn manager zei vorige keer al dat ik er ongelukkig uit zag en zij het idee had dat ik het werk niet echt leuk zou vinden, omdat ik dat uitstraal. Blijkbaar.
Mijn faptijd is 's ochtends als ik uit kan slapen, of rond 5 uur 's middags, of 's avonds rond 11 uur.quote:
'quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn faptijd is 's ochtends als ik uit kan slapen, of rond 5 uur 's middags, of 's avonds rond 11 uur.
Ik mis beschaving op mijn werk. Ik meen dat.. Niet iedereen is zo, maar het zijn wel een stel tokkies.quote:
Dit klinkt ook niet als een plek waar je het nog jaren gaat volhouden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ha. Mijn manager zei vorige keer al dat ik er ongelukkig uit zag en zij het idee had dat ik het werk niet echt leuk zou vinden, omdat ik dat uitstraal. Blijkbaar.
Ik doe altijd fappo bij de spermabankquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
in jouw geval alleen maar goed, zou niet willen dat je je voortplant
Nee, ik vind mijn werk ook niet leuk. Hiervoor werd werk op projectmatig basis verricht en dat vond ik een stuk leuker.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klinkt ook niet als een plek waar je het nog jaren gaat volhouden.
Hoax want daar accepteren ze geen zaad met genetische defecten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik doe altijd fappo bij de spermabank
genocide legaal makenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom is mijn zaad zo in trekquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoax want daar accepteren ze geen zaad met genetische defecten.
Omg.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daarom is het zo in trek
Trek,.... snap je
Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
"we gaan een 3D printer versturen, maar terwijl we 'm versturen gaat 'ie ook een trompet printen. Ghehahah"
5 uurquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn faptijd is 's ochtends als ik uit kan slapen, of rond 5 uur 's middags, of 's avonds rond 11 uur.
Ok, dat is wel een terechte klacht.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik mis beschaving op mijn werk. Ik meen dat.. Niet iedereen is zo, maar het zijn wel een stel tokkies.
hahaquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheheh
Vastzitten aan bepaalde tijden is nogal autistisch.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
5 uur
Dat vind ik dan niet echt een tijd
Je bent zelf autistischquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vastzitten aan bepaalde tijden is nogal autistisch.
Niet hier.quote:
Ga je daarnaast ook weer extern solliciteren?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijn werk ook niet leuk. Hiervoor werd werk op projectmatig basis verricht en dat vond ik een stuk leuker.
Mijn salaris is alleen prachtig en ik heb een vast contract. Ik kan intern wel door, kan intern solliciteren.
Chai hoeveel tb is je database met info over users inmiddels?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je daarnaast ook weer extern solliciteren?
ditquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef LompeHork het volgende:
Doen wat je leuk vindt is veel belangrijker dan doen waar je veel geld mee verdiend.
True, zolang je maar wel kan rondkomen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef LompeHork het volgende:
Doen wat je leuk vindt is veel belangrijker dan doen waar je veel geld mee verdiend.
True als een koequote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef LompeHork het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |