En waarom woont deze niet meer in Meppel denk je?quote:
Omdat Boeing 100 jaar terug is opgericht en de beste man dood is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En waarom woont deze niet meer in Meppel denk je?
Hij is gewoon gevlucht uit Meppol dus. Doen wel meer mensen, niks om je voor te hoeven schamen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat Boeing 100 jaar terug is opgericht en de beste man dood is.
Die brabo's moet je ook alles voorkauwen.
Ja, dat is het grootste nadeel. Je bent een magneet voor boze burgers met een mening over vaak een vrij specifiek onderwerp (vaak iets met uitkeringen).quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als mensen je zien lopen denken ze 'ha, eindelijk een kans om ze eens goed te zeggen hoe ik erover denk!' en dat zijn dan praktisch altijd boze mensen.
In dat geval is het devies gewoon glimlachend door te lopen, die mensen ga je toch niet overtuigen en als je ervoor stil blijft staan wordt het een nog grotere magneet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is het grootste nadeel. Je bent een magneet voor boze burgers met een mening over vaak een vrij specifiek onderwerp (vaak iets met uitkeringen).
In mei heb je een kans.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:19 schreef Reya het volgende:
Een uitgelegen kans om een D66-er in elkaar te tikken; zou ik ook niet laten lopen.
Topwoord.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:27 schreef Leandra het volgende:
Ik kom alleen maar even een woord posten...
Droeftoeter
Niet zo over je echtgenoot. Jij kan ook best eens koken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:27 schreef Leandra het volgende:
Droeftoeter
Dat is niet aardig. Reya heeft het al zo moeilijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:27 schreef Leandra het volgende:
Droeftoeter
Sinds wanneer mag je niet op andere mensen neerkijken? Dat is praktisch 80% van mijn dagbesteding. Ook zonder dat debiele HEMA topic.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:
Je mag zogenaamd niet op andere mensen neerkijken, maar waarom zou je dat in hemelsnaam niet doen als je door dat Hema-topic bladert?
Hehe.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je niet op andere mensen neerkijken? Dat is praktisch 80% van mijn dagbesteding. Ook zonder dat debiele HEMA topic.
Mi gado.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:49 schreef Kaas- het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ljardenwinst-op.html__!!!
Nice.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:49 schreef Kaas- het volgende:
Shell maakt 200 miljoen euro winst (!) winst aan een systeem dat vervuiling zogenaamd tegen diende te gaan. Het is bijna grappig.quote:
Stientje heeft er al over getwitterd. Hopelijk zal ze ook de persoon zijn die met de Kamervragen komt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:51 schreef Rezania het volgende:
Daarom ook gewoon betalen voor iedere kg CO2 die ze uitstoten, in plaats van rechten en weet ik veel wat.
Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:49 schreef Kaas- het volgende:
Als ze nou ook even naar het symposium komt zou het helemaal top zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Stientje heeft er al over getwitterd. Hopelijk zal ze ook de persoon zijn die met de Kamervragen komt.
Om dit te vieren gaat Shell allerlei aangename symposia en borrels organiseren, waar mensen als ik weer worden uitgenodigd. Geen groter belang dan het eigen belang.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Incompetente Brusselse ambtenaren weer he.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ze nou ook even naar het symposium komt zou het helemaal top zijn.
Ik ga een keer een fake uitnodiging naar je versturen, om je dan gewoon op te wachten en wat tikken te geven.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Om dit te vieren gaat Shell allerlei aangename symposia en borrels organiseren, waar mensen als ik weer worden uitgenodigd. Geen groter belang dan het eigen belang.
Uitnodigingen van bolle nichten sla ik sowieso af. Zo heeft Paul de Leeuw al verscheidene keren tevergeefs op mijn aanwezigheid gerekend.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ga een keer een fake uitnodiging naar je versturen, om je dan gewoon op te wachten en wat tikken te geven.
Daarom fake slome, zodat je het niet doorhebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Uitnodigingen van bolle nichten sla ik sowieso af. Zo heeft Paul de Leeuw al verscheidene keren tevergeefs op mijn aanwezigheid gerekend.
Ik ken Thom en Machiel de Graaf, maar beiden lijken me niet echt logische keuzes. Mis ik iemand?quote:
Marianne de Graafquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ken Thom en Machiel de Graaf, maar beiden lijken me niet echt logische keuzes. Mis ik iemand?
Ik googelde de naam, maar er lijkt geen enkele bekende Marianne de Graaf te bestaan. Te veel moeite die ik er nu in moet stoppen om te ontdekken wie ze in hemelsnaam is.quote:
Van het secretariaat. Gozer, kom nou. Graaf-Pont anders? Deze discussie hebben we trouwens eerder gehad.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik googelde de naam, maar er lijkt geen enkele bekende Marianne de Graaf te bestaan. Te veel moeite die ik er nu in moet stoppen om te ontdekken wie ze in hemelsnaam is.
Ik ga ff klaarmaken voor college grgr
Ernie wil natuurlijk de belasting gebruiken op marihuana voor gratis onderwijs. Vestzak broekzak voor het electoraat.quote:
Oh zij, ik dacht een extra spreker.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van het secretariaat. Gozer, kom nou. Graaf-Pont anders? Deze discussie hebben we trouwens eerder gehad.
Een aanzienlijk deel van de winst zit in het doorberekenen van de emissierechten aan de klant. Iets wat mij juist volstrekt conform de economische gedachte achter emissierechten lijkt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:49 schreef Kaas- het volgende:
De intense triestheid.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:42 schreef Rezania het volgende:
Wat is deze fascinatie met het Hema-topic plots?
We hebben al een halve ja, maar pas een maand van te voren weten ze zeker of ze kan ivm met reces. Fucking irritant.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh zij, ik dacht een extra spreker.
Tweewekelijks bellen, mailen werkt niet.
Als de Hema nu omgaat dan zijn ze daar over 25 jaar nog trotser op dan Youp op de val van Buckler.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:48 schreef Kowloon het volgende:
Lekker interessant weer wat Geenstijl uitspookt.
Waarom zou de Hema omvallen? Vanwege een paaseitjes boycot?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de Hema nu omgaat dan zijn ze daar over 25 jaar nog trotser op dan Youp op de val van Buckler.
Ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:25 schreef Kowloon het volgende:
Is 1 - 1 nou voldoende voor PSV om door te gaan?
Mijn eerste gedachte was om op PolitiekGeaard te reageren met "inb4 woordgrapjes", maar ik gokte erop dat het voor eens niet nodig zou zijn. Onterecht, zo blijkt.quote:
Wat van die Zuid-Amerikanen er bij. Waarom heeft Feijenoord dat niet?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
PSV heeft nu wel zo ongeveer de beste selectie die er in jaren rond heeft gelopen in de Eredivisie.
Zulks een bekende quote kunnen verneuken, bravo.quote:
Zuid-Amerikanen willen niet in Rotterdam wonen, en geef ze eens ongelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat van die Zuid-Amerikanen er bij. Waarom heeft Feijenoord dat niet?
Moeten alle teams maar wat Zuid-Amerikanen importeren omdat die Guardado toevallig voor PSV heeft gekozen en goed speelt?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat van die Zuid-Amerikanen er bij. Waarom heeft Feijenoord dat niet?
Eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:37 schreef Reya het volgende:
[..]
Er verhuizen meer Amsterdammers naar Rotterdam dan andersom. Rotterdam is booming en alle nationale en internationale media pikken dit op. En geef ze eens ongelijk, wat een fantastische stad.
Eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:38 schreef Kaas- het volgende:
Mijn zelfgekozen levensstijl is onverantwoord.
Ik denk toch beiden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:42 schreef Rezania het volgende:
Als de gemeente te weinig vuilcontainers plaats of ze te weinig leegt, heb je dan recht van klagen of lachen ze je dan enkel uit?
Richt een politieke partij op, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:42 schreef Rezania het volgende:
Als de gemeente te weinig vuilcontainers plaats of ze te weinig leegt, heb je dan recht van klagen of lachen ze je dan enkel uit?
Ik zie het al, ik kan beter niet als Technisch Directeur gaan solliciteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moeten alle teams maar wat Zuid-Amerikanen importeren omdat die Guardado toevallig voor PSV heeft gekozen en goed speelt?Je mag overigens maar een bepaald aantal buitenlanders opstellen he.
We hebben al eens studentenpartij in Leiden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Richt een politieke partij op, dat zal ze leren.
quote:
Ik denk dat ze een papierversnipperaar onder de brievenbus zetten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:42 schreef Rezania het volgende:
Daarom mailen, Twitter, Facebook, bellen, postduif, rooksignalen, alles! Je kan zelfs appen met de gemeente tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een papierversnipperaar onder de brievenbus zetten.
Houden de studenten zich bezig met vuilnisbakken?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hebben al eens studentenpartij in Leiden.
[..]
De Delftse studenten hebben al een politieke partij opgericht (STIP).quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Richt een politieke partij op, dat zal ze leren.
Ik ken een Rotterdam die zich bezig houdt met 'vuilniszakkeh, allemaal vuilniszakkehhh'.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Houden de studenten zich bezig met vuilnisbakken?
Een nietje er door werkt ook. Dan loopt de versnipperaar vast.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom mailen, Twitter, Facebook, bellen, postduif, rooksignalen, alles! Je kan zelfs appen met de gemeente tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een nietje er door werkt ook. Dan loopt de versnipperaar vast.
Dankjewel spuitelf.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De Delftse studenten hebben al een politieke partij opgericht (STIP).
Iedereen in Leiden houdt zich bezig met vuilnis.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Houden de studenten zich bezig met vuilnisbakken?
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een nietje er door werkt ook. Dan loopt de versnipperaar vast.
Niet echt, Rez had het over Leidse en niet Delftse studenten.quote:
Toen Pechtold nog leuk en hip was.quote:
Echt boeiend wat er in Delft of Leiden gebeurt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet echt, Rez had het over Leidse en niet Delftse studenten.
Er is trouwens vanavond stand-up comedy in het Paviljoen, vlak na ons computerlesje. Maar het valt wel samen met Atletico - PSV. Kut.
Begint om 8 uur.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Echt boeiend wat er in Delft of Leiden gebeurt.
Verder begint Atlpsv om 20.45, twee uur nadat we klaar zijn. Wat comedy meepakken moet wel mogelijk zijn denk je ook niet?
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Echt boeiend wat er in Delft of Leiden gebeurt.
Verder begint Atlpsv om 20.45, twee uur nadat we klaar zijn. Wat comedy meepakken moet wel mogelijk zijn denk je ook niet?
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:02 schreef Kaas- het volgende:
Eens btw over Delft en Leiden, 2 van die non-plaatsen.
Gewoon in hun voortuin dumpen. En hun dochters onder dwang naar Raqqa sturen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:42 schreef Rezania het volgende:
Is gewoon mogelijk, maar je moet het leven door een roze bril zien.quote:
Pechtgod voor jou, meneertje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pechtold vind ik een prima politicus. Zijn boek vond ik ook wel aardig, over PVV-stemmers.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is gewoon mogelijk, maar je moet het leven door een roze bril zien.
Mensen krijgen door hem echt een verkeerd beeld van het libertarisme. Dat het alleen maar agressieve schietgrage gekkies zouden zijn ofso.quote:
Lekker tolerant blijven voor zo'n figuur he. De tering. Hou die mongool lekker in ketens en doe een zak over z'n kop.quote:
Nou zeg, het is geen moslim.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Lekker tolerant blijven voor zo'n figuur he. De tering. Hou die mongool lekker in ketens en doe een zak over z'n kop.
Verrassend weer dat de relnicht er niet tegen kan dat er eens een beetje aandacht uitgaat naar een ander.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:34 schreef Kaas- het volgende:
Toen ik dat vanochtend tegenkwam op nu.nl dacht ik nog letterlijk 'nee, ik gun hem de aandacht niet dus zal het bericht niet openen'. Wat een verrassing weer dat Pokkelschwanz het filmpje post.
Deze is erger dan de gemiddelde aap in Guantanamo. Met z'n playstation en rechtszaak tegen de Noorse staat. Hij heeft nog nimmer enig berouw getoond richting z'n 70 slachtoffers en hun nabestaanden. Weinig mensen wens ik zo graag het hiernamaals als dit heerschap.quote:
...maar géén moslim.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:40 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Deze is erger dan de gemiddelde aap in Guantanamo. Met z'n playstation en rechtszaak tegen de Noorse staat. Hij heeft nog nimmer enig berouw getoond richting z'n 70 slachtoffers en hun nabestaanden. Weinig mensen wens ik zo graag het hiernamaals als dit heerschap.
En zo is dat!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:40 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Deze is erger dan de gemiddelde aap in Guantanamo. Met z'n playstation en rechtszaak tegen de Noorse staat. Hij heeft nog nimmer enig berouw getoond richting z'n 70 slachtoffers en hun nabestaanden. Weinig mensen wens ik zo graag het hiernamaals als dit heerschap.
Hij staat er inderdaad nog steeds helemaal achter. Verbazingwekkend.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:40 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wat hij deed was natuurlijk niet oké maar..quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
Eens kijken of Anders nog fans heeft op een ander deel van deze site waar je het niet over mag hebben.
En hij wil in de gevangenis met geestesverwanten in contact komen. Blijft verwonderlijk dat de Noren dit allemaal toelaten. Goed, het is een manier om al die figuren in kaart te brengen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij staat er inderdaad nog steeds helemaal achter. Verbazingwekkend.
Ja, maar ik neem aan dat de correspondentie wel wordt gecheckt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
En hij wil in de gevangenis met geestesverwanten in contact komen. Blijft verwonderlijk dat de Noren dit allemaal toelaten. Goed, het is een manier om al die figuren in kaart te brengen.
Dat gaan ze toch zeker niet toestaan? Ik weet dat hij geen internettoegang heeft en ik vind dat dat zo moet blijven. Hij zal maar anderen op gekke ideeën brengen, daar moet je toch niet aan denken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
En hij wil in de gevangenis met geestesverwanten in contact komen. Blijft verwonderlijk dat de Noren dit allemaal toelaten. Goed, het is een manier om al die figuren in kaart te brengen.
Uiteraard wordt het gecheckt, gaat meer om het principe.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat de correspondentie wel wordt gecheckt.
Die leden van de Aryan Brotherhood ontvangen in de VS ook gewoon post en zo. Zo kunnen ze de facto te touwtjes nog in handen houden als ze in de bajes zitten.
Mwah, waarom zou je als gevangene geen correspondentie meer mogen voeren, als er met enige mate van zekerheid te zeggen is dat je geen nieuwe strafbare feiten aanmoedigt of aanstuurt?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Uiteraard wordt het gecheckt, gaat meer om het principe.
Geradicaliseerde PVV-er.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:40 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wat een boefje bent u toch ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:46 schreef xpompompomx het volgende:
Eens kijken of Anders nog fans heeft op een ander deel van deze site waar je het niet over mag hebben.
Vergelding vooral. De straf is niet enkel hechtenis.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah, waarom zou je als gevangene geen correspondentie meer mogen voeren, als er met enige mate van zekerheid te zeggen is dat je geen nieuwe strafbare feiten aanmoedigt of aanstuurt?
Gewoon flink in elkaar beuken, zo'n Breivik. Moet hij daarna zijn arm nog maar omhoog zien te krijgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vergelding vooral. De straf is niet enkel hechtenis.
Dat effect geldt niet alleen voor het libertarisme.... er zijn meer stromingen die te lijden hebben onder de acties van een paar agressieve schietgrage gekkies.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mensen krijgen door hem echt een verkeerd beeld van het libertarisme. Dat het alleen maar agressieve schietgrage gekkies zouden zijn ofso.
Beetje laffe wijze van vergelding dan. Daar zijn betere methodes voor te bedenken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vergelding vooral. De straf is niet enkel hechtenis.
Dit terwijl het libertarisme bekend staat om haar verder totaal niet gestoorde achterban.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat effect geldt niet alleen voor het libertarisme.... er zijn meer stromingen die te lijden hebben onder de acties van een paar agressieve schietgrage gekkies.
Ik sprak van der Steur daar recentelijk nog over en die beweerde van niet. Komt wel weer trouwens in aangepaste vorm.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:16 schreef robin007bond het volgende:
Ryon, is er dus echt geen bewaarplicht in NL?
Heftig.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik sprak van der Steur daar recentelijk nog over en die beweerde van niet. Komt wel weer trouwens in aangepaste vorm.
Dezelfde van der Steur die ook iemand beweert te kennen die is doodgegaan aan blowen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik sprak van der Steur daar recentelijk nog over en die beweerde van niet. Komt wel weer trouwens in aangepaste vorm.
http://www.volkskrant.nl/(...)bilisering~a4262451/quote:Paul de Beer, Paul Boselie, Ronald Dekker, Ewald Engelen, Andries de Grip , Alfred Kleinknecht, Joan Muysken, Janneke Plantenga, Frank Pot, Joop Schippers en Esther-Mirjam Sent zijn hoogleraren economie.
Ja, zo leef je zonder het te merken eerst in een extreem autoritaire dictatuur en plotsklaps weer een liberale democratie. Gaat snel met die dingen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heftig.
Mijn hele topic was dus een klacht die nergens op is gebaseerd.
Deze?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn hele topic was dus een klacht die nergens op is gebaseerd.
Wat was het? Op 2 kilo hasj kauwen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dezelfde van der Steur die ook iemand beweert te kennen die is doodgegaan aan blowen?
Vanwege de zogenaamde "high impact crimes" (en natuurlijk terrorisme). In Nederland daalt de criminaliteit al geruime tijd, maar het gevecht tegen de echte grote boeven en terroristen wordt nog regelmatig verloren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:28 schreef robin007bond het volgende:
Waarom willen ze die bewaarplicht dan zo graag terug, weliswaar in aangepaste vorm?
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dezelfde van der Steur die ook iemand beweert te kennen die is doodgegaan aan blowen?
Dat is wel een pareltje ja.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:35 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Met zo'n accountgeschiedenis snap ik niet dat Robin niet de kloon route heeft genomen
Aha, oké. Dat snap ik wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:32 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vanwege de zogenaamde "high impact crimes" (en natuurlijk terrorisme). In Nederland daalt de criminaliteit al geruime tijd, maar het gevecht tegen de echte grote boeven en terroristen wordt nog regelmatig verloren.
De gedachte is dat men in de data patronen kan herkennen en dat dit kan helpen bij zowel de opsporing als de veroordeling. De strafrechtmensen denken daar natuurlijk anders over.
Of de bewaarplicht "goed" of "slecht" is, is ook niet heel snel te beoordelen. Gesteld kan worden dat met voldoende waarborgen de bewaarplicht echt een belangrijk middel kan zijn in deze digitale tijden.
[..]
Met zo'n accountgeschiedenis snap ik niet dat Robin niet de kloon route heeft genomen
Schokkend. Zelfs voor het internet.quote:
...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:35 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof je nog steeds niet hoor.quote:
Tjah, criminelen maken van zelf fouten. Iemand die met dezelfde telefoon te vaak zijn moeder belt en een belangrijk crimineel contact. Een Syriëronselaar die contact heeft gehad met een serie aan 15-jarige moslimmeisjes. Dat soort dingen. Ook Jihadgangers sturen tegenwoordig geen aangetekende brieven meer naar kwetsbare jongeren, maar whatsappen gewoon.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aha, oké. Dat snap ik wel.
Ik denk dat het een beetje een achterhoedegevecht is. Want je kunt je internetverkeer zo goed anonimiseren dat zo'n bewaarplicht denk ik niet veel uithaalt voor de high profile criminaliteit. Alhoewel niet iedere crimineel zo slim is misschien.
En uit de patronen kun je wellicht wel dingen halen.. Lastig.
Je was heul geen idioot, gewoon een product van je omgeving.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:37 schreef robin007bond het volgende:
Weet je mensen... Ik vind het juist wel een beetje een teken van sterkte dat ik het verleden achter kan laten. Uiteindelijk kan je niets veranderen aan hoe je destijds was. Je kan het proberen te vergeten, te onderdrukken, maar de waarheid blijft altijd hetzelfde.
Je kunt er beter van leren. En aanvaarden dat je gewoon een idioot bent geweest (of misschien zelfs nog steeds bent).
De beperkte genenpool van Zeeland, bedoelt u?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Je was heul geen idioot, gewoon een product van je omgeving.
Zo kun je het ook zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Je was heul geen idioot, gewoon een product van je omgeving.
Maar wie kan dan jouw postverleden koppelen aan je echte identiteit? Het is toch alleen je alias dat hier andere ideeën had in het verleden?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien.
Maar ook van dat soort dingen leer je.
Toch zou ik me echt wel kapotschamen als iemand in real life het ziet. Dus misschien is een kloon toch beter, zodat ik niet een keer betrapt wordt als ik in het openbaar FOK! en mensen mijn account gaan napluizen.
Ja, daar heb je gelijk in. Maar wellicht als ik in het openbaar op FOK! zit (bijvoorbeeld op school) dat iemand mijn username ziet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wie kan dan jouw postverleden koppelen aan je echte identiteit? Het is toch alleen je alias dat hier andere ideeën had in het verleden?
We weten allemaal al dat je feitelijk Tofik Dibi bent.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Maar wellicht als ik in het openbaar op FOK! zit (bijvoorbeeld op school) dat iemand mijn username ziet.
De kans dat zo iemand daarop naspeuringen gaat doen acht ik niet zo groot. En je kunt altijd nog zeggen dat je zat te trollenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Maar wellicht als ik in het openbaar op FOK! zit (bijvoorbeeld op school) dat iemand mijn username ziet.
quote:
Dat klinkt als een bepaalde Nederlandse kindervriend uit Spanje.quote:Er zou ook nog minstens één verdachte op de vlucht zijn, die zich volgens bronnen op de daken verschuilt.
Nietes, dat is Kosmo.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
We weten allemaal al dat je feitelijk Tofik Dibi bent.
De_Guidance is Tofik.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
We weten allemaal al dat je feitelijk Tofik Dibi bent.
Met zijn Congolese handlangers.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt als een bepaalde Nederlandse kindervriend uit Spanje.
Daar heb je overigens nog geluk mee, mijn 'alias' was wel redelijk uitpluisbaarquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goede.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
De kans dat zo iemand daarop naspeuringen gaat doen acht ik niet zo groot. En je kunt altijd nog zeggen dat je zat te trollen
John2406?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:47 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Daar heb je overigens nog geluk mee, mijn 'alias' was wel redelijk uitpluisbaar
Ja, dat is wel echt balen man .quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:47 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Met die matig vermomde UI heb je ook niet veel privacy he.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:47 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Eerlijk, Helder, Henk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Met die matig vermomde UI heb je ook niet veel privacy he.
Zal binnenkort een andere mislukte politicus doenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:48 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Met die matig vermomde UI heb je ook niet veel privacy he.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:49 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Zal binnenkort een andere mislukte politicus doen
Dit is voor mij in ieder geval wel de reden dat ik geen ID-bewijs ga opsturen naar Fok!. Ik doe er mijn best voor om a.d.h.v. mijn fok!-account niet (exact) traceerbaar te zijn, en dat wilde ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wie kan dan jouw postverleden koppelen aan je echte identiteit? Het is toch alleen je alias dat hier andere ideeën had in het verleden?
Ik vermoedde al dat dat je principiële bezwaar was. En ik geef je gelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is voor mij in ieder geval wel de reden dat ik geen ID-bewijs ga opsturen naar Fok!. Ik doe er mijn best voor om a.d.h.v. mijn fok!-account niet (exact) traceerbaar te zijn, en dat wilde ik graag zo houden.
Volgens mij wordt het vernietigd wanneer je de crew weer verlaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is voor mij in ieder geval wel de reden dat ik geen ID-bewijs ga opsturen naar Fok!. Ik doe er mijn best voor om a.d.h.v. mijn fok!-account niet (exact) traceerbaar te zijn, en dat wilde ik graag zo houden.
Dat is bezijdens het punt. De anonimiteit is weg.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het vernietigd wanneer je de crew weer verlaat.
Klopt. Of nou ja, enkel de anonimiteit bij Danny.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is bezijdens het punt. De anonimiteit is weg.
Remlof en ik hebben je ook al een paar keer zien gluren toen we op het terras zaten hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind Johnny Depp helemaal niet bescheiden. En hij draagt makeup.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:51 schreef Pokkelmans het volgende:
Joh, mijn account is één grote parodie. Ga maar eens met mensen praten die me IRL hebben gezien. Ik ben een uiterst vriendelijke, bescheiden, en charmante jongeman. Zonder posts om me voor te schamen zou ik niet compleet zijn.
Als het goed is maar één keer. Was een foutje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Remlof en ik hebben je ook al een paar keer zien gluren toen we op het terras zaten hoor.
Dus je heet niet echt Janneke? Wat een deceptie.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het goed is maar één keer. Was een foutje.
Met een stuk of tien laserbehandelingen is een tattoo te verwijderen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:54 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dus je heet niet echt Janneke? Wat een deceptie.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met een stuk of tien laserbehandelingen is een tattoo te verwijderen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:11 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dit terwijl het libertarisme bekend staat om haar verder totaal niet gestoorde achterban.
Danny beweert dan alles al van je te wetenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hehe.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig staat er nog "in" in die zin....
Tegenwoordig is het XTC onder de Duitse lesquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:19 schreef Pokkelmans het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)er-links-liggen.html
Rubberentegelgeneratie...
Slechte ontwikkeling.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik weet niet van welk jaar jij bent, maar ik heb al rubbertegels onder het klimrek zien liggen toen ik nog jong genoeg was om op klimrekken te spelen, en dan hebben we het dus over (de eerste helft van) de jaren 70....quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Vuile cultuur verraders, die jeugd van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Schuld van de PvdA. Samsom schijnt ook al een geheelonthouder te zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vuile cultuur verraders, die jeugd van tegenwoordig.
Bij de Partij van de Afbraak buigen ze steeds dieper voor islamvirus inderdaad. Dat ze zich maar hart in het reed mogen laten nueken!!!111quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Schuld van de PvdA. Samsom schijnt ook al een geheelonthouder te zijn.
Kaas-, ben jij het?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:24 schreef xpompompomx het volgende:
Dat ze zich maar hart in het reed mogen laten nueken!!!111
Als ik Kaas zou zijn had ik reed wel goed getiept natuurlijkquote:
Ik lees dat als nuken.....quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bij de Partij van de Afbraak buigen ze steeds dieper voor islamvirus inderdaad. Dat ze zich maar hart in het reed mogen laten nueken!!!111
1932. Bij ons schoten de moffen nog V1 raketten over de klimrekken heen. Dat was pas avontuur.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet van welk jaar jij bent, maar ik heb al rubbertegels onder het klimrek zien liggen toen ik nog jong genoeg was om op klimrekken te spelen, en dan hebben we het dus over (de eerste helft van) de jaren 70....
Dat verklaartquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
1932. Bij ons schoten de moffen nog V1 raketten over de klimrekken heen. Dat was pas avontuur.
In 1932 al ja?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
1932. Bij ons schoten de moffen nog V1 raketten over de klimrekken heen. Dat was pas avontuur.
Maar jij bent wel crew geweest. Toch overstag gegaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Danny beweert dan alles al van je te weten. Ik was ook wel principieel in die discussie indertijd.
Schitterend jaar. Valt geen enkel vraagteken bij te plaatsen.quote:
En de federatie van comazuipverpleegartsen schreeuwde recent nog moord en brand dat het allemaal erger wordt. Typisch.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Teef zal het script van die film wel even vakkundig laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:38 schreef Ryon het volgende:
Ik lees nu vrij nauwkeurig dat rapport door van de commissie Oosting. Dat is ook wel een mooie geschiedenis. Kan niet wachten tot op de verfilming.
Lekker alle statistiekjes op een hoop gooien ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En de federatie van comazuipverpleegartsen schreeuwde recent nog moord en brand dat het allemaal erger wordt. Typisch.
Nog even een momentje van aandacht pakken voor je stokpaardje tot het verleden is gaan behoren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En de federatie van comazuipverpleegartsen schreeuwde recent nog moord en brand dat het allemaal erger wordt. Typisch.
Het aantal kinderen dat medische zorg nodig heeft door te veel alcohol stijgt, aldus Trimbos. Dat staat natuurlijk los van hoe veel de gemiddelde puber zuipt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nog even een momentje van aandacht pakken voor je stokpaardje tot het verleden is gaan behoren.
Die margekinderen kunnen mij geen reet schelen. Zolang er nog maar voldoende capabele jongmensen overblijven om de Staat der Nederlanden te blijven continueren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het aantal kinderen dat medische zorg nodig heeft door te veel alcohol stijgt, aldus Trimbos. Dat staat natuurlijk los van hoe veel de gemiddelde puber zuipt.
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk; degenen die wel drinken drinken misschien meer omdat het toch al verboden is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
No shit.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:45 schreef Leandra het volgende:
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk;
Hehe, anus.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Verrassend weer dat de relnicht er niet tegen kan dat er eens een beetje aandacht uitgaat naar een ander.
Statistiek is dan ook geen wiskunde.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:46 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben niet zo goed in statistiek hè. Enige vak waar ik maar een zesje voor had.
Ik zit nog op mn werk johquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:54 schreef robin007bond het volgende:
Kijkt er hier iemand Langs de oevers van de Yangtze?
Nee, nooit wat ingeleverd en dat had verder geen consequenties.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar jij bent wel crew geweest. Toch overstag gegaan?
Boef.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, nooit wat ingeleverd en dat had verder geen consequenties.
De V1 was geen raket maar een kruisvluchtwapen met straalmotor en ze werden pas vanaf 1944 ingezet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kan wel, speelde ergens toen ik al crew was. Maar ookmbestaande crew moest er verplicht aan voldoen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:21 schreef Leandra het volgende:
Dat ID-verhaal speelt toch ook pas sinds 2011 ofzo?
Opa vertelt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De V1 was geen raket maar een kruisvluchtwapen met straalmotor en ze werden pas vanaf 1944 ingezet.
Vrijetijdswetenschappen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar wil je het anders onder scharren?
Klopt, en alleen Danny ontvangt het ID.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het vernietigd wanneer je de crew weer verlaat.
Oh nee, geen manier om kanker in een vroegtijdig stadium te identificeren.quote:
Meeste statistiek wordt nog in de wind gegooid als het politici niet aanstaat helaas. Dat, of gewoon gemanipuleerd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:36 schreef Janneke141 het volgende:
Zonder statistiek was politiek ook niet wat het nu is, trouwens.
Boeiend. Bètahobby.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh nee, geen manier om kanker in een vroegtijdig stadium te identificeren.
Zie hier reya's bezigheidstherapie.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meeste statistiek wordt nog in de wind gegooid als het politici niet aanstaat helaas. Dat, of gewoon gemanipuleerd.
Werkt hij bij de 'onderzoeks'-afdeling van een politieke partij?quote:
Ga nu maar je moeder lastigvallen met je onzin.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is ook maar een uitvinding van bèta's, dat hele kankergebeuren.
Nee, iets in Brussel. Zal wel het lokale propagandadepartement zijn. Vandaar de huidige impopulariteit van de EU...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Werkt hij bij de 'onderzoeks'-afdeling van een politieke partij?
Oh kijk, het leert.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:43 schreef Rezania het volgende:
Deze trollactie was trouwens wel erg doorzichtig.
Nee, m'n vader wel. Het roer van die dingen kwam vaak vast te zitten en dan bleven ze rondcirkelen totdat de brandstof op was. Dan spiraalden ze naar beneden en BOEM.quote:
Link? Dan kan ik u even minnen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:30 schreef Ryon het volgende:
Mijn goede daad op de FP weer gedaan voor vandaag. Ik verwacht binnen nu en tien minuten een spervuur van kritiek en minnetjes. Maar het zijt zo.
Gelukkig weigert de FP dienst op mijn iPad, hoef ik me er ook niet aan te ergerenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:30 schreef Ryon het volgende:
Mijn goede daad op de FP weer gedaan voor vandaag. Ik verwacht binnen nu en tien minuten een spervuur van kritiek en minnetjes. Maar het zijt zo.
Eens, ik ga wel voor serieuze media.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:34 schreef Monolith het volgende:
Ik zie geen enkele reden om de FP te lezen. Ook niet om GS, Joop of soortgelijke bagger te lezen overigens.
Welnee, wat een lap tekst. Dat gaat niemand minnen. Alhoewel ik het zojuist heb geplust.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:30 schreef Ryon het volgende:
Geplust.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:35 schreef xpompompomx het volgende:
Onze Ryon gaat er weer met een gestrekt been in zie ik.
Ik lees veel meer frontpage sinds die nieuwsticker er is op het forum. Echt een slim en effectief idee.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:34 schreef Monolith het volgende:
Ik zie geen enkele reden om de FP te lezen. Ook niet om GS, Joop of soortgelijke bagger te lezen overigens.
Ik klik ook wel eens, maar het valt altijd tegen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik lees veel meer frontpage sinds die nieuwsticker er is op het forum. Echt een slim en effectief idee.
Vaak zoek ik dan een ander - fatsoenlijk - item over hetzelfde nieuws inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik klik ook wel eens, maar het valt altijd tegen.
Ja. Dat werkt bij mij ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik lees veel meer frontpage sinds die nieuwsticker er is op het forum. Echt een slim en effectief idee.
Ik Fok hoofdzakelijk mobiel, dan zie je die niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel chill dit. Echt hardop gelachen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het is allemaal zo summier.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vaak zoek ik dan een ander - fatsoenlijk - item over hetzelfde nieuws inderdaad.
Als studentje even cashen door een start-up te verpatsen. Prima deal, lijkt me.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:20 schreef Ryon het volgende:
http://www.parool.nl/amst(...)ns-bedrijf~a4263726/
Het is niet waar. De droom.
De gok.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:20 schreef Ryon het volgende:
http://www.parool.nl/amst(...)ns-bedrijf~a4263726/
Het is niet waar. De droom.
Ik filter dat in mijn blikveld uit. Net als bv. ondertiteling.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het vleesgeworden cliché. In elk opzicht. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als studentje even cashen door een start-up te verpatsen. Prima deal, lijkt me.
Je wilt gaan promoveren? Dat is het langstuderen doorvoeren tot het extreme.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Kowloon is toch wel eens een PhD-positie aangeboden?
Andere SC-bezoekers die een PhD hebben gevolgd of zo'n positie hebben afgewezen?
Om vervolgens te gaan postdoccen voor een hongerloontje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je wilt gaan promoveren? Dat is het langstuderen doorvoeren tot het extreme.
Jankvolk.quote:De toekenning van de Willemsorde aan het Korps Commandotroepen is verkeerd gevallen bij de Indonesische nabestaanden van de onafhankelijkheidsoorlog in het voormalige Nederlands Indië.
Hier kun je dan gewoon in je studentenkamer van 270¤/m blijven, blijft dan aardig wat over van je PhD loon.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nimmer overwogen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Kowloon is toch wel eens een PhD-positie aangeboden?
Andere SC-bezoekers die een PhD hebben gevolgd of zo'n positie hebben afgewezen?
Nouja, eerst maar eens die onderzoeksmaster. Maar het lijkt mij momenteel wel een aantrekkelijk carrièrepad. Met mijn langstudeerder-zijn heb ik mijn kansen in het bedrijfsleven toch al zo goed als om zeep geholpen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |