Zodat ook mensen die niet per se iets met Pasen hebben ze kopen, en de Hema dus meer geld verdient.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus ook. Waarom? Het is toch helemaal niet nodig om ze verstopeieren te noemen. Laat mensen lekker zelf beslissen of ze de paaseieren op tafel zetten of verstoppen. Voor mijn part doen ze ze in de schoen van de kinderen. Maar dan wel eerst een wortel erin voor de paashaas!
Dus de mensen mogen lekker zelf beslissen, maar de Hema niet, 'want dat is niet nodig'?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus ook. Waarom? Het is toch helemaal niet nodig om ze verstopeieren te noemen. Laat mensen lekker zelf beslissen of ze de paaseieren op tafel zetten of verstoppen. Voor mijn part doen ze ze in de schoen van de kinderen. Maar dan wel eerst een wortel erin voor de paashaas!
Dan kun je veel woorden opnieuw gaan benoemen. Maar de Hema zei wel dat het doel van de eieren het verstoppen is. Geen speld tussen te krijgen hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat ze wellicht, door de verpakking bijvoorbeeld, wat geschikter zijn te verstoppen dan je gemiddelde paaseitje?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Die ook nog steeds, onvermomd, in de schappen van HEMA liggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:38 schreef Leandra het volgende:
Omdat ze wellicht, door de verpakking bijvoorbeeld, wat geschikter zijn te verstoppen dan je gemiddelde paaseitje?
Oké, maar ik had dus niet begrepen dat deze specifieke eieren wel degelijk juist voor het verstoppen zijn bedoeld, getuige ook het gouden ei dat ertussen zit. En dan vind ik het geen probleem, het is dus niet zo dat de HEMA geen paaseieren meer wil verkopen want die hebben ze ook nog gewoon.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, ook dat, en daar staat geen verstopverbod op.... dus als je geen verstopeieren wilt gebruiken om te verstoppen, maar gewone paaseitjes, dan mag dat gewoon, ook van de Hema, het is niet alsof je ze niet meekrijgt als je bij de kassa vertelt dat je ze gaat gebruiken om te verstoppen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ook nog steeds, onvermomd, in de schappen van HEMA liggen.
Heeft de reclame wel goed gewerkt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:39 schreef Leandra het volgende:
De enige klacht die ik over de verstopeitjes heb is dat ze uitverkocht zijn
ik zou het alleen "ei" noemen, mag de klant zelf beslissen of het vrije uitloop is, chocola, of voor pasen of dat het een koek is...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus de mensen mogen lekker zelf beslissen, maar de Hema niet, 'want dat is niet nodig'?
Zo is het ook niet nodig om keukenrol keukenrol te noemen, aangezien je die best buiten de keuken kan gebruiken. Echt, waar gáát dit over?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Een stuiterbal kun je ook voor meer doeleinden gebruiken dan stuiteren. Je kan ze ook in de schoenen van je kinderen stoppen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zo is het ook niet nodig om keukenrol keukenrol te noemen, aangezien je die best buiten de keuken kan gebruiken. Echt, waar gáát dit over?
De HEMA zegt zelf dat het woord "Pasen" aanstootgevend is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, maar ik had dus niet begrepen dat deze specifieke eieren wel degelijk juist voor het verstoppen zijn bedoeld, getuige ook het gouden ei dat ertussen zit. En dan vind ik het geen probleem, het is dus niet zo dat de HEMA geen paaseieren meer wil verkopen want die hebben ze ook nog gewoon.
Je hecht waarde aan dat rellerige stukje van GS? Ik niet hoor, ik zou het raar vinden als ze eens niet zaten te stoken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:52 schreef Physsic het volgende:
[..]
De HEMA zegt zelf dat het woord "Pasen" aanstootgevend is.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2016/03/echt_halal.html
Er staat toch een video bij?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hecht waarde aan dat rellerige stukje van GS? Ik niet hoor, ik zou het raar vinden als ze eens niet zaten te stoken.
Wat?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar uit niets blijkt dat de woordvoerder duidt op moslims.
Uit de kop van GS: 'echt halal'. Je hebt de url toch wel gezien?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:57 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wat?
Waar haal je opeens moslims vandaan?
Die gaan nu natuurlijk direct de straat op. ISIS vlaggen dit dat alles.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:18 schreef 99.999 het volgende:
Overigens zie ik nu ook dat vrij achterin hun folder wordt geadverteerd voor allerlei soort wijn onder de noemer "Proosten op Pasen", hoe zou de islamitische achterban dat waarderen?
Niet helemaal policor natuurlijk van 'm, maar die man wordt natuurlijk ook moe van het eieren op laag water zoeken van GS en consorten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:01 schreef Leandra het volgende:
Oh dear, krijgen we dat weer.... de woordvoerder van de Hema doet sarcastisch tegen Geen Stijl en bij Geen Stijl is sarcasme te moeilijk
Niet als je de ene religie voor de andere religie wilt inruilen. Zelfs voor economische motieven bij een dreigend faillissement.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo hypocriet als anti-religie zijn en dan bezwaar maken tegen de ontkoppeling van chocolade eieren en pasen.
Of de associatie met het einde van de slavernij wordt kwetsend gevonden voor echte Nederlanders.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet helemaal policor natuurlijk van 'm, maar die man wordt natuurlijk ook moe van het eieren op laag water zoeken van GS en consorten.
Wie denk jij, MisterCe? Of durf je de naam van zij-die-niet-genoemd-mogen-worden niet uit te spreken?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:48 schreef MisterCe het volgende:
HEMA: 'Voorjaar' want aanstoot aan woord 'Pasen'
Hmm wie zou er nou aanstoot kunnen nemen aan het woord pasen?
Ik gok op (s)linkse lichtgetinte policor cultuur verraders?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:48 schreef MisterCe het volgende:
HEMA: 'Voorjaar' want aanstoot aan woord 'Pasen'
Hmm wie zou er nou aanstoot kunnen nemen aan het woord pasen?
Ik meen het serieus. Ik kan me niet, maar dan ook helemaal niet voorstellen dat iemand aan dat woord aanstoot kan nemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie denk jij, MisterCe? Of durf je de naam van zij-die-niet-genoemd-mogen-worden niet uit te spreken?
Ik denk dat Cristiano Ronaldo er wat moeite mee heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:52 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Ik kan me niet, maar dan ook helemaal niet voorstellen dat iemand aan dat woord aanstoot kan nemen.
Wat is er mis met "Pasen"?
zelfs die nietquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik gok op (s)linkse lichtgetinte policor cultuur verraders?
Haha of Arjen Robben. Altijd rennen, schieten, vallen maar de bal nooit eens afspelenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat Cristiano Ronaldo er wat moeite mee heeft.
Dit gaat helemaal nergens over, de Hema gebruikt het woord "pasen" en "Paas" gewoon nog voor andere producten. Behalve voor de verstopeitjes. Die moet je verstoppen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:56 schreef xpompompomx het volgende:
Het is in ieder geval wel duidelijk wie er nogal overdreven veel moeite heeft met het ontbreken van het woordje 'Pasen'.
Kun je een foto van die producten, waar wel het woord Pasen wordt gebruikt, hier plaatsen? Dan kunnen we weer rustig slapen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal nergens over, de Hema gebruikt het woord "pasen" en "Paas" gewoon nog voor andere producten. Behalve voor de verstopeitjes. Die moet je verstoppen.
Maar we hebben het toch best goed als dit de issues zijn.
Zijn al gepost. Echt heel veel eitjes. Allemaal verschillende smaken. Paaseitjes. Staan in dit topic, dus zover hoef je niet te zoeken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:03 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Kun je een foto van die producten, waar wel het woord Pasen wordt gebruikt, hier plaatsen? Dan kunnen we weer rustig slapen.
Pagina 2 van de folder waar de gebruikelijke figuren weer boos om warenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:03 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Kun je een foto van die producten, waar wel het woord Pasen wordt gebruikt, hier plaatsen? Dan kunnen we weer rustig slapen.
Maar waarom dan niet op de voorpagina? Of denkt Hema dat de betreffende groep alleen de voorpagina bekijkt?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn al gepost. Echt heel veel eitjes. Allemaal verschillende smaken. Paaseitjes. Staan in dit topic, dus zover hoef je niet te zoeken.
Maak je jezelf niet gewoon weer veel te druk om niks? Die folder is een en al Pasen inclusief een als paashaas verkleed jongetje op de voorkant.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:09 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet op de voorpagina? Of denkt Hema dat de betreffende groep alleen de voorpagina bekijkt?
Plus, die gast van de Hema geeft toe dat ze het woord Pasen vermijden (zie link Geenstijl).
Ik zal je heel eerlijk zeggen: Ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:09 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet op de voorpagina? Of denkt Hema dat de betreffende groep alleen de voorpagina bekijkt?
Plus, die gast van de Hema geeft toe dat ze het woord Pasen vermijden (zie link Geenstijl).
Favoriete smaak qua wat? Verstop eieren?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal je heel eerlijk zeggen: Ik heb geen flauw ideeIk kwam er eind deel 2 in rollen, in deze geweldige topicreeks. Maar ik zie duidelijk dat het beleid van Hema niet er op gericht is om het woord pasen te vermijden. Bij die chocolade eitjes zeggen ze zelfs nog op het eind: Smakelijk pasen. Misschien kun je de vraag beter bij geenstijl stellen.
Alleen de verstopeitjes, die moet je verstoppen. Snap je?Kan ook gewoon buiten pasen om hoor.
Wat is jouw favoriete smaak?
Dat zijn vermoedelijk eenvoudige holle melkchocolade-eieren. Maar ze hebben ook 16 varianten gevulde eitjesquote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:20 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Favoriete smaak qua wat? Verstop eieren?
Fantastisch uit zijn verband gerukt door GS ja. Uit de toon waarop hij het zegt maak ik op dat meneer de woordvoerder iets probeert te zeggen als "Het maakt niet uit hoe je het noemt, er zijn altijd wel weer mensen die iets te zeuren hebben". Dat is wel even heel wat anders dan wat GS er van maakt.quote:
De verstopeieren zijn van die holle dingen. Waarbij in de beschrijving staat, paaseieren om te verstoppen, nu met gouden ei!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:20 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Favoriete smaak qua wat? Verstop eieren?
Waarmee die een punt heeft, getuige dit reeds uit drie delen bestaande topic.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Fantastisch uit zijn verband gerukt door GS ja. Uit de toon waarop hij het zegt maak ik op dat meneer de woordvoerder iets probeert te zeggen als "Het maakt niet uit hoe je het noemt, er zijn altijd wel weer mensen die iets te zeuren hebben". Dat is wel even heel wat anders dan wat GS er van maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |