Kom op Elf, reps zijn niet echt interessant, zo heb ik het steeds gezien, ze gaan dit niet winnen: Trump vs Hillary.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De vraag is of Kasich vanaf nu voldoende de wind onder de zeilen krijgt.
Ik heb nog wel wat degelijk hennep touw te koop.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:45 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja als Trump president wordt, laat ik het zo zeggen, dan leef ik ineens wrs in een alternatief universum.
Niet echt, 8 districten worden verdeeld dmv WTA (5 delegates voor elk district)quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was missouri nou de enige staat die proportioneel was?
Oh dan is het nog best belangrijk, spannend.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:48 schreef L3gend het volgende:
[..]
Niet echt, 8 districten worden verdeeld dmv WTA (5 delegates voor elk district)
12 delegates WTA state wide
Dat is dan niet nodig hè.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat degelijk hennep touw te koop.
Het is een complot.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:50 schreef Elfletterig het volgende:
Cruz () houdt een speech waarin hij ageert tegen de media. Die willen namelijk dat Trump wint. Omdat Trump zo'n beetje de enige persoon is van wie Clinton kan winnen.
Hij maakt een goede kans.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:53 schreef Ryan3 het volgende:
Trump, ik heb dat nooit meer gezien als een makelaar trouwens. Hoe kan zo'n dude nu serieus president worden van de VS.
Hoe dan ook, Trump is echt huilen met de pet op vs Hillary, en die kan nog wel veranderen de goeie kant op.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow wacht sorry, je post niet goed gelezen.
Tsja wij hebben Geert.quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Trump is echt huilen met de pet op vs Hillary, en die kan nog wel veranderen de goeie kant op.
Ja, dat zal blijken bij de echte verkiezingen dan, ik denk het niet. Laten we wel zijn wat betreft economie voor de VS doet Obama het al heel lang heel erg goed. Waar in ons land alleen maar banen verdwijnen jaar in jaar uit, gaat het wat banen betreft in de VS echt crescendo. De gewone Amerikaan zal dat in het achterhoofd hebben hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |