johannes_vermeer.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam deze tegen. Van wie is dit meesterwerk?
Mijn waardering voor GGMM slaat steeds meer om in een soort adoratie.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik begin die GGMM steeds meer te mogen eigenlijk.
Ik ook. Helaas hadden we af en toe wat strubbelingen op Haxball maar dat kwam toch altijd weer goed.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
Een man probeerde het podium te bestormen.quote:
Zo'n enge D66'erquote:Op maandag 14 maart 2016 21:45 schreef luckass het volgende:
[..]
probeerde iemand podium op de klimmen
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een man probeerde het podium te bestormen.
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:45 schreef luckass het volgende:
[..]
probeerde iemand podium op de klimmen
Bedankt, echte vrienden geven meteen antwoordquote:Op maandag 14 maart 2016 21:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
probeerde iemand het podium op te klimmen
Gisteren he.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog een wasje gedraaid, witte reus?
Da's dubbelopquote:
Hey er verschijnt nu achievement unlocked boven mijn scherm. Is dit nieuw ofzo?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bedankt, echte vrienden geven meteen antwoord
Deze man volgt ook nooit het nieuws.quote:
Is dat Owen Wilson ofzo? :Squote:Op maandag 14 maart 2016 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze man volgt ook nooit het nieuws.
Weet je wel wie die meneer is die op het podium staat? En waarom hij daar staat?
Jezus, wat slecht.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Leicter? Ik volg de competite in Ghana niet zo.
Zorro zou hier niet zijn masker voor af doen.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Leicter? Ik volg de competite in Ghana niet zo.
Jaja ik doe mijn best.quote:
WATquote:Op maandag 14 maart 2016 21:49 schreef luckass het volgende:
[..]
Eventjes, daarna familiediner.
Bolasie vindt dit leuk.
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Vanavond voor het eerst weer , makker
O dat. Zo, dat maakt wel indruk. De volgende komt met hamertje tik.quote:
vluchtelingenkampjequote:Op maandag 14 maart 2016 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Misschien moeten we Limburg maar zuiveren
Aan België schenken.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Misschien moeten we Limburg maar zuiveren
Deze sneer was niet nodig, René. Ik begon dit topic nog positief tegen je.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
Jezus wat triest zeg.![]()
(Als dit bij ADO was gebeurd had Haags_kwartiertje zich er ook niet van gedistantieerd. )
Stank voor dank.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze sneer was niet nodig, René. Ik begon dit topic nog positief tegen je.
Oh ja, dat was ik alweer vergeten.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze sneer was niet nodig, René. Ik begon dit topic nog positief tegen je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit waardeer ik.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik alweer vergeten.
Ik neem het terug!
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik neem aan de posts van GGMM. Die voegen niks toe.
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:55 schreef Max23 het volgende:
Koeman analist bij SkySports (Leicester-Newcastle)EngelsGodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk datje me niet langer negeert.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik neem aan de posts van GGMM. Die voegen niks toe.
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:57 schreef Pascalus het volgende:
Mijn waardering voor meneer Wang slaat steeds meer om in een soort ADOratie
xD
Deze is best leuk gevondenquote:Op maandag 14 maart 2016 21:57 schreef Pascalus het volgende:
xD
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:55 schreef Max23 het volgende:
Koeman analist bij SkySports (Leicester-Newcastle)Wat gek dat een zittende trainer een analist is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ie gaan staan dan? Dat zou ook raar zijn.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat gek dat een zittende trainer een analist is.
Helemaal zelf bedacht ook.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vooral ADOratie is wel erg leuk gevonden.
6,5quote:Op maandag 14 maart 2016 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
Wat geven we voor cijfer? Ik geef een dikke 7/10.
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:57 schreef Pascalus het volgende:
xD
Het programma is nog niet afgelopen, ga jij ook altijd voor het zingen de kerk uit?quote:Op maandag 14 maart 2016 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
ik durf het wel een 7.5 te gevenquote:Op maandag 14 maart 2016 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ze is vrouw, hoe zie je dat voor jequote:Op maandag 14 maart 2016 21:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het programma is nog niet afgelopen, ga jij ook altijd voor het zingen de kerk uit?
En dat in een week, doe je snel!quote:Op maandag 14 maart 2016 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Volgende week ben ik weer een jaartje ouder
Oh wanneer? Ik wil natuurlijk niet het felicitatietopic dat GGMM voor je gaat maken missen.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het programma is nog niet afgelopen, ga jij ook altijd voor het zingen de kerk uit?
24 maartquote:Op maandag 14 maart 2016 22:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wanneer? Ik wil natuurlijk niet het felicitatietopic dat GGMM voor je gaat maken missen.
Ja nu geloof ik het ook.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zoals ik zei Zorro.. ik ben sneller dan het licht!
Pascalus heeft al twee rondjes gegeven en hij is nog niet eens jarig. Benieuwd naar jouw traktatie volgende week.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die ene rondje was van mij. Jammer dat Pascal zoiets doet.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pascalus heeft al twee rondjes gegeven en hij is nog niet eens jarig. Benieuwd naar jouw traktatie volgende week.
Ik ga het proberen te onthouden! Ik ga maar niet vragen hoe oud je wordt, dat kan misschien onbeleefd overkomen.quote:
Nou moet ik wel ja zeggen he.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij wist dat ik dat zou zeggen zeker
20.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ga het proberen te onthouden! Ik ga maar niet vragen hoe oud je wordt, dat kan misschien onbeleefd overkomen.
Ik komende donderdag al.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, ik ben de op 2 na jongste.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:02 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er was toch ook iemand 17 van de admins?
WORD JIJ PAS 20?quote:
Donquote:Op maandag 14 maart 2016 22:02 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er was toch ook iemand 17 van de mods?
Als hij nou ouder dan 100 wordt..quote:Op maandag 14 maart 2016 22:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah, je gaat voor altijd de 'tig' in.
Haha.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
WORD JIJ PAS 20?
Ik dacht echt dat jij al iets van 26-27 was ofzo.
Geen wonder dat je nog niet zo goed tegen Kingflopland kan.
En de wijste.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, ik ben de op 2 na jongste.
Daar ga ik niet van uit. Als Robben stopt met voetballen kost dat Roland 50 jaar van zijn leven.quote:
Dit zijn waarheden. Na morgen ben ik waarschijnlijk ook weer 10 jaar kwijt, ligt een beetje aan hoe de wedstrijd verloopt.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ga ik niet van uit. Als Robben stopt met voetballen kost dat Roland 50 jaar van zijn leven.
De jongen die opgroeide met de dartpijl.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:02 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er was toch ook iemand 17 van de mods?
Houdt Don zo van darten?quote:Op maandag 14 maart 2016 22:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De jongen die opgroeide met de dartpijl.
Toen die lid werd van Fok had ie net zijn veterstrik diploma gehaald.quote:
Gezellig!quote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Haha mensen die denken dat ik 20 ben.
Gotcha.
Ik sla het overquote:Op maandag 14 maart 2016 22:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ziet er wel boeiend uit. Misschien iets voor later.
Speciaal voor jou kijk ik meequote:Op maandag 14 maart 2016 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het familiediner begint zo
Met aansluitend Pauw
Dit gaat he-le-maal nergens over. Ik heb met stijgende verbazing zitten kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:31 schreef Oliver23 het volgende:
Zeg het maar, wat vinden we van de eerste bewegende beelden van Handpop Johan??
Dit komt nog het dichtst in de buurt ja. Heb er geen woorden voorquote:
Doe mij maar Dikkie Derksen!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:31 schreef Oliver23 het volgende:
Is dit weer het werk van Simon?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:31 schreef Oliver23 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:31 schreef Oliver23 het volgende:
Wat een geweldig haar had Genee daar nog. Derksen ziet er al 40 jaar lang uit alsof hij een iemand een harige asbak over zijn hoofd heeft leeggegooid.quote:
Wat ongelooflijk gay, De teringquote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:31 schreef Oliver23 het volgende:
Die werd achteraf ook nog afgemaakt, toch? Waar ging dat ook alweer over.....quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die werd achteraf ook nog afgemaakt, toch? Waar ging dat ook alweer over.....
Johan heeft echt op ieder filmpje een ander gewicht hequote:
Klopt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:49 schreef ZuidGrens het volgende:
SHO / Jan Kooijman: Powned maakt wanstaltige TV!
Kijk dit dan. Dit is toch geniaal. Dit is zó mooi. Ik denk echt kijk nou. Dit zie je de komende tien jaar niet meer. Maar het interesseert jullie geen kloten joh.
Dat waren cowboytijden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Kijk dit dan. Dit is toch geniaal. Dit is zó mooi. Ik denk echt kijk nou. Dit zie je de komende tien jaar niet meer. Maar het interesseert jullie geen kloten joh.
Ik vond Dries Mertens wel goed. Voor in de tuin.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Maurice de Hond was erger. Of Willem Wever.
Jammer dat ik deze uitwedstrijd heb gemist. Blijkbaar had ik wat beters te doen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Misschien waren al jouw posts dermate stuitend dat ze allemaal zijn verwijderd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 15:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer dat ik deze uitwedstrijd heb gemist. Blijkbaar had ik wat beters te doen.
Daar kan ik mij nou helemaal niks bij voorstellen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien waren al jouw posts dermate stuitend dat ze allemaal zijn verwijderd.
Ik zou zeggen, bijna louter...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar kan ik mij nou helemaal niks bij voorstellen.
De week van de gast: Johan Derksen over Woodstock in Grollooquote:
Deze uitwedstrijd ga ik niet missen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De week van de gast: Johan Derksen over Woodstock in Grolloo
De week van Johan Derksen staat altijd in het teken van voetbal, maar deze week ook zeker in het teken van blues. Of eigenlijk in het teken van Harry Muskee, want Derksen organiseert in Grolloo het grootste bluesfestival ooit in Nederland, ter nagedachtenis aan de frontman van Cuby + Blizzards. Het festival moet een soort Woodstock-sfeer krijgen. Het is dit jaar 75 jaar geleden dat blueslegende Muskee werd geboren. Vandaag is een cd-box gepresenteerd met alle studio albums van Cuby + Blizzards, Harry Muskee en Red, White ’N Blue. Vanavond is Johan Derksen onze weekgast.
saai
Mortaxxquote:Op vrijdag 18 maart 2016 16:26 schreef Mortaxx het volgende:
Opper![]()
Wij minachten niemand maar voor GGMM maken we een uitzondering
Mooi topic was dat.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:49 schreef ZuidGrens het volgende:
Wow zo laat? Ga je dineren bij Cavaliers?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:58 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet tijdens VI vanavond geen Lays Chips, maar patat
Ik eet Doritos.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:58 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet tijdens VI vanavond geen Lays Chips, maar patat
ehm.. ik mag niets zeggenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow zo laat? Ga je dineren bij Cavaliers?
Gefeliciteerd. Dat is mijn favoriet.quote:
Wat voor bier?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga bier drinken tijdens de uitzending. Ik houd er niet van om daar bij te eten.
Amsteltje?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga bier drinken tijdens de uitzending. Ik houd er niet van om daar bij te eten.
Dat mag ik niet zeggen van mijn moeder.quote:
Stoer man.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Laten we Vjenne vergeten en het hebben over de topper van dit weekend namelijk Groningen - Vitessequote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vjenne is zo'n iemand die "speciaal" wordt genoemd door z'n vrienden en geen vrienden heeft.
Wat zit je nu achterlijk te doen dan met je persoonlijke gebash?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
al" wordt genoemd door z'n vrien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |