Bespaar je de moeite.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:13 schreef GGMM het volgende:
Ik ga de UI van onlogisch alvast uitzoeken.
Suggesties zijn welkom.
Hoppa, pure oogkankerquote:
Dijks > Alaba >Brenet > Willems verdedigend.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brenet > Willems verdedigend.
I said it.
twitter:Jmvanhalst twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 22:13:04PSV verdedigt als een stelletje Italianen #slopers reageer retweet
Willems IIquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
Welke van de 5 Willems' wordt nu gewisseld?
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:17 schreef Pascalus het volgende:
twitter:Jmvanhalst twitterde op dinsdag 15-03-2016 om 22:13:04PSV verdedigt als een stelletje Italianen #slopers reageer retweet
Hij heeft niet een niggerkapper nodig zoals Royston Drenthe, dat scheelt weer.quote:
Ik had deze grap net ook in mijn hoofd. Ik denk dat het nu wel duidelijk is hoe extreem matig hij is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:16 schreef GGMM het volgende:
Als Brenet straks een kans mist dan ga ik zo zeggen zo van: OEI BreNET niet.
Hahaha
Oh man dat wordt lachen hoor.
de 0-1 komt zoquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk je naar een Robben compilatie?
dan gaan we zo nog knokkenquote:
woaaaaaaaaaoooooauwquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
Ik wil weer eens de reactie van Arno Vermeulen horen op de schitterende goal van James op het WK, maar ik kan het niet vinden
Bedoel je die 'BOOOP BOOOP BOOOP' goal?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
Ik wil weer eens de reactie van Arno Vermeulen horen op de schitterende goal van James op het WK, maar ik kan het niet vinden
Ghamesquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
Vermeulen is stuitend pedantquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
Jij kent dan ook het kanaal van wimderon op je duimpjequote:
doe nou niet, dat doet hij expresquote:
Te laat Harry!quote:
De Jong gaat wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:22 schreef Max23 het volgende:
Van Ginkel, Pröpper en De Jong zijn echt matig
Die tweet @Demyquote:
-Je moederquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
-Arno
-Kopsterk
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:22 schreef Brammess het volgende:
Waarom is dit opeens het Arno Vermeulen fantopic?
wowquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nooit klachten gehad van je moeder.
sooooooooooooowwwquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zei dat '-je moeder' niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:23 schreef Kopsterk het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
-Arno
-Ik
-Je moeder
-GGMM
Ze hebben geen enkele spits van enig niveau in de selectie.quote:
Overweeg je aangifte wegens smaad te doen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei dat '-je moeder' niet.
Dom varken, je VERPEST ALLES
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 23-06-2013 om 15:05:45@DemydeZeeuw Hoi Demy. Hoe is het er mee.Ik ben je een beetje uit het oog verloren.Voetbal je eigenlijk nog ???? reageer retweet
*Reidendequote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:24 schreef tralalala het volgende:
Dat wordt geen Rijdende Rechter kijken
door Torresquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In minuut 86 valt de enige goal van deze wedstrijd.
hier heb ik niet van terug!!! Hahahahaha xdquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ALSOF JIJ DE ENIGE PERSOON OP DE WERELD BENTquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei dat '-je moeder' niet.
Dom varken, je VERPEST ALLES
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door KingRoland op 15-03-2016 22:25:45 ]What can change the nature of a man?
Ik denk dat je gelijk hebt. Voor wie, geen idee.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Staan er 2 hoor hajaquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eigen doelpunt Bruma?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo wordt hij nooit meer mod.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die gif niet kennen. Je gaat achteruit.
Janssen zou het 100% beter doen. De Jong is statisch en makkelijk te verdedigen voor iemand als Godin of gimenezquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:24 schreef V-for-Vendetta het volgende:
De Jong komt zo overduidelijk op alle fronten tekort.
Denk dat Janssen het beter zou doen vnv.
TR gemaaktquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
[spoiler[img=660,371]http://www.sbs6.nl/media/(...)8179dd1444edcb37.jpg[/img[/spoiler]
JE ZEI ALS LAATSTE "- GGMM" wat impliceert dat ik dat zei.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
ALSOF JIJ DE ENIGE PERSOON OP DE WERELD BENT
JEZUS MAN JIJ BENT ECHT EGOISTISCH OFSOOOH :S:S:S:S:S:S:S
Ik ben fan van Giel Beelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
JE ZEI ALS LAATSTE "- GGMM" wat impliceert dat ik dat zei.
M'n caps viel opeens weg, maar de boodschap moge duidelijk zijn
Eigen doelpunt Torres zou mooi zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door KingRoland op 15-03-2016 22:27:50 ]I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:27 schreef Caland het volgende:
Lestienne nog steeds met zijn coupe de soleil
Die heeft moeten verdedigen voor Willems, dat hou je nooit 90 minuten vol.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef Max23 het volgende:
Locadia eruit? Dat was nog de minst slechte van de voorhoede
Lijkt zo. Alles komt recht op zijn dikke donder afquote:
Anders had hij vastin de 86e minuut gescoord,quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komt hij nu pas aan in de 87ste minuut.
Totdat in de 93e minuut ...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef onlogisch het volgende:
Zoet keept de wedstrijd van zijn leven
Hey Caland, ik had dit weekend een leuke grap die helaas door een moderator werd verwijderd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:27 schreef Caland het volgende:
Lestienne nog steeds met zijn coupe de soleil
Boekt vooruitgang. Gewoon meenemen naar het EK.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef onlogisch het volgende:
Hier gebeurt iets.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dit tegen de regels
Hahahahahahahahhahquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef Brammess het volgende:
Zoet maakt het leven van de Atletico aanvallers zuur.
Hier gaat wat misquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Banwaardig dit.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Stop hiermee!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey Caland, ik had dit weekend een leuke grap die helaas door een moderator werd verwijderd.
Hij ging als volgt:
Iemand zei dus zo van "Hey, gaan we Lestienne nog in een PSV-shirt zien"
En toen zei ik (hou je vast, dit wordt lachen!): Zijn ouders niet in ieder geval!!
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey Caland, ik had dit weekend een leuke grap die helaas door een moderator werd verwijderd.
Hij ging als volgt:
En toen zei ik (hou je vast, dit wordt lachen!): Zijn ouders niet in ieder geval!!
Sjesusquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij ging als volgt:
Torres is ook onstuimig.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:29 schreef Kopsterk het volgende:
Vond Bruma goed spelen, maar hij heeft alle moeite met Torres
Stopt straks alle strafschoppen. Helaas mist psv ook alle strafschoppen. Kan even duren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef onlogisch het volgende:
Foto's maken van voedsel met flitser moet verboden worden.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij ging als volgt:
Ik hoop toch van nietquote:
Die vond ik hilarischquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij ging als volgt:
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smakeloze grappen kan ik altijd waarderen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij ging als volgt:
ZEG DAN WAAROMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |