Zodat ook mensen die niet per se iets met Pasen hebben ze kopen, en de Hema dus meer geld verdient.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus ook. Waarom? Het is toch helemaal niet nodig om ze verstopeieren te noemen. Laat mensen lekker zelf beslissen of ze de paaseieren op tafel zetten of verstoppen. Voor mijn part doen ze ze in de schoen van de kinderen. Maar dan wel eerst een wortel erin voor de paashaas!
Dus de mensen mogen lekker zelf beslissen, maar de Hema niet, 'want dat is niet nodig'?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus ook. Waarom? Het is toch helemaal niet nodig om ze verstopeieren te noemen. Laat mensen lekker zelf beslissen of ze de paaseieren op tafel zetten of verstoppen. Voor mijn part doen ze ze in de schoen van de kinderen. Maar dan wel eerst een wortel erin voor de paashaas!
Dan kun je veel woorden opnieuw gaan benoemen. Maar de Hema zei wel dat het doel van de eieren het verstoppen is. Geen speld tussen te krijgen hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat ze wellicht, door de verpakking bijvoorbeeld, wat geschikter zijn te verstoppen dan je gemiddelde paaseitje?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Die ook nog steeds, onvermomd, in de schappen van HEMA liggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:38 schreef Leandra het volgende:
Omdat ze wellicht, door de verpakking bijvoorbeeld, wat geschikter zijn te verstoppen dan je gemiddelde paaseitje?
Oké, maar ik had dus niet begrepen dat deze specifieke eieren wel degelijk juist voor het verstoppen zijn bedoeld, getuige ook het gouden ei dat ertussen zit. En dan vind ik het geen probleem, het is dus niet zo dat de HEMA geen paaseieren meer wil verkopen want die hebben ze ook nog gewoon.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, ook dat, en daar staat geen verstopverbod op.... dus als je geen verstopeieren wilt gebruiken om te verstoppen, maar gewone paaseitjes, dan mag dat gewoon, ook van de Hema, het is niet alsof je ze niet meekrijgt als je bij de kassa vertelt dat je ze gaat gebruiken om te verstoppen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ook nog steeds, onvermomd, in de schappen van HEMA liggen.
Heeft de reclame wel goed gewerkt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:39 schreef Leandra het volgende:
De enige klacht die ik over de verstopeitjes heb is dat ze uitverkocht zijn
ik zou het alleen "ei" noemen, mag de klant zelf beslissen of het vrije uitloop is, chocola, of voor pasen of dat het een koek is...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus de mensen mogen lekker zelf beslissen, maar de Hema niet, 'want dat is niet nodig'?
Zo is het ook niet nodig om keukenrol keukenrol te noemen, aangezien je die best buiten de keuken kan gebruiken. Echt, waar gáát dit over?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Een stuiterbal kun je ook voor meer doeleinden gebruiken dan stuiteren. Je kan ze ook in de schoenen van je kinderen stoppen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo is het ook niet nodig om keukenrol keukenrol te noemen, aangezien je die best buiten de keuken kan gebruiken. Echt, waar gáát dit over?
De HEMA zegt zelf dat het woord "Pasen" aanstootgevend is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, maar ik had dus niet begrepen dat deze specifieke eieren wel degelijk juist voor het verstoppen zijn bedoeld, getuige ook het gouden ei dat ertussen zit. En dan vind ik het geen probleem, het is dus niet zo dat de HEMA geen paaseieren meer wil verkopen want die hebben ze ook nog gewoon.
Je hecht waarde aan dat rellerige stukje van GS? Ik niet hoor, ik zou het raar vinden als ze eens niet zaten te stoken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:52 schreef Physsic het volgende:
[..]
De HEMA zegt zelf dat het woord "Pasen" aanstootgevend is.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/03/echt_halal.html
Er staat toch een video bij?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hecht waarde aan dat rellerige stukje van GS? Ik niet hoor, ik zou het raar vinden als ze eens niet zaten te stoken.
Wat?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar uit niets blijkt dat de woordvoerder duidt op moslims.
Uit de kop van GS: 'echt halal'. Je hebt de url toch wel gezien?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wat?
Waar haal je opeens moslims vandaan?
Die gaan nu natuurlijk direct de straat op. ISIS vlaggen dit dat alles.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:18 schreef 99.999 het volgende:
Overigens zie ik nu ook dat vrij achterin hun folder wordt geadverteerd voor allerlei soort wijn onder de noemer "Proosten op Pasen", hoe zou de islamitische achterban dat waarderen?
Niet helemaal policor natuurlijk van 'm, maar die man wordt natuurlijk ook moe van het eieren op laag water zoeken van GS en consorten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:01 schreef Leandra het volgende:
Oh dear, krijgen we dat weer.... de woordvoerder van de Hema doet sarcastisch tegen Geen Stijl en bij Geen Stijl is sarcasme te moeilijk
Niet als je de ene religie voor de andere religie wilt inruilen. Zelfs voor economische motieven bij een dreigend faillissement.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo hypocriet als anti-religie zijn en dan bezwaar maken tegen de ontkoppeling van chocolade eieren en pasen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |