De 39e plek.... De welbekende gekochte plaats in de top 40....quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
AlunaGeorge ft. Popcaan – I’m in Control is op de 39e plaats in de Top40 binnen gekomen.
[..]
Knokkels, ToT, Spijkerbroer en Spezza zal je op dit nummer niet zien dansen.
Melting en Sfeermaker wel
[..]
Ik ben ineens familie gewordenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
AlunaGeorge ft. Popcaan – I’m in Control is op de 39e plaats in de Top40 binnen gekomen.
[..]
Knokkels, ToT, Spijkerbroer en Spezza zal je op dit nummer niet zien dansen.
Melting en Sfeermaker wel
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben ineens familie geworden
Geen idee, zoek zelf even terugquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De 39e plek.... De welbekende gekochte plaats in de top 40....
Had ik niet zoiets voorspeld voor dit liedje?
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goed opgelost, hoeven we dat niet nog eens te horen...quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
Jack Garratt – Breathe life vond Spezza wel hitwaardig. Lucky, ToT, Melting, Eggs, Knokkels en Broertje hoorden dat het zou floppen.
Nathan Sykes ft. Ariana Grande – Over and Over again kreeg een unanieme Top, maar is geflopt.
ToT vond dat Ali B. Ft. Ssevn alias & Boef – een klein beetje geluk wel in de Top40 terecht zou komen. Melting, Spijkerbroek, Spezza en Symphonic hadden het echter juist.
Melting en Symphonic vonden dat Simon Keizer – Verdwalen wel hit potentie had. Piet, Broertje, Spezza en Spijkerbroek vonden dat niet. En ze hadden gelijk.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
Jack Garratt – Breathe life vond Spezza wel hitwaardig. Lucky, ToT, Melting, Eggs, Knokkels en Broertje hoorden dat het zou floppen.
Nathan Sykes ft. Ariana Grande – Over and Over again kreeg een unanieme Top, maar is geflopt.
ToT vond dat Ali B. Ft. Ssevn alias & Boef – een klein beetje geluk wel in de Top40 terecht zou komen. Melting, Spijkerbroek, Spezza en Symphonic hadden het echter juist.
Melting en Symphonic vonden dat Simon Keizer – Verdwalen wel hit potentie had. Piet, Broertje, Spezza en Spijkerbroek vonden dat niet. En ze hadden gelijk.
Yep, heb ik twee weken terug daarom ook gedraaidquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Mevrouw Dua Lippa van een tijdje terug heeft trouwens wel een dikke hit gekregen...
En het is nog een goed nummer ook!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, heb ik twee weken terug daarom ook gedraaid
ja, zometeenquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:14 schreef moemoe het volgende:
Worden er nu ook nieuwe nummers beoordeeld? Anders zet ik voetbal op
De stembus is geopendquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:14 schreef moemoe het volgende:
Worden er nu ook nieuwe nummers beoordeeld? Anders zet ik voetbal op
welkom bij de R49 spijkerbroquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ga niet meer commercieel reageren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Fais ft. Afrojack – Hey
[ afbeelding ]
Hey! wordt dit een Top of een Flop?
Dit wordt wel een hit. Ben er nog niet over uit of ik het er mee eens ben.quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Fais ft. Afrojack – Hey
[ afbeelding ]
Hey! wordt dit een Top of een Flop?
Ik zal even uitleggen hoe dit werkt: Hoe slechter het liedje, hoe groter de hit!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Irritante stem. Dit wordt een flop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |