Ga je na je afstuderen wel ander werk zoeken dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:27 schreef Stimorol- het volgende: Ik word serieus moe van alle gesprekken rondom dit soort onderwerpen. Waarom moet ik per se bij het onderwerp betrokken worden door te beweren dat moslims zich beledigd voelen door het gebruik van paaseitjes. I fucking can't man
Ja, wat is daar mis mee?quote:
in jouw geval alleen maar goed, zou niet willen dat je je voortplantquote:
Ha. Mijn manager zei vorige keer al dat ik er ongelukkig uit zag en zij het idee had dat ik het werk niet echt leuk zou vinden, omdat ik dat uitstraal. Blijkbaar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga je na je afstuderen wel ander werk zoeken dan?
verrassendquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ha. Mijn manager zei vorige keer al dat ik er ongelukkig uit zag en zij het idee had dat ik het werk niet echt leuk zou vinden, omdat ik dat uitstraal. Blijkbaar.
Mijn faptijd is 's ochtends als ik uit kan slapen, of rond 5 uur 's middags, of 's avonds rond 11 uur.quote:
'quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn faptijd is 's ochtends als ik uit kan slapen, of rond 5 uur 's middags, of 's avonds rond 11 uur.
Ik mis beschaving op mijn werk. Ik meen dat.. Niet iedereen is zo, maar het zijn wel een stel tokkies.quote:
Dit klinkt ook niet als een plek waar je het nog jaren gaat volhouden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ha. Mijn manager zei vorige keer al dat ik er ongelukkig uit zag en zij het idee had dat ik het werk niet echt leuk zou vinden, omdat ik dat uitstraal. Blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |