Het merendeel van de tijd heeft tong dat volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:12 schreef timmmmm het volgende:
Uhhhh, ik heb echt géén idee waar het over gaat
precies wat we van zwarte piet mogen verwachten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:28 schreef tong80 het volgende:
Gruwelijk. Ze trekt soms haar mond open. Doet en kijkt dan intelectueel.![]()
Horror.
Had ze plots een bril op en kreeg een boekenprogramma. Ha ha ha.
[ afbeelding ]
Wel met plaatjes denk ik.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:28 schreef tong80 het volgende:
Gruwelijk. Ze trekt soms haar mond open. Doet en kijkt dan intelectueel.![]()
Horror.
Had ze plots een bril op en kreeg een boekenprogramma. Ha ha ha.
[ afbeelding ]
Wel met plaatjes denk ik.
En Freek is denk ik ook wel aan de dementerende kantquote:Op woensdag 16 maart 2016 08:34 schreef Twiitch het volgende:
Alsof die demente drol nog doorheeft wie wat zegt.
Tong80,quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:06 schreef tong80 het volgende:
Kom maar op met je commentaar op de Godheid Freek.
Mag je gelijk over die excuus-negerin heengaan.
Voelt het voor haar eens anders dan een gescheiden miljonair.
Stagiaire als kapster vandaag.
Met Youpie de Poepie ben ik het eens. Iemand die met een garderobe-wijf vreemd gaat als je met Debbie Petter getrouwd bent kan niet deugen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Tong80,
Je weet ik mag je. Je hebt digitale charisma, humor om te lachen en je zit op je zolderkamer alsof het 't strand is van een eiland in Atlantische Oceaan.
Maar het feit dat je Freek een prima kerel vindt is het teken dat je oud wordt. Hij ligt in het straatje van Andre van Duin en van Youp van het Hek. Allemaal moeten ze gewoon stoppen, het is leuk geweest. De humor is oud, het geld is op.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:34 schreef Twiitch het volgende:
Alsof die demente drol nog doorheeft wie wat zegt.
Dat is niet echt relevant. Hij moet gewoon stoppen omdat ie nog minder grappig is dan Freek de Jonge. Nog minder grappig dan Guido Weijers. Eigenlijk is ie gewoon helemaal niet grappig. De laatste keer 0 keer moeten lachen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Youpie de Poepie ben ik het eens. Iemand die met een garderobe-wijf vreemd gaat als je met Debbie Petter getrouwd bent kan niet deugen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |