een (goed) nieuw frame kost vaak meer dan 400, als je alleen een frame koopt moet je ook nog heel veel dingen erbij kopenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
waar koop je die dingetjes dan? kom soms op marktplaats van die ouwe fietsen tegen die ze vaak nog voor 400 willen verpatsen, kun je toch beter gewoon een nieuw frame kopen?
echt waar?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:28 schreef seto het volgende:
[..]
een (goed) nieuw frame kost vaak meer dan 400, als je alleen een frame koopt moet je ook nog heel veel dingen erbij kopen
Het wachten is op de trend om met een fietsframe op je schouder door de stad te lopen.quote:
hahah wtfquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:19 schreef Klokov het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)jna_de_bus_mist.html
Zal wel een note hebben gekregen.
Hey Beach
http://www.dumpert.nl/med(...)_weer_nazigroet.html
hoe moet ik dat weten?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat kost de AGR tegenwoordig eigenlijk?
hoezo andermans fiets als je hem toch gekocht hebt?????quote:
Die met die bus lijkt wel echt ene autist.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahah wtf
ik dacht eerst het is jasong engeva
mag ik jou vragen als ik later mag terugkomen met vragen over fietsen??quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:28 schreef seto het volgende:
[..]
een (goed) nieuw frame kost vaak meer dan 400, als je alleen een frame koopt moet je ook nog heel veel dingen erbij kopen
oude racefietsen moet je niet onderschatten, valt vaak nog heel goed op te rijden
Als je het nooit probeert zul je het ook niet leren.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:18 schreef Ethanolic het volgende:
zou wel eens zelf een single speed willen maken maar ik kan net aan een band plakken
Zoek de volgende dingen even op in het wetboek:quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
hoezo andermans fiets als je hem toch gekocht hebt?????
Vriend rustig mag ik eerst ff wat belangrijkere zaken in mijn leven afronden voor ik een fiets ga maken :squote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je het nooit probeert zul je het ook niet leren.
Net zoals van die mensen "ja ik ben niet handig dus ik begin er niet aan".
Alsof Nico van Eigen Huis en Tuin handig is geboren.
Je bent echt dom als je in de randstad woont en een nieuwe fiets koopt. Die fout maak je maar een keer. Durf te wedden dat 95% van de fietsen daar gejat is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zoek de volgende dingen even op in het wetboek:
• Eigendom in het algemeen
• Eigendom van roerende zaken
• Diefstal
• Heling
wat een gelul man je komt niet eens van hierquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je bent echt dom als je in de randstad woont en een nieuwe fiets koopt. Die fout maak je maar een keer. Durf te wedden dat 95% van de fietsen daar gejat is.
Groningen heeft naar rato de meest fietsendiefstal: http://www.nu.nl/groninge(...)en-in-groningen.htmlquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je bent echt dom als je in de randstad woont en een nieuwe fiets koopt. Die fout maak je maar een keer. Durf te wedden dat 95% van de fietsen daar gejat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |