weet niet wat dit betekent maar volgens mij heeft dit iets te maken met SEX ?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is goed, ik zal wel even kwalitatief etnografisch onderzoek doen onder studentes
volgens mij is dit allemaal echt vriendquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:13 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.reddit.com/r/Donsguard
Liberals![]()
"tolerantie"
watquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:13 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.reddit.com/r/Donsguard
Liberals![]()
"tolerantie"
Dat is sowieso echt. Zijn een berg mafkezen die allemaal doodsbedreigingen aan Trump op Twitter postenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
volgens mij is dit allemaal echt vriend
Beter gewoon weggaan, net zoals ik ook weg ga wanneer Emile Roemer minpres wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is sowieso echt. Zijn een berg mafkezen die allemaal doodsbedreigingen aan Trump op Twitter posten
Gewaagde uitspraakquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beter gewoon weggaan, net zoals ik ook weg ga wanneer Emile Roemer minpres wordt.
zijn natuurlijk allemaal van die geflipte vegan krakersquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is sowieso echt. Zijn een berg mafkezen die allemaal doodsbedreigingen aan Trump op Twitter posten
Ja idd van die Tumblr activisten en figuren die vrije kunst studeren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
zijn natuurlijk allemaal van die geflipte vegan krakers
Kom je waarschijnlijk niet eens binnen zonder ongewassen dreadlocks en een zwerfhondquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:57 schreef Ethanolic het volgende:
Whaha vrije kunt. Doet me denken aan een ad die ik laatst kreeg op fb.
'Cultureel verantwoord vrijmiborrelen'
KankerIk zou alleen al heen gaan om keihard bier te drinken en kut te schreeuwen.
hij heeft een npo verantwoorde vriendin. Das genoeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Kom je waarschijnlijk niet eens binnen zonder ongewassen dreadlocks en een zwerfhond
ja of als ze zien dat je fit bentquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Kom je waarschijnlijk niet eens binnen zonder ongewassen dreadlocks en een zwerfhond
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
hij heeft een npo verantwoorde vriendin. Das genoeg.
Ben vandaag gebeld voor een baan in het buitenland. Weet Google wie ik ben?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
hij heeft een npo verantwoorde vriendin. Das genoeg.
jaquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:21 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ben vandaag gebeld voor een baan in het buitenland. Weet Google wie ik ben?
hahahah dat einde van dat eerste filmpjequote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:20 schreef Klokov het volgende:
Wellicht een nieuw favoriet filmpje gevonden op Dumpert:
Junkie on drugs literally begged me to piss in a bottle so that he could get his Centerlink payments
Was altijd deze:
Edit: net weer gekeken. Duidelijk geen nieuwe favoriet.
Dit. Dikke fail, Klokov.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:20 schreef Klokov het volgende:
Wellicht een nieuw favoriet filmpje gevonden op Dumpert:
Junkie on drugs literally begged me to piss in a bottle so that he could get his Centerlink payments
Was altijd deze:
Edit: net weer gekeken. Duidelijk geen nieuwe favoriet.
Ik begin gewoon de zin met een hoofdletter???quote:
quote:Quote dit bericht als je het met Etha eens bent.
Wow. TWINTIG. Sta je gewoon niet bij stil..quote:Spieren zijn altijd aan het werk, ook zonder dat je daarbij stil staat. Alleen al als je lacht gebruik je 20 spieren
Deze moet ik proberen vriend. Natuurlijk wel na de workout, om de eiwitjes direct in de spieren te pompenquote:
Een of andere streberige manager met een multikulsus achter de rug denkt even interessant te kunnen doenquote:Op woensdag 16 maart 2016 07:48 schreef seto het volgende:
Ambtenaren Nieuw-West mogen geen korte jurk aan
amsterdam
je mag mee naar thuishaven zondagquote:Op woensdag 16 maart 2016 08:54 schreef seto het volgende:
thx etha awesome was er eindelijk weer eens maar jij jaagt hem meteen weer weg
Echt dom is dit. Staat op pakken yoghurt ook enzo met een plaatje van een of andere sporter en als je op het pak kijkt zit er maar een paar gram eiwit in.quote:
kktriest ditquote:Op woensdag 16 maart 2016 10:24 schreef seto het volgende:
zijn er hier nog mensen die MARCEL heten
vanavond marcelona tegen marsenalhahah
hey marcelquote:Op woensdag 16 maart 2016 10:33 schreef Beach het volgende:
[..]
kktriest dit
wat voor soort mensen vinden dit grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |