een (goed) nieuw frame kost vaak meer dan 400, als je alleen een frame koopt moet je ook nog heel veel dingen erbij kopenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
waar koop je die dingetjes dan? kom soms op marktplaats van die ouwe fietsen tegen die ze vaak nog voor 400 willen verpatsen, kun je toch beter gewoon een nieuw frame kopen?
echt waar?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:28 schreef seto het volgende:
[..]
een (goed) nieuw frame kost vaak meer dan 400, als je alleen een frame koopt moet je ook nog heel veel dingen erbij kopen
Het wachten is op de trend om met een fietsframe op je schouder door de stad te lopen.quote:
hahah wtfquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:19 schreef Klokov het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)jna_de_bus_mist.html
Zal wel een note hebben gekregen.
Hey Beach
http://www.dumpert.nl/med(...)_weer_nazigroet.html
hoe moet ik dat weten?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat kost de AGR tegenwoordig eigenlijk?
hoezo andermans fiets als je hem toch gekocht hebt?????quote:
Die met die bus lijkt wel echt ene autist.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahah wtf
ik dacht eerst het is jasong engeva
mag ik jou vragen als ik later mag terugkomen met vragen over fietsen??quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:28 schreef seto het volgende:
[..]
een (goed) nieuw frame kost vaak meer dan 400, als je alleen een frame koopt moet je ook nog heel veel dingen erbij kopen
oude racefietsen moet je niet onderschatten, valt vaak nog heel goed op te rijden
Als je het nooit probeert zul je het ook niet leren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
zou wel eens zelf een single speed willen maken maar ik kan net aan een band plakken
Zoek de volgende dingen even op in het wetboek:quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
hoezo andermans fiets als je hem toch gekocht hebt?????
Vriend rustig mag ik eerst ff wat belangrijkere zaken in mijn leven afronden voor ik een fiets ga maken :squote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je het nooit probeert zul je het ook niet leren.
Net zoals van die mensen "ja ik ben niet handig dus ik begin er niet aan".
Alsof Nico van Eigen Huis en Tuin handig is geboren.
Je bent echt dom als je in de randstad woont en een nieuwe fiets koopt. Die fout maak je maar een keer. Durf te wedden dat 95% van de fietsen daar gejat is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zoek de volgende dingen even op in het wetboek:
• Eigendom in het algemeen
• Eigendom van roerende zaken
• Diefstal
• Heling
wat een gelul man je komt niet eens van hierquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je bent echt dom als je in de randstad woont en een nieuwe fiets koopt. Die fout maak je maar een keer. Durf te wedden dat 95% van de fietsen daar gejat is.
Groningen heeft naar rato de meest fietsendiefstal: http://www.nu.nl/groninge(...)en-in-groningen.htmlquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je bent echt dom als je in de randstad woont en een nieuwe fiets koopt. Die fout maak je maar een keer. Durf te wedden dat 95% van de fietsen daar gejat is.
Ja wanneer ik 100+ euro iedere week aan een nieuwe fiets te besteden heb zal ik beginnen met een betere wereld.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Groningen heeft naar rato de meest fietsendiefstal: http://www.nu.nl/groninge(...)en-in-groningen.html
Slim is anders, maar een betere wereld moet ergens beginnen. Als iedereen integer zou zijn, zouden er ook geen fietsen worden gestolen omdat er geen afzetmarkt is.
Waterkonijnenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:39 schreef Ethanolic het volgende:
Niet iedereen wordt geboren als praktische rioolrattenvanger. :S
En die sloten zijn zeker ook allemaal gratisquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:57 schreef Klokov het volgende:
Gewoon een paar sloten eromheen, zo erg is het ook alweer niet
voor 100 euro heb je geen nieuwe fiets manquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja wanneer ik 100+ euro iedere week aan een nieuwe fiets te besteden heb zal ik beginnen met een betere wereld.
Wel bij de Halfords of Gammaquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
voor 100 euro heb je geen nieuwe fiets man
ik heb een mbm giulietta al bijna 8 jaar ofzo die was 250.-
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
ben ik niet met je eensquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:05 schreef Drinky het volgende:
Waar heb je sw4g voor nodig? Een fiets moet het gewoon doen en dingen kunnen vervoeren. De uiterlijke staat is zeer ondergeschikt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens
zo kan je ook wel zeggen dat kleding alleen maar functioneel hoeft te zijn
voor je het weet loop je op ecco's
turk?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]Wat is dit nou weer voor onzin. Alsof jij fiets kan betalen dus hoe heb je die kennis. Jij bent zeker bakfiets boembox
door dit soort paupers blijft het systeem in stand vriendquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]Wat is dit nou weer voor onzin. Alsof jij fiets kan betalen dus hoe heb je die kennis. Jij bent zeker bakfiets boembox
Toen ik als jong studentje begon had ik nog een nieuwe fiets, 2 weken later was ie gejat. Daarna weer een nieuwe fiets gekocht, 3 weken later weer weg. Aangifte doen heeft geen nut en je moet toch op college zien te komen. In het begin voelt het shady om van een junk te kopen maar het zijn best aardige kerels die de struggles van een student snappenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:06 schreef Faeroer het volgende:
Goed verhaal lekker kort ook. Fiets hier nog nooit gejat, misschien goed slot en niet in ghetto leven?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Toen ik als jong studentje begon had ik nog een nieuwe fiets, 2 weken later was ie gejat. Daarna weer een nieuwe fiets gekocht, 3 weken later weer weg. Aangifte doen heeft geen nut en je moet toch op college zien te komen. In het begin voelt het shady om van een junk te kopen maar het zijn best aardige kerels die de struggles van een student snappen
Zuid-Karelië haha ja togquote:
Je moet ook gewoon een 2e hands fiets kopen die niet gestolen is (bijvoorbeeld bij en politieveiling). Vervolgens heb je een ringslot en een goed kettingslot nodig en je zit wel safe. Mijn fiets is i.i.g. al jaren niet gestolen terwijl ik hier regelmatig een kapot slot zie liggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Toen ik als jong studentje begon had ik nog een nieuwe fiets, 2 weken later was ie gejat. Daarna weer een nieuwe fiets gekocht, 3 weken later weer weg. Aangifte doen heeft geen nut en je moet toch op college zien te komen. In het begin voelt het shady om van een junk te kopen maar het zijn best aardige kerels die de struggles van een student snappen
Geef m'n geld liever uit aan wieriequote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:16 schreef kaasplankje het volgende:
struggles van een student?
maximaal lenen bij duo om elke week je lam te zuipen
je moet gwn jezelf projecteren en kijken waarom je stress hebtquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:58 schreef seto het volgende:
ik voel de stress
[ afbeelding ]
wie heeft tips tegen stress??
Komt ze uit een woonwagen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:10 schreef kaasplankje het volgende:
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/QeV30Wy-tfYH_nCd2-KKck39dXg=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)89421.jpg]afbeelding[/url] ]
Wow wat een poppetje! Lekkere tietjes ook, helemaal fier..quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:32 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou d'r keihard geven
kei
en
kei
hard
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:34 schreef Klokov het volgende:
Zou wel komen doordat ik in Groningen woont dat ik dit niet zo bijzonder vindt.
http://www.nu.nl/overig/2(...)oiste-studentes.html
quote:Dat vinden althans de studenten zelf
raar kleurtjequote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:10 schreef kaasplankje het volgende:
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/QeV30Wy-tfYH_nCd2-KKck39dXg=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)89421.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:32 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou d'r keihard geven
kei
en
kei
hard
zou daar haar kontje wel oprekkenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:32 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou d'r keihard geven
kei
en
kei
hard
Niet inruilen, wel een avondje ruzie voor over hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:43 schreef Klokov het volgende:
Zou je haar inruilen voor wat je nu hebt? (niet antwoorden indien n.v.t.)
truth or dare vraag dit klokoquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:43 schreef Klokov het volgende:
Zou je haar inruilen voor wat je nu hebt? (niet antwoorden indien n.v.t.)
goed onderzoek welquote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:34 schreef Klokov het volgende:
Zou wel komen doordat ik in Groningen woont dat ik dit niet zo bijzonder vindt.
http://www.nu.nl/overig/2(...)oiste-studentes.html
Kwestie van goed opvoeden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:44 schreef Klokov het volgende:
Avondje ruzie, Patricia is wel makkelijk.
Kom met een beter onderzoek dan!quote:
Denk dat je overal wel uitschieters hebt, naar boven en naarbeneden. Hoe je de schoonheid inschat van dames in bepaalde landen is wellicht meer een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
mijn ervaring is dat de meeste chicks 14-22 wel lekker zijn in nederland, studente of niet
gemiddeld meisje ziet er al prima uit, in andere landen zie je vaker niet aantrekkelijke gemiddelde meisjes maar maar dan wel weer bizarre uitschieters, of lijkt dit maar zo omdat de gemiddelde aantrekkelijkheid gewoon veel lager is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |