Hij werd me in de schoot geworpen en ik werd nogal overrompeld door de lapo.quote:
Had ik toch mooi voor je opgelost danquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij werd me in de schoot geworpen en ik werd nogal overrompeld door de lapo.
Iedereen heeft zijn/haar taakje toch.quote:
Wie is hier de grootste zeurkous?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn/haar taakje toch.
En we kunnen niet allemaal zeurkouzen zijn, één is meer dan genoeg.
Denk niet dat ik het ben, ik zeik en zeur nooit zomaar om het zeuren en zeiken.....quote:
Ah... succes! Ik hoef effe nietquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga me maar eens toonbaar maken, dadelijk even langs het ziekenhuis, even bloed tappen, volgende week moet ik op controle.
Het ergste vind ik dat ik even met de bus moet, maar het busstation is vlak achter me en de bus stopt voor de deur van het ziekenhuis dus dat scheelt en het bloed zelf stelt niks voor.quote:
Ah... ja dat heen en terugreizen is soms langer werk als het bloedtappenquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat ik even met de bus moet, maar het busstation is vlak achter me en de bus stopt voor de deur van het ziekenhuis dus dat scheelt en het bloed zelf stelt niks voor.
Aangezien ik ook nog even moet pinnen is dat sowieso handig, want in de hal van het ZKH hangt een flappentap, 2 vliegen in 1 klap.
Ik wil er zo snel mogelijk weg, bloed zelf duurt incl. wachttijd meestal 20 minuten, de bus heen en weer minder dan 40 minuten, dus het kost me ongeveer een uur van mijn tijd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... ja dat heen en terugreizen is soms langer werk als het bloedtappen![]()
Ik trakteer mezelf na ieder bezoekje op een tomatensoepje en een broodje eiersalade in het restaurantis het toch nog een beetje leuk
Een úúr van je tijdquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wil er zo snel mogelijk weg, bloed zelf duurt incl. wachttijd meestal 20 minuten, de bus heen en weer ongeveer 40 minuten, dus het kost me ongeveer een uur van mijn tijd.
Nee joh, ik heb allerlei leuke dingen thuis te doen, ik slaap nog niet de helft van het aantal dat jij vol maakt.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Een úúr van je tijdwélke tijd? Je wil weer zo snel mogelijk naar je nest?
Okéquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb allerlei leuke dingen thuis te doen, ik slaap nog niet de helft van het aantal dat jij vol maakt.![]()
En ik ga daar echt niet zitten eten, dat doe ik thuis wel, lekkerder en goedkoper, ik geef mijn geld liever aan andere dingen uit.
Je moet zoveel slapen als je denkt nodig te hebben, ik zou willen dat ik zo goed en lang kon slapen, maar dat lukt me dus niet.quote:
first world problemsquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dat ik even met de bus moet, maar het busstation is vlak achter me en de bus stopt voor de deur van het ziekenhuis dus dat scheelt en het bloed zelf stelt niks voor.
Aangezien ik ook nog even moet pinnen is dat sowieso handig, want in de hal van het ZKH hangt een flappentap, 2 vliegen in 1 klap.
Vaak niet achterelkaar hoor, maar opgeteld zijn het héél wat uurtjes denk ikquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet zoveel slapen als je denkt nodig te hebben, ik zou willen dat ik zo goed en lang kon slapen, maar dat lukt me dus niet.
Ben bang van wel, en het uitzicht hier is ook kut.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt nog een groter kutleven dan Sacha
ik ga nog een dutje doen denk ikquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben bang van wel, en het uitzicht hier is ook kut.![]()
Deze tekst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
als ik om 7 uur op ben kan ik met gemak om 2 uur slapenquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Overigens Fann, het zou niet in mijn kop op komen om te gaan slapen om 13.45 u.
Als je gewerkt heb kan ik me er nog iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:50 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik om 7 uur op ben kan ik met gemak om 2 uur slapen
Ik geniet nog even van en om 14.30 u. richting station.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:09 schreef chufi het volgende:
Het was een livestream dus nu doet ie het niet meer
Is alweer geregeld, hoef ik morgen of overmorgen niet want het moest voor het weekend, een week voor de controle, afijn, bloed is eruit, dus ik neem er eentje, proost.quote:
hahahaquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is alweer geregeld, hoef ik morgen of overmorgen niet want het moest voor het weekend, een week voor de controle, afijn, bloed is eruit, dus ik neem er eentje, proost.
Ik stond bij het busstation, vroeg een zwerver om een sigaret, ik zei eerst nee, maar toen ie weg wilde lopen bedacht ik me, ik kreeg het toch niet over mijn hart en heb hem toch een gegeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Niets gezien nog... Maar ik hoorde Drakin gisteren wel iets over een stempas mompelenquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW, hebben jullie ook een stempas gekregen voor het 'raadgevend referendum' op woensdag 6 april 2016?
Ik heb overigens ook nog geen pic's gezien van de 40+ dames in korte rokjes........quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets gezien nog... Maar ik hoorde Drakin gisteren wel iets over een stempas mompelen
Wel in vuilniszakquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb overigens ook nog geen pic's gezien van de 40+ dames in korte rokjes........
'We' wachten geduldig af, wie zou de eerste zijn worden?quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Overigens Fann, het zou niet in mijn kop op komen om te gaan slapen om 13.45 u.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:50 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik om 7 uur op ben kan ik met gemak om 2 uur slapen
ik welquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je gewerkt heb kan ik me er nog iets bij voorstellen.
yup, meteen in de papierbak gemiktquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW, hebben jullie ook een stempas gekregen voor het 'raadgevend referendum' op woensdag 6 april 2016?
In de grote stad komt de post vaak een dag laterquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, meteen in de papierbak gemikt
Potdorie, mag je weer eens stemmen en dan ga je niet.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
yup, meteen in de papierbak gemikt
ik ga altijd, maar dit is zo onzinnig.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Potdorie, mag je weer eens stemmen en dan ga je niet.
Je vindt het geenstijl?quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga altijd, maar dit is zo onzinnig.
uhuh, was ook niet echt een vraagquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:38 schreef FANN het volgende:
[..]
hoef je toch niet te vragen aan de heren
hoe weet je dat nou?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik weet wat Sas denkt.
Dat wil jij niet denken...
Cheers.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:59 schreef chufi het volgende:
Eindelijk weer wat tijd voor mezelf... Mannen naar bed.. Nu een peuk en een borrel... Dat
rook je weer?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:59 schreef chufi het volgende:
Eindelijk weer wat tijd voor mezelf... Mannen naar bed.. Nu een peuk en een borrel... Dat
wat houden wij de mannen netjes buiten beschouwing Mo!quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Cheers.
Wel raar voor een niet roker.......
Niks, ik ben een tevreden rokert en geen onruststokert.quote:
Ik was on the phonequote:
Niet geluisterd, wie was on the phone?quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was on the phone
(edit: hele concert in Oslo)
Geniaal.![]()
![]()
En helemaal geen mens die het gaat luisteren.Nou ja, ik dus wel.
![]()
Andersom mag niet nee/quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moslim-personeel weigerde patiënt varkensvlees
Ergens vind ik dat gewoon kinderachtig pestgedrag, en wat als het niet moslim personeel de rollen omdraait en moslim patiënten alleen nog maar broodjes varkensvlees aangeboden krijgen, dan is het waarschijnlijk weer discriminatie.
Verwacht er ook nog een, maar dat zal niet vandaag komen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Andersom mag niet nee/
En goedenmorgen .. En er is een pakje naar me onderweg
en dat staat natuurlijk op de frontpage, kan iedereen weer over elkaar heen gaan rollenquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ergens vind ik dat gewoon kinderachtig pestgedrag, en wat als het niet moslim personeel de rollen omdraait en moslim patiënten alleen nog maar broodjes varkensvlees aangeboden krijgen, dan is het waarschijnlijk weer discriminatie.
Wat doet ie op die theedrink middagen.. Voorlezen uit eigen werk?quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:49 schreef sacha het volgende:
ik ga maar weer eens thee drinken bij Theo
Daar schijnt ie voor te zijn.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:47 schreef sacha het volgende:
[..]
en dat staat natuurlijk op de frontpage, kan iedereen weer over elkaar heen gaan rollen
ik kan daar ook best pissig om worden om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
ow... effe kieken daarquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:44 schreef sacha het volgende:
arme Leandra, ze heeft een deel 2 aan haar veel te korte broek hangen
Iedereen mag van mij eten wat ie zelf blieft, zo mag jij van mij ook je vegahapjes nuttigen, als jij ze lekker vindt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan daar ook best pissig om worden om eerlijk te zijn![]()
je moet tolerant genoeg zijn om hun tolerante gedrag te accepteren, zó tolerant ben ik gewoon niet![]()
je moet die zin twee keer lezen om hem te begrijpen denk ik
Nou, dat bedoel ik, ik ga ook niet zeiken als ik uit eten ben met mijn zus en zij bestelt eenquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen mag van mij eten wat ie zelf blieft, zo mag jij van mij ook je vegahapjes nuttigen, als jij ze lekker vindt.
Juist, mijn ex bakte gewoon een biefstukje voor me en ik maakte voor haar ook vegasoep, ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik, ik ga ook niet zeiken als ik uit eten ben met mijn zus en zij bestelt een
biefstuk, zou idioot zijn
Maar zo'n oudje kan niet zelf zijn broodje maken misschien en dát is dan best schandaligquote:Op donderdag 17 maart 2016 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Juist, mijn ex bakte gewoon een biefstukje voor me en ik maakte voor haar ook vegasoep, ik zie het probleem niet.
is het weer zover daaro?quote:
Meer dan dat zelfs, het is ronduit laf.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar zo'n oudje kan niet zelf zijn broodje maken misschien en dát is dan best schandalig
nou laf, laf, laf is een raar woord in dit gevalquote:Op donderdag 17 maart 2016 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meer dan dat zelfs, het is ronduit laf.
Ja al weer een tijdje.. volgens mij binnenkort weer afgelopen...quote:
en wat is jouw mening over dat varkensvlees geval?quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja al weer een tijdje.. volgens mij binnenkort weer afgelopen...
Dagelijks voor tonnen de lucht in knallen.... Soms sta je daar op de grond te trillen, best heftige knallen
Dat in dat tehuis in England? Asociaal om je patienten dat te verbieden omdat het personeel Moslim isquote:Op donderdag 17 maart 2016 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
en wat is jouw mening over dat varkensvlees geval?![]()
of heb je weer geen mening?
Ik vraag me altijd af bij die reli-eetgewoonten welke god al die onreine dieren heeft geschapen, dat zou betekenen dat de schepping verre van perfect is.......quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
en wat is jouw mening over dat varkensvlees geval?![]()
of heb je weer geen mening?
dan zijn we het eensquote:Op donderdag 17 maart 2016 14:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat in dat tehuis in England? Asociaal om je patienten dat te verbieden omdat het personeel Moslim is
ja, nou ja moeten ze zelf weten in India zijn de koeien weer heilig, doe je weinig aanquote:Op donderdag 17 maart 2016 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af bij die reli-eetgewoonten welke god al die onreine dieren heeft geschapen, dat zou betekenen dat de schepping verre van perfect is.......
Is dat erfgoed? Geen idee wat voor broodjes dat zijn..quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Twee Brabantse worstenbroodjes gegeten, volgens mij mijn eerste sinds het cultureel erfgoed is.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat erfgoed? Geen idee wat voor broodjes dat zijn..
maar die dingen zie je overal, is er een bepaald merk dan wanneer het 'Het Lekkerste Brabantse Worstenbroodje' is?quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.metronieuws.nl(...)-immaterieel-erfgoed
Nee, geen merk, de echte koop je alleen bij de echte warme bakker.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
maar die dingen zie je overal, is er een bepaald merk dan wanneer het 'Het Lekkerste Brabantse Worstenbroodje' is?
Ik hou vandaag een fruitdag trouwensik zit aan de druiven
ah.... zo...... ik zie ze ook wel eens verpakt in de supermarkt liggen, die lijken me nou niet écht smakelijkquote:Op donderdag 17 maart 2016 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, geen merk, de echte koop je alleen bij de echte warme bakker.
Ja geen idee.. Maar het zijn van die dingen die ik altijd oversla... Maar zal eens kijken bij de bakkerij van de Super.. Daar hebben ze ook kroket broodjes en frikadel broodjes...quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:57 schreef FANN het volgende:
[..]
maar die dingen zie je overal, is er een bepaald merk dan wanneer het 'Het Lekkerste Brabantse Worstenbroodje' is?
Ik hou vandaag een fruitdag trouwensik zit aan de druiven
Dat is een goedkoop alternatief, maar uiteraard lang niet zo lekker.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... zo...... ik zie ze ook wel eens verpakt in de supermarkt liggen, die lijken me nou niet écht smakelijk
Bij de warme bakker moet je zijn zegt Moquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee.. Maar het zijn van die dingen die ik altijd oversla... Maar zal eens kijken bij de bakkerij van de Super.. Daar hebben ze ook kroket broodjes en frikadel broodjes...
Er zijn hier alleen maar Halal bakkersquote:Op donderdag 17 maart 2016 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, geen merk, de echte koop je alleen bij de echte warme bakker.
Dan kan je de worstenbroodjes wel gedag zwaaien.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn hier alleen maar Halal bakkers
quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn hier alleen maar Halal bakkers
Als het varkensvlees is wél jaquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan kan je de worstenbroodjes wel gedag zwaaien.
Weet je ook niet wat een Brabantse koffietafel is dan?quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:14 schreef chufi het volgende:
Ik zal er eens 1 proberen als ik ze tegen kom
Nee, waarom zou ik dat moeten weten.. Ik kom daar nooitquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je ook niet wat een Brabantse koffietafel is dan?
met Vlaaaaaaaaaaaaaai ?quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet je ook niet wat een Brabantse koffietafel is dan?
Dat concept is al jaren over de provinciegrenzen heen hoor, ze worden tegenwoordig ook buiten Braboland gehouden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik dat moeten weten.. Ik kom daar nooit
Neuh, dat hoort bij de Limburgse koffietafel.quote:
owquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, dat hoort bij de Limburgse koffietafel.
Veel verschil zit er ook niet tussen, het is denk ik net zoiets als Friezen en Groningers, da's ook 1 pot nat.quote:
ow en Amsterdammers? zijn daar ook specifieke kenmerken voor?quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Veel verschil zit er ook niet tussen, het is denk ik net zoiets als Friezen en Groningers, da's ook 1 pot nat.
Dat zijn toch net Volendammers, of zit er verschil in?quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ow en Amsterdammers? zijn daar ook specifieke kenmerken voor?
weet ik veel ik ken geen Volendammers eigenlijk, alleen mijn Visboerquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn toch net Volendammers, of zit er verschil in?
Dat die vrouw een beetje stug is hoeft niet noodzakelijkerwijs te liggen aan het feit dat ze uit Volendam komt.........ik wist ook niet dat Volendammers stug zouden zijn, ik dacht altijd dat men dat van Friezen beweerde.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:32 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veel ik ken geen Volendammers eigenlijk, alleen mijn Visboer![]()
dat is een aardige vent trouwens, zijn vrouw is alijd een beetje stug![]()
vroeger ging ik daar altijd lekkerbekjes halen, maar die eet ik eigenlijk niet meer.........
daarom.......... het ligt meer aan de persoon denk ik, je kan niet zeggen alle Amsterdammersquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat die vrouw een beetje stug is hoeft niet noodzakelijkerwijs te liggen aan het feit dat ze uit Volendam komt.........ik wist ook niet dat Volendammers stug zouden zijn, ik dacht altijd dat men dat van Friezen beweerde.
Ik zat gister in de bus en er stond een 'lichtgetinte' meid, met de vrij jonge buschauffeur te babbelen, in het Limburgs, dat spreek ik niet eensquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:36 schreef FANN het volgende:
[..]
daarom.......... het ligt meer aan de persoon denk ik, je kan niet zeggen alle Amsterdammers
(of vul maar in) zijn dit of dat... dat is persoonsgebonden denk ik.
dat heet goed ingeburgerd zijnquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zat gister in de bus en er stond een 'lichtgetinte' meid, met de vrij jonge buschauffeur te babbelen, in het Limburgs, dat spreek ik niet eensik vond het wel tof om te zien.
Het kan dus wel, en dat dialect hoeft echt niet hoor, het was verder gewoon een keurige meid (zonder doek).quote:
je hebt ook keurige meiden mét doek Moquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het kan dus wel, en dat dialect hoeft echt niet hoor, het was verder gewoon een keurige meid (zonder doek).
Dat weet ik, ik wilde meer de nadruk erop leggen dat meiden zonder doek ook keurig kunnen zijn, zelfs als ze 's zomers in bikini gaan zwemmen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
je hebt ook keurige meiden mét doek Mo
Ik zwem straks tussen de Boerkini's als ik naar Lady's night ga in het zwembad hieroquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik wilde meer de nadruk erop leggen dat meiden zonder doek ook keurig kunnen zijn, zelfs als ze 's zomers in bikini gaan zwemmen.
Dan vraag je 'er' wel om.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zwem straks tussen de Boerkini's als ik naar Lady's night ga in het zwembad hiero![]()
ben ik dus nog bloot bij met alleen mijn shirt
quote:
Friezen en Groningers zijn net Nederlanders en Duitsers...quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Veel verschil zit er ook niet tussen, het is denk ik net zoiets als Friezen en Groningers, da's ook 1 pot nat.
Da's een 100% echt Brabo, dat hoor je meteen.quote:
nog eentjequote:Op donderdag 17 maart 2016 16:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's een 100% echt Brabo, dat hoor je meteen.
Houdoe...
Ik 'ken' het fenomeen 'Braboneger' al jaren hoor.quote:
ja, maar hij is gewoon héél grappigquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik 'ken' het fenomeen 'Braboneger' al jaren hoor.
Neem er een fruitig wijntje bijquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:13 schreef FANN het volgende:
Ik ga mijn fruitdagje breken met een Groentesoep, ik word een beetje flauw
dat smaakt niet bij Groentesoep, morgen mag ik weer een wijntje van mezelf, vrijdagavondquote:
nostalgisch kindermenuquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:18 schreef FANN het volgende:
[..]
dat smaakt niet bij Groentesoep, morgen mag ik weer een wijntje van mezelf, vrijdagavond![]()
en ik ga morgen denk ik een halve Boeren Buitenkip halen bij de Jumbo![]()
met Patat en appelmoes .........
Das verstandigquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:23 schreef FANN het volgende:
[..]
én Biologischik hoef geen plofkippenzooi
Moet jij nog boodschappen doen Chuf en ga je wel eens naar AH?quote:
Ja ik kom wel eens bij de AH, maar waarom zou ik het laten bezorgen.. Als ik daar ben neem ik het meestal gelijk mee. En zoveel boodschappen doe ik nietquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet jij nog boodschappen doen Chuf en ga je wel eens naar AH?
ik heb een code voor gratis bezorgen
ah... okéquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik kom wel eens bij de AH, maar waarom zou ik het laten bezorgen.. Als ik daar ben neem ik het meestal gelijk mee. En zoveel boodschappen doe ik niet
Ik weet niet of er een AH op Sas dr eiland is, maar wie weet bezorgen ze wel met de boot danquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:26 schreef FANN het volgende:
en ik heb gisteravond al boodschappen gedaan bij de Jumbo, niks meer nodig...
code is geldig tot 19-3
dat is daar zó klein die kan nooit ver weg zijnquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een AH op Sas dr eiland is, maar wie weet bezorgen ze wel met de boot dan
Dr is er geen zag ik netquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is daar zó klein die kan nooit ver weg zijn
Maar in daar waar de boor vandaan komt wel... Misschien bezorgen ze welquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dat kan ookdan heeft zij er in elk geval niets aan....
de boor?quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar in daar waar de boor vandaan komt wel... Misschien bezorgen ze wel
OK smakelijk.. Ik had laatst vegetarische linzensoep van de AH, was heel lekkerquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:38 schreef FANN het volgende:
ja dat bedoelde je denk ikik ga mijn soep opwarmen
Ja, ik ben er...quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:09 schreef Deisyy het volgende:
Iemand hier?
http://m.telegraaf.nl/article/25415624/loterij-zoekt-winnaar
Nee helaas..quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:09 schreef Deisyy het volgende:
Iemand hier?
http://m.telegraaf.nl/article/25415624/loterij-zoekt-winnaar
Dan mag jij een wens doenquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal wat muntjes naar je werpen...
Ik flikker een pizza in en ik zit aan de borrel. Klagen en zeiken heb ik ergens anders al gedaan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:19 schreef chufi het volgende:
Ik ga mn staatsloten misschien wel opzeggen.. levert nooit meer op dan de inzet.
IK hou me wel gedeisd ...quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik flikker een pizza in en ik zit aan de borrel. Klagen en zeiken heb ik ergens anders al gedaan.
Weekend en zaterdag feestje
Waarom ik heb kapot maar wel met een goed gevoel.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ik ben kapot maar wel met een goed gevoel.
Plus het werkt allemaal niet meer naar behorenquote:
Dat is wel duidelijk...quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus het werkt allemaal niet meer naar behoren
Wel lekker even mijn ei kwijt.quote:
Haha ja ipv hier te zeiken, maar dat mag ook.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar is het voor... Zouden meer mensen moeten doen
bijna Pasen sjoef, je kan het!quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar is het voor... Zouden meer mensen moeten doen
Lentequote:
ook al een kutlevenquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag op het terras een portie nacho's weg zitten knabbelen.
Zonnetje, uit de wind, gloeiende harses...
Lekker, die heb ik gisteren ook nog op, onder het genot van een heerlijke margarita.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag op het terras een portie nacho's weg zitten knabbelen.
Zonnetje, uit de wind, gloeiende harses...
Ik vind het al weken fijn dat het licht isquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker, die heb ik gisteren ook nog op, onder het genot van een heerlijke margarita.
Dat bevalt mij ook wel, misschien ligt het aan mij, maar ik vond het dit jaar al weer heel snel later donker wordenquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het al weken fijn dat het licht is
ik mag morgen weer dansen achter de kistquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na een uitvaart mag dat ook wel even...
Mens...quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik mag morgen weer dansen achter de kist
Doe je goed, na zoiets triest even in het zonnetje met wat lekkers.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na een uitvaart mag dat ook wel even...
Gofferquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
Had barstende koppijn, onderweg Mieke van de Gigantjes bijna omver gereden en allerlei zaken die per se 'moesten'.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je goed, na zoiets triest even in het zonnetje met wat lekkers.
Iemand met zo'n kapsel wil je niet op je motorkap krijgenquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had barstende koppijn, onderweg Mieke van de Gigantjes bijna omver gereden en allerlei zaken die per se 'moesten'.
Jammer, vandaag maar even niet...
Dat was echt tof die markthal. Er is er hier ook één wel wat anders http://dehallen-amsterdam.nl/fotoalbum/ heb een date met een goeie vriend en gaan we samen. Het is nota bene op loopafstand. Ik heb me er nog niet toe kunnen verzettenquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bevalt mij ook wel, misschien ligt het aan mij, maar ik vond het dit jaar al weer heel snel later donker worden
O ja, gisteren heel even door de Markthal geweest en heerlijke kokosmakronen meegenomen
Surinaamsequote:Op donderdag 17 maart 2016 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
Ziet er ook gaaf uit!quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was echt tof die markthal. Er is er hier ook één wel wat anders http://dehallen-amsterdam.nl/fotoalbum/ heb een date met een goeie vriend en gaan we samen. Het is nota bene op loopafstand. Ik heb me er nog niet toe kunnen verzetten
Ik vind die Hallen zwaar tegenvallen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was echt tof die markthal. Er is er hier ook één wel wat anders http://dehallen-amsterdam.nl/fotoalbum/ heb een date met een goeie vriend en gaan we samen. Het is nota bene op loopafstand. Ik heb me er nog niet toe kunnen verzetten
Ik had daar een meet en wezen eten bij een oosters restaurant. Ik zou dat niet zo snel meer doen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ziet er ook gaaf uit!
Ik heb gisteravond zo lekker Mexicaans gegeten en dan echt Mexicaans, geen tex mex gedoe. Niet in de Markthal, maar een stukje verderop.
Oh dat is mooi, kunnen we snel een terras opzoekenquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind die Hallen zwaar tegenvallen.
Duur, niks speciaals en de kookdampen beletten je soms het ademhalen...
Of moet dit in de zeikhoek?
Dan mag sacha het verplaatsen...
Ze zag er ook niet uit, volgens mij was ze behoorlijk teut.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iemand met zo'n kapsel wil je niet op je motorkap krijgen![]()
Ik gebruik steeds minder vaak het woord 'moeten' en dat bevalt me prima.
Probeer de World Of Foods eens in de Bijlmer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is mooi, kunnen we snel een terras opzoeken
Bijmer ja dat is een probleem, we zakken meestal een tikkie doorquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probeer de World Of Foods eens in de Bijlmer.
Fantastisch!
Je moet niks skattiequote:Op donderdag 17 maart 2016 20:29 schreef sacha het volgende:
ja flikker op met moeten, moeten maakt gek, en nu ga ik lekker in mijn bedje liggen
Kan daar ook prima, groot café erbij.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Bijmer ja dat is een probleem, we zakken meestal een tikkie door
Help mijn man is een klusserquote:
Dat kanaal mag ik niet ontvangenquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En is ze al geweest ? Met paard vermoed ik
wat ga jij tegenwoordig vroeg naar bedquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:29 schreef sacha het volgende:
ja flikker op met moeten, moeten maakt gek, en nu ga ik lekker in mijn bedje liggen
en?quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:57 schreef chufi het volgende:
2 x een halve seconde denk ik Muts gezien te hebben
Daarin lopen al die paardenmeisjesquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:05 schreef FANN het volgende:
[..]
het enige dat we weten is dat ze zwarte leggings met kant draagt
zitvleesquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet ook een flinke reet hebben om op zo'n paard lekker te kunnen hupsen...
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL, mijn 2 knollen waren langer in beeld.
Ik wou net zeggen dat is wel PP's stalquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL, mijn 2 knollen waren langer in beeld.
Vrij simpel, ze stonden strak achter hoofdrolspeler en mokkel in buitengang en dan die 2 witte hoofden.quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wordt uitzendng gemist uitpluizen
In draf?quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts zag je alleen in de verte lopen.
Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 17 maart 2016 21:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts zag je alleen in de verte lopen.
Doet het niet in de treinquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
hier welquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 21:56 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en deze controlewat zijn ze toch aan het doen op die foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
dat vroeg ik me ook afquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
wat zijn ze toch aan het doen op die foto's
maakt niet uit, ze vinden je toch geniaal, ik weet ook niet waaromquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook af
WEL THUIS
ben je weer onderweg naar Saskwast?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
wat zijn ze toch aan het doen op die foto's
Lopen ze via de Hoofdweg?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:42 schreef FANN het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)eb-in-amsterdam.html
Of via de Kop van Zuid?quote:Op donderdag 17 maart 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]weet ik veel, wilde je meelopen dan?
zo druk is het anders niet hieroquote:Op donderdag 17 maart 2016 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders houft het niet op niet vandaag
Ja was best wel OKquote:
Droogkloten jaquote:Op donderdag 17 maart 2016 23:02 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, dat vroeg ik vanmiddag nog, uit Groningen toch?
daar waar de stugge boeren vandaan komen
Daar moest ik wel gelijk aan denken aan dat nummer ... Mooi .. Paar jaar terug was Margriet Eshuis ergens op TV en woonde in een rijtjes huurhuis ergens in Noord Holland of zo en was niet meer om aan te horenquote:
waarom moest je gelijk aan dat nummer denken dan?quote:Op donderdag 17 maart 2016 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar moest ik wel gelijk aan denken aan dat nummer ... Mooi .. Paar jaar terug was Margriet Eshuis erfens op TV en woonde in een rijtjes huurhuis ergens in Noord Holland of zo en was niet meer om aan te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |