Volgens mij heeft Symph hem wel eens gedraaid (dacht ik dan).quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:35 schreef knokkels het volgende:
Tot gisteren had ik nog nooit van Douwe Bob gehoord. Nou ja, nooit muziek gehoord van hem dan.
leuke boiiiquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Sam Hunt – House Party
[ afbeelding ]
Wordt dit een Top of een Flop?
quote:
Nou, als zowel Universal ALS Warner Brothers hun naam er aan verbinden.... dan wordt het je wel door de strot geduwd....quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Sam Hunt – House Party
[ afbeelding ]
Geforceerd hip doen.. Flopquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Sam Hunt – House Party
[ afbeelding ]
Wat geen topper garandeert natuurlijkquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, als zowel Universal ALS Warner Brothers hun naam er aan verbinden.... dan wordt het je wel door de strot geduwd....
Viel me ook al op, ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:37 schreef Spezza19 het volgende:
En wederom zo'n enorme bagger productie
Waar is toch de kunst van een goed geluid uitbrengen gebleven?
En ik zeg top...
Ik denk dat dit wel een top wordtquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Ellie Goulding – Army
[ afbeelding ]
Gaat Ellie met haar leger de Top40 bestormen, of wordt de aanval afgeslagen?
Hype... dus top... en ze vloekte... dat scoort ook...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Ellie Goulding – Army
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
Ellie Goulding – Army
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Haar leger zal wel sterk genoeg zijn......
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |