Nee dat maken ze altijd pas laat bekend.quote:
wat een onzin, het is voor de UFC goedkoop, als conor op de kaart stond was het vanaf 300quote:Op maandag 21 maart 2016 14:07 schreef Kerftminister het volgende:
http://www.epicmma.nl/201(...)rdam-overeem-vs.html
2x zo duur als Glory met een 2x zo matigere card.
Glory zat je voor 50 euro bijna vooraan, had je Rico, Holzken, FW toernooi met Amrani, Zimmerman, Bouzidi en Kongolo.
Hier heb je een main card met 2 gasten die op de nominatie staan om gecut te worden met Madadi en Cabral, Bigfoot en Arlovski die na 1 jab ko liggen, prelims met allemaal nobodies en Khabilov die wel weer een saaie split decision zal winnen. Is heel je card afhankelijk van Krylov en Tumenov vs. Nelson.
Volgens mij had ik gekeken en was het 190euro voor fatsoenlijke plaatsen vooraan..quote:Op maandag 21 maart 2016 14:07 schreef Kerftminister het volgende:
http://www.epicmma.nl/201(...)rdam-overeem-vs.html
2x zo duur als Glory met een 2x zo matigere card.
Glory zat je voor 50 euro bijna vooraan, had je Rico, Holzken, FW toernooi met Amrani, Zimmerman, Bouzidi en Kongolo.
Hier heb je een main card met 2 gasten die op de nominatie staan om gecut te worden met Madadi en Cabral, Bigfoot en Arlovski die na 1 jab ko liggen, prelims met allemaal nobodies en Khabilov die wel weer een saaie split decision zal winnen. Is heel je card afhankelijk van Krylov en Tumenov vs. Nelson.
Glory zit allang in de financiële problemen, konden Saki, Spong en Ghita niet meer betalen. de huidige garde krijgt ook niet zoveel betaalt.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij had ik gekeken en was het 190euro voor fatsoenlijke plaatsen vooraan..
Precies, de prijzen zijn best te doen vind ik zelf.quote:Op maandag 21 maart 2016 23:50 schreef Paxlie het volgende:
Glory is echt HEEEEEEEEEEEL VER van UFC verwijderd qua bekendheid.
Het is een goede organisatie, maar voor de UFC (en zeker met deze card) komen fans uit heel Europa naar Rotterdam.
zou idd mooi zijn als ze de seating eerder zouden bekend maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
Het is zo onduidelijk, zitplaatsen 1e en 2e ring.. like wutwat is het verschil dan , en waarom heb je vloer + 1e ring bij elkaar? Vage zooi
zo, die gast was irritant zeg. en maar schreeuwen boring, niemand wil tegen mij vechten, pussy's.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:54 schreef Nober het volgende:
18:45 -- Bobby Green will preview his UFC 199 fight against Dustin Poirier.
Nee dat maken ze altijd pas laat bekend.
ik denk dat het wel zal meevallen er kunnen zeker 15.000 mensen in Ahoyquote:Op maandag 21 maart 2016 23:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Precies, de prijzen zijn best te doen vind ik zelf.
Ik ga voor de 97 tickets omdat ik met 3 vrienden onderweg ben.
Als jullie niet via de pre sale kopen op woensdag zou ik een wekker zetten donderdag.
Ik denk niet dat je op donderdag om 13:00 uur nog veel moet verwachten.
buitenste ring is de 2de, die daaronder is de 1de ring, dat zijn de 97 ticketsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:28 schreef Klaphark het volgende:
Maar waar zitten de 97 e plekken bv? Lekker handig
yepquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat t zoiets is?
Ga je je been breken?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik ga voor een rolstoel/begeleiders plek denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |