quote:Op maandag 14 maart 2016 19:09 schreef superniger het volgende:
Wilfred de Bruijn is terecht in elkaar geslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paar schaafwondjes, meer niet.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Toevallig heb ik dit journaal gezien en dat was ook wat me opviel, niet het dansje.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:31 schreef Pedroso het volgende:
Wat een afschuwelijk paars pak heeft ze aan.
Zou 'm ook zelf kunnen zijn (als ie nog geleefd had).quote:
Zo doe ik dat altijdquote:Op maandag 14 maart 2016 19:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe kunnen mensen hier niet van in slaap vallen.
Noem dat maar makkelijk, hij moet wakker blijven bij dit relaas.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Paul de Leeuw verdient ze weer makkelijk vanavond, even 2500 euro in de pocket om een paar woorden uit te kramen.
quote:Op maandag 14 maart 2016 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Noem dat maar makkelijk, hij moet wakker blijven bij dit relaas.
Wellicht interesseert hem dit wel misschien ?quote:Op maandag 14 maart 2016 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Noem dat maar makkelijk, hij moet wakker blijven bij dit relaas.
Ik gok van niet eigenlijk.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:44 schreef TLC het volgende:
[..]
Wellicht interesseert hem dit wel misschien ?
Wilfred de Bruijn vindt dit leukquote:Op maandag 14 maart 2016 19:46 schreef GGMM het volgende:
Ondertussen eet ik even een bakje magere franse kwark.
quote:Op maandag 14 maart 2016 19:50 schreef superniger het volgende:
Thijl Beckand doet dit soort gesprekken beter.
VI topshow vanavond.quote:Op maandag 14 maart 2016 19:51 schreef GGMM het volgende:
Jezus wat is dit KUT zeg. MIJN GOD.
Ik schakel. Wat een AAAAIIIIDS
Een van de weinige verstandige opmerkingen in dit topic !quote:Op maandag 14 maart 2016 19:53 schreef Pedroso het volgende:
Komende zondag naar de Nieuwe Kerk in A'dam dus met z'n allen.
quote:Op maandag 14 maart 2016 19:53 schreef Pedroso het volgende:
Komende zondag naar de Nieuwe Kerk in A'dam dus met z'n allen.
Allergisch voor klassiek of voor Amsterdam ?quote:
Klassiek hoezo? Amsterdam niet 👌quote:Op maandag 14 maart 2016 20:15 schreef Pedroso het volgende:
Allergisch voor klassiek of voor Amsterdam ?
Zo specifiek was ze niet. 'Er was in de relatie sprake van huiselijk geweld'. Wie weet heeft ze zelf tikken uitgedeeld.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heeft Sylvana klappen gehad van d'r vent? Goh
Ze heeft d'r vader van haar 7e tot haar 9e sexueel misbruikt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zo specifiek was ze niet. 'Er was in de relatie sprake van huiselijk geweld'. Wie weet heeft ze zelf tikken uitgedeeld.
Vent annex portemonnee.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Heeft Sylvana klappen gehad van d'r vent? Goh
Slechtste oud en nieuw conference ooit.quote:
Mijn neus is gebroken door een marinier die hier mijn vriendin met carnaval lastig viel. Hij leek op de barkruk geen twee meter.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:12 schreef DrDentz het volgende:
Je moet alleen vechten als je wint. Ik ben ook in elkaar geslagen door een groep van 12 militairen.
Dat was wegens te hert rijden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:12 schreef tong80 het volgende:
Lachen man. 20 man hert ziekenhuis ingeslagen.
Het aantal kinderhuweljken is met 10 % gedaaldquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:13 schreef DrDentz het volgende:
Is er al democratie in Afghanistan, waterputten en schooltjes?
Zijn moordenaars van vrouwen en kinderen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:16 schreef 2dope het volgende:
Ik vind het wel sympathieke gasten, eigenlijk.
Ja, was er maar wereldvrede bloemetjes en bijtjes en vrijheid blijheidquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zijn moordenaars van vrouwen en kinderen.
Komen redelijk doordacht over, blijven mannetjesputters natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:16 schreef 2dope het volgende:
Ik vind het wel sympathieke gasten, eigenlijk.
Ze hebben waarschijnlijk de meest welbespraakte lieden uitgekozen om daar plaats te nemen. Schiet niet op als je daar een trillend wrak neerzet die kapot gaat van de PTSSquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:17 schreef danos het volgende:
[..]
Komen redelijk doordacht over, blijven mannetjesputters natuurlijk.
C'est ca!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stel je eens niet zo aan.
We moeten singer-songwriters achter de linies droppen 🌺quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, was er maar wereldvrede bloemetjes en bijtjes en vrijheid blijheid
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:19 schreef danos het volgende:
Je ziet Sylvana broeden over een link met de zwarte medemens. Zometeen komt ze met Bouterse, wedden?
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:19 schreef danos het volgende:
Je ziet Sylvana broeden over een link met de zwarte medemens. Zometeen komt ze met Bouterse, wedden?
Witten dass. Voor alle wasjes. Trafelsie.quote:
Voor een crackhoer niet slecht idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sylvana ziet er goed uit vandaag inderdaad
Neger.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:27 schreef hmmmz het volgende:
Sylvana met haar hatelijke vragen.
- Waar heb je dit aan verdiend?
- Ben je te koop?
Pure afgunst.
in de jaren 90quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:29 schreef danos het volgende:
Het eerste model heeft als titel: Mislukte ski-vakantie.
Ik bepaal zelf wel hoe ik dit moet zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:28 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Je moet het meer als kunstvorm zien dan als dagelijkse kleding.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sylvana inderdaad, negerinnen hebben vaak vet op de goede plaatsen
je doet maarquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel hoe ik dit moet zien.
is een statementquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kroeshaar was toch racistisch volgens Sylvana en de anti pieten kliek nu loopt ze er zelf mee.
Als zwarten het zelf doen maakt het geen kut uitquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kroeshaar was toch racistisch volgens Sylvana en de anti pieten kliek nu loopt ze er zelf mee.
dan nog ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:28 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Je moet het meer als kunstvorm zien dan als dagelijkse kleding.
Tering, wat ben jij aan het drammen vandaag zeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sylvana inderdaad, negerinnen hebben vaak vet op de goede plaatsen
Ik ga hier een klb topic over maken.quote:
geen discussie gezienquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:31 schreef hmmmz het volgende:
[..]
het roept wel discussie op, dat blijkt uit dit topic.
Snap ik ook niet. Allemaal klappen bij de vreemde kleding en lachen bij de schilder. Kortzichtige mensenquote:
Ik kom postenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga hier een klb topic over maken.
Geeft weer aan hoe racistisch donkere mensen zelf zijn.
Ze mogen allemaal neger zeggen maar als een blanke het doet is het opeens een schande.
iddquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:33 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Allemaal klappen bij de vreemde kleding en lachen bij de schilder. Kortzichtige mensen
ja, goed idee!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga hier een klb topic over maken.
Geeft weer aan hoe racistisch donkere mensen zelf zijn.
Ze mogen allemaal neger zeggen maar als een blanke het doet is het opeens een schande.
het roept reacties op, zie dit topic.quote:
een kleuter die geneukt wordt roept ook reacties op.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:33 schreef hmmmz het volgende:
[..]
ja, goed idee!
[..]
het roept reacties op, zie dit topic.
ja, maar dat is geen kunst hequote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
een kleuter die geneukt wordt roept ook reacties op.
Jammer dat deze buitengewoon fijnbesnaarde intellectueel steeds zo belachelijk wordt gemaaktquote:
Rot dan lekker op naar Amerika, we motten hier heen Trump baffersquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:38 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Is opzich niet erg, als ze ook over clinton zo zouden berichten.
Die gedraagt zich nou eenmaal niet zo debiel als Trump dus dat levert minder materiaal op.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:38 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Is opzich niet erg, als ze ook over clinton zo zouden berichten.
Trumpquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rot dan lekker op naar Amerika, we motten hier heen Trump baffers
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:41 schreef OProg het volgende:
Ik zag Snoopy in beeld.
Dat was racistisch. Charlie Brown was een duidelijke verwijzing naar de slavernij.
Dat denk jij. Dit soort dingen van Clinton zouden ze net zo goed kunnen laten zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die gedraagt zich nou eenmaal niet zo debiel als Trump dus dat levert minder materiaal op.
twitter:amychozick twitterde op zaterdag 12-03-2016 om 18:58:59"I don't know where he was when I was trying to get health care in '93 and '94," a fired up @HillaryClinton says of Sanders. reageer retweet
twitter:cascamike twitterde op zaterdag 12-03-2016 om 19:02:11literally standing right behind her. https://t.co/B2cvs4UNth https://t.co/oVA6WccMmZ https://t.co/QeKLnBG337 reageer retweet
Sylvana is grootser dan dat hele witlelijke publiek bij elkaarquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:43 schreef danos het volgende:
Ik heb weer even goed gekeken en volgens mij is het publiek weer volledig roomblank en is Sylvana het enige zwartje.
Clinton is niks, Trump is een domme idioot dus ik hoop op Bernie Sanders.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:43 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat denk jij. Dit soort dingen van Clinton zouden ze net zo goed kunnen laten zien.twitter:amychozick twitterde op zaterdag 12-03-2016 om 18:58:59"I don't know where he was when I was trying to get health care in '93 and '94," a fired up @HillaryClinton says of Sanders. reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:cascamike twitterde op zaterdag 12-03-2016 om 19:02:11literally standing right behind her. https://t.co/B2cvs4UNth https://t.co/oVA6WccMmZ https://t.co/QeKLnBG337 reageer retweet
Wel een chinees met een hazenlip.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:46 schreef hmmmz het volgende:
Er zitten te weinig negers bij, discriminatie !
1 neger telt voor 10 witmensjesquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:46 schreef hmmmz het volgende:
Er zitten te weinig negers bij, discriminatie !
Het gaat mij er om dat in de media hier alleen Trump belachelijk wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:46 schreef Martinello het volgende:
[..]
Clinton is niks, Trump is een domme idioot dus ik hoop op,Bernie Sanders.
haha domquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:46 schreef Postbus100 het volgende:
Ik ken het hele woord ouffreuse (?) niet. Is dat erg?
Nou volgens mij heeft Billary er ook flink van langs gekregen om die e-mailzaak.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat in de media hier alleen Trump belachelijk wordt gemaakt.
In de Nederlandse media viel dat reuze mee. Daarbij wordt Trump in de NL media steeds belachelijk gemaakt en de andere kandidaten niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou volgens mij heeft Billary er ook flink van langs gekregen om die e-mailzaak.
Ik word een beetje moe van dit soort opmerkingen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah er moest weer een zwart kindje bij.
Ga weg dan.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik word een beetje moet van dit soort opmerkingen.
iddquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik word een beetje moet van dit soort opmerkingen.
Ik ook, dat rechtsche kutvolk hierquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dit soort opmerkingen.
Ach, ik heb geen moeite met zwarte mensen of wat voor kleur dan ook. Ik erger me aan dat geforceerde van o.a. DWDD.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dit soort opmerkingen.
Maarja dan moeten ze zo'nquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen moeite met zwarte mensen of wat voor kleur dan ook. Ik erger me aan dat geforceerde van o.a. DWDD.
Laat ze maar eens beginnen Sylvana er uit te slopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maarja dan moeten ze zo'ner niet bijzetten omdat de reaguurders denken dat het geforceerd is, dat is ook cru.
racistquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen moeite met zwarte mensen of wat voor kleur dan ook. Ik erger me aan dat geforceerde van o.a. DWDD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |