Eigen doelpunt Torres zou mooi zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door KingRoland op 15-03-2016 22:27:50 ]I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:27 schreef Caland het volgende:
Lestienne nog steeds met zijn coupe de soleil
Die heeft moeten verdedigen voor Willems, dat hou je nooit 90 minuten vol.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef Max23 het volgende:
Locadia eruit? Dat was nog de minst slechte van de voorhoede
Lijkt zo. Alles komt recht op zijn dikke donder afquote:
Anders had hij vastin de 86e minuut gescoord,quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komt hij nu pas aan in de 87ste minuut.
Totdat in de 93e minuut ...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef onlogisch het volgende:
Zoet keept de wedstrijd van zijn leven
Hey Caland, ik had dit weekend een leuke grap die helaas door een moderator werd verwijderd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:27 schreef Caland het volgende:
Lestienne nog steeds met zijn coupe de soleil
Boekt vooruitgang. Gewoon meenemen naar het EK.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef onlogisch het volgende:
Hier gebeurt iets.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is dit tegen de regels
Hahahahahahahahhahquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef Brammess het volgende:
Zoet maakt het leven van de Atletico aanvallers zuur.
Hier gaat wat misquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Banwaardig dit.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Stop hiermee!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey Caland, ik had dit weekend een leuke grap die helaas door een moderator werd verwijderd.
Hij ging als volgt:
Iemand zei dus zo van "Hey, gaan we Lestienne nog in een PSV-shirt zien"
En toen zei ik (hou je vast, dit wordt lachen!): Zijn ouders niet in ieder geval!!
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey Caland, ik had dit weekend een leuke grap die helaas door een moderator werd verwijderd.
Hij ging als volgt:
En toen zei ik (hou je vast, dit wordt lachen!): Zijn ouders niet in ieder geval!!
Sjesusquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij ging als volgt:
Torres is ook onstuimig.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:29 schreef Kopsterk het volgende:
Vond Bruma goed spelen, maar hij heeft alle moeite met Torres
Stopt straks alle strafschoppen. Helaas mist psv ook alle strafschoppen. Kan even duren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef onlogisch het volgende:
Foto's maken van voedsel met flitser moet verboden worden.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij ging als volgt:
Ik hoop toch van nietquote:
Die vond ik hilarischquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij ging als volgt:
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smakeloze grappen kan ik altijd waarderen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij ging als volgt:
ZEG DAN WAAROMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |