"Dit is geen muziek toch!"quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me zo allejezus oud als ik dit hoor.
Maar ik begrijp mijn ouders ineens zo goed die zeiden dat vroeger alles beter was...
Is dit het nummer waarmee hij naar ESF gaat?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
Douwe Bob – Slow Down
[ afbeelding ]
Wat gaat Douwe doen? Een hit scoren in de Top40 en op het ESF, of niet?
Your votes please!
Op YT staan een paar oude Top of Flops uit de jaren '60. Dat langharige tuig wat zichzelf The Beatles noemt, dat kan alleen maar floppenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik voel me zo allejezus oud als ik dit hoor.
Maar ik begrijp mijn ouders ineens zo goed die zeiden dat vroeger alles beter was...
quote:
Yepquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dit het nummer waarmee hij naar ESF gaat?
Top vanwege de publiciteit dan.
Cliche tekst.... simpel deuntje... ESF duwer... dus ja, dit wordt je door de strot geduwd om hit te worden... Dat is beter voor het ESF enzo...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
Douwe Bob – Slow Down
[ afbeelding ]
Wat gaat Douwe doen? Een hit scoren in de Top40 en op het ESF, of niet?
Your votes please!
idd ja!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op YT staan een paar oude Top of Flops uit de jaren '60. Dat langharige tuig wat zichzelf The Beatles noemt, dat kan alleen maar floppen
Ja, die ken ik. Met Herman Stok en een toeter.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op YT staan een paar oude Top of Flops uit de jaren '60. Dat langharige tuig wat zichzelf The Beatles noemt, dat kan alleen maar floppen
Was het zo stil dan toen?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik had een pin voor knokkels. Gevonden na één van mijn shows.
Ah!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zal ik voor jullie ook toeters introduceren?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Met Herman Stok en een toeter.
Prachtig!
Van mijn granaat...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
quote:
Toeters en bellen!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal ik voor jullie ook toeters introduceren?
Zelfs toen hadden ze betere productiesquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:34 schreef ToT het volgende:
My God, is dit in de jaren '70 opgenomen of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |