morgen toch? Al kan je nu met een usa account hem ook al kopen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 07:03 schreef pmponer het volgende:
WUT!...
Vandaag UFC 2 met dlc als het goed is, ik ben benieuwd.
Een PS4 halen is sowieso een goede investering.quote:
Nee nedgame verstuurde hem gister met dlc code. Dus ik heb hem vanaf vanmiddag rond 13:00 uurquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
morgen toch? Al kan je nu met een usa account hem ook al kopen.
Die tijd is geweestquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een PS4 halen is sowieso een goede investering.
quote:Jason Miller is once again in trouble with the law. And this time, it looks like he'll be staying in jail awhile.
The 35-year old resident of Mission Viejo, Calif. is in custody on $1,000,000 bail at the Orange County Men's Central Jail in Santa Ana, according to Orange County public records.
TMZ.com reported Wednesday that Miller, the former Strikeforce and UFC middleweight contender, was arrested Tuesday for a January incident in which he allegedly vandalized a tattoo parlor with graffiti.
The fighter nicknamed "Mayhem" has a long history of trouble with the law, with a rap sheet that includes brawls with police officers, an armed standoff at his home, and felony domestic violence accusations. He was arrested on Feb. 11 for an incident in Irvine, Calif. which involved 15 police officers and a K-9 unit.
Miller, whose last fight was a 2012 loss to C.B. Dollaway in the UFC, is scheduled to return and fight Luke Barnatt on May 21 in Italy's Venator FC promotion. Following Miller's February arrest, Venator president Frank Merenda went on a tirade blaming the media for Miller's problems and proclaiming the fight was still on.
http://www.mmafighting.co(...)-after-latest-arrest
Investering in de zin van er veel aan hebben. Ding staat bij mij elke dag aan.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Die tijd is geweestdat je het nog echt als investering zou kunnen zien.
Mijn eerste heb ik verkocht, die mensen hebben 4 uur in de auto ervoor gezeten en meer dan de nieuwprijs betaald.
Heb ik wat gemist ?quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:09 schreef THEFXR het volgende:
het genot als je een oud topic van diaz test positief kan bumpen![]()
![]()
![]()
![]()
een paar reacties:
die, mofo
ban the fucker
i kicked my dog because of you
splashed my coffee on the screen
smashed my keyboard in half
get aids forever
this is the second time you got me
i wasn't surprised, motherfucker
yesssquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wsl een oud (Nick) Diaz topic op een ander forum omhoog kicken zodat mensen denken dat het over Nate gaat.
Blabla protocols, won't make that same mistake again, losing sleep.. yeah no, cornoring Arlovski, special casequote:Op donderdag 17 maart 2016 02:08 schreef Nober het volgende:
Even een video als jullie het niet erg vinden.
en waarom niet andersom? Overeem heeft wel meer kans op een titleshot.quote:Op donderdag 17 maart 2016 02:08 schreef Nober het volgende:
Even een video als jullie het niet erg vinden.
je mag de tattoo hoer hebben met der xanax ogen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:52 schreef Kerftminister het volgende:
Zo Bellator heeft een nieuwe signing.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heet wijf zeg.
Prelims mag ik hopenquote:Op donderdag 17 maart 2016 09:19 schreef Vox_Populi het volgende:
En mogelijk Cain Velasquez vs. Travis Browne @ UFC 200.
Wordt Mousasi weer genakt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 09:19 schreef Vox_Populi het volgende:
Er wordt gesproken over Anderson Silva vs. Uriah Hall op UFC 198 in Curitiba.
En mogelijk Cain Velasquez vs. Travis Browne @ UFC 200.
Nee, want Hall was helemaal niet dominant tegen Mousasi, gewoon lucky. Hoewel hij best van Anderson zou kunnen winnen, want die kan tegenwoordig niet veel meer hebben.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
En Mous is gefinished door Hall dus die gaat Anderson ook wel finishen.
MMAth
38-6-2 Mousasi #9 vs #11 Brunson 15-3twitter:DamonMartin twitterde op donderdag 17-03-2016 om 19:42:50Gegard Mousasi vs. Derek Brunson in the works for UFC 200https://t.co/saU4v08Yre#UFC #UFC200 https://t.co/CGSqCAIKhR reageer retweet
mmm, als hij wint stijgt hij niet op de ranglijst, hij moet dat gewoon afwijzenquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:00 schreef Nober het volgende:
38-6-2 Mousasi #9 vs #11 Brunson 15-3twitter:DamonMartin twitterde op donderdag 17-03-2016 om 19:42:50Gegard Mousasi vs. Derek Brunson in the works for UFC 200https://t.co/saU4v08Yre#UFC #UFC200 https://t.co/CGSqCAIKhR reageer retweet
Die dlc codequote:Op woensdag 16 maart 2016 17:35 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee nedgame verstuurde hem gister met dlc code. Dus ik heb hem vanaf vanmiddag rond 13:00 uur
Het is erg wennen de takedowns gaan nog niet echt, maar ik heb nog niet echt training gedaan.Verder is het een beetje jammer dat Holly Holm nog als champion wordt genoemd.
Robert Whittaker heeft meer recht van spreken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 20:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mmm, als hij wint stijgt hij niet op de ranglijst, hij moet dat gewoon afwijzen
ja, middle easy had dat al gezegd,maar ik zei dat conor eerst zijn belt moest verdedigen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wtf, Conor vs Nate rematch @ 170, UFC200.
http://www.mmafighting.co(...)l&utm_source=twitter
twitter:LayzieTheSavage twitterde op donderdag 17-03-2016 om 20:52:01I say he should fight Diaz at 170lbs again. He'll still be the 145lb king pin + it leaves the door open at 155lbs. https://t.co/KXoBrZ09aI reageer retweet
twitter:JESnowden twitterde op donderdag 17-03-2016 om 17:56:39Strong rumors that #UFC in talks with China Media Capital to sell the promotion. Looking for a $6 billion valuation. Crazy times. reageer retweet
quote:
I'm not surprised motherfuckers!quote:Op vrijdag 18 maart 2016 17:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Echt.... wtf.... Dit kan bijna niet waar zijn.
Het is vrijwel zeker dat Nate wint dus van mij part vechten ze vier keer per jaar. I don't give a fuck!quote:
weet wel zeker dat Nate meer geld heeft geëistquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is vrijwel zeker dat Nate wint dus van mij part vechten ze vier keer per jaar. I don't give a fuck!
Niet 100% maar ga er maar vanuit dat het gaat gebeuren.quote:
En wat als Conor verliest? Dan is is het echt vorbeiquote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niet 100% maar ga er maar vanuit dat het gaat gebeuren.
Ja ik snap er ook niet zoveel van.... Conor gaat het nooit redden tegen full camp Nate @ 170.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En wat als Conor verliest? Dan is is het echt vorbei. Risico nemen ze wel.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
Als dat waar is dan is het echt dom![]()
Conor heeft gedaan wat hij kon, hij heeft niet meer te bieden, op de grond wint ie het niet en qua cardio ook niet.. dus het is gewoon achterlijk.
Misschien vergeet de UFC hem toevallig goed te testen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
Conor heeft gedaan wat hij kon, hij heeft niet meer te bieden, op de grond wint ie het niet en qua cardio ook niet.. dus het is gewoon achterlijk.
dat is niet meer, alles gaat nu via WADA\USADA.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien vergeet de UFC hem toevallig goed te testen.
Qua standup was ie ook gewoon rocked voordat hij voor de takedown ging. No way dat hij Nate nu wel K.O krijgt op dat gewicht, no way.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
Wat cash hier en daar. Kamertje in vegas met wat vrouwen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is niet meer, alles gaat nu via WADA\USADA.
Als nate hem maar niet onderschat.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Standup was ie ook gewoon rocked voordat hij voor de takedown ging. No way dat hij Nate nu wel K.O krijgt op dat gewicht, no way.
nope gaat allemaal via het ADAMS systeem, gaat echt niet gebeuren.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat cash hier en daar. Kamertje in vegas met wat vrouwen..
Conor had de rematch afgewezen, maar door zijn verlies is zijn macht gedaald, dus de UFC zei, doe het toch maar hoer.quote:
hoor of hoer?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Conor had de rematch afgewezen, maar door zijn verlies is zijn macht gedaald, dus de UFC zei, doe het toch maar hoer.
Werdum noemt hem een hoer. omdat hij alles doet voor geld. nu blijft de 145 div ook weer hangen.quote:
Ik had ook liever aldo of edgar gezien.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Werdum noemt hem een hoer. omdat hij alles doet voor geld. nu blijft de 145 div ook weer hangen.
tuurlijk, hij blijft een braziliaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:38 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Werdum moet niet zeiken want die heeft ook een gevecht met Miocic geweigerd omdat hij dat PVP money tegen Cain niet mis wil lopen.
Toffe matchup tussen 2 grote talenten. Denk dat Almeida die wel gaat pakken.quote:
Ja ik had het gezien, ja sterker nog met de dlc krijg je alleen de jonge tyson als hall of famer alles. In principe vind ik dat ook beter dat je characters kunt verdienen, maar misschien hadden ze niet alles na 1 career vrij moeten geven. Maar ik heb een hekel aan micro transacties dus wat dat betreft hebben ze het goed gedaan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 13:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die dlc codeIk had dus geen dlc. Maar het blijkt dat als je met my career opgenomen wordt in hall of fame dat je ook gewoon gratis die vechters van de dlc krijgt
Ja, dat was mijn punt o.a., dat hij niet meer kon doen, dus hem niet KO slaanquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Qua standup was ie ook gewoon rocked voordat hij voor de takedown ging. No way dat hij Nate nu wel K.O krijgt op dat gewicht, no way.
Yesch dat hoop ik ook! HUNTOOOOOOOO!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:41 schreef Paxlie het volgende:
Beter pakt Hunt hem met een zieke uppercut waarbij hij al wegwandelt terwijl Mir doorstommelt en langzaam omflikkert
Leuk zo`n filmpje zonder geluidquote:Op zaterdag 19 maart 2016 21:22 schreef Nober het volgende:
Helwani: Blij dat ik nu met een echte kampioen spreek tegen Cruz.
SHOTS FIRED!!
Heel oud nieuwsquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
Die video is het wel waard om te kijken! Veel rumors, o.a. zelfs misschien Cyborg naar de UFC
Haha, sowieso een beetje awkward gekeken naar deze partijquote:Op zondag 20 maart 2016 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft zij down?
En van die irritante strepen op der broek waardoor ik naar der kont kijk
Zegt mijn vriendin "Oh.. ze heeft een natte kut.. kijk dan!"quote:Op zondag 20 maart 2016 01:58 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Haha, sowieso een beetje awkward gekeken naar deze partij
quote:Op zondag 20 maart 2016 02:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zegt mijn vriendin "Oh.. ze heeft een natte kut.. kijk dan!"
zag een partij viesdikke schaamlippen, zo'n dikke package dat ik twijfelde of het geen ballen waren
Ja snap je het niet? Snap ik wel, want jij vindt dat lekker toch van die dikke gore sudderlappen?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2016 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja snap je het niet? Snap ik wel, want jij vindt dat lekker toch van die dikke gore sudderlappen?
of een snackbar openen.quote:Op zondag 20 maart 2016 03:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wtf doet deze Aziaat in de UFC. Kan beter street dancen.
Dan ga je zometeen nog versteld staan van Rawlings.quote:Op zondag 20 maart 2016 03:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wtf doet deze Aziaat in de UFC. Kan beter street dancen.
Ze maakt wel een statementquote:Op zondag 20 maart 2016 03:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan ga je zometeen nog versteld staan van Rawlings.
Waarvoor heeft ze in de bak gezeten?quote:Op zondag 20 maart 2016 03:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ze maakt wel een statement.
[ afbeelding ]
Misschien omdat je je nek dan minder kan verdedigne?quote:Op zondag 20 maart 2016 04:11 schreef THEFXR het volgende:
waarom gebruik je niet een hand om die bodylock er vanaf te krijgen?
Trekken.. ik krijg er een slappe zak vanquote:Op zondag 20 maart 2016 04:13 schreef Nober het volgende:
Wie wilde ook alweer graag TUF vechters zien? Die komt aan zijn trekken.
idd, dat ie nu een slappe zak heeftquote:Op zondag 20 maart 2016 04:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Trekken.. ik krijg er een slappe zak van
Hij lag daarna nog een tijdje op de grond, dus was wel een goede stoppage denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2016 04:22 schreef THEFXR het volgende:
LOL, gewoon 30x op zijn arm slaan en daar gaat de ref.
Hij bewoog constant, probeerde naar andere posities te komen en beschermde zichzelf, scheids deed het goedquote:Op zondag 20 maart 2016 04:32 schreef bascross het volgende:
[..]
Hij lag daarna nog een tijdje op de grond, dus was wel een goede stoppage denk ik.
Ze kan alleen judo.quote:Op zondag 20 maart 2016 04:37 schreef Geo4kant het volgende:
Rousey kan echt totaal niet acterengewoon om te huilen
Kloptquote:Op zondag 20 maart 2016 05:37 schreef THEFXR het volgende:
Rogan, die kijkt zo van, niemand gaat deze gasten stoppen als het nu los gaat.
ja, nog ene klap en hij was doodquote:Op zondag 20 maart 2016 05:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zeg early stoppage.
Helemaal als je naar het vorige gevecht kijkt
Het is geen Herb Dean die gewoon doorgaat zoals bij Bisping vs Silva en Rockhold vs Weidman, hij traint waarschijnlijk ook die Parsival bij Magny vs Lombard.quote:Op zondag 20 maart 2016 05:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zeg early stoppage.
Helemaal als je naar het vorige gevecht kijkt
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:41 schreef Paxlie het volgende:
Beter pakt Hunt hem met een zieke uppercut waarbij hij al wegwandelt terwijl Mir doorstommelt en langzaam omflikkert
quote:
Na die eerste ronde was het wel duidelijk dat Magny hem zou pakken. Lombard is veel te veel spier dus overleef de eerste rush en klaar.quote:Op zondag 20 maart 2016 13:59 schreef Kerftminister het volgende:
Magny vs. Lombard fight of the yearWat een sensatie, Magny ook nog veel harder gestegen op mn favoriete vechters lijst.
En die lekkere ko's van Bossé en Hunt, dan boeit t me niet dat ik had verwacht dat ze zouden verliezen en dat zo heb ingevuld.
Die nare Frank Mir ook eindelijk ff lekker vol KO.
Leuke theorie, maar zo makkelijk is t in de praktijk natuurlijk niet he, je zag nog dat Lombard m nog goed raakte in de 2e helft.quote:Op zondag 20 maart 2016 22:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Na die eerste ronde was het wel duidelijk dat Magny hem zou pakken. Lombard is veel te veel spier dus overleef de eerste rush en klaar.
Is dat al bekend?quote:Op maandag 21 maart 2016 00:15 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan op zondagnacht 4:00 het eerste gevecht?
Lijkt mij niet. Was in londen ook niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 00:15 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan op zondagnacht 4:00 het eerste gevecht?
Nee dat maken ze altijd pas laat bekend.quote:
wat een onzin, het is voor de UFC goedkoop, als conor op de kaart stond was het vanaf 300quote:Op maandag 21 maart 2016 14:07 schreef Kerftminister het volgende:
http://www.epicmma.nl/201(...)rdam-overeem-vs.html
2x zo duur als Glory met een 2x zo matigere card.
Glory zat je voor 50 euro bijna vooraan, had je Rico, Holzken, FW toernooi met Amrani, Zimmerman, Bouzidi en Kongolo.
Hier heb je een main card met 2 gasten die op de nominatie staan om gecut te worden met Madadi en Cabral, Bigfoot en Arlovski die na 1 jab ko liggen, prelims met allemaal nobodies en Khabilov die wel weer een saaie split decision zal winnen. Is heel je card afhankelijk van Krylov en Tumenov vs. Nelson.
Volgens mij had ik gekeken en was het 190euro voor fatsoenlijke plaatsen vooraan..quote:Op maandag 21 maart 2016 14:07 schreef Kerftminister het volgende:
http://www.epicmma.nl/201(...)rdam-overeem-vs.html
2x zo duur als Glory met een 2x zo matigere card.
Glory zat je voor 50 euro bijna vooraan, had je Rico, Holzken, FW toernooi met Amrani, Zimmerman, Bouzidi en Kongolo.
Hier heb je een main card met 2 gasten die op de nominatie staan om gecut te worden met Madadi en Cabral, Bigfoot en Arlovski die na 1 jab ko liggen, prelims met allemaal nobodies en Khabilov die wel weer een saaie split decision zal winnen. Is heel je card afhankelijk van Krylov en Tumenov vs. Nelson.
Glory zit allang in de financiële problemen, konden Saki, Spong en Ghita niet meer betalen. de huidige garde krijgt ook niet zoveel betaalt.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gekeken en was het 190euro voor fatsoenlijke plaatsen vooraan..
Precies, de prijzen zijn best te doen vind ik zelf.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:50 schreef Paxlie het volgende:
Glory is echt HEEEEEEEEEEEL VER van UFC verwijderd qua bekendheid.
Het is een goede organisatie, maar voor de UFC (en zeker met deze card) komen fans uit heel Europa naar Rotterdam.
zou idd mooi zijn als ze de seating eerder zouden bekend maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
Het is zo onduidelijk, zitplaatsen 1e en 2e ring.. like wutwat is het verschil dan , en waarom heb je vloer + 1e ring bij elkaar? Vage zooi
zo, die gast was irritant zeg. en maar schreeuwen boring, niemand wil tegen mij vechten, pussy's.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:54 schreef Nober het volgende:
18:45 -- Bobby Green will preview his UFC 199 fight against Dustin Poirier.
Nee dat maken ze altijd pas laat bekend.
ik denk dat het wel zal meevallen er kunnen zeker 15.000 mensen in Ahoyquote:Op maandag 21 maart 2016 23:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Precies, de prijzen zijn best te doen vind ik zelf.
Ik ga voor de 97 tickets omdat ik met 3 vrienden onderweg ben.
Als jullie niet via de pre sale kopen op woensdag zou ik een wekker zetten donderdag.
Ik denk niet dat je op donderdag om 13:00 uur nog veel moet verwachten.
buitenste ring is de 2de, die daaronder is de 1de ring, dat zijn de 97 ticketsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:28 schreef Klaphark het volgende:
Maar waar zitten de 97 e plekken bv? Lekker handig
yepquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat t zoiets is?
Ga je je been breken?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ga voor een rolstoel/begeleiders plek denk ik.
Weigh-ins en Q&A zijn sowieso gratis toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat t zoiets is?
Volgens mij wel, not surequote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Weigh-ins en Q&A zijn sowieso gratis toch?
Die zijn echt geen 130.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:12 schreef LuieSurinamer het volgende:
als vakken a,b,c,d,e en f 130 euro zijn
heb ik dat er wel voor over hoor.
Zou daar maar niet van uit gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2016 14:12 schreef LuieSurinamer het volgende:
als vakken a,b,c,d,e en f 130 euro zijn
heb ik dat er wel voor over hoor.
goedkoop en het dichtste bij de Octagonquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ga voor een rolstoel/begeleiders plek denk ik.
Gratis sowieso, maar soms heb je een (gratis) ticket nodig om binnen te komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Weigh-ins en Q&A zijn sowieso gratis toch?
Iedereen (die zich ingeschreven heeft) heeft gisteren een mail gehad omstreeks 21:00 uur met hierin de code.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:04 schreef LacosteUnited het volgende:
Hoe zit het met die pre-sale code dan ? Heb mij sinds de bekendmaking hiervoor ingeschreven, krijg je die code gewoon via de mail opgestuurd, zoja wanneer kan ik die verwachten ?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Iedereen (die zich ingeschreven heeft) heeft gisteren een mail gehad omstreeks 21:00 uur met hierin de code.
Een uur geleden was het nog livequote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:18 schreef THEFXR het volgende:
Overeem nu :LIVE in de chat!
https://www.facebook.com/UFCUnitedKingdom/videos/989131714456112/
Ja, elke keer als je play klikt begint video vanaf het beginquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:27 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja, elke keer als je play klikt begint video vanaf het begin
Voor de nieuwsbrief bedoel je toch? Ik heb niks ontvangen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Iedereen (die zich ingeschreven heeft) heeft gisteren een mail gehad omstreeks 21:00 uur met hierin de code.
Nieuwsbrief ja. Ik heb nog niemand gesproken die hem niet heeft gekregen. Vreemd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 20:55 schreef bascross het volgende:
[..]
Voor de nieuwsbrief bedoel je toch? Ik heb niks ontvangen.
Vanaf 162euro lijkt het mij het pas waard, dan kun je netzo goed 30meer besteden..quote:
Pussquote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanaf 162euro lijkt het mij het pas waard, dan kun je netzo goed 30meer besteden..
Maarja, ik vind dit geen 200euro waarddus 99% dat ik niet ga.
Ik denk dat als Overeem weg valt dat ik die card niet eens live via een gratis stream zou kijkenquote:
Deze card is beter dan London for example. En véél beter dan Zagreb etc.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat als Overeem weg valt dat ik die card niet eens live via een gratis stream zou kijken
Wt ga jij doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Deze card is beter dan London for example. En véél beter dan Zagreb etc.
Wat denk jequote:
Ja had ik graag gedaan, maar ga met 3 vrienden. 97 it is.quote:
Londen had Silva vs. Bisping, Mousasi en Makwan Amirkhani, dat is al beter dan onze card. Wij hebben maar 2 fatsoenlijke gevechten, voor de rest allemaal gasten die op het punt staan om gecut te worden. Zagreb heeft de ene na de andere zieke up and comer, eerst een heerlijk main event, itt Arlovski die na 1 jab gaat zitten, daarnaast Francis Ngannou, Mairbek Taisumov, Nicolas Dalby en THE BLACK BEAST Derrick Lewis.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Deze card is beter dan London for example. En véél beter dan Zagreb etc.
pak die dan van 50, goedkoper dan een PPV en je maakt de sfeer mee. het is toch goed te volgen via de schermen. en je ontmoet ook nog leuke rotterdammers.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanaf 162euro lijkt het mij het pas waard, dan kun je netzo goed 30meer besteden..
Maarja, ik vind dit geen 200euro waarddus 99% dat ik niet ga.
Je onderbouwd het goed, maar als die kaarten binnen een week zijn uitverkocht, dan heeft de UFC het toch goed opgezet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Londen had Silva vs. Bisping, Mousasi en Makwan Amirkhani, dat is al beter dan onze card. Wij hebben maar 2 fatsoenlijke gevechten, voor de rest allemaal gasten die op het punt staan om gecut te worden. Zagreb heeft de ene na de andere zieke up and comer, eerst een heerlijk main event, itt Arlovski die na 1 jab gaat zitten, daarnaast Francis Ngannou, Mairbek Taisumov, Nicolas Dalby en THE BLACK BEAST Derrick Lewis.
Wat hebben wij? 1 ziek gevecht met Tumenov die Nelson gaat slopen, Overeem die een baas is maar tegenstand van niks heeft en dat was het. Krijg je fucking Madadi vs. Cabral op de main card omdat Madadi een keer toevallig Johnson in een submission heeft gelegd jaaaaaren geleden. Enige Nederlanders zijn Overeem en Struve, waarvan de laatste vrijwel altijd slechte gevechten heeft. Vergelijk dat eens met wat Glory neerzette, alle goede Nederlanders zaten op die card. Bij de UFC wordt Mousasi er niet eens op gezet, omdat het 'vol' is, terwijl je niet eens een fatsoenlijke main card hebt.
Edit: Ga wss alsnog, maar zelfs mn lage verwachtingen zijn niet overtroffen, helemaal nu Magomedov nog afgevallen is ook.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:41 schreef THEFXR het volgende:
Nou, de UFC heeft het toch voor elkaar gekregen in NY, MSG here we come
[ afbeelding ]
Geen idee ook, reken op dat laatste.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:14 schreef over_hedge het volgende:
Iemand enig idee hoe die voorverkoop werkt? Kreeg dit mailtje: [ afbeelding ]
Maar dat wachtwoord werkt helemaal nietOf zou het wachtwoord om 10:00 pas werken?
Lol, om 10:00 uur pas jaquote:Op woensdag 23 maart 2016 09:14 schreef over_hedge het volgende:
Iemand enig idee hoe die voorverkoop werkt? Kreeg dit mailtje: [ afbeelding ]
Maar dat wachtwoord werkt helemaal nietOf zou het wachtwoord om 10:00 pas werken?
Nee. was binnen 2 min niks meer te koop.quote:
OMG, dat had ik echt niet verwacht, zeker uit andere Landenquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. was binnen 2 min niks meer te koop.
Dat denk ik ook ja. Klopt iets niet. Staat ook niet dat het uitverkocht is. Maar dat het niet te koop is.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Volgens mij is het een foutje ofzo..?
ja, hier staan ze al te koop voor het dubbele:quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:06 schreef dapluiz het volgende:
Of straks voor 200% of meer op marktplaats e.d....
NIEMAND Heeft FC.. die dure shit. Zeker niet in NLquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:11 schreef dapluiz het volgende:
Heb je de verkoop van morgen ook niet meer nodig dan ...
Of zouden er toch zoveel mensen via fight club gekocht hebben.
ik denk dat ze de presale voor FC net hebben gesloten en dat ze het moeten omzetten voor de huidige presalequote:Op woensdag 23 maart 2016 10:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
NIEMAND Heeft FC.. die dure shit. Zeker niet in NL
Ticketmaster heeft aangegeven ermee bezig te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat ze de presale voor FC net hebben gesloten en dat ze het moeten omzetten voor de huidige presale
waar zie je dat het uitverkocht is? : Dit event is niet meer in de verkoopquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:13 schreef dapluiz het volgende:
Nee vind het zelf ook onzin. Misschien dan wel een teken om vaker terug te komen naar Nederland als het blijkbaar zo populair isZelfs de belachelijk dure kaarten zijn uitverkocht.
Of zouden de oude VIP tafel klanten van vroeger alles opgekocht hebben
https://www.ticketmaster.(...)erdam-tickets/970037quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
waar zie je dat het uitverkocht is? : Dit event is niet meer in de verkoop
Staat nergens uitverkocht.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.ticketmaster.(...)erdam-tickets/970037
ticketmaster fucked upquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat dus niet uitverkocht. Ja bij owner seats.
Die hebben we, maar werkt ook nog nietquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:25 schreef THEFXR het volgende:
Hier de goede link, presale van vandaag!
https://www.ticketmaster.(...)_NL_UFCPRESALE2_SALE
ik kon de code invullen en het aantal tickets ingeven alleen afrekeken gaat misquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die hebben we, maar werkt ook nog niet
via http://www.ticketmaster.nl/feature/ufcnewsletter/?language=nl-nl Ik zag de tweet binnenkomen dus was 1 van de eerste denk ik.quote:
UFCSOCIAL werkte bij mijquote:
Via welke link?quote:
ge/gfquote:
16:30 uur klopt helemaal.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:08 schreef Robby85 het volgende:
Tribune West hier. Heel benieuwd wat het gaat worden. Vorige keer in Zweden geweest en dat was ook echt super.
Zal de tijd 16:30 kloppen met wanneer het evenement start? Dit was in Zweden namelijk wel drama met midden in de nacht
Zwaar mee oneens, lees mn eerdere posts maar terug. Londen was beter, Zagreb is beter, Berlijn was beter, Glasgow was beter voor de Schotten dan voor ons (maar 2 Nederlanders op de card!!!!) En dan heb ik het nog niet eens over de cards in Zweden. Alleen Dublin was slechter, maar dat was pas toen er twee gevechten waren weggevallen, daarvoor zou die ook beter zijn geweest. (Stel je voor dat hier Overeem bijvoorbeeld wegvalt, zit je dan) Je zou toch wel meer verwachten voor het eerste UFC event in een land met zo'n vechtsport achtergrond.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:03 schreef Klaphark het volgende:
Dit is gewoon een goede card voor EU begrippen. Verwacht je hier een Vegas card ofzo?
Jawel, Stringer is al tijdje weg.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:34 schreef dapluiz het volgende:
Zoveel nederlandse UFC vechters zijn er ook niet toch ?
Hans Stringer is blijkbaar niet gecut zie ik net en de Iron Lady is er nog
Haha ja daar is de UFC niet zo sterk inquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:37 schreef dapluiz het volgende:
Zijn ze zijn profiel vergeten : http://www.ufc.com/fighter/hans-Stringer?id=
Siyar kwam zonder kleerscheuren eruit tegen Thatch dus had ook makkelijk gekund.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:34 schreef dapluiz het volgende:
Zoveel nederlandse UFC vechters zijn er ook niet toch ?
Hans Stringer is blijkbaar niet gecut zie ik net en de Iron Lady is er nog
You know your MMAquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Siyar kwam zonder kleerscheuren eruit tegen Thatch dus had ook makkelijk gekund.
Leuke signing als een Nederlandse kickbokser of een Europese prospect als een Tom DuQuesnoy zat er helaas ook niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |